JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111129/311041-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawę 
specjalistycznych wyrobów medycznych 
dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. 36 / 35 PN / 2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 311041 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę 
specjalistycznych wyrobów medycznych 
dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. 36 / 35 PN / 2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa specjalistycznych wyrobów medycznych określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo                   - cenowych  zgrupowanych  w  Pakietach  nr 1 - 31 stanowiących załącznik A                           do specyfikacji istotnych warunków zamówienia :

Pakiet Nr 	1	 WZIERNIKI I INNE NARZĘDZIA GINEKOLOGICZNE
Pakiet Nr 	2	 NARZĘDZIA RÓŻNE LARYNGOLOGICZNE 
Pakiet Nr 	3	OSPRZĘT DO ZESTAWU ARTROSKOPOWEGO FIRMY STRYKER
Pakiet Nr 	4	OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU ATOM V 2100 G
Pakiet Nr 	5	OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA AMELETTE I AMECORE PRODUKCJI AMEDA
Pakiet Nr 	6	PRZESŁONY OKIENEK DO INKUBATORÓW 
Pakiet Nr 	7	CZĘŚCI DO LARYNGOSKOPÓW 
Pakiet Nr 	8	USZCZELKI DO LAPAROSKOPII
Pakiet Nr 	9	OPRZYRZĄDOWANIE DO  ERO-SCAN  FIRMY OTICON
Pakiet Nr 	10	OPRZYRZĄDOWANIE DO ELEKTROKOAGULACJI DO APARATU VALEYLAB
Pakiet Nr 	11	OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA AVEA CARE FUSION I
Pakiet Nr 	12	FILTR POWIETRZA DO SSAKA ELEKTYCZNEGO
Pakiet Nr 	13	APARAT DO PODAZY TLENKU AZOTU
Pakiet Nr 	14	OPRZYRZĄDOWANIE DO BRONCHOSKOPU BF 20 D
Pakiet Nr 	15	ZESTAWY DO INWAZYJNEGO POMIARU CIŚNIENIA IPC DO KARDIOMONITORA INFINITY 
Pakiet Nr 	16	OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII EMED ES 400
Pakiet Nr 	17	POJEMNIK DO CZYSZCZENIA IGIEŁ CHIRURGICZNYCH 
Pakiet Nr 	18	ŁĄCZNIKI DO DIADTERMII ERBE ACC/ICC
Pakiet Nr 	19	BALONY DO ULTRASONOGRAFII ENDOSKOPOWEJ 
Pakiet Nr 	20	 OPRZYRZĄDOWANIE DO KARDIOMONITORA INFINITY DELTA II
Pakiet Nr 	21	SONDA BABCOCKA
Pakiet Nr 	22	DRUT KIRSCHNERA
Pakiet Nr 	23	USZCZELKI DO TROAKARÓW FIRMY STORZ
Pakiet Nr 	24	STAPLERY SKÓRNE
Pakiet Nr 	25	OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII AUTOCON 50 FIRMY STORZ I
Pakiet Nr 	26	OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII AUTOCON 50 FIRMY STORZ II
Pakiet Nr 	27	FILTR GAZU CO2 DO INSUFLATORA KARL-STORZ
Pakiet Nr 	28	NARZĘDZIA DO LAPAROSKOPII FIRMY STORZ I
Pakiet Nr 	29	NARZĘDZIA DO LAPAROSKOPII FIRMY STORZ II
Pakiet Nr 	30	NARZĘDZIA DO  LAPAROSKOPII GINEKOLOGICZNEJ 
Pakiet Nr 	31	JEDNORAZOWE ŁYŻKI I DO LARYNGOSKOPÓW.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.30-1, 33.16.90.00-2, 33.15.20.00-0, 33.17.10.00-9, 25.12.22.20-0, 33.15.82.00-4, 33.16.10.00-6, 33.17.12.00-1, 33.14.17.00-7, 33.17.10.00-9, 33.16.80.00-5, 33.17.20.00-6, 33.16.10.00-6, 33.19.10.00-5, 33.16.10.00-6, 33.12.32.10-3, 33.14.12.00-2, 33.14.11.22-1, 33.15.82.00-4, 33.17.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 31.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium:
1)	w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 3 093,00  zł. (słownie: trzy tysiące dziewięćdziesiąt trzy  zł.),
2)	w przypadku złożenia oferty na: 
Pakiet Nr 	1	 WZIERNIKI I INNE NARZĘDZIA GINEKOLOGICZNE	131,00 zł
Pakiet Nr 	2	 NARZĘDZIA RÓŻNE LARYNGOLOGICZNE 	200,00 zł
Pakiet Nr 	3	OSPRZĘT DO ZESTAWU ARTROSKOPOWEGO FIRMY STRYKER	14,00 zł
Pakiet Nr 	4	OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU ATOM V 2100 G	12,00 zł
Pakiet Nr 	5	OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA AMELETTE I AMECORE PRODUKCJI AMEDA	943,00 zł
Pakiet Nr 	6	PRZESŁONY OKIENEK DO INKUBATORÓW 	11,00 zł
Pakiet Nr 	7	CZĘŚCI DO LARYNGOSKOPÓW 	124,00 zł
Pakiet Nr 	8	USZCZELKI DO LAPAROSKOPII	42,00 zł
Pakiet Nr 	9	OPRZYRZĄDOWANIE DO  ERO-SCAN  FIRMY OTICON	12,00 zł
Pakiet Nr 	10	OPRZYRZĄDOWANIE DO ELEKTROKOAGULACJI DO APARATU VALEYLAB	92,00 zł
Pakiet Nr 	11	OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA AVEA CARE FUSION I	166,00 zł
Pakiet Nr 	12	FILTR POWIETRZA DO SSAKA ELEKTYCZNEGO	3,00 zł
Pakiet Nr 	13	APARAT DO PODAZY TLENKU AZOTU	62,00 zł
Pakiet Nr 	14	OPRZYRZĄDOWANIE DO BRONCHOSKOPU BF 20 D	6,00 zł
Pakiet Nr 	15	ZESTAWY DO INWAZYJNEGO POMIARU CIŚNIENIA IPC DO KARDIOMONITORA INFINITY 	131,00 zł
Pakiet Nr 	16	OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII EMED ES 400	72,00 zł
Pakiet Nr 	17	POJEMNIK DO CZYSZCZENIA IGIEŁ CHIRURGICZNYCH 	24,00 zł
Pakiet Nr 	18	ŁĄCZNIKI DO DIADTERMII ERBE ACC/ICC	30,00 zł
Pakiet Nr 	19	BALONY DO ULTRASONOGRAFII ENDOSKOPOWEJ 	168,00 zł
Pakiet Nr 	20	 OPRZYRZĄDOWANIE DO KARDIOMONITORA INFINITY DELTA II	154,00 zł
Pakiet Nr 	21	SONDA BABCOCKA	14,00 zł
Pakiet Nr 	22	DRUT KIRSCHNERA	3,00 zł
Pakiet Nr 	23	USZCZELKI DO TROAKARÓW FIRMY STORZ	9,00 zł
Pakiet Nr 	24	STAPLERY SKÓRNE	14,00 zł
Pakiet Nr 	25	OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII AUTOCON 50 FIRMY STORZ I	47,00 zł
Pakiet Nr 	26	OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII AUTOCON 50 FIRMY STORZ II	26,00 zł
Pakiet Nr 	27	FILTR GAZU CO2 DO INSUFLATORA KARL-STORZ	36,00 zł
Pakiet Nr 	28	NARZĘDZIA DO LAPAROSKOPII FIRMY STORZ I	134,00 zł
Pakiet Nr 	29	NARZĘDZIA DO LAPAROSKOPII FIRMY STORZ II	92,00 zł
Pakiet Nr 	30	NARZĘDZIA DO  LAPAROSKOPII GINEKOLOGICZNEJ 	305,00 zł
Pakiet Nr 	31	JEDNORAZOWE ŁYŻKI I DO LARYNGOSKOPÓW	16,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.tj.: tj. przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ.
W ramach pakietów nr : 1 , 10 , 16 , 25 , 26 , 28 , 29, 30  zapewni min. 24 miesięczny okres gwarancji na oferowany wyrób medyczny, zapewni termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych po dokonaniu zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>d)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c)	sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury, zapewni stałość cen w trakcie trwania umowy. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">2.	W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy przedłożyć:
a)	wykaz zrealizowanych minimum 2 dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 5 do SIWZ,
b)	dokumenty (np. referencje lub protokoły) poprzednich zamawiających potwierdzające, 
że dostawy te zrealizowane zostały należycie.
c)	w ramach pakietów nr 1 , 10 , 16 , 25 , 26 , 28 , 29, 30   zapewni min. 24 miesięczny okres gwarancji na oferowany wyrób medyczny oświadczenia dot. udzielonej gwarancji wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ (Warunki gwarancji),</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym                    w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga złożenia:
a)	Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załączonym formularzem asortymentowo - cenowym (stanowiącym załącznik A do SIWZ) dla każdego oferowanego pakietu.
b)	Dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny dokumentów potwierdzających oznaczenie wyrobu znakiem CE, o którym mowa w ustawie o wyrobach medycznych ( Dz. U z 2010 nr 107 poz. 679) - aktualnych na dzień składania oferty.
c)	Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przetargowej następujących dokumentów:
	Katalog lub opis ze zdjęciem oraz podaniem NR KATALOGOWEGO oferowanego produktu
d)	W ramach pakietów nr 1 , 10 , 16 , 25 , 26 , 28 , 29, 30  zapewni min. 24 miesięczny okres gwarancji.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>4.	Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy:
a.	zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego,
b.	konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, 
bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego,
c.	strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany 
te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalspec2.bytom.ids.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 
41-902 Bytom ( pokój nr.18. I piętro , Zam. Publiczne , Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie na stronie internetowej szpitala..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15  41-902 Bytom ( pokój nr.2 ,  parter , Kancelaria Głowna , Budynek Dyrekcji ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	1	 WZIERNIKI I INNE NARZĘDZIA GINEKOLOGICZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wziernik dwułyżkowy, wąski, typu Kallmorgen, rozmiar 75  x 30 mm,  komplet 			3	szt.
2.	Wziernik dwułyżkowy, typu Kallmorgen, rozmiar 95 x 39 x 200 mm, komplet			3	szt.
3.	Wziernik dwułyżkowy, typu Kallmorgen, dziewiczy, rozmiar 70 x 15 x 170 mm, komplet			1	szt.
4.	Wziernik dwułyżkowy, typu Kallmorgen, rozmiar 75 x 39 x 70 mm, komplet			2	szt.
5.	Wziernik dopochwowy Cusko rozmiar 75 x 17 mm 			3	szt.
6.	Wziernik dopochwowy Cusko rozmiar 75 x 32 - 36 mm 			3	szt.
7.	Wziernik dopochwowy Cusko rozmiar 85 x 35 mm			3	szt.
8.	Łyżki Boom a do czyszczenia jamy macicy, ostre, sztywne, długość ok 250 - 300 mm, średnica 50 mm			2	szt.
9.	Klem okienkowy  dł. Ok. 200-215 mm			6	szt.
10.	klem prosty WERTHEIM, szerokość branszy min. 10 mm, dł. 250 mm			1	szt.
11.	Kulociąg jednozębny , dł. Ok. 250 mm			2	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	2	 NARZĘDZIA RÓŻNE LARYNGOLOGICZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Szczękorozwieracz typ Davis-Boyle dla dzieci 			1	szt.
2.	Wymienna łyżka podtrzymująca język z otworem na rurkę intubacyjna kompatybilna ze szczękorozwieraczem typu Davis-Boyle dla dzieci, rozm 25 x 75 mm			1	szt.
3.	Wymienna łyżka podtrzymująca język z otworem na rurkę intubacyjna kompatybilna ze szczękorozwieraczem typu Davis-Boyle dla dzieci, rozm 22 x 67 mm			1	szt.
4.	Wymienna łyżka podtrzymująca język z otworem na rurkę intubacyjna kompatybilna ze szczękorozwieraczem typu Davis-Boyle dla dzieci, rozm 18 x 57 mm			1	szt.
5.	Szczękorozwieracz typu WHITEHEAD dla dzieci, rozm 13 cm - 5 			1	szt.
6.	Szczękorozwieracz typu WHITEHEAD ze szpatułką podtrzymującą język dla dzieci, rozm 13 cm - 5 		1	szt.
7.	Kleszczyki hemostatyczne do migdałków Schmidt dł. ok. 190 mm lekko odgięte			2	szt.
8.	Kleszczyki okienkowe do migdałków Abraham dł. ok. 205 mm lekko odgięte			1	szt.
9.	Kleszczyki do mikrochirurgi ucha, proste 1,0 x 6,0 mm bransze, dł. trzonu 80 mm			1	szt.
10.	Nóż do adenotomi typu Negus, odgięty, dł. trzonu 210 mm, rozmiar 0			1	szt.
11.	Nóż do adenotomi typu Negus, odgięty, dł. trzonu 210 mm, rozmiar 1			1	szt.
12.	Nóż do adenotomi typu Negus, odgięty, dł. trzonu 210 mm, rozmiar 2			1	szt.
13.	Nóż do adenotomi typu Negus, odgięty, dł. trzonu 210 mm, rozmiar 3			1	szt.
14.	Raszpla kostna do nosa typu Fomon, dł. 210 m, 8,25			1	szt.
15.	Końcówka do odsysania, wielorazowa, średnica 5 mm, odgięta na dugości 130 mm, do odsysania w jamie ustnej i gardle			2	szt.
16.	Ssaki metalowe do odsysania uszu 			3	szt.
17.	Drut do pętli oczko , 50 mm 			100	szt.
18.	Lusterka krtaniowe 5			1	szt.
19.	Kółeczka do usuwania ciała obcego z ucha 			2	szt.
20.	Haczyki do usuwania ciała obcego z ucha 			2	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.90.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	3	OSPRZĘT DO ZESTAWU ARTROSKOPOWEGO FIRMY STRYKER.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ostrze jednorazowe do Sharwera firmy Stryker grubość 4 mm, Agresive Plus, jałowe			4	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.90.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	4	OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU ATOM V 2100 G.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filtr powietrza rozmiar 23x15,5 cm 			4	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	5	OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA AMELETTE I AMECORE PRODUKCJI AMEDA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Papier do filtrów powietrza rozmiar 95 x 115 mm, 1 opak. a 50 szt			40	op.
2.	Mata do odprowadnika rozmiar 22 cm x 38 cm , 1 opak a 10 szt			8	op.
3.	Rękaw węża do inkubatora			2	szt.
4.	Butelki do ssaka			5	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	6	PRZESŁONY OKIENEK DO INKUBATORÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przesłony okienek typu Irys, 1 opak a 4 szt			12	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	7	CZĘŚCI DO LARYNGOSKOPÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Rękojeść do laryngoskopu standardowa, chropowata powierzchnia, rozmiar gruby, współpracująca z wszystkimi standardowymi łyżkami innych producentów			4	szt.
2.	Łyżka do laryngoskopu żarówkowego, wielorazowa, zagieta nr 1 współpracująca z wszystkimi standardowymi rękojeściami innych producentów gniazdo łyżki metalowe			4	szt.
3.	Łyżka do laryngoskopu żarówkowego, wielorazowa, zagieta nr 2 współpracująca z wszystkimi standardowymi rękojeściami innych producentów gniazdo łyżki metalowe			6	szt.
4.	Łyżka do laryngoskopu żarówkowego, wielorazowa, zagieta nr 3 współpracująca z wszystkimi standardowymi rękojeściami innych producentów gniazdo łyżki metalowe			6	szt.
5.	Łyżka do laryngoskopu żarówkowego, wielorazowa, zagieta nr 4 współpracująca z wszystkimi standardowymi rękojeściami innych producentów gniazdo łyżki metalowe			4	szt.
6.	Łyżka do laryngoskopu pediatryczna nr 00 - zagięta			5	szt.
7.	Łyżka do laryngoskopu pediatryczna nr 0 - zagięta			5	szt.
8	Laryngoskop neonatologiczny, rękojeść o średnicy 1,5 cm			2	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	8	USZCZELKI DO LAPAROSKOPII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Uszczelka zewnętrzna do trokarów firmy Aesculap o rozm. 5,0 ; 1 op.a 20 szt.                                                      			1	op
2.	Uszczelka wewnętrzna do trokarów firmy Aesculap o rozm. 5,0                                                        			1	op
3.	Uszczelka wewnętrzna do trokarów firmy Aesculap o rozm.10 ; 1 op.a 20 szt.                                                                             			1	op
4.	Uszczelka zewnętrzna do trokarów firmy Aesculap o rozm.10 mm ; 1 op.a 20 szt.                                                                                			1	op
5.	Uszczelka zewnętrzna do trokarów firmy Aesculap średnicy 5,5 mm; 1 op.a 20 szt.                                                                                			1	op
6.	Uszczelka wewnętrzna do trokarów firmy Aesculap średnica 11 mm; 1 op.a 20 szt.                                                                             			1	op.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 25.12.22.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	9	OPRZYRZĄDOWANIE DO  ERO-SCAN  FIRMY OTICON.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Końcówka sondy zewnętrznej  mała                                     			20	szt.
2.	Końcówka sondy wewnętrznej  duża                                    			2	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.82.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	10	OPRZYRZĄDOWANIE DO ELEKTROKOAGULACJI DO APARATU VALEYLAB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Elektroda neutralna do aparatu VALEYLAB, jednorazowego użytku, dzielona na połowę, dla dorosłych, o wymiarach 210 x 240 mm.                                                 1 OP. A 50 SZT 			100	szt.
2.	Kabel do elektrody neutralnej do aparatu VALEYLAB jednorazowegoi użytku			1	szt.
3.	Elektroda nóż prosty, długość 25 mm, średnica 4 mm			1	szt.
4.	Kabel szczypiec biopolarny pasuący do penset i narzędzi z amerykańskim i europejskim typem złącza do aparatu VALEYLAB, długość ok. 3-4 m wtyk dwubolcowy			4	szt.
5.	Uchwyt elektrody ERGO-PEN 4 mm z dwoma przyciskami wtyk trzy bolcowy z dwoma przyciskami z kablem dł. ok. 3 m zaopatrzony w elektrodę typu szpatułka			2	szt.
6.	Elektroda kulka prosta 6 mm. Średnica 4 mm			1	szt.
7.	Pęsety biopolarne do aparatu VALEYLAB , szczypce o szer. ok. 2 mm, długość 220 mm			2	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	11	OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA AVEA CARE FUSION I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Układ oddechowy neonatologiczny, jednorazowy z ramienim wdechowym z grzałką i ramieniem wdechowym z pułapką wodną, z trójnikiem pacjenta			30	szt.
2.	Filtr wydechu wielorazowy			2	szt.
3.	Pojemnik kondensacyjny wielorazowy			1	szt.
4.	Butelka na wodę wielorazowa do pojemnika kondensacyjnego			1	szt.
5.	Komora nawilżacza do nawilżacza Fisher and Paykel jednorazowa, sterylna z automatycznym napełnianiem			30	szt.
6.	Czujnik do saturacji do modułu Oxymetr Care Fusion jednorazowy			15	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.12.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	12	FILTR POWIETRZA DO SSAKA ELEKTYCZNEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Filtr powietrza do ssaka elektrycznego 7E-BAC/DC			3	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.17.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	13	APARAT DO PODAZY TLENKU AZOTU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Linia pomiarowa z pułapką wodną i filtrem			10	szt.
2.	Układ oddechoway noworodkowy jednorazowego użytku z linia do podłączenia i podaży NO			10	szt.
3	Absorber 			1	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	14	OPRZYRZĄDOWANIE DO BRONCHOSKOPU BF 20 D.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zaworki biopsyjne 1 op a 20 szt			1	op
2.	Olejek silikonowy a 15 ml 			1	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.80.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	15	ZESTAWY DO INWAZYJNEGO POMIARU CIŚNIENIA IPC DO KARDIOMONITORA INFINITY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Inwazyjny pojedyńczy zestaw przetworników dla noworodka z możliwością przepływu 1ml/h, jednorazowy			100	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	16	OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII EMED ES 400.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Elektroda czynna monopolarna, nóż prost 4 mm, długość 250 mm			2	sztuka
2.	Uchwyt elektrody czynnej 4 mm wtyk 3 bolcowy z dwoma przyciskami z kablem, długość ok. 4,5 m			2	sztuka
3.	Elektroda bierna silikonowa pediatryczna			1	sztuka
4.	Kabl do elektrody biernej silikonowej pediatrycznej o długości ok. 4m 			1	sztuka
5.	Kabel monopolarny do narzędzi laparoskopowych wtyk o średnicy 4 mm, długość kabla ok. 4,5 m			3	sztuka
6.	Pęseta koagulacyjna bipolarna, izolowana, długość ok. 190 mm			1	sztuka
7.	Kabel do pęsety koagulacyjnej bipolarnej, izolowanej, długość ok. 4,5 m			1	sztuka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	17	POJEMNIK DO CZYSZCZENIA IGIEŁ CHIRURGICZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dwuczęściowy pojemnik do czyszczenia i dezynfekcji igieł chirurgicznych w myjnii dezynfektorze, z możliwością poddawania sterylizacji parowej, wykonany ze stali nierdzewnej 18/10 średnica pojemnika 7-9 cm			3	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	18	ŁĄCZNIKI DO DIADTERMII ERBE ACC/ICC.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Adapter łączący uchwyty bez przycisków (wtyk 3 mm) z aparatem ERBE ACC/ICC (wtyk 5 mm)			1	sztuka
2.	Adapter bipolarny łączący kable typu VALLEYLAB (2 wtyki 4 mm) z aparatami ERBE 			1	sztuka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	19	BALONY DO ULTRASONOGRAFII ENDOSKOPOWEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Balony do ultrasonografii endoskopowej, niesterylne, opakowanie a 20 sztuk			7	op.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.80.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	20	 OPRZYRZĄDOWANIE DO KARDIOMONITORA INFINITY DELTA II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Czujnik capnostad do monitorowania etCO2 (końcowo wydechowe CO2) do pomiaru poziomu dwutlenku węgla w drogach oddechowych przy końcu wydechu dla noworodków zaintubowanych 			25	szt.
2	Czujnik capnostad do monitorowania etCO2 (końcowo wydechowe CO2) do pomiaru poziomu dwutlenku węgla w drogach oddechowych przy końcu wydechu dla noworodków niezaintubowanych 			50	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.32.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	21	SONDA BABCOCKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Sonda Babcocka jednorazowa do usuwania żylaków nóg			10	sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.31.41.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	22	DRUT KIRSCHNERA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Drut KIRSCHNERA trokarowy z koncówką okrągłą o średnicy 1,6 mm, długość 150 mm			6	szt
2	Drut KIRSCHNERA trokarowy z koncówką okrągłą o średnicy 1,6 mm, długość 300 - 310  mm			10	szt
3	Drut KIRSCHNERA trokarowy z koncówką okrągłą o średnicy 2,4 mm, długość 150 mm			6	szt
4	Drut KIRSCHNERA trokarowy z koncówką okrągłą o średnicy 2,4 mm, długość 300 - 310 mm			6	szt
5	Drut KIRSCHNERA trokarowy z koncówką okrągłą o średnicy 3,0 mm, długość 300 - 310  mm			6	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.90.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	23	USZCZELKI DO TROAKARÓW FIRMY STORZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Uszczelka do trokarów firmy STORZ, średnica otworu 3,9 mm , 1 op a 5 szt 			2	op
2.	Uszczelka do trokarów firmy STORZ, średnica otworu 9,0 mm 1 op a 5 szt 			2	op
3.	Uszczelki kompatybilne z tubusami do narzędzi laparoskopowych do zabezpieczenia otworu o średnicy 4 mm 1 op a 5 szt			2	op.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 25.12.22.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	24	STAPLERY SKÓRNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stapler skórny, średnica 0,6 mm-35 zszywek z komponentu nierdzewnej stalii			30	szt
2.	Ładunek do staplera skórnego 			20	szt
3.	Automat do usuwania szwów mechanicznych			30	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.22-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	25	OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII AUTOCON 50 FIRMY STORZ I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Pęseta koagulacyjna bipolarna, izolowana, ssąca, odgięta, tępa, o długości 190 mm			1	szt.
2.	Kabel do pęsety koagulacyjnej bipolarnej, długość ok. 4,5 m			1	szt.
3.	Elektroda czynna monopolarna nóż prosty 4 mm, długość 250 mm			1	szt.
4.	Uchwyt do elektrody czynnej 4 mm, gruby wtyk, dwa przyciski, z kablem ok. 4,5 m			1	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	26	OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII AUTOCON 50 FIRMY STORZ II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Elektorda hakowa monopolarna, koagulacyjna długość ok. 415 mm, haczyk 4 mm			2	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	27	FILTR GAZU CO2 DO INSUFLATORA KARL-STORZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Filtr gazu CO2 do insuflatorów electronic - endoflator, sterylny			50	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.82.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	28	NARZĘDZIA DO LAPAROSKOPII FIRMY STORZ I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Trokar o średnicy 6 mm , dł 10,5 cm, gwóźdź piramidalny , zawór wielofunkcyjny 			2	szt.
2.	Trokar o średnicy 11 mm , dł 10,5 cm, gwóźdź piramidalny , zawór wielofunkcyjny 			1	szt.
3.	Trokar  5 mm , kompatybilny z gwożdźiem Fimy STORZ ,5 mm			1	szt.
4.	Trokar  10 mm , kompatybilny z gwożdźiem i redukcja 5 mm Firmy STORZ ,dł 10,5 cm			1	szt.
5.	Uszczelki do trokara z pozycji  1 , op. maksymalnie 5 szt 			10	szt.
6.	Uszczelki do trokara z pozycji  2 , op. maksymalnie 5 szt 			5	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.82.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	29	NARZĘDZIA DO LAPAROSKOPII FIRMY STORZ II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Trokar o średnicy 6 mm , dł około105 mm, gwóźdź piramidalny, zawór wielofunkcyjny 			1	szt.
2.	Trokar o średnicy 11 mm , dł około105 mm, gwóźdź piramidalny, zawór wielofunkcyjny 			1	szt.
3.	Nasadka redukcyjna, redukcja 11/5 mm			3	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.82.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	30	NARZĘDZIA DO  LAPAROSKOPII GINEKOLOGICZNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Nożyczki zakrzywione z mozliwoscia koagulacji , średnica 5 mm, dł 36 cm, składajace się z trzech elementów : Rączki , płaszcza i narzędzia roboczego			1	szt.
2.	Kleszczyki z dwoma zebami  , ostre , typu krokodyl , średnica 10 mm , dł 36 cm , składające się z trzech elementów : Rączki , płaszcza i narzędzia roboczego			1	szt.
3.	Kleszczyki ostre z dwoma zebami  , średnica 5 mm , dł 36 cm , składające się z trzech elementów : Rączki , płaszcza i narzędzia roboczego			1	szt.
4.	Kleszczyki typu preparator, średnica 5 mm, dł 36 cm, składające się z trzech elementów : Rączki , płaszcza i narzędzia roboczego			1	szt.
5.	Nozyczki preparacyjne METZENBAUM ,średnica 5 mm , dł 36 cm, składające się z trzech elementów: Rączki, płaszcza i narzędzia roboczego			1	szt.
6.	Przewód monopolarny do narzedzi nożyczek, dł około 3 m, kompatybilny z diatermią ICC 200 Erbe			1	szt.
7.	Woreczek eksrakcyjny ENDOBAG, rozmiar 1, objetośc 200/53 ml, do trokara 10 mm, sterylny 			2	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.82.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	31	JEDNORAZOWE ŁYŻKI I DO LARYNGOSKOPÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Łyżka do laryngoskopu żarówkowego, jednorazowa zagieta nr 1 współpracująca z wszystkimi standardowymi rękojeściami innych producentów 			1	szt.
2	Łyżka do laryngoskopu żarówkowego, jednorazowa zagieta nr 2 współpracująca z wszystkimi standardowymi rękojeściami innych producentów 			1	szt.
3	Łyżka do laryngoskopu żarówkowego, jednorazowa zagieta nr 3 współpracująca z wszystkimi standardowymi rękojeściami innych producentów 			5	szt.
4	Łyżka do laryngoskopu żarówkowego, jednorazowa zagieta nr 4 współpracująca z wszystkimi standardowymi rękojeściami innych producentów 			5	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com